Ik moet een compleet nieuw binnenkort uit te voeren ITIL-proces uit gaan werken, wat nog niet eerder binnen ons bedrijf echt van de grond is gekomen (Problem-management), maar formeel bestaat de functie, waarbinnen ik die taak moet uit gaan voeren, nog niet. Als ik dat uitgewerkt heb zou ik vervolgens de functie van Manager Problem-management krijgen.quote:
Oorsponkelijk is het Iers gaelic. Het betekent niet meer dan 'gezondheid', oftewel 'proost'. Enh et wordt overal in Ierland gebruikt. Net zo goed als de Britten de idiote gewoonte hebben om altijd 'cheers' te zeggen als ze afscheid nemen, hetzij aan de telefoon of gewoon, irl.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:34 schreef MadMaster het volgende:
Is 'Slàinte' ook in Ierland een gangbaar woord?
Ik ken het Gaelic woord uiteraard wel, maar meer vanuit de Schotse hoek.
In de whisky-wereld, die voor mij voornamelijk Schots is, is dit de standaard 'proost'-uitdrukking: Slàinte of Slàinte Math.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:38 schreef ElizabethR het volgende:
Oorsponkelijk is het Iers gaelic. Het betekent niet meer dan 'gezondheid', oftewel 'proost'. Enh et wordt overal in Ierland gebruikt. Net zo goed als de Britten de idiote gewoonte hebben om altijd 'cheers' te zeggen als ze afscheid nemen, hetzij aan de telefoon of gewoon, irl.
Goed hé, die interactiviteit tegenwoordig...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kijk nou wat jullie google laten doen:
8< ---knip--- >8
Daar kunnen we heel duidelijk over zijn, de Schotten hebben de whisky uitgevonden en de Ieren de whiskey. Simpel toch??quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de whisky-wereld, die voor mij voornamelijk Schots is, is dit de standaard 'proost'-uitdrukking: Slàinte of Slàinte Math.
In Ierland heb ik het nog nooit iemand horen zeggen, vandaar mijn vraag, zeker ook met de vete tussen ierland en Schotland op whisk(e)y-gebied over wie dat nou ooit 'uitgevonden' heeft.
Het zou mooi zijn als we dat hier op een Nederlands forum voor een ieder voor eens en altijd konden besluiten, maar je wil niet weten hoe vaak ik die discussie al heb moeten aanhoren...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:57 schreef ElizabethR het volgende:
Daar kunnen we heel duidelijk over zijn, de Schotten hebben de whisky uitgevonden en de Ieren de whiskey. Simpel toch??
qftquote:
quote:
ITIL. er gaat ergens ver weg in mijn achterhoofd een heeeeeel vaag lampje branden, dit heb ik op school gehadquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet een compleet nieuw binnenkort uit te voeren ITIL-proces uit gaan werken
Dat kan ik ook niet zonder het maximale aantal karakters in één post hier te overschrijden...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:26 schreef Etcetera het volgende:
ITIL. er gaat ergens ver weg in mijn achterhoofd een heeeeeel vaag lampje branden, dit heb ik op school gehadnadere uitleg niet nodig. echt niet
![]()
Je bent gedumpt!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zou gaan interrailen deze vakantie maar de vriendin waar ik mee zou gaan heeft gezegd dat ze dat niet meer wilt
toch niet de kaartjes al gekocht mag ik hopen? die dingen zijn best duurquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zou gaan interrailen deze vakantie maar de vriendin waar ik mee zou gaan heeft gezegd dat ze dat niet meer wilt
He wat jammer zegquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja inderdaad!quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:34 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb zin in een lekker stukje vis!!
Seriously? Heb je het al bekeken? Is het wat?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:37 schreef Nesle het volgende:
[..]
He wat jammer zeg
Trouwens, het examenrooster 2009 is al bekend he, kun je alvast kijken hoe goed/slecht 'ie is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |