Een geleend boek per post versturen vind ik niet zo'n prettig ideequote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mjah op zich is dat wel te regelen toch? desnoods neem ik de verzendkosten op m'n rekening
dat kan ik me dondersgoed voorstellenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een geleend boek per post versturen vind ik niet zo'n prettig idee
- This nail is bent and broken. Straighten it out with the hands of lovequote:
Jaweeeeeeeeel maar ik had het over "Bij de volgende post linksaf". Die over die nail heb je al zo lang in je sig staanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
- This nail is bent and broken. Straighten it out with the hands of love
Maarre...sommige mensen weten niet wat links en rechts is. Dus dan is het de andere links
Het is overigens een flauw, verbouwd insidersgrapje.
Ik denk dat er binnenkort weer iets diepzinnings voor in de plaats komt.
Dat weet ik. Dus lees alles na "quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jaweeeeeeeeel maar ik had het over "Bij de volgende post linksaf".
Done, maar dat stuk was minder leuk om op te reagerenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dus lees alles na ""
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heb je met het bikinishoppen pas ook iets voor Wiebel meegenomen?
[ afbeelding ]
Vroeger bekend als Whorecraft (nsfw)quote:
ik ga maar niet klikkenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vroeger bekend als Whorecraft (nsfw)
Het valt wel mee, maar op je stage kan je beter weinig risico nemenquote:
whehequote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vroeger bekend als Whorecraft (nsfw)
Lijkt me sterk, want dat proef je wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:01 schreef Supersheep het volgende:
Of ze hebben op je werk decaf zonder dat je het door hebt
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:41 schreef Supersheep het volgende:
* heeft door dat er ergens iets mis is
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, mocht je nog een tester nodig hebben, ik hou me aanbevolen.
quote:
* Hawaii_Tim heeft net een potje sambal badjak gekochtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
kaas, salami en badjak heb ik tussen zitten.
*Pedoem-tssj*quote:
Welk merk Badjak heb je gekocht?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
* Hawaii_Tim heeft net een potje sambal badjak gekocht
Ik heb nu manis, oelek en badjak op voorraad. Oelek vind ik niet zo, komt misschien deels doordat ik goedkope heb. Of ik hou gewoon niet van die soort sambal
Conimex. De Albert Heijn waar ik was is niet zo groot en had geen zin om een flink stuk om te fietsen voor een tokoquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welk merk Badjak heb je gekocht?
Ai, die heb ik gisteren ook gekocht omdat ze Koningsvogel niet hadden:quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Conimex. De Albert Heijn waar ik was is niet zo groot en had geen zin om een flink stuk om te fietsen voor een toko
Conimex maakt prima spul, maar vaak is voor hetzelfde geld iets beters te krijgen bij de toko (in elk geval bij ketjap).quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
Die van Conimex is ook lekker hoor..
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ai, die heb ik gisteren ook gekocht omdat ze Koningsvogel niet hadden:
[ afbeelding ]
Die van Koningsvogel is heer en meester.
Lekker he? Die van de Koningsvogel is iets zoeter. Dat bevalt me nét iets beter. Het scheelt dus niet heel veel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Conimex maakt prima spul, maar vaak is voor hetzelfde geld iets beters te krijgen bij de toko (in elk geval bij ketjap).
De badjak bevalt wel. Pittiger dan de manis, maar niet zo overdreven als oelek. Ik vind het wel wat hebben
Misschien die opzoeken als die van Conimex op isquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lekker he? Die van de Koningsvogel is iets zoeter. Dat bevalt me nét iets beter. Het scheelt dus niet heel veel.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien die opzoeken als die van Conimex op is
omfgquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heb je met het bikinishoppen pas ook iets voor Wiebel meegenomen?
[ afbeelding ]
Gaat lukkenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Voorlopig zou ik gewoon hier even van genieten
Succes alvast, je kunt het want anders mocht je geen examen doenquote:
Neequote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Succes alvast, je kunt het want anders mocht je geen examen doen![]()
![]()
Is het je eerste poging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |