Uhuhquote:Op maandag 31 maart 2008 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ja ik vind het altijd wel fijn om te horen ergens gedurende de avond
Kun je uitleggen waarom precies? Want het is zo vals als de netenquote:Op maandag 31 maart 2008 17:54 schreef Etcetera het volgende:
en de versie van Moby vond ik ook leuker dan die van Radiohead
Op de DVD van dat concert...quote:
Nee, zei ik dat dan...?quote:
quote:
quote:
Ik vraag me dan echt af of je niet hoort dat hij valszingt of dat je dat niet erg vindt?quote:Op maandag 31 maart 2008 17:54 schreef Etcetera het volgende:
ik vind Radiohead gewoon geen leuke muziek om te luisterenmaar als jullie er blij van worden: enjoy it
en de versie van Moby vond ik ook leuker dan die van Radiohead
Sorry hoor maar dit is wel een hele trieste opmerkingquote:Op maandag 31 maart 2008 18:11 schreef MadMaster het volgende:
Nee, gezellig naar Mark Knopfler gaan, dat is iets om trots op te zijn...
Dat interesseert me geen ene reet, meneer Yorke zingt ook niet altijd even zuiver...quote:Op maandag 31 maart 2008 18:15 schreef MaJo het volgende:
Ik vraag me dan echt af of je niet hoort dat hij valszingt of dat je dat niet erg vindt?
Excuses..je had niet geinsinueerd dat je je vrouw voor sex betaald. Dat ging natuurlijk over andere vrouwenquote:
Nee een uitgerangeerde synthesizerkerel die tegelijkertijd met de witte sokken van Michael Jackson uit de mode zijn geraakt en waar je niets meer van hoort...dát is leukquote:Nee, gezellig naar Mark Knopfler gaan, dat is iets om trots op te zijn...
Eens, vooral live niet..maar dat is toch een ander verhaal.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat interesseert me geen ene reet, meneer Yorke zingt ook niet altijd even zuiver...
Er is een verschil tussen met emotie vals zingen (Yorke) of gewoon valszingen (Moby). En hey, was jij geen Radiohead fanquote:Op maandag 31 maart 2008 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat interesseert me geen ene reet, meneer Yorke zingt ook niet altijd even zuiver...
Als ik ergens 50 Euro per uur voor neer moet leggen dan wil ik minstens lol hebben...quote:Op maandag 31 maart 2008 18:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Excuses..je had niet geinsinueerd dat je je vrouw voor sex betaald. Dat ging natuurlijk over andere vrouwen![]()
Kijk, jij snapt het...quote:Nee een uitgerangeerde synthesizerkerel die tegelijkertijd met de witte sokken van Michael Jackson uit de mode zijn geraakt en waar je niets meer van hoort...dát is leuk![]()
![]()
Zie hierboven...quote:Mark Knopfler zingt tenminste niet vals en dat dat doet Moby bij zijn verkrachting wel hevig
Dáár word ik nou juist depri vanquote:Op maandag 31 maart 2008 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
Even wat balans brengen in deze tent:
quote:Op maandag 31 maart 2008 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens, vooral live niet..maar dat is toch een ander verhaal.
Knokken jullie het onderling even uit?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:19 schreef MaJo het volgende:
Er is een verschil tussen met emotie vals zingen (Yorke) of gewoon valszingen (Moby). En hey, was jij geen Radiohead fan
Ciao! Italië is tof, zoals altijdquote:Op maandag 31 maart 2008 18:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hey Donna Negra (of hoe je dat ook zegt) Hoe is het in Italië?
Dat gaat wel lukken hoor. Als 'ie zijn eigen nummertjes hevig vals zingt dan ben ik zo wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |