Dankje, het werkt...quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
* geeft de andere helft een reanimatie-mep
Ik heb al moeite met sommige van de nederlandse woorden daar tussenquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
proefwerkweek enzo he! Ik ken echt niks van mijn frans voor morgen. Moet echt honderden woordje kennen. En wat voor een woordjes!
Baragouineux = iemand die koeterwaals spreekt![]()
Un mercenaire = huurmoordenaar
chienne = teef (vloekwoord)
carogne = besst (oudvloekwoord)
c'est incroyable! C'est diantre!
Volgens mij had ik een 8 voor Frans op mn examen. En heb inmiddels zo'n beetje al mijn kennis van de Franse taal verdrongen. Hadden ze die uren op de middelbare school maar aan extra Engels besteed ofzo, tenminste nog een nuttige taal.quote:
Wat wil je dan? Dat ik die helft in elkaar trap om je te redden?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dankje, het werkt...
bijna
Zou een manier zijn jaquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat ik die helft in elkaar trap om je te redden?
Mercenarie zou ik wel kunnen onthouden omdat dat bijzonder veel lijkt op mercenary, en die weet ikquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
proefwerkweek enzo he! Ik ken echt niks van mijn frans voor morgen. Moet echt honderden woordje kennen. En wat voor een woordjes!
Baragouineux = iemand die koeterwaals spreekt![]()
Un mercenaire = huurmoordenaar
chienne = teef (vloekwoord)
carogne = besst (oudvloekwoord)
c'est incroyable! C'est diantre!
Dormi ellequote:Op woensdag 20 februari 2008 23:33 schreef Soempie het volgende:
Succes morgen, Puntenslijpsel.
Ik ga pitten.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
je vais dormir aussi, c'est rien maintenant. je pens ce sera tôt demain matin...
Pitoyable
Slaap lekker everyone
Tot hier begreep ik hetquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
je vais dormir aussi, c'est rien maintenant. je pens ce sera
Matin is middag, maar voor de restquote:tôt demain matin...
Pitoyable
Slaap lekker everyone
Ik ben inmiddels bij met Amerikaquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag aan seizoen 3 op DVD beginnen.
Demain is morgenquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tot hier begreep ik het
[..]
Matin is middag, maar voor de rest
quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:04 schreef Whiteguy het volgende:
Zo.. het titelblad is gemaakt. Nog maar 1971 woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |