Ik ben blij met wat opschudding in de tent én met het vertrek van Jaakke en Fontein.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:59 schreef Whiteguy het volgende:avond
zeg MM, blij met de komst van de nummer 14 ?
Ik ben geen fan van JC. Hij heeft zich ook weer snel ingedekt tegen te veel verantwoordelijkheden, zodat ie later ook weer nergens op aangesproken kan worden. Als alles allemaal zo simpel is als hij zegt, en alles zoveel beter gaat als het gebeurt zoals hij zegt, had ie het in 1994 maar moeten bewijzen toen ie gevraagd werd als bondscoach. Maar die verantwoordelijkheid durfde hij toen al niet aan, en er is weinig veranderd in de tussentijd.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben blij met wat opschudding in de tent én met het vertrek van Jaakke en Fontein.
Of Cruijff werkelijk ook zo geniaal is buiten het veld als in het veld moet ik nog bezien.
Maar het idee dat een clubman iets te zeggen krijgt, staat me zeker wel aan...
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:38 schreef Soempie het volgende:
Hoooooooooooi
Ik heb te veel gedronken. Ik waarschuw alvast.
wat is een prono nou preciesquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:34 schreef Nesle het volgende:
Trouwens WIDM (wie is de mol)![]()
![]()
![]()
Mijn mol en winnaar zitten er gewoon nog in!ik doe mee met de prono
Volgende week finale
Eh tja, je maakt gewoon een voorspelling van wie er wanneer gaat afvallen. Waarom het eigenlijk prono heet weet ik ook niet, best een rare benaming ervoorquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat is een prono nou precies
Slagerij van Kampen was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
echt, een Golf van geluid kwam over ons heen, wat kunnen die mensen drummen/percussie/slagwerk bespelen zeg echt super
Op zich kan je daar wel enthausiast van worden... vanavond vegetarisch gegeten, dat moet toch wel voor het eerst sinds jaren zijn nu ik er over nadenkquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:41 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht dat je naar een slager ging om vlees te halen. Ik begreep het enthousiasme al niet.
quote:
Waarmee dan wel?quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Trouwens, ik vind Marmite wel lekker, maar heb het nooit op brood gehad.
quote:
quote:
Daar wilde ik vroeger altijd naartoequote:Op donderdag 21 februari 2008 22:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat is een prono nou precies
Slagerij van Kampen was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
echt, een Golf van geluid kwam over ons heen, wat kunnen die mensen drummen/percussie/slagwerk bespelen zeg echt super
Boek geschreven door de oude Frits zelf?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:50 schreef Nesle het volgende:
Literatuur -> Verlichting in Nederland
Waarom ben je niet in allerlei topics aan het posten?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:38 schreef Soempie het volgende:
Hoooooooooooi
Ik heb te veel gedronken. Ik waarschuw alvast.
Ik moet nog tot vanmiddagquote:
quote:HARDINXVELD-GIESSENDAM - 'What's in a name?'. Dat moet Nelly den Dikken uit Hardinxveld-Giessendam hebben gedacht toen ze haar vriend Bastiaan den Dunnen ontmoette. Vanaf vrijdag zijn de twee getrouwd en heet Nelly derhalve Nelly den Dunnen-den Dikken.
Bastiaan en Nelly zijn al acht jaar samen, maar hebben nog niet vaak iets gehoord over de opmerkelijk combinatie van hun beider achternamen.
"We hebben elkaar er in ieder geval niet op uitgezocht", zei de aanstaande bruidegom donderdag. "Het is heel toevallig. Maar Nelly hoort sinds de verloving op de school waar ze werkt wel veel opmerkingen van mensen die het een hilarische grap vinden."
Dikken-Buik
Nog toevalliger is het overigens dat de achternaam van Nelly's moeder Den Dikken-den Breejen is. Nelly's oma luisterde naar de namen Den Dikken-Buik.
e.e.a.?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:33 schreef MadMaster het volgende:
Ben de overgang naar mijn nieuwe job aan het regelen. Mijn nieuwe werkplek is al gereed en ik sta overal al in de notities met name genoemd als 'de nieuwe functionaris op aandachtsgebied X'.
Officiëel mag dat echter niet, maar officieus heb ik akkoord om e.e.a. in gang te zetten.
Verwarrend allemaal die re-orgainsaties waarbij iedereen voor zichzelf loopt te strijden...
Whehehe!!! Geweldig!!quote:
Een en anderquote:
dat begreep ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |