Heb je een blond lijk gevonden?quote:Op maandag 4 februari 2008 00:02 schreef MadMaster het volgende:
Moet ik nog foto's posten of geloven jullie het wel...
quote:Op maandag 4 februari 2008 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je een blond lijk gevonden?
Ja maar er is een verschil tussen een reporter die geld verdient aan een verhaal over een moordverdachte en een verdachte die geld verdient over de rug van het slachtoffer, denk je niet?quote:Op maandag 4 februari 2008 01:02 schreef Cobra4 het volgende:
En die Peter R de Vries die Joran beschudigd van geld verdienen aan de zaak......
Er komt een gedachte op over iets met een pot en een ketel.....
Er zijn in mijn ogen 4 partijen die geld hebben verdient over de rug van het slachtoffer: Joran, Peter, Dr Phil en de mams van Nathalee. Op dat punt vind ik ze niet veel van elkaar verschillen.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar er is een verschil tussen een reporter die geld verdient aan een verhaal over een moordverdachte en een verdachte die geld verdient over de rug van het slachtoffer, denk je niet?
Weltrustenquote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 01:20 schreef Cobra4 het volgende:
Mensen die verkleed gaan als agent.![]()
Mooie foto's!
En zo liepen er tientallen, naast de duizenden die wat luchtiger gekleed waren.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:20 schreef Soempie het volgende:
Je zult met warmte maar zo'n kostuum aan moeten als die mevrouw op de eerste foto.![]()
Ik ga niet zeggen dat ik ze aantrekkelijk vind, maar toch:quote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 01:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen dat ik ze aantrekkelijk vind, maar toch:
Op één of andere manier hoort dat er hier ook bij.
Je hebt een figuur om door een ringetje te halen of je bent een schommelmoeke.
En het interesseert de laatsten letterlijk en figuurlijk geen reet wat jij of ik van ze vinden, ze lopen in net zulke strakke pakjes als hun mede-groepgenoten.
Valt iets voor te zeggen...
Thanks, heb ze niet allemaal zelf genomen, moest tussendoor ook nog even wiebelen op de muziek...quote:Op maandag 4 februari 2008 01:39 schreef ElizabethR het volgende:
Wow! Wat een mooie foto's!!! Die mevrouw op de derde foto!!
Doe maar rustig aan. Ik heb nog 5 uur de tijd.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:57 schreef MadMaster het volgende:
More to come, maar gaat dus langzaam...
Ik ook, maar dan in bed, want over 5 uur moet ik weer opquote:Op maandag 4 februari 2008 01:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan. Ik heb nog 5 uur de tijd.
Moet ik je wakker maken met een ontbijtje?quote:Op maandag 4 februari 2008 02:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan in bed, want over 5 uur moet ik weer op
Weltrusten all, en MM, ik kijk de foto's morgen wel verder!! Keep 'm coming!! Gorgeous!!!
Als jij het binnen nu en 5 uur redt om in Galway te zijn, graag!!!quote:Op maandag 4 februari 2008 02:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet ik je wakker maken met een ontbijtje?
Zal wel een paar minuten later worden.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als jij het binnen nu en 5 uur redt om in Galway te zijn, graag!!!
quote:Op maandag 4 februari 2008 02:26 schreef Cobra4 het volgende:
Is die op de laatste foto geen (ex)vent?
Dat moet poster #300 doen.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:39 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Waar blijft het nieuwe topic vragentopic... moet nog een vraag stellen
Truste!quote:Op maandag 4 februari 2008 04:27 schreef MadMaster het volgende:
En dat een wagentje of 12 zo...
Wat wel grappig is, is dat ze hier een zgn. roadmarch-song kiezen en die wordt op alle wagens door verschillende bands live gespeeld. Zo krijg je dus een thema dat herhaaldelijk tijdens de hele parade terugkomt.
Dit jaar was dat het nummer Wine And Choke van de band Search & zanger Mighty Campo...
Speakers niet te hard zetten!!!
waar wou jij heen danquote:Op maandag 4 februari 2008 11:35 schreef Soempie het volgende:
Ik wilde naar een andere film, maar ik verloor de onderhandeling.
quote:
Die Hard 4 - check, leuke film. Simpel, geestig vermaak.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:43 schreef Etcetera het volgende:
waar wou jij heen dan
dit weekend eindelijk Die Hard 4 gekeken: hij was goedgrappig
geslaagd
![]()
en Ratatouille was ook wel geinig
Ik wilde in elk geval niet naar Elizabeth of The Kite Runner.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
waar wou jij heen dan
dit weekend eindelijk Die Hard 4 gekeken: hij was goedgrappig
geslaagd
![]()
en Ratatouille was ook wel geinig
bruce willis en die kid waren een leuk duoquote:Op maandag 4 februari 2008 11:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Die Hard 4 - check, leuke film. Simpel, geestig vermaak.
Ratatouille - check, lachen.
is dat niet het poldermodelquote:Op maandag 4 februari 2008 11:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde in elk geval niet naar Elizabeth of The Kite Runner.![]()
Wel naar Atonement, TBS of Away from her.![]()
En degene met wie ik naar de bios ga wilde wel naar Elizabeth en The Kite Runner. Eigenlijk hebben we dus alletwee verloren.
quote:Op maandag 4 februari 2008 11:47 schreef Etcetera het volgende:
is dat niet het poldermodelniemand krijgt wat hij wil iedereen is ontevreden
"Dude, you just shot down a helicopter with a car!"quote:Op maandag 4 februari 2008 11:47 schreef Etcetera het volgende:
bruce willis en die kid waren een leuk duogoeie oneliners (die ik, uiteraard, nu allang weer vergeten ben)
Ratatouille was wel aardig, had er wat meer van verwacht
dat soort dingenquote:Op maandag 4 februari 2008 11:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
"Dude, you just shot down a helicopter with a car!"
"yeah, I ran out of bullets"
quote:I know that tone. I'm just not used to hearing it from someone with... hair.
Nou, sterkte dan maarquote:Op maandag 4 februari 2008 12:25 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiedag
Ik heb spierpijn....gisteren ongeveer 50 m2 laminaat van de vloer getrokken in het nieuwe huis van mn moeder, hele tijd gebukt gestaan, dus nu pijn aan de achterkant van mn bovenbenen!!
![]()
Ik heb gemist waar je stage loopt. Iets met kaartjes controleren, etc. In een museum dus?quote:Op maandag 4 februari 2008 13:00 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoorde vandaag ook van een klasgenoot die zaterdag ook moest werken. dat een mevrouw vroeg of haar zoontje even op het paard mocht zitten![]()
[ afbeelding ]
Drents museum, bij de terecotta tentoonstellingquote:Op maandag 4 februari 2008 13:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb gemist waar je stage loopt. Iets met kaartjes controleren, etc. In een museum dus?
quote:Op maandag 4 februari 2008 13:00 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoorde vandaag ook van een klasgenoot die zaterdag ook moest werken. dat een mevrouw vroeg of haar zoontje even op het paard mocht zitten![]()
[ afbeelding ]
Beter dan niets, een retourtje Aruba zit er echt niet in.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
Zomercarnaval in Rotterdam is echt saai
Ah, dat dacht ik al toen ik het paard zag. Gaaf!quote:Op maandag 4 februari 2008 13:06 schreef Yurithemaster het volgende:
Drents museum, bij de terecotta tentoonstelling
quote:Op maandag 4 februari 2008 13:11 schreef Soempie het volgende:
Ik heb besloten vrijdag geen tentamen te maken. Vakantie.
het verste dat ik gehoord heb waren mensen uit rotterdamquote:Op maandag 4 februari 2008 13:10 schreef wyccie het volgende:
Ah, dat dacht ik al toen ik het paard zag. Gaaf!
Zag een paar dagen geleden een stukje op tv waarin een vrouw werd gevolgd die met de Chinezen heeft onderhandeld over de museumstukken.
Volgens mij is dat echt een geweldige tentoonstelling, jammer dat het zo in een uithoek is. Maar aan de andere kant, waarom ook niet; als je het graag wil zien, dan reis je dat stukje wel. Ik gun het Drente wel.
Dan ga je nu toch heen je hebt een OV neem ik aanquote:Op maandag 4 februari 2008 13:12 schreef wyccie het volgende:
Ik heb trouwens nu ook vakantie. Twee hele dagen vanwege carnaval.
uithoek? ook maar relatiefquote:Op maandag 4 februari 2008 13:10 schreef wyccie het volgende:
Ah, dat dacht ik al toen ik het paard zag. Gaaf!
Zag een paar dagen geleden een stukje op tv waarin een vrouw werd gevolgd die met de Chinezen heeft onderhandeld over de museumstukken.
Volgens mij is dat echt een geweldige tentoonstelling, jammer dat het zo in een uithoek is. Maar aan de andere kant, waarom ook niet; als je het graag wil zien, dan reis je dat stukje wel. Ik gun het Drente wel.
foeiquote:Op maandag 4 februari 2008 13:11 schreef Soempie het volgende:
Ik heb besloten vrijdag geen tentamen te maken. Vakantie.
Het is voor mij geen verplicht vak, dus ik skip het gewoon helemaal.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat je zei dat Wiebel en studie combineren goed ging.
Wanneer moet je zoiets nou inhalen dan? En komt dat bij jullie vaak voor dat mensen gewoon een tentamen niet gaan maken?
Kijk, dat is dan wel weer leuk.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:12 schreef wyccie het volgende:
Ik heb trouwens nu ook vakantie. Twee hele dagen vanwege carnaval.
quote:Op maandag 4 februari 2008 13:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kijk, dat is dan wel weer leuk.Ik iedreen boven de rivieren heeft zo'n hekel aan carnaval.
Handig, zo'n jokervakquote:Op maandag 4 februari 2008 13:18 schreef Soempie het volgende:
Het is voor mij geen verplicht vak, dus ik skip het gewoon helemaal.![]()
Dan ben ik zeker de enige uitzondering?quote:
En bij jullie?quote:Op maandag 4 februari 2008 13:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat je zei dat Wiebel en studie combineren goed ging.
Wanneer moet je zoiets nou inhalen dan? En komt dat bij jullie vaak voor dat mensen gewoon een tentamen niet gaan maken?
Rotterdam ligt er aan dus dat telt nietquote:Op maandag 4 februari 2008 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker de enige uitzondering?
Weekend-OV. En sowieso had ik wel 3 uur eerder moeten vertrekken.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Dan ga je nu toch heen je hebt een OV neem ik aan
Dan ga je donderdag of vrijdag dan ben ik weer aan het werkquote:Op maandag 4 februari 2008 13:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weekend-OV. En sowieso had ik wel 3 uur eerder moeten vertrekken.
Maar ik woon niet in Rotterdam, ik woon er een stuk boven.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Rotterdam ligt er aan dus dat telt niet
Overgangs gebiedquote:Op maandag 4 februari 2008 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar ik woon niet in Rotterdam, ik woon er een stuk boven.
Nee, hoe het precies onderverdeeld is weet ik niet, maar we hebben hertentamens in de vakanties; kerstvakantie, meivakantie, zomervakantie. Wij hebben dus nooit tentamenweken of hertentamenweken waarin je vrij bent als je geen hertentamen hebt. Alles loopt gewoon achterelkaar door.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:22 schreef Soempie het volgende:
En jullie hebben dus steeds 4 weken? En dan een tentamen? En de her is dan weer 4 weken later?
Ik doe niet aan dagjes uit doordeweeks, dat laat mijn studie niet toe.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Dan ga je donderdag of vrijdag dan ben ik weer aan het werk
Nee dus. "Omgeving Rotterdam"quote:Op maandag 4 februari 2008 13:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Overgangs gebied![]()
Dacht dat je in rotterdam woonde?
Men, dat lijkt me rot.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, hoe het precies onderverdeeld is weet ik niet, maar we hebben hertentamens in de vakanties; kerstvakantie, meivakantie, zomervakantie. Wij hebben dus nooit tentamenweken of hertentamenweken waarin je vrij bent als je geen hertentamen hebt. Alles loopt gewoon achterelkaar door.
Dat valt onder overgangs gebied dusquote:Op maandag 4 februari 2008 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee dus. "Omgeving Rotterdam"
7,4 km vanaf het centrum om precies te zijn. Ik woon er dus net buiten.
Blijkbaarquote:Op maandag 4 februari 2008 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
Een vriendin van mij werkt trouwens in de museumwinkel, nu dus een collega van je?
Je bedoelt Noord Brabant en Zuid Limburg? Dat vind ik dus juist wel coolquote:Op maandag 4 februari 2008 13:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat valt onder overgangs gebied dusmaarja als ik zeg de meeste mensen boven de rivieren hebben een hekel aan carneval zoals dit in zuid-nederland geviert wordt
quote:Op maandag 4 februari 2008 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zat gisteren in de trein tussen Enschede en Almelo, en daar kwam een hele horde carnavalsvierders de coupé in; eentje was verkleed als maandverbandje, echt een compleet pak, heel ranzig met een enorme rode vlek op zn buik
quote:Op maandag 4 februari 2008 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt Noord Brabant en Zuid Limburg? Dat vind ik dus juist wel cool
Je raakt eraan gewend. Voordeel is wel dat onze tentamens over kortere periodes gaan en de leerstof dan ook verser in het geheugen ligt (of wij dan ook meer in 1 blok gepropt krijgen is lastig te vergelijken, eigenlijk heb ik het gevoel dat het bij ons juist wat oppervlakkiger blijft).quote:
Hehe, die is wél origineel.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zat gisteren in de trein tussen Enschede en Almelo, en daar kwam een hele horde carnavalsvierders de coupé in; eentje was verkleed als maandverbandje, echt een compleet pak, heel ranzig met een enorme rode vlek op zn buik
He gatverdamme!!!!!quote:Op maandag 4 februari 2008 13:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, die is wél origineel.
Ook met bonkjes en sliertjes?
Had ie dan een aderlating moeten doen?quote:Op maandag 4 februari 2008 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
For the record, het was - heel laf - gewoon lichtrood van een spuitbus wat hij op zn buik had
quote:Op maandag 4 februari 2008 13:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, die is wél origineel.
Ook met bonkjes en sliertjes?
Winter carnival op Aruba zeker niet zoals jullie hebben kunnen zien...quote:Op maandag 4 februari 2008 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
Zomercarnaval in Rotterdam is echt saai
daar kunnen mannen niet over denk ikquote:Op maandag 4 februari 2008 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha, gewoon rood zou toch ook niet erg zijn? Als het met, zoals Wyccie zegt, met bonkjes en sliertjes () is, dan zou het zelfs in het blauw vies zijn
Tijd voor een nieuwe dvdspelerquote:Op maandag 4 februari 2008 14:52 schreef Soempie het volgende:
gelijk haperen. Hij moet een (paar) uur uitstaan voor hij het weer doet.
Ik denk dat 'ie te heet wordt.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:52 schreef Soempie het volgende:
gelijk haperen. Hij moet een (paar) uur uitstaan voor hij het weer doet.
- weet ik niet meer. elke week minstens 1 eigenlijk, heb er 11 maanden over gedaanquote:Op maandag 4 februari 2008 14:55 schreef wyccie het volgende:
Hee, even een oriėntatie voor mijn rijlessen:
-Hoeveel rijlessen hebben jullie gehad?
-Hebben jullie een theoriecursus gehad en was dit nuttig?
-In hoeveel keer zijn jullie geslaagd?
-Hoeveel hebben julie eraan uitgegeven en was dat voor een pakket of alles los samengesteld?
-In wat voor auto hebben jullie gelest?
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:55 schreef wyccie het volgende:
-Hoeveel rijlessen hebben jullie gehad? Veel te veelSteeds 2 maanden ą 2 lessen per week tussen de examens door.....
-Hebben jullie een theoriecursus gehad en was dit nuttig? Nee, heb je ook echt niet nodig
-In hoeveel keer zijn jullie geslaagd? 6 x
-Hoeveel hebben julie eraan uitgegeven en was dat voor een pakket of alles los samengesteld? Ik had een pakket, maar zonder examengarantie![]()
Waren 40 lessen voor toen nog 1800 gulden geloof ik.
-In wat voor auto hebben jullie gelest? Renault Meganeen een Audi A3
Dat dacht ik ook, dus ik had hem voor de zekerheid al los van alles gezet. Helpt niet.quote:
- 20quote:Op maandag 4 februari 2008 14:55 schreef wyccie het volgende:
-Hoeveel hebben julie eraan uitgegeven en was dat voor een pakket of alles los samengesteld?
Volgens mij maakt het ook niet uit in wat voor auto je lestquote:Op maandag 4 februari 2008 15:04 schreef RoofingBurner het volgende:
Verder welke auto, welke rijschool enz enz vond ik allemaal niet belangrijk.
Ik ken een zekere meid die na haar eerste ongesteldheid daadwerkelijk verschrikt opmerkte "ik dacht dat het blauw zou zijn"quote:Op maandag 4 februari 2008 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
For the record, het was - heel laf - gewoon lichtrood van een spuitbus wat hij op zn buik had
Dan had ik het nog stoerder gevonden als ie de reclames had nagedaan en er blauw spul op had gespotendat slaat écht nergens op!!
Ongeveer 40 officiele lessen. Daarnaast wat met m'n ouders geoefend.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:55 schreef wyccie het volgende:
-Tussen de 30 en de 40quote:Op maandag 4 februari 2008 14:55 schreef wyccie het volgende:
Eh, ik zag toevallig dat dé Uri Geller dit kan oplossenquote:Op maandag 4 februari 2008 14:47 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een stomme dvd speler. Ik kan 2 afleveringen kijken van een uur en dan gaat hij haperen.![]()
Waar zou het aan kunnen liggen.![]()
Lijkt nu wel een: 'tijd dat je iets anders gaat doen dan tv kijken - modus'
16quote:Op maandag 4 februari 2008 14:55 schreef wyccie het volgende:
quote:Op maandag 4 februari 2008 18:31 schreef Nesle het volgende:
[..]
Eh, ik zag toevallig dat dé Uri Geller dit kan oplossen
Gewoon de volgende uitzending je dvd-speler in de buurt van je tv zetten en BAM hij werkt weer![]()
28 uurquote:Op maandag 4 februari 2008 14:55 schreef wyccie het volgende:
Wtf, 25 gulden!quote:Op maandag 4 februari 2008 18:42 schreef ElizabethR het volgende:
16
Nee, gewoon zelf geleerd
1
16 x 25 gulden + examen 125 = 525 gulden (1984)
BMW
leer je welquote:Op maandag 4 februari 2008 19:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik hoop het met een les of 30 wel te kunnen halen. Maar ik heb totaal geen verstand van auto's. Weet niet eens waar het gaspedaal is.
heb je geen koppelingquote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 19:29 schreef wyccie het volgende:
Oké, maar dat gaat alleen op als je vaak op vakantie bent in Europa.
Hey thanks!quote:Op maandag 4 februari 2008 19:28 schreef Etcetera het volgende:
leer je wel
en voor nu: <koppeling> <rem> <gas>
quote:Op maandag 4 februari 2008 19:31 schreef Nesle het volgende:
Hoe is zo'n snelcursus eigenlijk?
Mijn ouders zitten dus de hele tijd te hameren dat ik later dat moet doen en dat ze mij van te voren wel zelf leren
Vorige zomer heb ik al 7 keer "gereden", op een industrieterrein, Nesle met zo'n kop:WIEHOOEEEE
![]()
. Achteruit parkeren, schakelen, richtingaanwijzers gebruiken etc. De basiszooi een beetje. Het ging wel goed eigenlijk
Vorige week laatste stukje naar huis gereden en geparkeerd op de oprit
Ik vind autorijden leuk
waarschijnlijk leer je rijden in een dieselauto. gooi geen olie in de benzinetankquote:Op maandag 4 februari 2008 19:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hey thanks!
Nog meer tips? Benzine, olie en dat soort dingen?
Oooi tof dat wil ik ook!quote:Op maandag 4 februari 2008 19:31 schreef Nesle het volgende:
Hoe is zo'n snelcursus eigenlijk?
Mijn ouders zitten dus de hele tijd te hameren dat ik later dat moet doen en dat ze mij van te voren wel zelf leren
Vorige zomer heb ik al 7 keer "gereden", op een industrieterrein, Nesle met zo'n kop:WIEHOOEEEE
![]()
. Achteruit parkeren, schakelen, richtingaanwijzers gebruiken etc. De basiszooi een beetje. Het ging wel goed eigenlijk
Ik vind autorijden leuk
Joran van der sloot is bij Peter R de Vries op TV geweestquote:Op maandag 4 februari 2008 20:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Heb ik afgelopen week trouwens nog roddels o.i.d. gemist?
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Joran van der sloot is bij Peter R de Vries op TV geweest
Dat was toch zo een voetballer?quote:Op maandag 4 februari 2008 20:48 schreef wyccie het volgende:
Wie is Joran?
Autorijden is wat mij betreft maar saai eigenlijk...quote:
Like?quote:Op maandag 4 februari 2008 20:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Autorijden is wat mij betreft maar saai eigenlijk...
Je wilt van A naar B... daarom stap je in een auto. Maar leuk.. nou ik kan leukere dingen bedenken om met mn tijd te doen tbh.
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Autorijden is wat mij betreft maar saai eigenlijk...
Je wilt van A naar B... daarom stap je in een auto. Maar leuk.. nou ik kan leukere dingen bedenken om met mn tijd te doen tbh.
Die blouse wil ik ookquote:
quote:
quote:
Euh?quote:Op maandag 4 februari 2008 21:46 schreef RoofingBurner het volgende:
Voor de komkommers![]()
[ afbeelding ]
gelukkig maarquote:Op maandag 4 februari 2008 22:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Het is niet verplicht hoor, en de komkommers zijn op grootte gesorteerd.
Welke?quote:
Ja, soms is zo'n meidenfilm wel oke om te kijken. Niet te vaak, natuurlijk.quote:
Ik heb ooit een keer deze gekeken. Eigenlijk omdat mandy moore er in speelde, maar achteraf bleek ie toch wel vrij sterk te zijn voor een meidenfilm.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, soms is zo'n meidenfilm wel oke om te kijken. Niet te vaak, natuurlijk.
Zeker zulke films moet je thuis op de bank kijken zonder tuig om je heen.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:39 schreef Soempie het volgende:
Ik ken geen mannen die mee zouden willen naar zulke filmsHele zaal zat vol snotterende meisjes/ dames. En hier en daar een vriendje/ man, die nog net niet met hun ogen rolden.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 4 februari 2008 22:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zeker zulke films moet je thuis op de bank kijken zonder tuig om je heen.
Enige films die ik eventueel in een bioscoop zou willen kijken behoren wel tot een ander genre, aangezien het overdonderende wow-effect dan groter is. De terminator / die hard achtige films dus
Dat wil ik ook.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:31 schreef Nesle het volgende:
![]()
Ik vind autorijden leuk
Ik weet wat me te doen staat als het eindelijk uit is met die wiebelquote:Op maandag 4 februari 2008 22:49 schreef Soempie het volgende:
En met een vriendje achter je, met z'n armen om je heen. En dat hij af en toe kusjes in je nek geeft.![]()
![]()
Mja, like that is ever gonna happen.
Mja, ik heb ook wel van die dagen dat ik liever in m'n eentje met een tissuebox en huilfilms in m'n pyjama op de bank kruip.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:54 schreef wyccie het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat er iemand naast me zit terwijl ik om zo'n snotterfilm zit te huilen.
Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en niet gaanquote:Op maandag 4 februari 2008 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik weet niet zeker of ik morgen college heb of niet. Op m'n rooster staat het wel, maar ik weet niet 100% zeker wie het geeft. Een van de colleges gaat namelijk niet door omdat de docent net vader is geworden... even verder onderzoek doen
quote:Op maandag 4 februari 2008 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hey C4, je bent iets eerder vandaag lijkt wel
Nee, 2300. Zodra iedereen op het dek is de taakverdeling en de briefing. Ligt er aan hoe lang dat duurt voordat ik wat anders kan gaan doen.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je dienst begint officieel om 00:00 uur?
Nee strippen op een andere manierquote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:07 schreef wyccie het volgende:
Hehe, waarom moet dat zo stiekem? Porno zeker.
Ontvangen en mijn dank daar voor.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
C4 ik PM je even een site, misschien wel leuk voor op je werk
* Hawaii_Tim stuurt Yuri geheime PMquote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:15 schreef Yurithemaster het volgende:
* Yuri wil ook op de geheime PM lijst
Nee, meer zoquote:
Alstuquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:24 schreef Yurithemaster het volgende:
En nu naar bedje toe slaap lekker iedereen en werkse cobra
The Netherlands, twelve pointsquote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:31 schreef MadMaster het volgende:
* Aruba is calling the Netherlands, come in the Netherlands, over...
Wij ontvangen u luid en duidelijk, over.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:31 schreef MadMaster het volgende:
* Aruba is calling the Netherlands, come in the Netherlands, over...
Tsk!! Jij weet heel goed dat dat de normale Engelse uitdrukking is om te vragen of er iets gezelligs te vertellen valt!!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dank je.
Ik gebruik al jaren niet meer...
Geen idee, is voor me besteld door mijn vrienden hier...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
Mmmmm pizza, wat voor 1?
Eigenlijk niet veel gedaan vandaag, alleen een weblog wat opgeleukt voor onze vrienden hier. Ding was altijd van een standaard template voorzien en die heb ik even zitten aanpassen. Ook de al lang geregistreerde domeinnaam er aan gekoppeld en klaar: Klik...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:48 schreef ElizabethR het volgende:
Tsk!! Jij weet heel goed dat dat de normale Engelse uitdrukking is om te vragen of er iets gezelligs te vertellen valt!!![]()
Da's mw. MM inderdaad...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:57 schreef Soempie het volgende:
Heb even de foto's op de website bekeken. Leuk die foto van jou en je (neem ik aan) vrouw![]()
Vertel...quote:En ik had een heel andere naam gedacht.
En weer een puntje erbijquote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:17 schreef ElizabethR het volgende:
Nee hoor! En geweldig dat je weer een vraag hebt gedaan
tss... en dat met een half broodje filet americain in je oog ?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
En weer een puntje erbij
Ik ga denk ik slapen
Neuh er zit geen broodje in mijn oog hoor maar wel peperquote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
tss... en dat met een half broodje filet americain in je oog ?
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neuh er zit geen broodje in mijn oog hoor maar wel peperBen wel blij dat ik net de tegenwoordigheid van geest had om mijn handen goed te wassen voordat ik mijn lenzen uitdeed
Maar ik ga dus slapen, zie het beeldscherm nauwelijks zonder lenzen![]()
Volgens Soempie moet ik anders heten en volgens jou lijk ik op iemand.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:01 schreef ElizabethR het volgende:
Ziet er goed uit die blog!! Keurig werk. En je lijkt op iemand.....
Zo...dat was een duur avondje quizzenquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:02 schreef MaJo het volgende:
Toch maar even een broodje gemaakt ondanks luiheid en het feit dat ik stiekem toch weer een beetje af wil vallen
Truste Nemquote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga overigens ook richting mijn mand
quote:
Ik denk niet dat je die nog krijgt.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 03:53 schreef MadMaster het volgende:
Waar blijft de verklaring van ER en Soempie
Praatjes vullen geen gaatjes...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 03:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je die nog krijgt.
Jaquote:Op dinsdag 5 februari 2008 04:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes...
Vrouwen...
Da's minder.........quote:Op dinsdag 5 februari 2008 06:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dit is zo irritant. ik ben gewoon al een half uur wakker, maar hoef pas om half 7 op te staan...
Spannuuuund! Vertel meer! Wat voor werk doet z'n vader?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:59 schreef SaskiaR het volgende:
Ik had een date gisteravonden hij was zowaar nog leuk ook
Wordt vervolgd, denk ik...
Vertel!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:59 schreef SaskiaR het volgende:
Ik had een date gisteravonden hij was zowaar nog leuk ook
Wordt vervolgd, denk ik...
Er staat een plusje bij haar naam, en ze komt vast wel weer terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |