om hier even op door te gaanquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:47 schreef wyccie het volgende:
Tim, een auto bestuur je met je verstand, niet met spierkracht. Er bestaat tegenwoordig zoiets als stuurbekrachtiging.
Én ik kan zeggen dat ik sterk ben voor mijn lengte.
Waarom zouden kleine/dunne mensen niet veilig rijden? Ik zie daar totaal geen logica in.
Dat weet je bestquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:50 schreef ElizabethR het volgende:
Nem ? Waarom deed jij zo boos over deze?![]()
dan doe ik het ook.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:50 schreef ElizabethR het volgende:
Nem ? Waarom deed jij zo boos over deze?![]()
quote:
Heel goed, terug naar je aanrecht jij!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
En JoJo, dat heb ik ook gedaan
Dan ga ik nu aan mijn zaterdagbezigheden, oftewel huis poetsen en wassen draaien
Fijne dag iedereen!!!!
Als welkomsttekst kan je doen "Loop niet in zeven sloten tegelijk", maar er moet een betere zijn dan diequote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet wel een aardige als 'ie ermee wegkomt:
"Met je hakken over de Sloot" o.i.d.
Maar daar heb je weinig aan
Joran achter Sloot en grendelquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als welkomsttekst kan je doen "Loop niet in zeven sloten tegelijk", maar er moet een betere zijn dan die
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zaak Geslooten?
Hehe, die is wel goed ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zaak Geslooten?
Ik vond hem helemaal niet grappig totdat ik hem nog 10x gelezen had, toen had ik 'm pas doorquote:
m'n vriend heeft bovenstaande lichtelijk onderuit geschoptquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
om hier even op door te gaanals je een grote dikke auto heb, zoals een SUV, dan ziet het er inderdaad erg raar uit om een klein iemand er in te zien rijden. daar komt bij dat het weldegelijk gevaarlijk kan zijn (let op, KAN zijn) omdat je veel overzicht moet hebben in zo'n auto. je hebt een grotere dode hoek en als je kleiner bent heb je denk ik minder overzicht.
ik zou het doodeng vinden om er in te rijden in elk geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |