je hebt in elk geval zelfkennisquote:Ik denk niet, denk ik.
De avatars worden afgebeeld met een grootte van 60x60, en als ie die afmeting niet heeft wordt het gewoon geresized, dus hij mag heus een andere afmeting hebben.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik denk nog steeds niet dat het em gaat lukken, zeker niet als het een Avatar is wat dan mag ie ook nog maar max 50x50 zijn..
Er wordt, voor zover ik weet, niet geresized door FOK!.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:39 schreef gday het volgende:
[..]
De avatars worden afgebeeld met een grootte van 60x60, en als ie die afmeting niet heeft wordt het gewoon geresized, dus hij mag heus een andere afmeting hebben.
Of het slim is, is een ander verhaal.
Nee sorry, ik bedoelde ook niet resizen maar rescalen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:41 schreef HuHu het volgende:
[..]
Er wordt, voor zover ik weet, niet geresized door FOK!.
Om even te helpen, ga naar http://tinypic.com/ en klik op 'Bladeren' en zoek je foto op. Klik vervolgens op 'Nu uploaden' en wacht even. In het volgende scherm staat iets van [ [url=...]afbeelding[/url] ], dat kun je zo kopiëren naar FOK! en je foto wordt geplaatst.
Resizing en rescaling is hetzelfde, het zijn zogenaamde 'synoniemen'.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:53 schreef gday het volgende:
[..]
Nee sorry, ik bedoelde ook niet resizen maar rescalen.
Niet zo mierenneuken. Je weet heel goed wat ik bedoel.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:14 schreef HuHu het volgende:
[..]
Resizing en rescaling is hetzelfde, het zijn zogenaamde 'synoniemen'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |