Dan ga je donderdag of vrijdag dan ben ik weer aan het werkquote:Op maandag 4 februari 2008 13:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weekend-OV. En sowieso had ik wel 3 uur eerder moeten vertrekken.
Maar ik woon niet in Rotterdam, ik woon er een stuk boven.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Rotterdam ligt er aan dus dat telt niet
Overgangs gebiedquote:Op maandag 4 februari 2008 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar ik woon niet in Rotterdam, ik woon er een stuk boven.
Nee, hoe het precies onderverdeeld is weet ik niet, maar we hebben hertentamens in de vakanties; kerstvakantie, meivakantie, zomervakantie. Wij hebben dus nooit tentamenweken of hertentamenweken waarin je vrij bent als je geen hertentamen hebt. Alles loopt gewoon achterelkaar door.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:22 schreef Soempie het volgende:
En jullie hebben dus steeds 4 weken? En dan een tentamen? En de her is dan weer 4 weken later?
Ik doe niet aan dagjes uit doordeweeks, dat laat mijn studie niet toe.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Dan ga je donderdag of vrijdag dan ben ik weer aan het werk
Nee dus. "Omgeving Rotterdam"quote:Op maandag 4 februari 2008 13:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Overgangs gebied![]()
Dacht dat je in rotterdam woonde?
Men, dat lijkt me rot.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, hoe het precies onderverdeeld is weet ik niet, maar we hebben hertentamens in de vakanties; kerstvakantie, meivakantie, zomervakantie. Wij hebben dus nooit tentamenweken of hertentamenweken waarin je vrij bent als je geen hertentamen hebt. Alles loopt gewoon achterelkaar door.
Dat valt onder overgangs gebied dusquote:Op maandag 4 februari 2008 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee dus. "Omgeving Rotterdam"
7,4 km vanaf het centrum om precies te zijn. Ik woon er dus net buiten.
Blijkbaarquote:Op maandag 4 februari 2008 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
Een vriendin van mij werkt trouwens in de museumwinkel, nu dus een collega van je?
Je bedoelt Noord Brabant en Zuid Limburg? Dat vind ik dus juist wel coolquote:Op maandag 4 februari 2008 13:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat valt onder overgangs gebied dusmaarja als ik zeg de meeste mensen boven de rivieren hebben een hekel aan carneval zoals dit in zuid-nederland geviert wordt
quote:Op maandag 4 februari 2008 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zat gisteren in de trein tussen Enschede en Almelo, en daar kwam een hele horde carnavalsvierders de coupé in; eentje was verkleed als maandverbandje, echt een compleet pak, heel ranzig met een enorme rode vlek op zn buik
quote:Op maandag 4 februari 2008 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt Noord Brabant en Zuid Limburg? Dat vind ik dus juist wel cool
Je raakt eraan gewend. Voordeel is wel dat onze tentamens over kortere periodes gaan en de leerstof dan ook verser in het geheugen ligt (of wij dan ook meer in 1 blok gepropt krijgen is lastig te vergelijken, eigenlijk heb ik het gevoel dat het bij ons juist wat oppervlakkiger blijft).quote:
Hehe, die is wél origineel.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zat gisteren in de trein tussen Enschede en Almelo, en daar kwam een hele horde carnavalsvierders de coupé in; eentje was verkleed als maandverbandje, echt een compleet pak, heel ranzig met een enorme rode vlek op zn buik
He gatverdamme!!!!!quote:Op maandag 4 februari 2008 13:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, die is wél origineel.
Ook met bonkjes en sliertjes?
Had ie dan een aderlating moeten doen?quote:Op maandag 4 februari 2008 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
For the record, het was - heel laf - gewoon lichtrood van een spuitbus wat hij op zn buik had
quote:Op maandag 4 februari 2008 13:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, die is wél origineel.
Ook met bonkjes en sliertjes?
Winter carnival op Aruba zeker niet zoals jullie hebben kunnen zien...quote:Op maandag 4 februari 2008 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
Zomercarnaval in Rotterdam is echt saai
daar kunnen mannen niet over denk ikquote:Op maandag 4 februari 2008 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha, gewoon rood zou toch ook niet erg zijn? Als het met, zoals Wyccie zegt, met bonkjes en sliertjes () is, dan zou het zelfs in het blauw vies zijn
Tijd voor een nieuwe dvdspelerquote:Op maandag 4 februari 2008 14:52 schreef Soempie het volgende:
gelijk haperen. Hij moet een (paar) uur uitstaan voor hij het weer doet.
Ik denk dat 'ie te heet wordt.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:52 schreef Soempie het volgende:
gelijk haperen. Hij moet een (paar) uur uitstaan voor hij het weer doet.
- weet ik niet meer. elke week minstens 1 eigenlijk, heb er 11 maanden over gedaanquote:Op maandag 4 februari 2008 14:55 schreef wyccie het volgende:
Hee, even een oriëntatie voor mijn rijlessen:
-Hoeveel rijlessen hebben jullie gehad?
-Hebben jullie een theoriecursus gehad en was dit nuttig?
-In hoeveel keer zijn jullie geslaagd?
-Hoeveel hebben julie eraan uitgegeven en was dat voor een pakket of alles los samengesteld?
-In wat voor auto hebben jullie gelest?
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:55 schreef wyccie het volgende:
-Hoeveel rijlessen hebben jullie gehad? Veel te veelSteeds 2 maanden à 2 lessen per week tussen de examens door.....
-Hebben jullie een theoriecursus gehad en was dit nuttig? Nee, heb je ook echt niet nodig
-In hoeveel keer zijn jullie geslaagd? 6 x
-Hoeveel hebben julie eraan uitgegeven en was dat voor een pakket of alles los samengesteld? Ik had een pakket, maar zonder examengarantie![]()
Waren 40 lessen voor toen nog 1800 gulden geloof ik.
-In wat voor auto hebben jullie gelest? Renault Meganeen een Audi A3
Dat dacht ik ook, dus ik had hem voor de zekerheid al los van alles gezet. Helpt niet.quote:
- 20quote:Op maandag 4 februari 2008 14:55 schreef wyccie het volgende:
-Hoeveel hebben julie eraan uitgegeven en was dat voor een pakket of alles los samengesteld?
Volgens mij maakt het ook niet uit in wat voor auto je lestquote:Op maandag 4 februari 2008 15:04 schreef RoofingBurner het volgende:
Verder welke auto, welke rijschool enz enz vond ik allemaal niet belangrijk.
Ik ken een zekere meid die na haar eerste ongesteldheid daadwerkelijk verschrikt opmerkte "ik dacht dat het blauw zou zijn"quote:Op maandag 4 februari 2008 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
For the record, het was - heel laf - gewoon lichtrood van een spuitbus wat hij op zn buik had
Dan had ik het nog stoerder gevonden als ie de reclames had nagedaan en er blauw spul op had gespotendat slaat écht nergens op!!
Ongeveer 40 officiele lessen. Daarnaast wat met m'n ouders geoefend.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:55 schreef wyccie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |