quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:31 schreef LadyBlack het volgende:
Tandarts wil nietNieuwe patiėnten moeten met een spoedklacht nog naar hun oude tandarts...... Maarja, die zit in Enschede, de reden dat ik er eentje in Groningen ging zoeken.....
Nog maar een paar paracetamols dan
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:24 schreef LadyBlack het volgende:
* hier stond iets*
__________________________________________________________________________________
De openingspost is hier te vinden. Denk er ook aan om het vorige topic toe te voegen en de lay-out toch nog even te controleren. De volgende die vergeet de wiki aan te passen moet een bos rozen aan MaJo sturen![]()
Bah, naar dat het zoveel pijn doet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:31 schreef LadyBlack het volgende:
Tandarts wil nietNieuwe patiėnten moeten met een spoedklacht nog naar hun oude tandarts...... Maarja, die zit in Enschede, de reden dat ik er eentje in Groningen ging zoeken.....
Nog maar een paar paracetamols dan
en 370quote:1. Gij zult oppergod Laffer niet boos maken
2. Gij zult een nieuwe vraag stellen als u het heilige punt toebedeeld heeft gekregen
3. Gij zult de naam van de oprichters, MaJo en Asmodian, niet zonder eerbied gebruiken.
4. Gij zult zich niet laten flashen
5. Gij zult niet opzoeken
6. Gij zult een antwoord per keer geven
7. Gij zult beslissingen van de vragensteller eerbiedigen
8. Gij zult een nieuw topic openen als het oude vol is ende gij de laatste poster zijt.
9. Gij zult de ranglijst en de OP bijwerken
10. Gij zult naar Eisbar van Grauzone luisteren en het erkennen als heilige AKQ-lied.
En het 11e gebod (ja, dat is er ook nog)
11. Gij zult uw antwoord nimmer editten.
quote:1. Gij zult oppergod Laffer niet boos maken
2. Gij zult een nieuwe vraag stellen als u het heilige punt toebedeeld heeft gekregen
3. Gij zult de naam van de oprichter MaJo niet zonder eerbied gebruiken.
4. Gij zult zich niet laten flessen
5. Gij zult niet slowchatten
6. Gij zult een antwoord per keer geven
7. Gij zult beslissingen van de vragensteller eerbiedigen
8. Gij zult een nieuw topic openen als het oude vol is ende gij de laatste poster zijt.
9. Gij zult de ranglijst en de OP bijwerken
10. Gij zult naar Eisbar van Grauzone luisteren en het erkennen als heilige AKQ-lied.
En het 11e gebod (ja, dat is er ook nog)
11. Gij zult uw antwoord nimmer editten.
Ik was je vraag aan het negeren.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
* benieuwd is naar het resultaat *
Kan ik me goed voorstellen LBquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:06 schreef LadyBlack het volgende:wat een drukte hier
Ik ga denk ik mn oude tandarts in Enschede maar bellen... heb geen zin om elke dag paracetamols te gaan slikken
ik ben benieuwdquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
Gilmore Girlsvooral seizoen 1
Kruistocht in spijkerbroek durf ik niet aan, ik vond het boek echt té mooi om te laten verpesten door een film
Ik heb daar ook een vriendelijk berichtje achtergelatenquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:34 schreef Etcetera het volgende:
Dit schijnt het nieuwe SC topic te zijnwe zitten allemaal verkeerd
Misschien staat er wel een V voor voldoendequote:Op woensdag 20 februari 2008 17:41 schreef Etcetera het volgende:
ik las 'm![]()
nu heb ik training conflicthantering gedaan, braaf ingeschreven via progress, training gevolgd, verslag gemaakt, ingeleverd. nu had ik een mailtje dat ik een voldoende heb gehaald. en dat het op progress werd gezet. d'r zit ook een bericht in progress zelf. maar geen cijferben ik nu gek of gewoon ongeduldig
quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien staat er wel een V voor voldoende
morgen is het bijna weekendquote:
Ik had vandaag al het idee dat het donderdag wasquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]ook dat niet
[..]
morgen is het bijna weekend
Hahaquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:45 schreef Supersheep het volgende:
Huishoudelijke mededeling:
Het kopen van Marmite staat gelijk aan het weggooien van geld
En wat mag dat zijn?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:45 schreef Supersheep het volgende:
Huishoudelijke mededeling:
Het kopen van Marmite staat gelijk aan het weggooien van geld
Ik was benieuwdquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Haha
Zo'n vermoeden had ik al na alleen aan dat spul te ruiken. Waarom heb je het gekocht Sheep?
" Marmite is made from yeast extract, a by-product of beer brewing, and is suitable for vegetarians and vegans.quote:
Als ik dit lees dan hoef ik al niet meerquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
" Marmite is made from yeast extract, a by-product of beer brewing, and is suitable for vegetarians and vegans.
The British version of the product is a sticky, dark brown paste with a distinctive, powerful flavour. Being both extremely salty and extremely umami, the taste of Marmite is comparable to soy sauce. "
Geloof het of niet, maar het is broodbeleg
1: yegquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
" Marmite is made from yeast extract, a by-product of beer brewing, and is suitable for vegetarians and vegans.
The British version of the product is a sticky, dark brown paste with a distinctive, powerful flavour. Being both extremely salty and extremely umami, the taste of Marmite is comparable to soy sauce. "
Geloof het of niet, maar het is broodbeleg
ik wacht op beter weerquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gaat er nog iemand een bank overvallen deze week?
dat vraag ik me ook al een tijdje afquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat de _ doet bij_! ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |