Het maakt dequote:Op woensdag 20 februari 2008 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat de _ doet bij_! ?
quote:
Ik snap niet wat je bedoelt?quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat de _ doet bij_! ?
in KLB zie je tegenwoordig vaak ipvquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt?Maar ik voel me wel aangesproken omdat je de
smiley gebruikt
Watquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
in KLB zie je tegenwoordig vaak ipvdit:
_
en wij snappen niet waaromen ik gebruik de
ook vaak.
Eindelijk geprobeerd?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:45 schreef Supersheep het volgende:
Huishoudelijke mededeling:
Het kopen van Marmite staat gelijk aan het weggooien van geld
quote:Beste Marja,
Ik kan je blij maken met een voldoende. We hebben je opmerkingen nogmaals bekeken en kwamen tot onze verbazing tot de conclusie dat er op onderdelen veel te weinig punten zijn toegekend. Dit is erg ongebruikelijk en hiervoor mijn excuses. Ik vind het vervelend dat dit tot verdriet heeft geleid. In totaal krijg je er 10 punten bij en kom je uit op een 6. Ik geef het door aan de administratie.
Met vriendelijke groet,
Reinald Minnaar
Uitstekendquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:58 schreef Nesle het volgende:
Iemand die VLC player gebruikt?
Heel irritant, hij speelt mijn filmpjes zonder geluid af, van mijn mobiel zeg maar. Gewone films speelt hij wel prima af?
Dit is geen nieuwe informatie voor je toch?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:01 schreef Etcetera het volgende:
Luke en Lorelai hebben ruzieen Rory heeft haar pols gebroken
stomme Jess![]()
ja maar christopher is wel liev nuquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:05 schreef LadyBlack het volgende:
Christopher......wat een watje is dat!!!
Jess![]()
Luke![]()
Die moet je hebben
Ja, MP4. Maar ik zie nu net dat ze zeg maar met een icoontje van Quicktime staan. Maar als ik dan eigenschappen klik zie ik dat er Quicktime resource bestand staat. Dit is vast niet goed, want als ik dubbelklik op het bestand doe krijg ik error.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik gebruik het ook. Wat voor filmpjes zijn het precies, mp4? Kan je anders een van die filmpjes op bijvoorbeeld keepmyfile.com zetten en een linkje naar me PM'en? Dan kan ik kijken of ik em hier wel kan afspelen
Ik heb wel de perfecte outfit hiervoor, dus ik wil je wel helpen hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gaat er nog iemand een bank overvallen deze week?
Is er misschien een probleem met codecs? Daar zeurt media player bij mij altijd omquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:08 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja, MP4. Maar ik zie nu net dat ze zeg maar met een icoontje van Quicktime staan. Maar als ik dan eigenschappen klik zie ik dat er Quicktime resource bestand staat. Dit is vast niet goed, want als ik dubbelklik op het bestand doe krijg ik error.
Wanneer ik hem open met VLC mist het geluid dus, maar doet het filmpje het wel.
keepmyfile is atm niet connectbaar
Het idee achter VLC is dat je geen codecs nodig hebt omdat die allemaal al in het programma zittenquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is er misschien een probleem met codecs? Daar zeurt media player bij mij altijd om
Probeer anders http://upload2.net/quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:08 schreef Nesle het volgende:
[..]
keepmyfile is atm niet connectbaar
Ik ook!! Ik zat om half 9 klaar voor House..niks, nada!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik had vandaag al het idee dat het donderdag was
Ja maar de afgelopen 2 weekenden was het echt DOOD maar ook door de week was het bijzonder rustig.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
In het weekend kun je ook allemaal leuke dingen doen
Doordeweek zit ik de hele dag te verstoffen achter mn pc, dan kan ik wel wat afleiding van Fok! gebruiken
Ik heb er nog een paar afleveringen van op de schijf staanquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook!! Ik zat om half 9 klaar voor House..niks, nada!
Ik ga vrijdag aan seizoen 3 op DVD beginnen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar afleveringen van op de schijf staan
Ik heb gisteravond voor het eerst een aflevering gezien: inderdaad een lompe dokter!!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook!! Ik zat om half 9 klaar voor House..niks, nada!
De ranzigheid valt meestal wel mee hoor, de lompheid nietquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond voor het eerst een aflevering gezien: inderdaad een lompe dokter!!!
En wat een ranzigheid met dat oogis dat altijd zo??
quote:
ahquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:01 schreef Etcetera het volgende:
Luke en Lorelai hebben ruzieen Rory heeft haar pols gebroken
stomme Jess![]()
Ik gebruik het altijd met het K-lite codecpack, dan ben je er al helemaal zeker van dat vrijwel alles is af te spelen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
Media Player Classic speelt vrijwel alles: http://www.free-codecs.com/Media_Player_Classic_download.htm
(niet te verwarren met Windows Media Player dus)
Als MPC het niet speelt dan is het stuk.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |