-Tussen de 30 en de 40quote:Op maandag 4 februari 2008 14:55 schreef wyccie het volgende:
Hee, even een oriëntatie voor mijn rijlessen:
-Hoeveel rijlessen hebben jullie gehad?
-Hebben jullie een theoriecursus gehad en was dit nuttig?
-In hoeveel keer zijn jullie geslaagd?
-Hoeveel hebben julie eraan uitgegeven en was dat voor een pakket of alles los samengesteld?
-In wat voor auto hebben jullie gelest?
Eh, ik zag toevallig dat dé Uri Geller dit kan oplossenquote:Op maandag 4 februari 2008 14:47 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een stomme dvd speler. Ik kan 2 afleveringen kijken van een uur en dan gaat hij haperen.![]()
Waar zou het aan kunnen liggen.![]()
Lijkt nu wel een: 'tijd dat je iets anders gaat doen dan tv kijken - modus'
16quote:Op maandag 4 februari 2008 14:55 schreef wyccie het volgende:
-Hoeveel hebben julie eraan uitgegeven en was dat voor een pakket of alles los samengesteld?
quote:Op maandag 4 februari 2008 18:31 schreef Nesle het volgende:
[..]
Eh, ik zag toevallig dat dé Uri Geller dit kan oplossen
Gewoon de volgende uitzending je dvd-speler in de buurt van je tv zetten en BAM hij werkt weer![]()
28 uurquote:Op maandag 4 februari 2008 14:55 schreef wyccie het volgende:
Wtf, 25 gulden!quote:Op maandag 4 februari 2008 18:42 schreef ElizabethR het volgende:
16
Nee, gewoon zelf geleerd
1
16 x 25 gulden + examen 125 = 525 gulden (1984)
BMW
leer je welquote:Op maandag 4 februari 2008 19:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik hoop het met een les of 30 wel te kunnen halen. Maar ik heb totaal geen verstand van auto's. Weet niet eens waar het gaspedaal is.
heb je geen koppelingquote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 19:29 schreef wyccie het volgende:
Oké, maar dat gaat alleen op als je vaak op vakantie bent in Europa.
Hey thanks!quote:Op maandag 4 februari 2008 19:28 schreef Etcetera het volgende:
leer je wel
en voor nu: <koppeling> <rem> <gas>
quote:Op maandag 4 februari 2008 19:31 schreef Nesle het volgende:
Hoe is zo'n snelcursus eigenlijk?
Mijn ouders zitten dus de hele tijd te hameren dat ik later dat moet doen en dat ze mij van te voren wel zelf leren
Vorige zomer heb ik al 7 keer "gereden", op een industrieterrein, Nesle met zo'n kop:WIEHOOEEEE
![]()
. Achteruit parkeren, schakelen, richtingaanwijzers gebruiken etc. De basiszooi een beetje. Het ging wel goed eigenlijk
Vorige week laatste stukje naar huis gereden en geparkeerd op de oprit
Ik vind autorijden leuk
waarschijnlijk leer je rijden in een dieselauto. gooi geen olie in de benzinetankquote:Op maandag 4 februari 2008 19:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hey thanks!
Nog meer tips? Benzine, olie en dat soort dingen?
Oooi tof dat wil ik ook!quote:Op maandag 4 februari 2008 19:31 schreef Nesle het volgende:
Hoe is zo'n snelcursus eigenlijk?
Mijn ouders zitten dus de hele tijd te hameren dat ik later dat moet doen en dat ze mij van te voren wel zelf leren
Vorige zomer heb ik al 7 keer "gereden", op een industrieterrein, Nesle met zo'n kop:WIEHOOEEEE
![]()
. Achteruit parkeren, schakelen, richtingaanwijzers gebruiken etc. De basiszooi een beetje. Het ging wel goed eigenlijk
Ik vind autorijden leuk
Joran van der sloot is bij Peter R de Vries op TV geweestquote:Op maandag 4 februari 2008 20:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Heb ik afgelopen week trouwens nog roddels o.i.d. gemist?
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Joran van der sloot is bij Peter R de Vries op TV geweest
Dat was toch zo een voetballer?quote:Op maandag 4 februari 2008 20:48 schreef wyccie het volgende:
Wie is Joran?
Autorijden is wat mij betreft maar saai eigenlijk...quote:
Like?quote:Op maandag 4 februari 2008 20:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Autorijden is wat mij betreft maar saai eigenlijk...
Je wilt van A naar B... daarom stap je in een auto. Maar leuk.. nou ik kan leukere dingen bedenken om met mn tijd te doen tbh.
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Autorijden is wat mij betreft maar saai eigenlijk...
Je wilt van A naar B... daarom stap je in een auto. Maar leuk.. nou ik kan leukere dingen bedenken om met mn tijd te doen tbh.
Die blouse wil ik ookquote:
quote:
quote:
Euh?quote:Op maandag 4 februari 2008 21:46 schreef RoofingBurner het volgende:
Voor de komkommers![]()
[ afbeelding ]
gelukkig maarquote:Op maandag 4 februari 2008 22:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Het is niet verplicht hoor, en de komkommers zijn op grootte gesorteerd.
Welke?quote:
Ja, soms is zo'n meidenfilm wel oke om te kijken. Niet te vaak, natuurlijk.quote:
Ik heb ooit een keer deze gekeken. Eigenlijk omdat mandy moore er in speelde, maar achteraf bleek ie toch wel vrij sterk te zijn voor een meidenfilm.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, soms is zo'n meidenfilm wel oke om te kijken. Niet te vaak, natuurlijk.
Zeker zulke films moet je thuis op de bank kijken zonder tuig om je heen.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:39 schreef Soempie het volgende:
Ik ken geen mannen die mee zouden willen naar zulke filmsHele zaal zat vol snotterende meisjes/ dames. En hier en daar een vriendje/ man, die nog net niet met hun ogen rolden.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 4 februari 2008 22:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zeker zulke films moet je thuis op de bank kijken zonder tuig om je heen.
Enige films die ik eventueel in een bioscoop zou willen kijken behoren wel tot een ander genre, aangezien het overdonderende wow-effect dan groter is. De terminator / die hard achtige films dus
Dat wil ik ook.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:31 schreef Nesle het volgende:
![]()
Ik vind autorijden leuk
Ik weet wat me te doen staat als het eindelijk uit is met die wiebelquote:Op maandag 4 februari 2008 22:49 schreef Soempie het volgende:
En met een vriendje achter je, met z'n armen om je heen. En dat hij af en toe kusjes in je nek geeft.![]()
![]()
Mja, like that is ever gonna happen.
Mja, ik heb ook wel van die dagen dat ik liever in m'n eentje met een tissuebox en huilfilms in m'n pyjama op de bank kruip.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:54 schreef wyccie het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat er iemand naast me zit terwijl ik om zo'n snotterfilm zit te huilen.
Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en niet gaanquote:Op maandag 4 februari 2008 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik weet niet zeker of ik morgen college heb of niet. Op m'n rooster staat het wel, maar ik weet niet 100% zeker wie het geeft. Een van de colleges gaat namelijk niet door omdat de docent net vader is geworden... even verder onderzoek doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |