Oh, gelukkig maar. Ik vond 'm al zo slecht.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een met een tenenkrommende woordgrap
Warme chocolademelkquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar. Ik vond 'm al zo slecht.
Ik ga mezelf nog even opwarmen voor ik naar buiten ga. Brrr.
Ik trok een vies gezicht.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
AAAAUUUWWW!!! Mijn tenen zijn krom
Ik vond het wel meevallen eigenlijk. Ik moest lachen
quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
AAAAUUUWWW!!! Mijn tenen zijn krom
Ik vond het wel meevallen eigenlijk. Ik moest lachen
quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb vandaag 15km door die kou gefietst mensen, niet zeuren
Die had ik ook niet..dat viel wel even tegenquote:
't viel wel mee, maar als je dan afstapt en ergens met je vingers tegen stoot....quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die had ik ook niet..dat viel wel even tegen
In de stad valt dat misschien mee maar niet als je stukken polderachtig landschap vol mist moet doorfietsen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
't viel wel mee, maar als je dan afstapt en ergens met je vingers tegen stoot....auauauauauau!!
Dat klinkt echt lekker!!!!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:44 schreef Soempie het volgende:
Cruesli winterrijk is echt lekker. Met speculaas, cranberry en amandelschijfjes.![]()
Nou, ik vond het tegenvallenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:05 schreef Soempie het volgende:
niet zeuren.![]()
Ik heb ook een groot deel ervan buiten de stad gefietst.
Midden in een file stilstaan is toch niet zo heel erg vreemd?quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik stond vandeweek, midden in de file, ook ineens stil met de auto, het lampje van de olie druk aan het knipperen, ik al "kuuuuuut wat moet ik doen?![]()
", maar toen ik m weer opnieuw opstartte was er niks meer aan de hand, later het oliepeil gecontroleerd en dat was ook prima
![]()
*HAP!!*quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Midden in een file stilstaan is toch niet zo heel erg vreemd?
quote:
Ja maar dat kan 's avonds laat meestal niet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:44 schreef LadyBlack het volgende:
Bordspellen moet je met vrienden en warme chocolademelk rond een tafel doen
Ja dat ken ik jaquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:57 schreef Soempie het volgende:
Ken je dat? Dat je op een feestje je neef tegenkomt en dat het opeens een lekker ding is? Dat overkwam me toen ik 17 was. En nu net krijg ik een link doorgestuurd, waaruit blijkt dat m'n nichtje groot is geworden.Ik zit hier echt: wtf wtf? Ik weet gewoon nog precies hoe ze was toen ze net kon lopen.
![]()
http://fotoshoot.result-it.com/page.asp?page=profiel&subpage=bekijkprofiel&profielID=60bd10b1eeae9909694d091221c4dfef&categorieID=1
Ik wilde dat ik er zo uitzag.
Ze heeft d'r uiterlijk mee, wat maakt dat dan nog uit?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat ken ik jazag laatst foto's van mijn neef en zat ook even
![]()
voor de pc
En je nichtje is idd een mooi meisjeMaar ze mag dr stukje wel even opnieuw schrijven... beetje veel typfoutjes
Weerwolven van Wakkerdam, het is een soort uitgebreide versie van het kinderspel moordenaartje (met z'n allen in een cirkel staan, een iemand kan met knipogen mensen omleggen). De weerwolven proberen in de nachtelijke fase (als alleen zij de ogen open mogen hebben) de dorpelingen op te eten. De dorpelingen vinden dat niet relaxed, dus die proberen de weerwolven om te brengen. De groep waarvan er als laatste een leeft wint.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:57 schreef LadyBlack het volgende:
Wat is weerwolven?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze heeft d'r uiterlijk mee, wat maakt dat dan nog uit?![]()
Volgens mij kwamen ze uit Oude Pekela en gingen ze uit in Knoal Cityquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:14 schreef Etcetera het volgende:
ik heb niet naar 40 dagen zonder sex gekekenwaren ze echt in stadskanaal
![]()
Wij doen iedere dinsdag kaarten en meestal ook wel een bordspel erbijquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik doe ook veel te weinig spelletjes...... het is zo moeilijk om een keer wat mensen tegelijkertijd op 1 plek te krijgen....Mijn twee beste vriendinnen hebben in het halfjaar dat ik nu met mn vriend ben, hem nog maar 2x eventjes gezien, en het lukt gewoon niet om daar de komende maand verandering in te brengen!
En ik zie ze zelf ook niet zo vaak
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:38 schreef Etcetera het volgende:
godsamme wat een vies mannetje is dat zeg
disclaimer: dit is niet ik herhaal NIET de standaard van stadskanaal en omgeving
Ja bij een nichtje hier en daarquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:57 schreef Soempie het volgende:
Ken je dat? Dat je op een feestje je neef tegenkomt en dat het opeens een lekker ding is? Dat overkwam me toen ik 17 was. En nu net krijg ik een link doorgestuurd, waaruit blijkt dat m'n nichtje groot is geworden.Ik zit hier echt: wtf wtf? Ik weet gewoon nog precies hoe ze was toen ze net kon lopen.
![]()
http://fotoshoot.result-it.com/page.asp?page=profiel&subpage=bekijkprofiel&profielID=60bd10b1eeae9909694d091221c4dfef&categorieID=1
Ik wilde dat ik er zo uitzag.
Ik kan me er niet druk om maken.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja bij een nichtje hier en daar
Echt veel tijd heeft je nichtje niet aan die pagina besteed he? Of is ze lexdystisch?
ik zat echt soms met gekromde tenen te kijkenquote:
Ja he? Onterecht op #1 vorig jaar maar zeker erg mooiquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:50 schreef LadyBlack het volgende:
Hee, Boudewijn de Groot in je onderschriftmooi liedje
Ohja, op die foto is ze wel knap ja. Maar dat is de breezer/webcam pose waar iedereen er lekker bij uitziet. Dus voor een onafhankelijk warenonderzoek zijn er meer fotos nodigquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk om maken.Tenenkrommend, dat wel.
Nou, volgens mij waren die meisjes geen haar beterquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zat echt soms met gekromde tenen te kijkennog erger dan de foute woordspeling in de TT
'ik zal respectvoller met meisjes omgaan'
ik stel me voor dat hij ze nu niet meer meteen het bed uitschopt, maar de dag erop wakker wordt en gromt: wat mot jij hier nog
oh daar ga ik niet eens over beginnenquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, volgens mij waren die meisjes geen haar beter
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik mis overigens een belangrijke functie op Fok: een roterende sig.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:04 schreef iamredleader het volgende:
*insert tromgeroffel*
Dames en heren, jongens en meisjes, de banken zijn thuis aangekomen, opgezet en uitgetest![]()
en Tinuviel was waanzinnig blij verrast
![]()
![]()
Even drie snelle foto's voor jullie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zien ze eruit. De kleur is vanzelfsprekend niet zoals op de foto's , maar een stukje ertussenin, maar dat komt omdat ik als mega-amateur-slechte fotograaf met een wel heel eenvodig Sony Cyvershotje niet veel soeps kan maken natuurlijk![]()
tijd om op de bank te hangen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:04 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik de "h" van hypocrisie. Beep beep beep beep beep....LINGO!
ik snap 'm nietquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:04 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik de "h" van hypocrisie. Beep beep beep beep beep....LINGO!
Ik stel voor om het aan ze te vragen via mail of zo. Misschien kan je er nog gratis verzendkosten voor de volgende bestelling uitslepen door ze te mailenquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:14 schreef Etcetera het volgende:
iemand enig idee of je dan automatisch het goede krijgt thuisgestuurd? of moet ik dan opnieuw bestellen
Daar zit toch helemaal geen 'h' in?quote:
Een lijstje met sigs waar Fok er dan automagisch een uitkiest en die onder je post zet, zodat er steeds een andere staatquote:
ah ik vond het al zo'n rare reactie op de foto'squote:
dat zijn nou ideeen waar ik wat aan hebquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik stel voor om het aan ze te vragen via mail of zo. Misschien kan je er nog gratis verzendkosten voor de volgende bestelling uitslepen door ze te mailen
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:06 schreef RoofingBurner het volgende:
ziet er goed uit, garant voor jaren zit en hangplezier.
Dank uquote:
Een beller is sneller.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik stel voor om het aan ze te vragen via mail of zo. Misschien kan je er nog gratis verzendkosten voor de volgende bestelling uitslepen door ze te mailen
Juist! Ik had even LB's post over het hoofd gezien.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een lijstje met sigs waar Fok er dan automagisch een uitkiest en die onder je post zet, zodat er steeds een andere staat
De chili'squote:Op woensdag 13 februari 2008 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist! Ik had even LB's post over het hoofd gezien.
Ik zou er namelijk meer in zetten dan ik nu kwijt kan. Dus dan maar automatisch roteren
klopt maar ik mail lieverquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een beller is sneller.
Overigens kun je naar mijn weten het boek terugsturen naar het antwoordnummer en kost het je dus geen verzendkosten.
stel het voor in het baggerlayouttipsenklachtentopic?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist! Ik had even LB's post over het hoofd gezien.
Ik zou er namelijk meer in zetten dan ik nu kwijt kan. Dus dan maar automatisch roteren
Ah ja..dat was een beetje vage timingquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:18 schreef Etcetera het volgende:
ah ik vond het al zo'n rare reactie op de foto's![]()
Dat is een heel slecht idee. Want iedere keer dat een post wordt weergegeven moet die sig weer gegenereerd worden. Dat is nu bij de normale post inbegrepen maar als het ook nog een keer moet gaan randomizen voor 10k users...dat lijkt me niet handig voor de performance van Fokquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:26 schreef Etcetera het volgende:
Bugs en requests voor de 'baggerlayout' ! #3 die dus
ik kon me al niet voorstellen dat je de banken of de foto's ervan hypocriet vondquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah ja..dat was een beetje vage timing
Deprimerend he? Daarom hebben wij nog nooit een écht spelletje D&D gespeeld. Het uitzoeken alleen al duurt 3 avondenquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:27 schreef Soempie het volgende:
Ik wilde vanavond leren, maar het printen en uitzoeken alleen al neemt m'n hele avond in beslag.
Jaaaa! Die komt binnenkort weer terugquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:31 schreef LadyBlack het volgende:
"I love a good chili. My ulcer hollers bloody hell about it. Fuck you ulcer I say, down the hatch!"
Oid![]()
Die had je gewoon geknipt en geplakt in een Notepadje op je desktop he?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:31 schreef LadyBlack het volgende:
"I love a good chili. My ulcer hollers bloody hell about it. Fuck you ulcer I say, down the hatch!"
Oid![]()
Nee, issie echt goed dan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die had je gewoon geknipt en geplakt in een Notepadje op je desktop he?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:42 schreef Etcetera het volgende:
jouw sig is ook leuk LB![]()
ik zat net op loesje te struinen: de echte uitdaging is natuurlijk 40 dagen seks met en EO-er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |