ah nu is het logischquote:Op maandag 28 januari 2008 12:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik leg ook maar de helft uitscuse me
Ik zou vandaag helpen met de eerste klussen, behang van de muur trekken enzo
Als ik speciaal vanuit Groningen daarvoor hierheen was gekomen, was dat mooi nutteloos geweest. Maar gisteren werd de vader van mijn beste vriendin 60, dus ik kwam ook voor dat feestje.
Vriendin heeft met haar broertje een voorstellinkje gegeven: broertje speelde piano en vriendin zat - recht voor haar vaders neus - een prachtig lied voor hem te zingen![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2008 12:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Soempie: kunnen we de TT als een soort bekentenis van jouw kant zien?
quote:Op maandag 28 januari 2008 12:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is vast geen probleem om IARL en Tinuviel vaker te strikken.![]()
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..mijn bierbrouwapparatuur is besteld
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..mijn bierbrouwapparatuur is besteld
Ik ga niet voor de Brewferm methode nee.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ga je voor de echt ingewikkelde methode of voor de methode met blikken mix?
Dan een van de belangrijkere vragen... hoe zit het met de kwantiteit ?quote:Op maandag 28 januari 2008 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga niet voor de Brewferm methode nee.
Dat lijkt me minder leuk. Is minder een uitdaging. Daarbij zijn het standaardbiertjes en standaardsmaakjes met een hoog "gegarandeerd"-gehalte.
Ik wil zelf op mijn bek gaan
Ik heb al een recept op het oog dat ik wil gaan proberen
Een plaatje:
[ afbeelding ]
Ja, je moet enorm oppassen want het is zo besmettelijk als de pestquote:Op maandag 28 januari 2008 13:14 schreef ElizabethR het volgende:
Fancy stuff Nem!
Ik ben benieuwd! Echtgenoot heeft ook eens een poging gewaagd, en afgezien van twee weken ernstige diarree smaakte het niet verkeerd.
Het is een 30L gistingsvat waar denk ik zo'n litertje of 20 van overblijft. Dus reken op 60 flesjes.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan een van de belangrijkere vragen... hoe zit het met de kwantiteit ?
Je bent toch zeker niet een hele tijd bezig om er 2 biertje aan over tehouden.... het ziet er nogal klein uit namelijk
Je bent wel een hele tijd "bezig", maar het grootste deel van die tijd bestaat uit wachten tot het gegist is en eventueel nog verder laten rijpenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan een van de belangrijkere vragen... hoe zit het met de kwantiteit ?
Je bent toch zeker niet een hele tijd bezig om er 2 biertje aan over tehouden.... het ziet er nogal klein uit namelijk
Eindelijk een concurent voor de grote brouwerijen erbij!quote:Op maandag 28 januari 2008 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is een 30L gistingsvat waar denk ik zo'n litertje of 20 van overblijft. Dus reken op 60 flesjes.
Ah... dat is wel de moeite dan. Zeker als het bocht blijkt te zijnquote:Op maandag 28 januari 2008 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is een 30L gistingsvat waar denk ik zo'n litertje of 20 van overblijft. Dus reken op 60 flesjes.
Ja...het koken duurt een paar uurtjes, het gisten een paar dagen en het nagisten een paar weken.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je bent wel een hele tijd "bezig", maar het grootste deel van die tijd bestaat uit wachten tot het gegist is en eventueel nog verder laten rijpen
Daar zou ik nog maar niet op rekenenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eindelijk een concurent voor de grote brouwerijen erbij!
Nem's Brewery, Finest Taste.
Nembrewonic dan nog altijdquote:Op maandag 28 januari 2008 13:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eindelijk een concurent voor de grote brouwerijen erbij!
Nem's Brewery, Finest Taste.
ik ben te lui om te googlen.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:36 schreef MadMaster het volgende:
Halo tur hende, esaki ta MadMaster biba fo'i Aruba!!!
Tja...door schade en schande wordt mijn wijs.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah... dat is wel de moeite dan. Zeker als het bocht blijkt te zijn
Heuj .. heb jij niks beters te doen dan op Fok rondhangen... !? Scheer je weg !quote:Op maandag 28 januari 2008 13:36 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben net uit bed, het is hier 8.40 uur 's ochtends (was om 5.30 uur klaarwakker) en ik wilde even de wireless netwerkverbinding testen.Doet het prima dus...quote:Op maandag 28 januari 2008 13:37 schreef Whiteguy het volgende:
Heuj .. heb jij niks beters te doen dan op Fok rondhangen... !? Scheer je weg !
Dat zou bijzonder prettig zijnquote:Op maandag 28 januari 2008 13:39 schreef PhysicsRules het volgende:
Met een Nembrewonic in de hand zingen wij het heilige AKQ lied
Die heb ik afgelopen week aangepast, klik maar in de OP...quote:Op maandag 28 januari 2008 13:39 schreef PhysicsRules het volgende:
Met een Nembrewonic in de hand zingen wij het heilige AKQ lied
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:36 schreef MadMaster het volgende:
Hmm.. vooruit dan maarquote:Op maandag 28 januari 2008 13:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben net uit bed, het is hier 8.40 uur 's ochtends (was om 5.30 uur klaarwakker) en ik wilde even de wireless netwerkverbinding testen.Doet het prima dus...
ahquote:Op maandag 28 januari 2008 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo allemaal, dit is MadMaster live from Aruba!!!
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik afgelopen week aangepast, klik maar in de OP...
Nee, helemaal niet, maar op Aruba doen ze niet zo moeilijk.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Nog aangehouden/gecontroleerd op de heen- of terugweg?
Nostalgie en inderdaad wel erg fout...quote:Op maandag 28 januari 2008 13:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:ik ben niet de enige OP-saboteur
Wat een naar nummer heb je gekozen MM!
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo allemaal, dit is MadMaster live from Aruba!!!
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Deze blijft toch een van mijn alltime favorieten van die site:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
OMG!!!
Mijn collega wil dat ik het vertaal, dat GAAT helemaal niet!!!![]()
![]()
Ik was nog bij het konijn blijven stekenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik afgelopen week aangepast, klik maar in de OP...
Ik ben wel al naar het toilet geweest, maar ik doe dat altijd keurig netjes...quote:
Waarom dat dan?quote:Op maandag 28 januari 2008 13:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Jan (stagebegeleider voor de mensen die dat nog niet wisten) zit 'wiiiiii' geluiden te maken
Die hebben ze hier niet, dus tijd voor wat anders, vond ik...quote:Op maandag 28 januari 2008 13:55 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik was nog bij het konijn blijven steken
http://www.youtube.com/watch?v=lJ5g6Uq9hwQquote:Op maandag 28 januari 2008 13:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Jan (stagebegeleider voor de mensen die dat nog niet wisten) zit 'wiiiiii' geluiden te maken
In dat geval.. eentje in het engels dan maar :quote:Op maandag 28 januari 2008 13:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
OMG!!!
Mijn collega wil dat ik het vertaal, dat GAAT helemaal niet!!!![]()
![]()
hij is vrolijkquote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In dat geval.. eentje in het engels dan maar :
[ afbeelding ]
die ga ik laten zienquote:Op maandag 28 januari 2008 13:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=lJ5g6Uq9hwQ
Ji moet toch bekend zijn met de term 'bargoens'...quote:Op maandag 28 januari 2008 14:04 schreef PhysicsRules het volgende:
Die vlamoesgrap ontgaat mij helemaal
Vlamoes - > Flamoes -> Vaginaquote:Op maandag 28 januari 2008 14:04 schreef PhysicsRules het volgende:
Die vlamoesgrap ontgaat mij helemaal
quote:Op maandag 28 januari 2008 14:26 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand mij zo'n petje voor a.s. zaterdag toesturen?
Lijkt me wel wat voor het carnaval hier...
quote:Op maandag 28 januari 2008 12:43 schreef Soempie het volgende:
Het is vast geen probleem om IARL en Tinuviel vaker te strikken.![]()
* prestatiegerichtheids alarm afgaatquote:Op maandag 28 januari 2008 14:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
zeker weten dat het geen probleem is
Alleen zal hij dit keer beter z'n best moeten doen met omdraaien
quote:Op maandag 28 januari 2008 14:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
* prestatiegerichtheids alarm afgaat![]()
Werken, jij luiaard!quote:Op maandag 28 januari 2008 14:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb een weekje praktisch vakantie 8). Morgen een gesprekje en donderdag koters bezighouden, rest van de week mag ik vrij besteden
Wat doet men tegenwoordig met zoveel vrije tijd?
dat doen ze maar met hun eigen kinderen.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
* prestatiegerichtheids alarm afgaat![]()
quote:Op maandag 28 januari 2008 14:59 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
dat doen ze maar met hun eigen kinderen.
Pff, waar vind ik een baan voor een weekquote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 15:05 schreef iamredleader het volgende:
Doet Fok! bij jullie ook traag?
twee keer gisteren.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
oefenen is leuker! Heeft 'ie nou nog vaker gerold, trouwens? Of moet je meer met de Wii spelen
In 't Westland...tomaaijuh plukkuh!quote:Op maandag 28 januari 2008 15:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pff, waar vind ik een baan voor een week
a) dat zuigtquote:Op maandag 28 januari 2008 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In 't Westland...tomaaijuh plukkuh!
http://www.youtube.com/watch?v=k4ZamxGJNDQquote:Op maandag 28 januari 2008 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb net eens even de nieuwste foto's gekeken op de wepsait, maar wat een ongelooflijk poepeschetekakkedrolletje is Eli zeg!!!quote:Op maandag 28 januari 2008 15:18 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
twee keer gisteren.
Davinia aan telefoon met zus: 'Hij rolt alleen als zijn papa erbij is'
* Eli rolt om *
PR tegen Eli: 'Dat doe je alleen maar als mama er niet bij is
Davinia rent door huis
Daar heb je toch polen voorquote:Op maandag 28 januari 2008 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 januari 2008 15:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb net eens even de nieuwste foto's gekeken op de wepsait, maar wat een ongelooflijk poepeschetekakkedrolletje is Eli zeg!!!![]()
![]()
![]()
Sund dat ik zover weg woon, anders wilde ik ook wel een keertje oppassen!!!!
quote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 15:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=k4ZamxGJNDQ
Mķjn koosnaampjequote:
Ik laat me ook eens een paar dagen niet zienquote:Op maandag 28 januari 2008 11:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De AKQ-SC is sowieso enorm stil sinds vorige week.
Tegenwoordig hebben ze Erkels daarvoorquote:Op maandag 28 januari 2008 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
Haha dat heb ik eens gehad bij de KPN. Onduidelijke menus
Daar moet je toch eerst komen VIA die menusquote:Op maandag 28 januari 2008 16:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze Erkels daarvoor
Wat zal het lekker ruiken!!!quote:
Nou, alleen de tomaten eigenlijk nog maar, moet ik eerlijk bekennen. Over een uurtje de bouillon erbij.quote:
Ik werk zo vaak met scherpe produkten dat ik daar niet meer in trapquote:Heb je al in je ogen gewreven? Na het snijden van 3 rooie pepers moet dat een aangename sensatie opleveren
Nee, da's Neleos (en was ik). Als ik het goed begrepen heb is het de taak van Erkel om mensen vragen te stellen en ze dan met de goede afdeling doorverbindenquote:Op maandag 28 januari 2008 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar moet je toch eerst komen VIA die menus
Dus als ik het algemene helpdesknummer van de KPN bel dan krijg ik DIRECT iemand aan de lijn?quote:Op maandag 28 januari 2008 17:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, da's Neleos (en was ik). Als ik het goed begrepen heb is het de taak van Erkel om mensen vragen te stellen en ze dan met de goede afdeling doorverbinden
Er was niks mis met de menu's. Ik wilde een medewerker spreken, toets een 0 in, simpel.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
Daar moet je toch eerst komen VIA die menus
Je hebt nu 'zomaar' geld? Of is het wel een foutje?quote:Op maandag 28 januari 2008 17:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er was niks mis met de menu's. Ik wilde een medewerker spreken, toets een 0 in, simpel.
Ik kreeg dus eerst iemand van de algemene afdeling aan de lijn, zij verbond me door met een speciale afdeling, tot dusver nog best logisch. Maar die speciale miep stuurde me dus weer naar het hoofdmenu. Had ze echt niet door dat ik nou juist via dat menu uiteindelijk bij haar terecht was gekomen?
Maar goed, ben naar het kantoor geweest. En ik ben gewoon matig rijk dus. Mooi.
Wij hebben vanavond nog een half pannetjequote:Op maandag 28 januari 2008 16:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, alleen de tomaten eigenlijk nog maar, moet ik eerlijk bekennen. Over een uurtje de bouillon erbij.
Maar het ruikt opzich al prima
[..]
Ik werk zo vaak met scherpe produkten dat ik daar niet meer in trap
Ik was altijd heel goed mijn handen.
En anders moet je Ashwin's tip even volgen van je handen insmeren met olie voordat je gaat snijden.
Ik had zelf nog een tubetje spaanse peperpuree liggen deze keer
Nee, het klopt allemaal. Had ik dus nog tegoed. Ik wist alleen niet meer waar dat vandaan kwam, maar de aardige mevrouw aan de balie (quote:Op maandag 28 januari 2008 17:11 schreef B.ertha het volgende:
Je hebt nu 'zomaar' geld? Of is het wel een foutje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |