om hier even op door te gaanquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:47 schreef wyccie het volgende:
Tim, een auto bestuur je met je verstand, niet met spierkracht. Er bestaat tegenwoordig zoiets als stuurbekrachtiging.
Én ik kan zeggen dat ik sterk ben voor mijn lengte.
Waarom zouden kleine/dunne mensen niet veilig rijden? Ik zie daar totaal geen logica in.
Dat weet je bestquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:50 schreef ElizabethR het volgende:
Nem ? Waarom deed jij zo boos over deze?![]()
dan doe ik het ook.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:50 schreef ElizabethR het volgende:
Nem ? Waarom deed jij zo boos over deze?![]()
quote:
Heel goed, terug naar je aanrecht jij!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
En JoJo, dat heb ik ook gedaan
Dan ga ik nu aan mijn zaterdagbezigheden, oftewel huis poetsen en wassen draaien
Fijne dag iedereen!!!!
Als welkomsttekst kan je doen "Loop niet in zeven sloten tegelijk", maar er moet een betere zijn dan diequote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet wel een aardige als 'ie ermee wegkomt:
"Met je hakken over de Sloot" o.i.d.
Maar daar heb je weinig aan
Joran achter Sloot en grendelquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als welkomsttekst kan je doen "Loop niet in zeven sloten tegelijk", maar er moet een betere zijn dan die
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zaak Geslooten?
Hehe, die is wel goed ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zaak Geslooten?
Ik vond hem helemaal niet grappig totdat ik hem nog 10x gelezen had, toen had ik 'm pas doorquote:
m'n vriend heeft bovenstaande lichtelijk onderuit geschoptquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
om hier even op door te gaanals je een grote dikke auto heb, zoals een SUV, dan ziet het er inderdaad erg raar uit om een klein iemand er in te zien rijden. daar komt bij dat het weldegelijk gevaarlijk kan zijn (let op, KAN zijn) omdat je veel overzicht moet hebben in zo'n auto. je hebt een grotere dode hoek en als je kleiner bent heb je denk ik minder overzicht.
ik zou het doodeng vinden om er in te rijden in elk geval
Ik ook niet, vind ze lelijk en in de meeste gevallen zou een normale auto ook voldoenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah well, ik zou niet in een SUV willen rijdenlaat ik het daar dan maar op houden
dat klopt dan weer -edit- NIET -edit- omdat er geen "n" hoort voor een medeklinkerquote:
hmm truequote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
dat klopt dan weer -edit- NIET -edit- omdat er geen "n" hoort voor een medeklinker
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vond hem helemaal niet grappig totdat ik hem nog 10x gelezen had, toen had ik 'm pas door
Joran Asshole(ik denk, ik leg 'm even uit)
ACAB?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:09 schreef Etcetera het volgende:
gewoon op een spandoek kalken: www.watbenjedan.nl
ja ik zag hetquote:
Mij te veel, te weinig...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
Dat Vrienden van Amstel is echt een goede formule. Vrijwel alleen maar goede nummers in razend tempo
Te veel te weinig?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mij te veel, te weinig...
Ken je deze van Ellen ten Damme?
Geweldig...
Jazeker. Ondanks de naam is het een zeewierquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat lijkt wel onderwater te groeien, klopt dat?
Was even ontbijten...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
Te veel te weinig?
Dat vind ik nou juist het leuke eraan. Even de grote hits, lekker de sfeer erin. Als je een heel concert wil, dan moet je daarheen geen en niet naar De Vriendenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was even ontbijten...
Wat ik bedoel is dat er in sneltreinvaart allerlei ariesten optreden en na een paar nummers zijn ze al weer weg.
Te veel bands dus en te weinig muziek van ze dus...
quote:Zo nog even een duik maken en dan carnaval...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
La Parada De Tettas....
Joran ookquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:38 schreef MadMaster het volgende:
Zo nog even een duik maken...
dom blondje?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb een paar jaar carnaval gevierd in Breda. Dat was vet! En ik ook trouwens
Het 2e jaar ben ik als Schot gegaan. Ik zit mijn hoofd te pijnigen hoe ik het eerste jaar ben gegaan
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sweet, Wiimote verstuurt data naar pc, sensorbar lijkt ook te werken. Nadeel: om de sensorbar te laten werken is het nodig dat de Wii aan staat
Wat hier in euros kost kost het daar in dollars nog niet eensquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:18 schreef Etcetera het volgende:
hey yuriGilmore Girls seizoen 2 in NL: minimaal 40 euro
Gilmore Girls bij Amzon.com: 20 dollar
Was ik niet van plan. Mijn idee is dat ik dan vanaf m'n bed een nieuw filmpje op de pc kan instartenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, je gaat de 3D toepassing van die gast proberen?
Whaha ja erg man.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:09 schreef Etcetera het volgende:
ik heb zo'n hekel aan die rotkop van 'm he
en hij spreekt wanstaltig Engels, dat weet ik nu al
Peter goes USAquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:02 schreef Etcetera het volgende:
Peter R. de Vries naar Oprah
what
the
fuck
nah weet niet, zij heeft tenminste een beetje reden om er te zitten, eerst youtube-ontdekking enzo (heb haar nooit gezien hoor, dus ik weet niet hoe ze verder is) Peter is gewoon een mediageile mislukte politie-agentquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whaha ja erg man.
Ik moet alleen wel zeggen dat ik liever hem bij Oprah zie dan Esmee Denthers
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:14 schreef Nembrionic het volgende:
En hoe ging het examen?
Ik weet niet hoor..een omhoog gevallen kutje met een piepstem die toevallig op Youtube bekend is geworden of een man die misschien het sluitend bewijs levert voor een wereldberoemde moordzaak (die naar mijn mening veels teveel aandacht heeft gekregen).quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nah weet niet, zij heeft tenminste een beetje reden om er te zitten, eerst youtube-ontdekking enzo (heb haar nooit gezien hoor, dus ik weet niet hoe ze verder is) Peter is gewoon een mediageile mislukte politie-agent
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
gistermiddag al gepost, maar het ging
heb het gehaald
ja okquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor..een omhoog gevallen kutje met een piepstem die toevallig op Youtube bekend is geworden of een man die misschien het sluitend bewijs levert voor een wereldberoemde moordzaak (die naar mijn mening veels teveel aandacht heeft gekregen).
Tja..dan weet ik het wel.
dat zalquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:54 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens wast de Vries geen mislukte agent.
Ik ook, daarom staat er "misschien"quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja ok
maar ik moet eerst maar eens zien of hij wel sluitend bewijs heeft.
[..]
Die mening deel ikquote:dat zalik vind het nog steeds een zak
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel goed, terug naar je aanrecht jij!
Zet je even de pantoffels van je man op de verwarming?
Ohja, strijk je ook gelijk z'n krantje even?
In dat geval alleen jij want blijkbaar is hij de bitchquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Mijn man heeft overal gestofzuigd,de vloeren gedweild en twee badkamers gepoetst. Ik heb de kamer en keuken gepoetst. Mogen we nu samen van die pantoffels genieten dan??
Ga je blauw worden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |