Ik vroeg toch niet naar z'n naam, opleiding, woonplaats, etc.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:34 schreef SaskiaR het volgende:
Pfff, ik ga even al zijn persoonlijke info hier neerzetten
Van Relatieplanet, paar jaar ouder dan ik, niet verkeerd, niet op de mond.
Puntenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
en hoe is het gegaan? Punten/roddels/aanwezigen?
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Spannuuuund! Vertel meer! Wat voor werk doet z'n vader?
Je vraagt er niet naar maar je zou het wel willen wetenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vroeg toch niet naar z'n naam, opleiding, woonplaats, etc.![]()
Maar, tof! Nog vier nachtjes.
Je kent me.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je vraagt er niet naar maar je zou het wel willen weten
Moet ze misschien dr profiel aanpassenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:40 schreef SaskiaR het volgende:
ja, het werkt vaak wel. Een vriendin mij heeft zo ook haar huidige vriend gevonden. Maar een andere zit er ook op en klaagt dat ze allleen maar reacties krijgt van dikke ouwe mannen.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:49 schreef SaskiaR het volgende:
Paiq heb ik ook op gezeten, maar dat vond ik echt niks... ik weet niet hoe dat systeem matches uitzocht, maar ik kreeg alleen maar hele saaie suffe mensen. En elke keer aanklikken dat ik diegene niks vond, maar het systeem bleef maar zulk soort figuren uitzoeken.
Tering dat is veel!!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga mijn mailserver eens aanpassen. 800 spamemails op 1 account in 1 dag
Maar daar hoef je geen last van te hebben, want je kunt allerlei voorkeuren aangeven toch... alleen in je eigen stad zoeken, alleen eigen opleidingsniveau zoeken...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik Paiq ook, en daar zijn bepaalde groepen toch wel oververtegenwoordigd: Brabanders, mensen die SPW "studeren" of een MBO-opleiding verpleegkunde, en bij de mannen schijnt een opvallend groot deel uit Enschede te komenNou vind ik dat niet gek, want de campus daar is toch best wel een sausage fest
De vragen waren inderdaad erg lastigquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Punten
20 punten
Maaaarrr...over het algemeen werd er laag gescoord. Lastige vragen.
quote:Roddels
Geen, alhoewel de dames af en toe zatten te fluisteren en te ginnegappen dus je weet maar nooit
Maak van die laatste maar een G.quote:Aanwezigen
Moi, MaJo, Seb en Ir, Lo, Su, en een M, maar daar ben ik de rest van de naam van vergeten.
[..]
Oh, nou ja zou ik kunnen doen. Sowieso heb ik die vragenlijst een jaar of 2 (misschien langer) geleden ingevuld en daarna er eigenlijk nooit meer naar gekekenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar daar hoef je geen last van te hebben, want je kunt allerlei voorkeuren aangeven toch... alleen in je eigen stad zoeken, alleen eigen opleidingsniveau zoeken...
Nee, waarschijnlijk alleen maar in venijnigs over de kleur lipstick van een anderquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
De vragen waren inderdaad erg lastig
[..]![]()
So true
Maar niks boeiends hoor
[..]
Shit! En met een G kan ik niet bedenken wat de naam nou echt wasquote:Maak van die laatste maar een G.
ik ga naar Amsterdam, mijn eerste college statistiek volgenNerd dat ik ben lijkt me dat echt supertof
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |