Ah, altijd fijnquote:Op maandag 28 januari 2008 17:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, het klopt allemaal. Had ik dus nog tegoed. Ik wist alleen niet meer waar dat vandaan kwam, maar de aardige mevrouw aan de balie () heeft me dat met een paar klikjes duidelijk gemaakt.
En zo ontzettend veel is het niet, maar het komt wel heel goed uit, omdat ik nog wat grote uitgaven gepland heb. Het is dus zo weer op.
Geen idee, dat nummer bel ik zelf nietquote:Op maandag 28 januari 2008 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus als ik het algemene helpdesknummer van de KPN bel dan krijg ik DIRECT iemand aan de lijn?
Nog 40 minuten, dan kan ik dat ook zeggen, en Nem, staat je auto ze ver weg dat dat daadwerkelijk een probleem is??quote:Op maandag 28 januari 2008 17:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Poeh, de maandag ook weer gehad
quote:Op maandag 28 januari 2008 17:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nog 40 minuten, dan kan ik dat ook zeggen, en Nem, staat je auto ze ver weg dat dat daadwerkelijk een probleem is??
quote:
Bij een maat van me en dat is een uur reizen. Ik zie hem een woensdag pas omdat ik morgen naar een concert ga en het kaartavondje dus een dag doorschuiftquote:Op maandag 28 januari 2008 17:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ja dan heb je een probleem! In wiens auto heb je het laten liggen dan??
Mailen kan nog.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:30 schreef MaJo het volgende:Zo daar ben ik ook weer na een paar dagen geen tijd gehad te hebben
Engelse vrienden waren dus over en ondertussen ook nog gewerkt en geleerd voor mijn tentamen. Die goed ging voor de geļnteresseerden
Bedenk nu tot mijn grote schaamte dat ik soemp niet meer gemaild heb, sorry
Ben de laatste dagen niet meer achter de computer geweest dus helemaal vergeten!
Hoe is het hier verder? Ik zie dat PR weer post
Voor die tijd wel iets minder WoW en meer leren hequote:Op maandag 28 januari 2008 18:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mailen kan nog.Ik heb m'n tentamen vrijdag pas.
Fijn dat hij goed ging!
Wat hebben jullie gedaan? Heb je ze een rondleiding gegeven?quote:Op maandag 28 januari 2008 18:30 schreef MaJo het volgende:Zo daar ben ik ook weer na een paar dagen geen tijd gehad te hebben
Engelse vrienden waren dus over
Niet echtquote:
Nem dat zou je niet postenquote:Op maandag 28 januari 2008 18:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet echt
Alhoewel...de laatste roddel gaat over jou
Wat een slechte vispogingquote:
Hmja, echt effectief is het niet geweestquote:
Hoezo, weer gehad?quote:Op maandag 28 januari 2008 17:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Poeh, de maandag ook weer gehad
Wat wil je horen?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:56 schreef B.ertha het volgende:
Zeg, er is niks op tv, jullie moeten mij vermaken![]()
zo kan ik net zo goed weer gaan leren tot bedtijd
Welke maat klopt er niet bij je?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:56 schreef B.ertha het volgende:
Zeg, er is niks op tv, jullie moeten mij vermaken![]()
zo kan ik net zo goed weer gaan leren tot bedtijd
Ik durf niet eens meer naar de huisarts, hij neemt me toch niet serieusquote:Op maandag 28 januari 2008 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Zelfevalutie...
'Wat denk je er zelf van?', de standaard openingszin van de hedendaagse huisarts...
Oeiquote:Op maandag 28 januari 2008 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hm, ik begin opeens nogal te twijfelen... ik kijk een stapel papieren door en vind daarin het origineel van een verslag en een kopie, terwijl ik maar een van de twee hoor te hebben. Heb ik nu nog een kopie gemaakt en die ingeleverd of ben ik het vergeten?
Zo vaak kom ik niet bij een huisarts, dus daar heb ik er geen last van. En de laatste keer dat ik naar een huisarts ging was m'n oog roze, dat vond ik wel een goede reden om het uit te laten checkenquote:Op maandag 28 januari 2008 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Zelfevalutie...
'Wat denk je er zelf van?', de standaard openingszin van de hedendaagse huisarts...
Bespaar je de moeite, ze zijn allemaal hetzelfde...quote:Op maandag 28 januari 2008 22:31 schreef B.ertha het volgende:
Ik durf niet eens meer naar de huisarts, hij neemt me toch niet serieusAlsof ik niet weet wanneer er iets mis is, alleen omdat ik geen geneeskunde heb gestudeerd
![]()
Tijd voor een andere...
Dat is tegenwoordig niet meer zo. Ze hebben bij de algemene klantenservice weer een bandje tussengegooid, dus voor klant en personeel zeer frustrerend. Ik zit nu tegenwoordig op een andere afdeling.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, da's Neleos (en was ik). Als ik het goed begrepen heb is het de taak van Erkel om mensen vragen te stellen en ze dan met de goede afdeling doorverbinden
Nope, was eerst ook niet zo, maar toen kreeg je wel sneller iemand aan de lijn.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus als ik het algemene helpdesknummer van de KPN bel dan krijg ik DIRECT iemand aan de lijn?
Dat met die zelfevaluatie? Geen idee hoe het heet, zou goed SOB kunnen heten. Naast SOB hebben we ook PGO en van allebei zie ik het nut niet echt in, maar goedquote:Op maandag 28 januari 2008 23:09 schreef erkel het volgende:
SOB is dat toch Tim? Geweldig systeem is dat
Sinds ik er niet meer werk ben ik wat minder goed op de hoogte. Doorkiesmenu's zijn op zich niet slecht, maar veel mensen kunnen er niet goed mee overweg. Nou zitten die menu's soms ook nogal onlogisch in elkaarquote:Op maandag 28 januari 2008 23:08 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig niet meer zo. Ze hebben bij de algemene klantenservice weer een bandje tussengegooid, dus voor klant en personeel zeer frustrerend. Ik zit nu tegenwoordig op een andere afdeling.
[..]
Nope, was eerst ook niet zo, maar toen kreeg je wel sneller iemand aan de lijn.
Dat is het hele probleem, mensen hebben er geen zin in en drukken maar lekker door, totdat ze iemand aan de lijn hebben. Kortom: Klant wordt pissed en personeel moet helft van de klanten alsnog doorverbindenquote:Op maandag 28 januari 2008 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sinds ik er niet meer werk ben ik wat minder goed op de hoogte. Doorkiesmenu's zijn op zich niet slecht, maar veel mensen kunnen er niet goed mee overweg. Nou zitten die menu's soms ook nogal onlogisch in elkaar
Moet je een klacht hebben en dan zo'n f*cking irritant menu krijgen waaruit niet blijkt waar je moet wezen/wat je moet kiezen. Meestal hang ik dan op en begin ik opnieuw.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:59 schreef erkel het volgende:
Dat is het hele probleem, mensen hebben er geen zin in en drukken maar lekker door, totdat ze iemand aan de lijn hebben. Kortom: Klant wordt pissed en personeel moet helft van de klanten alsnog doorverbinden![]()
Niet dat ik niet blij ben dat ik daar weg ben, nu veel relaxter baantje met open internet
Juist..dat bedoelde ik te zeggen. Ik kan even niet met een voorbeeld komen helaas.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je een klacht hebben en dan zo'n f*cking irritant menu krijgen waaruit niet blijkt waar je moet wezen/wat je moet kiezen.
Juist. Zonder zout echterquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:07 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga toch het liefst voor de normale filter koffie met een snufje zout.
Ja..ik heb de afgelopen jaren afgebouwd van 8-10 bakken naar 2 per dag. 's Ochtends ééntje en 's avonds ééntje. Op een muziekfestival ofzo dan drink ik wel meer maar dat zijn kleine bekertjes en slappe koffie.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:12 schreef Cobra4 het volgende:
Na 2 bakken koffie al?
Haha, ik zit nu te wachten tot m'n tosti's klaar zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:19 schreef Nembrionic het volgende:
Zit aan mijn ontbijt: de soep die ik gisteren gemaakt heb
Lekkerrrrr
Tosti's met Sambal Badjakquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Haha, ik zit nu te wachten tot m'n tosti's klaar zijn.
kaas, salami en badjak heb ik tussen zitten.quote:
Hmmmmmmmmquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
kaas, salami en badjak heb ik tussen zitten.
quote:
Of aan een teiltjequote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:28 schreef Cobra4 het volgende:
Dus over drie weken zit je aan je eigen biertje!?
Het loopt al storm in je topic!quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:43 schreef Cobra4 het volgende:
Dat is nog eens service zeg.
Is het niet zonde om het bier per post te versturen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoop écht dat het lukt want dan kan ik flesjes rondsturen voor testers. Hawaii_Tim bijvoorbeeld
Nee hoor. Als je het goed inpakt komt het heel aan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het niet zonde om het bier per post te versturen?
Nou, mocht je nog een tester nodig hebben, ik hou me aanbevolen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je het goed inpakt komt het heel aan.
En als je het daarna 2 dagen rechtop laat staan op een donkere plek (zoals daar is een koelkast) dan bezinkt het eventuele prutje naar de bodem.
Absoluutquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, mocht je nog een tester nodig hebben, ik hou me aanbevolen.
Okay danquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:18 schreef Cobra4 het volgende:
Speciaalbieren zijn heerlijk. Tenminste, de meeste dan........
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay dan
Reken nergens op. Maar je hoort het wel als het zover is
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoop écht dat het lukt want dan kan ik flesjes rondsturen voor testers. Hawaii_Tim bijvoorbeeld
Ik denk dat ik voor een Saison ga of een triple tarwe Bok.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]![]()
* Hawaii_Tim hoopt mee
Wat voor stijl ga je eigenlijk als eerste proberen Nem?
Hm even zoeken... Saison de Silly heb ik wel es gehad, maar weet ik verder niet echt veel van. En ik wist niet eens dat triple tarwe bok bestondquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor een Saison ga of een triple tarwe Bok.
Excuses, het is een abdijbierquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb je een voorbeeld van zo'n triple tarwebok Nem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |