quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:31 schreef LadyBlack het volgende:
Tandarts wil nietNieuwe patiënten moeten met een spoedklacht nog naar hun oude tandarts...... Maarja, die zit in Enschede, de reden dat ik er eentje in Groningen ging zoeken.....
Nog maar een paar paracetamols dan
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:24 schreef LadyBlack het volgende:
* hier stond iets*
__________________________________________________________________________________
De openingspost is hier te vinden. Denk er ook aan om het vorige topic toe te voegen en de lay-out toch nog even te controleren. De volgende die vergeet de wiki aan te passen moet een bos rozen aan MaJo sturen![]()
Bah, naar dat het zoveel pijn doet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:31 schreef LadyBlack het volgende:
Tandarts wil nietNieuwe patiënten moeten met een spoedklacht nog naar hun oude tandarts...... Maarja, die zit in Enschede, de reden dat ik er eentje in Groningen ging zoeken.....
Nog maar een paar paracetamols dan
en 370quote:1. Gij zult oppergod Laffer niet boos maken
2. Gij zult een nieuwe vraag stellen als u het heilige punt toebedeeld heeft gekregen
3. Gij zult de naam van de oprichters, MaJo en Asmodian, niet zonder eerbied gebruiken.
4. Gij zult zich niet laten flashen
5. Gij zult niet opzoeken
6. Gij zult een antwoord per keer geven
7. Gij zult beslissingen van de vragensteller eerbiedigen
8. Gij zult een nieuw topic openen als het oude vol is ende gij de laatste poster zijt.
9. Gij zult de ranglijst en de OP bijwerken
10. Gij zult naar Eisbar van Grauzone luisteren en het erkennen als heilige AKQ-lied.
En het 11e gebod (ja, dat is er ook nog)
11. Gij zult uw antwoord nimmer editten.
quote:1. Gij zult oppergod Laffer niet boos maken
2. Gij zult een nieuwe vraag stellen als u het heilige punt toebedeeld heeft gekregen
3. Gij zult de naam van de oprichter MaJo niet zonder eerbied gebruiken.
4. Gij zult zich niet laten flessen
5. Gij zult niet slowchatten
6. Gij zult een antwoord per keer geven
7. Gij zult beslissingen van de vragensteller eerbiedigen
8. Gij zult een nieuw topic openen als het oude vol is ende gij de laatste poster zijt.
9. Gij zult de ranglijst en de OP bijwerken
10. Gij zult naar Eisbar van Grauzone luisteren en het erkennen als heilige AKQ-lied.
En het 11e gebod (ja, dat is er ook nog)
11. Gij zult uw antwoord nimmer editten.
Ik was je vraag aan het negeren.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
* benieuwd is naar het resultaat *
Kan ik me goed voorstellen LBquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:06 schreef LadyBlack het volgende:wat een drukte hier
Ik ga denk ik mn oude tandarts in Enschede maar bellen... heb geen zin om elke dag paracetamols te gaan slikken
ik ben benieuwdquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
Gilmore Girlsvooral seizoen 1
Kruistocht in spijkerbroek durf ik niet aan, ik vond het boek echt té mooi om te laten verpesten door een film
Ik heb daar ook een vriendelijk berichtje achtergelatenquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:34 schreef Etcetera het volgende:
Dit schijnt het nieuwe SC topic te zijnwe zitten allemaal verkeerd
Misschien staat er wel een V voor voldoendequote:Op woensdag 20 februari 2008 17:41 schreef Etcetera het volgende:
ik las 'm![]()
nu heb ik training conflicthantering gedaan, braaf ingeschreven via progress, training gevolgd, verslag gemaakt, ingeleverd. nu had ik een mailtje dat ik een voldoende heb gehaald. en dat het op progress werd gezet. d'r zit ook een bericht in progress zelf. maar geen cijferben ik nu gek of gewoon ongeduldig
quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien staat er wel een V voor voldoende
morgen is het bijna weekendquote:
Ik had vandaag al het idee dat het donderdag wasquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]ook dat niet
[..]
morgen is het bijna weekend
Hahaquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:45 schreef Supersheep het volgende:
Huishoudelijke mededeling:
Het kopen van Marmite staat gelijk aan het weggooien van geld
En wat mag dat zijn?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:45 schreef Supersheep het volgende:
Ik was benieuwdquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Haha
Zo'n vermoeden had ik al na alleen aan dat spul te ruiken. Waarom heb je het gekocht Sheep?
" Marmite is made from yeast extract, a by-product of beer brewing, and is suitable for vegetarians and vegans.quote:
Als ik dit lees dan hoef ik al niet meerquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
" Marmite is made from yeast extract, a by-product of beer brewing, and is suitable for vegetarians and vegans.
The British version of the product is a sticky, dark brown paste with a distinctive, powerful flavour. Being both extremely salty and extremely umami, the taste of Marmite is comparable to soy sauce. "
Geloof het of niet, maar het is broodbeleg
1: yegquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
" Marmite is made from yeast extract, a by-product of beer brewing, and is suitable for vegetarians and vegans.
The British version of the product is a sticky, dark brown paste with a distinctive, powerful flavour. Being both extremely salty and extremely umami, the taste of Marmite is comparable to soy sauce. "
Geloof het of niet, maar het is broodbeleg
ik wacht op beter weerquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gaat er nog iemand een bank overvallen deze week?
dat vraag ik me ook al een tijdje afquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat de _ doet bij_! ?
Het maakt dequote:Op woensdag 20 februari 2008 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:
Ik snap niet wat je bedoelt?quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
in KLB zie je tegenwoordig vaak ipvquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt?Maar ik voel me wel aangesproken omdat je de
smiley gebruikt
Watquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
in KLB zie je tegenwoordig vaak ipvdit:
_
en wij snappen niet waaromen ik gebruik de
ook vaak.
Eindelijk geprobeerd?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:45 schreef Supersheep het volgende:
quote:Beste Marja,
Ik kan je blij maken met een voldoende. We hebben je opmerkingen nogmaals bekeken en kwamen tot onze verbazing tot de conclusie dat er op onderdelen veel te weinig punten zijn toegekend. Dit is erg ongebruikelijk en hiervoor mijn excuses. Ik vind het vervelend dat dit tot verdriet heeft geleid. In totaal krijg je er 10 punten bij en kom je uit op een 6. Ik geef het door aan de administratie.
Met vriendelijke groet,
Reinald Minnaar
Uitstekendquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:58 schreef Nesle het volgende:
Iemand die VLC player gebruikt?
Heel irritant, hij speelt mijn filmpjes zonder geluid af, van mijn mobiel zeg maar. Gewone films speelt hij wel prima af?
Dit is geen nieuwe informatie voor je toch?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:01 schreef Etcetera het volgende:
Luke en Lorelai hebben ruzieen Rory heeft haar pols gebroken
stomme Jess![]()
ja maar christopher is wel liev nuquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:05 schreef LadyBlack het volgende:
Christopher......wat een watje is dat!!!
Jess![]()
Luke![]()
Die moet je hebben
Ja, MP4. Maar ik zie nu net dat ze zeg maar met een icoontje van Quicktime staan. Maar als ik dan eigenschappen klik zie ik dat er Quicktime resource bestand staat. Dit is vast niet goed, want als ik dubbelklik op het bestand doe krijg ik error.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik gebruik het ook. Wat voor filmpjes zijn het precies, mp4? Kan je anders een van die filmpjes op bijvoorbeeld keepmyfile.com zetten en een linkje naar me PM'en? Dan kan ik kijken of ik em hier wel kan afspelen
Ik heb wel de perfecte outfit hiervoor, dus ik wil je wel helpen hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is er misschien een probleem met codecs? Daar zeurt media player bij mij altijd omquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:08 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja, MP4. Maar ik zie nu net dat ze zeg maar met een icoontje van Quicktime staan. Maar als ik dan eigenschappen klik zie ik dat er Quicktime resource bestand staat. Dit is vast niet goed, want als ik dubbelklik op het bestand doe krijg ik error.
Wanneer ik hem open met VLC mist het geluid dus, maar doet het filmpje het wel.
keepmyfile is atm niet connectbaar
Het idee achter VLC is dat je geen codecs nodig hebt omdat die allemaal al in het programma zittenquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is er misschien een probleem met codecs? Daar zeurt media player bij mij altijd om
Probeer anders http://upload2.net/quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:08 schreef Nesle het volgende:
[..]
keepmyfile is atm niet connectbaar
Ik ook!! Ik zat om half 9 klaar voor House..niks, nada!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik had vandaag al het idee dat het donderdag was
Ja maar de afgelopen 2 weekenden was het echt DOOD maar ook door de week was het bijzonder rustig.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
In het weekend kun je ook allemaal leuke dingen doen
Doordeweek zit ik de hele dag te verstoffen achter mn pc, dan kan ik wel wat afleiding van Fok! gebruiken
Ik heb er nog een paar afleveringen van op de schijf staanquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook!! Ik zat om half 9 klaar voor House..niks, nada!
Ik ga vrijdag aan seizoen 3 op DVD beginnen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar afleveringen van op de schijf staan
Ik heb gisteravond voor het eerst een aflevering gezien: inderdaad een lompe dokter!!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook!! Ik zat om half 9 klaar voor House..niks, nada!
De ranzigheid valt meestal wel mee hoor, de lompheid nietquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond voor het eerst een aflevering gezien: inderdaad een lompe dokter!!!
En wat een ranzigheid met dat oogis dat altijd zo??
quote:
ahquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:01 schreef Etcetera het volgende:
Luke en Lorelai hebben ruzieen Rory heeft haar pols gebroken
stomme Jess![]()
Ik gebruik het altijd met het K-lite codecpack, dan ben je er al helemaal zeker van dat vrijwel alles is af te spelen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
Media Player Classic speelt vrijwel alles: http://www.free-codecs.com/Media_Player_Classic_download.htm
(niet te verwarren met Windows Media Player dus)
Als MPC het niet speelt dan is het stuk.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half...quote:
Dankje, het werkt...quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
* geeft de andere helft een reanimatie-mep
Ik heb al moeite met sommige van de nederlandse woorden daar tussenquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
proefwerkweek enzo he! Ik ken echt niks van mijn frans voor morgen. Moet echt honderden woordje kennen. En wat voor een woordjes!
Baragouineux = iemand die koeterwaals spreekt![]()
Un mercenaire = huurmoordenaar
chienne = teef (vloekwoord)
carogne = besst (oudvloekwoord)
c'est incroyable! C'est diantre!
Volgens mij had ik een 8 voor Frans op mn examen. En heb inmiddels zo'n beetje al mijn kennis van de Franse taal verdrongen. Hadden ze die uren op de middelbare school maar aan extra Engels besteed ofzo, tenminste nog een nuttige taal.quote:
Wat wil je dan? Dat ik die helft in elkaar trap om je te redden?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dankje, het werkt...
bijna
Zou een manier zijn jaquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat ik die helft in elkaar trap om je te redden?
Mercenarie zou ik wel kunnen onthouden omdat dat bijzonder veel lijkt op mercenary, en die weet ikquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
proefwerkweek enzo he! Ik ken echt niks van mijn frans voor morgen. Moet echt honderden woordje kennen. En wat voor een woordjes!
Baragouineux = iemand die koeterwaals spreekt![]()
Un mercenaire = huurmoordenaar
chienne = teef (vloekwoord)
carogne = besst (oudvloekwoord)
c'est incroyable! C'est diantre!
Dormi ellequote:Op woensdag 20 februari 2008 23:33 schreef Soempie het volgende:
Succes morgen, Puntenslijpsel.
Ik ga pitten.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
je vais dormir aussi, c'est rien maintenant. je pens ce sera tôt demain matin...
Pitoyable
Slaap lekker everyone
Tot hier begreep ik hetquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
je vais dormir aussi, c'est rien maintenant. je pens ce sera
Matin is middag, maar voor de restquote:tôt demain matin...
Pitoyable
Slaap lekker everyone
Ik ben inmiddels bij met Amerikaquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag aan seizoen 3 op DVD beginnen.
Demain is morgenquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tot hier begreep ik het
[..]
Matin is middag, maar voor de rest
quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:04 schreef Whiteguy het volgende:
Zo.. het titelblad is gemaakt. Nog maar 1971 woorden.
Mwah.... ik heb niet meer gesport en ook niks meer samengevat. Gewoon lui op mijn reet crime-series gekeken. Maar het is niet zo heel erg, want ik heb het spul voor vandaag gewoon afgekregen, dat van morgen stelt ook niks voor, ik vat morgen wel wat harder samen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:59 schreef Soempie het volgende:
Ik ga een voorbeeld nemen aan jou vandaag.
Hem geloof je wel, mij niet?quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik geloofde je, en het smaakte in elk geval gerookt. Vaak een goed teken
Deze toepassen op deze fijne organisatie.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:08 schreef MaJo het volgende:
Wat moet je schrijven trouwens?
Sounds boringquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Deze toepassen op deze fijne organisatie.
Als ik lees over de kookkunsten van Nem is het nogal uitgebreid en lekker. Als ik lees over jouw kookkunsten dan is het meestal misgegaan of een magnetronmaaltijdquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hem geloof je wel, mij niet?
Discriminatie, seksisme, racisme!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:14 schreef MaJo het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik een opgerookte sigarettenpeuk van Pete Doherty heb?![]()
![]()
Studiegenootje was er dinsdag en die was er ab-so-luut niet over te sprekenquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:14 schreef MaJo het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik een opgerookte sigarettenpeuk van Pete Doherty heb?![]()
![]()
Oké, daar heb je wel een heel goed punt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als ik lees over de kookkunsten van Nem is het nogal uitgebreid en lekker. Als ik lees over jouw kookkunsten dan is het meestal misgegaan of een magnetronmaaltijd
1 - opgerookte sigarettenpeuk - iewquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:14 schreef MaJo het volgende:
![]()
Nee ik ga hem op mijn kaartjesmuur plakken bij het babyshambles kaartjequote:Op donderdag 21 februari 2008 00:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en heb je hem in een glazen kistje?
Ik was er dan ook maandagquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Studiegenootje was er dinsdag en die was er ab-so-luut niet over te spreken
1 - Ik rook ookquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
1 - opgerookte sigarettenpeuk - iew![]()
2 - Pete Doherty - iew![]()
3 - zijn vriendin... mwah. als ze haar dag heeft wel ok. Maar ik gluur liever jouw fotoboek
1 - ik ben niet van de antirookmaffia hoor... maar van mij hoeft het nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
1 - Ik rook ook
2 - Ach hij valt wel mee hoor, vooral nu hij wat cleaner is
3 - Wie is zijn vriendin nu eigenlijk? En![]()
1 -quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
1 - ik ben niet van de antirookmaffia hoor... maar van mij hoeft het niet![]()
3 - ik bedoelde kate moss.. maar blijkbaar zijn die uit elkaar volgens wiki. Al vrij lang ook, maar volg showbizz niet of nauwelijks...
Nah.. het is niet een van de fotomodellen die ik ken iigquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
1 -
3 - Ja best een tijd alMaar las vanmiddag dat ie een nieuw fotomodel aan de haak had geslagen dus dacht dat jij misschien wist wie
Stoppenquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:40 schreef Whiteguy het volgende:
Maareeh... binnenkort mag je niet meer roken in de kroeg... weet jij al wat je gaat doen? Buiten roken, of niet meer naar de kroeg ?
!!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:45 schreef Nembrionic het volgende:
Zit ik verdorie al een uur pagina 2 te refreshen
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:48 schreef Nembrionic het volgende:
Dat was een band toch?
Ik ga slapen trouwens. Morgen een lange dag want we lopen wat achter op schema
De dag dat het verboden gaat worden bier te drinken in de kroeg stop ik daar ook mee. Thuis drink ik toch niet.quote:
Serieus ik heb geen idee waar je het over hebtquote:
Voordat ik naar bed ga moet ik écht even roepen dat dat een kut"argument" is.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De dag dat het verboden gaat worden bier te drinken in de kroeg stop ik daar ook mee. Thuis drink ik toch niet.
Scherpquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:57 schreef MaJo het volgende:
Oh jeez het kwartje valt!!! is inderdaad een band
Het is geen argument, het is een constatering. Ik drink bier bijna alleen maar in de kroeg, dus zodra het daar verboden zou zijn drink ik waarschijnlijk zelden tot nooit bier. Oftewel dan ben ik gestoptquote:Op donderdag 21 februari 2008 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voordat ik naar bed ga moet ik écht even roepen dat dat een kut"argument" is.
Neuh, ik ga er gewoon werken. Kun je met veel meer geld ervandoor gaan, als je het goed doetquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik bedoelde:quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Na nog wat heen en weer vertalen wordt het "ik zal slapen eveneens, ben nul geen taak van het uur om hem de ochtend te moeten morgen vragen... De AOB een"
Mijn wekker snapt het niet als ik van alarm naar radio switch en daarna de snoozeknop indruk, dan gaat ie gewoon uitquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:08 schreef Whiteguy het volgende:
Zo.. vanochtend een aanval gedaan op het record snoozeknop drukken. 07:00 ging de wekker, 09:30 ging ik er toch maar uit.
economie van de managementwetenschappenquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uitstekend![]()
![]()
Waarvoor was dat ook weer?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Seriously... was dat een proefwerk?
Echt geleerd voor niet
Okee het schrijven van de biref was nog steeds zuur, maar dat kan je ook niet echt leren. Maar de woordjes stonden gewoon in een lijst met daarnaast een lijst met vertalingen. En dan de goede bij elkaar zoeken. Seriously. Al dat leren voor niet! Het was echt plus aisé....
quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja echt! Ik ben blij dat ik nu in het frans om een huurmoordenaar kan vragen
Over een uur afgesproken met een vriendin. Verder niet, hoezo?quote:
in frankrijk weet je maar nooitquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]wie weet hoe dat ooit van pas kan komen
ik heb zin in V&Dquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Over een uur afgesproken met een vriendin. Verder niet, hoezo?
Principe 1 van winst maken: minder uitgeven dan dat je binnen krijgtquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:11 schreef Soempie het volgende:
Ik heb begin deze maand gewoon veel te veel uitgegeven.![]()
Komende maand wordt echt duur. Elk weekend 1 of 2 verjaardagen en ik moet nog een boek kopen.
Het is een test om te zien of je het boek wel echt nodig hebtquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:13 schreef Etcetera het volgende:
succes danverjaardagen zijn duur, boeeken zijn duur
ik heb net een tweede keer het boek issuesmanagement bestelt bij bol.com. als ik weer een verkeerd boek krijg, verdenk ik ze van een complot
quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is een test om te zien of je het boek wel echt nodig hebt. Blijf je rustig dan ken je de inhoud blijkbaar al
Koop dat boek als cadeau. Binnen mum van tijd heb jij dat boek weer in je kastquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:11 schreef Soempie het volgende:
Ik heb begin deze maand gewoon veel te veel uitgegeven.![]()
Komende maand wordt echt duur. Elk weekend 1 of 2 verjaardagen en ik moet nog een boek kopen.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Koop dat boek als cadeau. Binnen mum van tijd heb jij dat boek weer in je kast
Dat vind ik echt ronduit asociaal. Volgens mij hebben volwassen mensen vaak het idee dat kinderen dom zijn en zoiets niet doorhebben ofzoquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Damn, ik heb een keer zoiets gehad. Toen had ik een blauwe aap knuffel gegeven aan een vriendinnetje. Haar ouders hadden een winkeltje en een paar dagen later stond die knuffel te koop.!
Ik vond de aap tof toen ik 8 was.
Inderdaad, volgens mij dachten ze dat ook echt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vind ik echt ronduit asociaal. Volgens mij hebben volwassen mensen vaak het idee dat kinderen dom zijn en zoiets niet doorhebben ofzo
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:16 schreef Soempie het volgende:
MM, zijn je spullen weleens in beslag genomen?
ik heb geen idee wat je (woon/werk/gezins)situatie is, mag ik vragen waarom dat niet kan? ik weet wel dat je in Ierland woontquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:53 schreef ElizabethR het volgende:
Krijg net een baan aangeboden. ¤ 15.000 meer dan nu, betere secundaire arbeidsvoorwaarden, company car, laptop, ...........
....... en in Dublin
No can do!!
Presenteren? Is goedquote:
Je hebt het toch prima naar je zin bij je huidige baan en je verdient nu toch ook al genoeg om lekker van te kunnen leven? Niet doen dus.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:53 schreef ElizabethR het volgende:
Krijg net een baan aangeboden. ¤ 15.000 meer dan nu, betere secundaire arbeidsvoorwaarden, company car, laptop, ...........
....... en in Dublin
No can do!!
Wij zijn 2,5 jaar geleden verhuisd. Onze zoon (16 jaar) zit vanaf die tijd dus op een Ierse middelbare school, en is daar helemaal gewend en zelfs al toe aan zijn Junior Cert examns. Ik ga die jongen niet 228 kilometer verderop wéér op een andere school doen!! En mijn man studeert voltijd aan de universiteit van Galway, en doet een studie die niet in Dublin zit. Hij hoeft nog maar twee jaar, dus dat gaan we ook niet opgeven.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat je (woon/werk/gezins)situatie is, mag ik vragen waarom dat niet kan? ik weet wel dat je in Ierland woont![]()
Heb jij helemaal gelijk inquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hebt het toch prima naar je zin bij je huidige baan en je verdient nu toch ook al genoeg om lekker van te kunnen leven? Niet doen dus.
En daar heb jij ook al gelijk in.quote:Ik heb zelf ook een leuk bijbaantje, maar het verdient ontzettend slecht en ik heb echt meer geld nodig. Toch blijf ik. Ik wil niet de kans lopen dat ik een stom baantje met stomme collega's krijg.
ach, geld is niet allesquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wij zijn 2,5 jaar geleden verhuisd. Onze zoon (16 jaar) zit vanaf die tijd dus op een Ierse middelbare school, en is daar helemaal gewend en zelfs al toe aan zijn Junior Cert examns. Ik ga die jongen niet 228 kilometer verderop wéér op een andere school doen!! En mijn man studeert voltijd aan de universiteit van Galway, en doet een studie die niet in Dublin zit. Hij hoeft nog maar twee jaar, dus dat gaan we ook niet opgeven.
Bovendien willen wij gewoon niet in Dublin wonen
Het platteland bevalt ons veel en veel beter, en we hebben een 'grote' stad in de buurt, nameijk Galway.
Dat is waar. Maar ik werk hier nu al jaren en heb het prima naar mijn zin. Zelfs met de komst van een nieuwe baas die door iedereen uitgekotst wordt blijft het leuk. Of juist daardoor is het leuk.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:40 schreef Etcetera het volgende:
maar wyccie, er is toch ook een kans dat je een beter baantje krijgt met leuke collega's?
Zeker. Met m'n laatste tientje wilde ik net een bak koffie kopen. Kantine dicht, dus moest ik wisselen bij zo'n automaat. Laat ik vervolgens 4 euro vallen en zie het zo onder een blikjesautomaat rollen!quote:
hehehehehe Ach gossie, dat nou net jou dat moet overkomenquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeker. Met m'n laatste tientje wilde ik net een bak koffie kopen. Kantine dicht, dus moest ik wisselen bij zo'n automaat. Laat ik vervolgens 4 euro vallen en zie het zo onder een blikjesautomaat rollen!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeker. Met m'n laatste tientje wilde ik net een bak koffie kopen. Kantine dicht, dus moest ik wisselen bij zo'n automaat. Laat ik vervolgens 4 euro vallen en zie het zo onder een blikjesautomaat rollen!
Als ik jou was zou ik toch eens een boek gaan schrijven onder de titel 'Soempie's, uit eerste hand...' of zoiets.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:52 schreef Soempie het volgende:
Ah, dat is lief. Ik heb alleen geen geld voor de trein.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
een Soempie-actie
![]()
Meid, als het even tegenzit, kom dan naar Amstelveen, kun je gratis koffie bij ons drinken (en een warme maaltijd halen)
Heb je je OV nog niet omgeruild voor een doordeweekse dan? Als ik lees wanneer je naar Sven gaat en wanneer terug kan je daar mogelijk geld mee besparenquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, dat is lief. Ik heb alleen geen geld voor de trein.
Ik wil graag in de grote vakantie ook m'n OV hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je je OV nog niet omgeruild voor een doordeweekse dan? Als ik lees wanneer je naar Sven gaat en wanneer terug kan je daar mogelijk geld mee besparen
Da's lang geleden dat ik die kreet gehoord/gelezen heb...quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:09 schreef Soempie het volgende:
Ik wil graag in de grote vakantie ook m'n OV hebben.En deze periode heb ik elke maandag college, dus ik moet sowieso op zondag terug.
Oehhhhhhhhh jaaaaaa. Ik krijg alleen wel bezoek, maar volgens mij gaan we wel kijken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Soempie, heb je al gekeken naar het programma van SBS vanavond, zo rond half 9?
Je hebt dus nog niet gekeken?quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oehhhhhhhhh jaaaaaa. Ik krijg alleen wel bezoek, maar volgens mij gaan we wel kijken.![]()
Goed dat je het zegt, want ik had er totaal niet meer aan gedacht.![]()
En ik ben nog steeds heel blij met de tip van LB, zodat ik nu lekker naar de radio kan luisteren.
Nou ben ik een etter?quote:
Waarom is dit bij sbs en niet bij de nos?quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:41 schreef TradeMarkie het volgende:
20:25 - 22:45 SBS 6 Sport: Helsingborg - PSV
En nu ben ik weer weg, afspraak bij de bank
Ik stelde alleen maar een vraagquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:46 schreef Soempie het volgende:
Je maakte me blij met een dooie mus. Volgende keer gewoon zeggen: Soemp, vanavond geen House maar voetbal op tv.
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarom is dit bij sbs en niet bij de nos?
Dat was de een-na-laatstequote:Op donderdag 21 februari 2008 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
Deze nog dan
Precies..die heb ik er dan toch nog even lekker tussengepropt?quote:
*hapt*quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Moppert
Zie eerdere post.quote:
Ik ben blij met wat opschudding in de tent én met het vertrek van Jaakke en Fontein.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:59 schreef Whiteguy het volgende:avond
zeg MM, blij met de komst van de nummer 14 ?
Ik ben geen fan van JC. Hij heeft zich ook weer snel ingedekt tegen te veel verantwoordelijkheden, zodat ie later ook weer nergens op aangesproken kan worden. Als alles allemaal zo simpel is als hij zegt, en alles zoveel beter gaat als het gebeurt zoals hij zegt, had ie het in 1994 maar moeten bewijzen toen ie gevraagd werd als bondscoach. Maar die verantwoordelijkheid durfde hij toen al niet aan, en er is weinig veranderd in de tussentijd.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben blij met wat opschudding in de tent én met het vertrek van Jaakke en Fontein.
Of Cruijff werkelijk ook zo geniaal is buiten het veld als in het veld moet ik nog bezien.
Maar het idee dat een clubman iets te zeggen krijgt, staat me zeker wel aan...
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:38 schreef Soempie het volgende:
Hoooooooooooi
Ik heb te veel gedronken. Ik waarschuw alvast.
wat is een prono nou preciesquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:34 schreef Nesle het volgende:
Trouwens WIDM (wie is de mol)![]()
![]()
![]()
Mijn mol en winnaar zitten er gewoon nog in!ik doe mee met de prono
Volgende week finale
Eh tja, je maakt gewoon een voorspelling van wie er wanneer gaat afvallen. Waarom het eigenlijk prono heet weet ik ook niet, best een rare benaming ervoorquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat is een prono nou precies
Slagerij van Kampen was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
echt, een Golf van geluid kwam over ons heen, wat kunnen die mensen drummen/percussie/slagwerk bespelen zeg echt super
Op zich kan je daar wel enthausiast van worden... vanavond vegetarisch gegeten, dat moet toch wel voor het eerst sinds jaren zijn nu ik er over nadenkquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:41 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht dat je naar een slager ging om vlees te halen. Ik begreep het enthousiasme al niet.
quote:
Waarmee dan wel?quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Trouwens, ik vind Marmite wel lekker, maar heb het nooit op brood gehad.
quote:
quote:
Daar wilde ik vroeger altijd naartoequote:Op donderdag 21 februari 2008 22:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat is een prono nou precies
Slagerij van Kampen was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
echt, een Golf van geluid kwam over ons heen, wat kunnen die mensen drummen/percussie/slagwerk bespelen zeg echt super
Boek geschreven door de oude Frits zelf?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:50 schreef Nesle het volgende:
Literatuur -> Verlichting in Nederland
Waarom ben je niet in allerlei topics aan het posten?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:38 schreef Soempie het volgende:
Hoooooooooooi
Ik heb te veel gedronken. Ik waarschuw alvast.
Ik moet nog tot vanmiddagquote:
quote:HARDINXVELD-GIESSENDAM - 'What's in a name?'. Dat moet Nelly den Dikken uit Hardinxveld-Giessendam hebben gedacht toen ze haar vriend Bastiaan den Dunnen ontmoette. Vanaf vrijdag zijn de twee getrouwd en heet Nelly derhalve Nelly den Dunnen-den Dikken.
Bastiaan en Nelly zijn al acht jaar samen, maar hebben nog niet vaak iets gehoord over de opmerkelijk combinatie van hun beider achternamen.
"We hebben elkaar er in ieder geval niet op uitgezocht", zei de aanstaande bruidegom donderdag. "Het is heel toevallig. Maar Nelly hoort sinds de verloving op de school waar ze werkt wel veel opmerkingen van mensen die het een hilarische grap vinden."
Dikken-Buik
Nog toevalliger is het overigens dat de achternaam van Nelly's moeder Den Dikken-den Breejen is. Nelly's oma luisterde naar de namen Den Dikken-Buik.
e.e.a.?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:33 schreef MadMaster het volgende:
Ben de overgang naar mijn nieuwe job aan het regelen. Mijn nieuwe werkplek is al gereed en ik sta overal al in de notities met name genoemd als 'de nieuwe functionaris op aandachtsgebied X'.
Officiëel mag dat echter niet, maar officieus heb ik akkoord om e.e.a. in gang te zetten.
Verwarrend allemaal die re-orgainsaties waarbij iedereen voor zichzelf loopt te strijden...
Whehehe!!! Geweldig!!quote:
Een en anderquote:
dat begreep ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |