Ah, een gewone tripel dusquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Excuses, het is een abdijbier
Het is een amateurrecept en ik dacht dat 'ie onder het kopje bokbieren stond.
Ik vond het ook al gek maar wel interessant
Volgende keer beter lezen
Saison de Silly heb ik nog niet op. Wel Saison Dupont en die was erg goed te doen. Ik heb hier 2 recepten liggen van Saison.
Duvel maakt al het andere bier overbodigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:18 schreef Cobra4 het volgende:
Speciaalbieren zijn heerlijk. Tenminste, de meeste dan........
Maar je weet pas na enkele weken of het slaagt of niet. Lijkt me lastig om te beslissen wanneer je met de volgende batch bezig gaat.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga dus eerst eens kijken wat dit wordt. Als dit redelijk slaagt dan brouw ik ondertussen nog een andere.
En laat je dat nou nét niet drinkenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:16 schreef MadMaster het volgende:
Hé, ik viel gisteren ook binnen bij de bier-escapades van Nembrionic...
Is het nu niet hartstikke vroeg in Aruba?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:16 schreef MadMaster het volgende:
Hé, ik viel gisteren ook binnen bij de bier-escapades van Nembrionic...
Als ik bij het bottelen het idee heb dat het er wel okay uitziet/ruikt dan doe ik het gewoonquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar je weet pas na enkele weken of het slaagt of niet. Lijkt me lastig om te beslissen wanneer je met de volgende batch bezig gaat.
Ik heb 2 legen kratten. Daar komt nog een 3e bij binnenkort. Dus dan heb ik er wel genoeg.quote:Heb je al wel voldoende flessen?
-5 uur t.o.v. Nederland, 7.22 uur.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is het nu niet hartstikke vroeg in Aruba?
Lijkt mij een goede keusquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik bij het bottelen het idee heb dat het er wel okay uitziet/ruikt dan doe ik het gewoon
Als de flessen die je nu hebt eerder al gebruikt zijn voor ander bier moeten ze wel goed omgespoeld worden. Het zou zonde zijn als het bier minder smaakt omdat er nog een pilslucht in die flessen zitquote:[..]
Ik heb 2 legen kratten. Daar komt nog een 3e bij binnenkort. Dus dan heb ik er wel genoeg.
En anders zijn ze te koop bij de groothandel
Ik had op 6 a 7 uur gegokt, valt mij nog wel een beetje mee danquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
-5 uur t.o.v. Nederland, 7.22 uur.
Dat is dus best wel vroeg, ja...
Uitkoken en daarna nog een goed spoelen met een sulfietoplossingquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lijkt mij een goede keus
[..]
Als de flessen die je nu hebt eerder al gebruikt zijn voor ander bier moeten ze wel goed omgespoeld worden. Het zou zonde zijn als het bier minder smaakt omdat er nog een pilslucht in die flessen zit
's Zomers is het 6 uur, nu maar 5, omdat ze niet aan zomertijd doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had op 6 a 7 uur gegokt, valt mij nog wel een beetje mee dan
Vodka kan je stoken van alles, maar niet alles geeft een goede smaak...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoop werk. Het lijkt mij wel tof om te doen, maar ik heb er de ruimte niet voor. Ik had ook al es opgezocht hoe je zelf vodka kan maken, maar daar uiteindelijk ook niets mee gedaan
Ja het is wel wat werk ja, maar leuk om te doen en als het drinkbaar is dan is het ook erg tof natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoop werk. Het lijkt mij wel tof om te doen, maar ik heb er de ruimte niet voor. Ik had ook al es opgezocht hoe je zelf vodka kan maken, maar daar uiteindelijk ook niets mee gedaan
Als ik een eigen garage oid heb zou ik het ook zeker willen proberenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het is wel wat werk ja, maar leuk om te doen en als het drinkbaar is dan is het ook erg tof natuurlijk.
Wiet levert hoge boetes opquote:
Ja tof toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lijkt me best cool om op een feestje je eigen bier te serveren
Ik heb hier ook geen garage. Ik doe het in een kleine slaapkamer die over is.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik een eigen garage oid heb zou ik het ook zeker willen proberen
Daarnaast blow ik niet, maar drink ik wel bierquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wiet levert hoge boetes op
Wiet is duur om te verbouwen
Wiet is lang niet zo lekker als een goed bier
Goed punt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daarnaast blow ik niet, maar drink ik wel bier
Thuisteelt wordt gedoogd, heb ieder jaar 5 planten op het dak staan en ik rook het zelf niet...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:37 schreef Nembrionic het volgende:
Wiet levert hoge boetes op
Wiet is duur om te verbouwen
Wiet is lang niet zo lekker als een goed bier
Mijn kamer is klein en ik heb ook geen grote kledingkast. Daarnaast lijkt 30L gistend bier me niet helemaal geurloos en om nou een paar weken in de gistlucht te slapen lijkt me ook niet zo gezond. Blijft over: het balkon, met het risico dat een huisgenoot denkt "Wat is dit voor troep" en het allemaal wegkiepert. Ik wacht wel tot ik ergens een eigen plekje hebquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb hier ook geen garage. Ik doe het in een kleine slaapkamer die over is.
Uiteindelijk staat er steeds maar 1 30L vat of kleiner. Dus tja..
Maar als je op kamers woont wordt dat iets lastiger alhoewel ik opstellingen in grote kledingkasten heb gezien
Ja daar kijk je natuurlijk nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
Oh..nog meer goed nieuws. Ik dacht dat ik mijn boek bij iemand in de auto had laten liggen maar ik heb 'm er blijkbaar tóch uit gehaald. Hij lag naast mijn bed
Nee maar het gekke is dat ik dus gewoon nog heb liggen lezen, de avond ervoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja daar kijk je natuurlijk niet
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:09 schreef Nembrionic het volgende:
't Punt is dat ik net geen zin had om het apparaat in te richten dus maar een Senseo erin gegooid.
En ik ga niet nog een beker gewone koffie drinken. Dan stuiter ik de hele tijd ongeconcentreerd rond
Misschien merk je het weer als je een tijd lang geen koffie drinkt (of veel minder) en dan in een keer 20 bakkenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat gestuiter n.a.v. koffie ken ik helemaal niet.
Ik ben kennelijk imuun, aangezien ik tijdens een werkdag zo'n 20 bakken koffie drink.
Zit nu aan de oploskoffie, is niet fijn...
In het weekend en zoals nu op vakantie drink ik misschien maar 3 koppen per dag en echt verschil merk ik niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien merk je het weer als je een tijd lang geen koffie drinkt (of veel minder) en dan in een keer 20 bakken
Mijn schoolbieb heeft em, maar dat is niet heel erg in de buurtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:50 schreef Etcetera het volgende:
Boek gezocht om te lenen:
Conflicten in Organisaties, Y.H. Gramsbergen, H. Blom, H.T. van der Molen, Wolters Noordhoff, 2005 ISBN 90 01 34 601 4
Ik heb het 2 dagen nodig, en weiger om 30 euro neer te leggenin de bieb van de hanze issie uitgeleend en gereserveerd
wie kan me helpen
Volgens mij heb ik dat boek ook gelezen en misschien wel thuis liggen, maar daar heb je nu niks aan...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:50 schreef Etcetera het volgende:
Conflicten in Organisaties, Y.H. Gramsbergen, H. Blom, H.T. van der Molen, Wolters Noordhoff, 2005 ISBN 90 01 34 601 4
Ik heb het 2 dagen nodig, en weiger om 30 euro neer te leggenin de bieb van de hanze issie uitgeleend en gereserveerd
wie kan me helpen
Het is meer een soort zenuwachtigheid/ongeconcentreerdheid.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan kan het wel kloppen ja. Als jij nu 6 maanden lang 2 bakken per dag zou drinken, dan zou je het wel voelenquote:Ik ben kennelijk imuun, aangezien ik tijdens een werkdag zo'n 20 bakken koffie drink.
en daar kom je zeker ook niet deze weekquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn schoolbieb heeft em, maar dat is niet heel erg in de buurt
nee niet echtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat boek ook gelezen en misschien wel thuis liggen, maar daar heb je nu niks aan...
Het duurt wel even hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In het weekend en zoals nu op vakantie drink ik misschien maar 3 koppen per dag en echt verschil merk ik niet.
Dat komt omdat je dan MINDER dan normaal drinkt. Dus in het ergste geval voel je je iets slomer of krijg je hoofdpijnquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In het weekend en zoals nu op vakantie drink ik misschien maar 3 koppen per dag en echt verschil merk ik niet.
Ik kan er wel heen gaan (vlakbij, heb deze week alleen op donderdagmiddag wat te doenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en daar kom je zeker ook niet deze week
[..]
nee niet echtben het 6 & & februari nodig
Misschien moet je je andere hand gebruikenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh Nem, als ik de instructies uit je sig opvolg kom ik de hele tijd bij een suf plaatje uit, maar het is steeds een andere!
mjah op zich is dat wel te regelen toch? desnoods neem ik de verzendkosten op m'n rekeningquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan er wel heen gaan (vlakbij, heb deze week alleen op donderdagmiddag wat te doen) maar dan moet het boek daarna naar jou toe en later weer terug
Of ze hebben op je werk decaf zonder dat je het door hebtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben kennelijk imuun, aangezien ik tijdens een werkdag zo'n 20 bakken koffie drink.
Linksaf blijft linksaf hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien moet je je andere hand gebruiken
Reserveren in een andere UB in nederland? Misschien hebben wij hem welquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:50 schreef Etcetera het volgende:
wie kan me helpen
Een geleend boek per post versturen vind ik niet zo'n prettig ideequote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mjah op zich is dat wel te regelen toch? desnoods neem ik de verzendkosten op m'n rekening
dat kan ik me dondersgoed voorstellenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een geleend boek per post versturen vind ik niet zo'n prettig idee
- This nail is bent and broken. Straighten it out with the hands of lovequote:
Jaweeeeeeeeel maar ik had het over "Bij de volgende post linksaf". Die over die nail heb je al zo lang in je sig staanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
- This nail is bent and broken. Straighten it out with the hands of love
Maarre...sommige mensen weten niet wat links en rechts is. Dus dan is het de andere links
Het is overigens een flauw, verbouwd insidersgrapje.
Ik denk dat er binnenkort weer iets diepzinnings voor in de plaats komt.
Dat weet ik. Dus lees alles na "quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jaweeeeeeeeel maar ik had het over "Bij de volgende post linksaf".
Done, maar dat stuk was minder leuk om op te reagerenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dus lees alles na ""
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heb je met het bikinishoppen pas ook iets voor Wiebel meegenomen?
[ afbeelding ]
Vroeger bekend als Whorecraft (nsfw)quote:
ik ga maar niet klikkenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vroeger bekend als Whorecraft (nsfw)
Het valt wel mee, maar op je stage kan je beter weinig risico nemenquote:
whehequote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vroeger bekend als Whorecraft (nsfw)
Lijkt me sterk, want dat proef je wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:01 schreef Supersheep het volgende:
Of ze hebben op je werk decaf zonder dat je het door hebt
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:41 schreef Supersheep het volgende:
* heeft door dat er ergens iets mis is
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, mocht je nog een tester nodig hebben, ik hou me aanbevolen.
quote:
* Hawaii_Tim heeft net een potje sambal badjak gekochtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
kaas, salami en badjak heb ik tussen zitten.
*Pedoem-tssj*quote:
Welk merk Badjak heb je gekocht?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
* Hawaii_Tim heeft net een potje sambal badjak gekocht
Ik heb nu manis, oelek en badjak op voorraad. Oelek vind ik niet zo, komt misschien deels doordat ik goedkope heb. Of ik hou gewoon niet van die soort sambal
Conimex. De Albert Heijn waar ik was is niet zo groot en had geen zin om een flink stuk om te fietsen voor een tokoquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welk merk Badjak heb je gekocht?
Ai, die heb ik gisteren ook gekocht omdat ze Koningsvogel niet hadden:quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Conimex. De Albert Heijn waar ik was is niet zo groot en had geen zin om een flink stuk om te fietsen voor een toko
Conimex maakt prima spul, maar vaak is voor hetzelfde geld iets beters te krijgen bij de toko (in elk geval bij ketjap).quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
Die van Conimex is ook lekker hoor..
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ai, die heb ik gisteren ook gekocht omdat ze Koningsvogel niet hadden:
[ afbeelding ]
Die van Koningsvogel is heer en meester.
Lekker he? Die van de Koningsvogel is iets zoeter. Dat bevalt me nét iets beter. Het scheelt dus niet heel veel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Conimex maakt prima spul, maar vaak is voor hetzelfde geld iets beters te krijgen bij de toko (in elk geval bij ketjap).
De badjak bevalt wel. Pittiger dan de manis, maar niet zo overdreven als oelek. Ik vind het wel wat hebben
Misschien die opzoeken als die van Conimex op isquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lekker he? Die van de Koningsvogel is iets zoeter. Dat bevalt me nét iets beter. Het scheelt dus niet heel veel.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien die opzoeken als die van Conimex op is
omfgquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heb je met het bikinishoppen pas ook iets voor Wiebel meegenomen?
[ afbeelding ]
Gaat lukkenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Voorlopig zou ik gewoon hier even van genieten
Succes alvast, je kunt het want anders mocht je geen examen doenquote:
Neequote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Succes alvast, je kunt het want anders mocht je geen examen doen![]()
![]()
Is het je eerste poging?
quote:
vooral dat laatste herken ikquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:04 schreef B.ertha het volgende:
En mijn laatste tentamen trouwens
Probleem is nu dat ik moet gaan leren, eigenlijk. Heb geen zin meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |