Wij ontvangen u luid en duidelijk, over.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:31 schreef MadMaster het volgende:
* Aruba is calling the Netherlands, come in the Netherlands, over...
Tsk!! Jij weet heel goed dat dat de normale Engelse uitdrukking is om te vragen of er iets gezelligs te vertellen valt!!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dank je.
Ik gebruik al jaren niet meer...
Geen idee, is voor me besteld door mijn vrienden hier...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
Mmmmm pizza, wat voor 1?
Eigenlijk niet veel gedaan vandaag, alleen een weblog wat opgeleukt voor onze vrienden hier. Ding was altijd van een standaard template voorzien en die heb ik even zitten aanpassen. Ook de al lang geregistreerde domeinnaam er aan gekoppeld en klaar: Klik...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:48 schreef ElizabethR het volgende:
Tsk!! Jij weet heel goed dat dat de normale Engelse uitdrukking is om te vragen of er iets gezelligs te vertellen valt!!![]()
Da's mw. MM inderdaad...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:57 schreef Soempie het volgende:
Heb even de foto's op de website bekeken. Leuk die foto van jou en je (neem ik aan) vrouw![]()
Vertel...quote:En ik had een heel andere naam gedacht.
En weer een puntje erbijquote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:17 schreef ElizabethR het volgende:
Nee hoor! En geweldig dat je weer een vraag hebt gedaan
tss... en dat met een half broodje filet americain in je oog ?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
En weer een puntje erbij
Ik ga denk ik slapen
Neuh er zit geen broodje in mijn oog hoor maar wel peperquote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
tss... en dat met een half broodje filet americain in je oog ?
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neuh er zit geen broodje in mijn oog hoor maar wel peperBen wel blij dat ik net de tegenwoordigheid van geest had om mijn handen goed te wassen voordat ik mijn lenzen uitdeed
Maar ik ga dus slapen, zie het beeldscherm nauwelijks zonder lenzen![]()
Volgens Soempie moet ik anders heten en volgens jou lijk ik op iemand.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:01 schreef ElizabethR het volgende:
Ziet er goed uit die blog!! Keurig werk. En je lijkt op iemand.....
Zo...dat was een duur avondje quizzenquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:02 schreef MaJo het volgende:
Toch maar even een broodje gemaakt ondanks luiheid en het feit dat ik stiekem toch weer een beetje af wil vallen
Truste Nemquote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga overigens ook richting mijn mand
quote:
Ik denk niet dat je die nog krijgt.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 03:53 schreef MadMaster het volgende:
Waar blijft de verklaring van ER en Soempie
Praatjes vullen geen gaatjes...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 03:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je die nog krijgt.
Jaquote:Op dinsdag 5 februari 2008 04:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes...
Vrouwen...
Da's minder.........quote:Op dinsdag 5 februari 2008 06:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dit is zo irritant. ik ben gewoon al een half uur wakker, maar hoef pas om half 7 op te staan...
Spannuuuund! Vertel meer! Wat voor werk doet z'n vader?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:59 schreef SaskiaR het volgende:
Ik had een date gisteravonden hij was zowaar nog leuk ook
Wordt vervolgd, denk ik...
Vertel!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:59 schreef SaskiaR het volgende:
Ik had een date gisteravonden hij was zowaar nog leuk ook
Wordt vervolgd, denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |