Oh, gelukkig maar. Ik vond 'm al zo slecht.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een met een tenenkrommende woordgrap
Warme chocolademelkquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar. Ik vond 'm al zo slecht.
Ik ga mezelf nog even opwarmen voor ik naar buiten ga. Brrr.
Ik trok een vies gezicht.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
AAAAUUUWWW!!! Mijn tenen zijn krom
Ik vond het wel meevallen eigenlijk. Ik moest lachen
quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
AAAAUUUWWW!!! Mijn tenen zijn krom
Ik vond het wel meevallen eigenlijk. Ik moest lachen
quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb vandaag 15km door die kou gefietst mensen, niet zeuren
Die had ik ook niet..dat viel wel even tegenquote:
't viel wel mee, maar als je dan afstapt en ergens met je vingers tegen stoot....quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die had ik ook niet..dat viel wel even tegen
In de stad valt dat misschien mee maar niet als je stukken polderachtig landschap vol mist moet doorfietsen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
't viel wel mee, maar als je dan afstapt en ergens met je vingers tegen stoot....auauauauauau!!
Dat klinkt echt lekker!!!!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:44 schreef Soempie het volgende:
Cruesli winterrijk is echt lekker. Met speculaas, cranberry en amandelschijfjes.![]()
Nou, ik vond het tegenvallenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:05 schreef Soempie het volgende:
niet zeuren.![]()
Ik heb ook een groot deel ervan buiten de stad gefietst.
Midden in een file stilstaan is toch niet zo heel erg vreemd?quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik stond vandeweek, midden in de file, ook ineens stil met de auto, het lampje van de olie druk aan het knipperen, ik al "kuuuuuut wat moet ik doen?![]()
", maar toen ik m weer opnieuw opstartte was er niks meer aan de hand, later het oliepeil gecontroleerd en dat was ook prima
![]()
*HAP!!*quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Midden in een file stilstaan is toch niet zo heel erg vreemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |