om hier even op door te gaanquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:47 schreef wyccie het volgende:
Tim, een auto bestuur je met je verstand, niet met spierkracht. Er bestaat tegenwoordig zoiets als stuurbekrachtiging.
Én ik kan zeggen dat ik sterk ben voor mijn lengte.
Waarom zouden kleine/dunne mensen niet veilig rijden? Ik zie daar totaal geen logica in.
Dat weet je bestquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:50 schreef ElizabethR het volgende:
Nem ? Waarom deed jij zo boos over deze?![]()
dan doe ik het ook.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:50 schreef ElizabethR het volgende:
Nem ? Waarom deed jij zo boos over deze?![]()
quote:
Heel goed, terug naar je aanrecht jij!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
En JoJo, dat heb ik ook gedaan
Dan ga ik nu aan mijn zaterdagbezigheden, oftewel huis poetsen en wassen draaien
Fijne dag iedereen!!!!
Als welkomsttekst kan je doen "Loop niet in zeven sloten tegelijk", maar er moet een betere zijn dan diequote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet wel een aardige als 'ie ermee wegkomt:
"Met je hakken over de Sloot" o.i.d.
Maar daar heb je weinig aan
Joran achter Sloot en grendelquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als welkomsttekst kan je doen "Loop niet in zeven sloten tegelijk", maar er moet een betere zijn dan die
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zaak Geslooten?
Hehe, die is wel goed ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zaak Geslooten?
Ik vond hem helemaal niet grappig totdat ik hem nog 10x gelezen had, toen had ik 'm pas doorquote:
m'n vriend heeft bovenstaande lichtelijk onderuit geschoptquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
om hier even op door te gaanals je een grote dikke auto heb, zoals een SUV, dan ziet het er inderdaad erg raar uit om een klein iemand er in te zien rijden. daar komt bij dat het weldegelijk gevaarlijk kan zijn (let op, KAN zijn) omdat je veel overzicht moet hebben in zo'n auto. je hebt een grotere dode hoek en als je kleiner bent heb je denk ik minder overzicht.
ik zou het doodeng vinden om er in te rijden in elk geval
Ik ook niet, vind ze lelijk en in de meeste gevallen zou een normale auto ook voldoenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah well, ik zou niet in een SUV willen rijdenlaat ik het daar dan maar op houden
dat klopt dan weer -edit- NIET -edit- omdat er geen "n" hoort voor een medeklinkerquote:
hmm truequote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
dat klopt dan weer -edit- NIET -edit- omdat er geen "n" hoort voor een medeklinker
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vond hem helemaal niet grappig totdat ik hem nog 10x gelezen had, toen had ik 'm pas door
Joran Asshole(ik denk, ik leg 'm even uit)
ACAB?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:09 schreef Etcetera het volgende:
gewoon op een spandoek kalken: www.watbenjedan.nl
ja ik zag hetquote:
Mij te veel, te weinig...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
Dat Vrienden van Amstel is echt een goede formule. Vrijwel alleen maar goede nummers in razend tempo
Te veel te weinig?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mij te veel, te weinig...
Ken je deze van Ellen ten Damme?
Geweldig...
Jazeker. Ondanks de naam is het een zeewierquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat lijkt wel onderwater te groeien, klopt dat?
Was even ontbijten...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
Te veel te weinig?
Dat vind ik nou juist het leuke eraan. Even de grote hits, lekker de sfeer erin. Als je een heel concert wil, dan moet je daarheen geen en niet naar De Vriendenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was even ontbijten...
Wat ik bedoel is dat er in sneltreinvaart allerlei ariesten optreden en na een paar nummers zijn ze al weer weg.
Te veel bands dus en te weinig muziek van ze dus...
quote:Zo nog even een duik maken en dan carnaval...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
La Parada De Tettas....
Joran ookquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:38 schreef MadMaster het volgende:
Zo nog even een duik maken...
dom blondje?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb een paar jaar carnaval gevierd in Breda. Dat was vet! En ik ook trouwens
Het 2e jaar ben ik als Schot gegaan. Ik zit mijn hoofd te pijnigen hoe ik het eerste jaar ben gegaan
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sweet, Wiimote verstuurt data naar pc, sensorbar lijkt ook te werken. Nadeel: om de sensorbar te laten werken is het nodig dat de Wii aan staat
Wat hier in euros kost kost het daar in dollars nog niet eensquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:18 schreef Etcetera het volgende:
hey yuriGilmore Girls seizoen 2 in NL: minimaal 40 euro
Gilmore Girls bij Amzon.com: 20 dollar
Was ik niet van plan. Mijn idee is dat ik dan vanaf m'n bed een nieuw filmpje op de pc kan instartenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, je gaat de 3D toepassing van die gast proberen?
Whaha ja erg man.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:09 schreef Etcetera het volgende:
ik heb zo'n hekel aan die rotkop van 'm he
en hij spreekt wanstaltig Engels, dat weet ik nu al
Peter goes USAquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:02 schreef Etcetera het volgende:
Peter R. de Vries naar Oprah
what
the
fuck
nah weet niet, zij heeft tenminste een beetje reden om er te zitten, eerst youtube-ontdekking enzo (heb haar nooit gezien hoor, dus ik weet niet hoe ze verder is) Peter is gewoon een mediageile mislukte politie-agentquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whaha ja erg man.
Ik moet alleen wel zeggen dat ik liever hem bij Oprah zie dan Esmee Denthers
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:14 schreef Nembrionic het volgende:
En hoe ging het examen?
Ik weet niet hoor..een omhoog gevallen kutje met een piepstem die toevallig op Youtube bekend is geworden of een man die misschien het sluitend bewijs levert voor een wereldberoemde moordzaak (die naar mijn mening veels teveel aandacht heeft gekregen).quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nah weet niet, zij heeft tenminste een beetje reden om er te zitten, eerst youtube-ontdekking enzo (heb haar nooit gezien hoor, dus ik weet niet hoe ze verder is) Peter is gewoon een mediageile mislukte politie-agent
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
gistermiddag al gepost, maar het ging
heb het gehaald
ja okquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor..een omhoog gevallen kutje met een piepstem die toevallig op Youtube bekend is geworden of een man die misschien het sluitend bewijs levert voor een wereldberoemde moordzaak (die naar mijn mening veels teveel aandacht heeft gekregen).
Tja..dan weet ik het wel.
dat zalquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:54 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens wast de Vries geen mislukte agent.
Ik ook, daarom staat er "misschien"quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja ok
maar ik moet eerst maar eens zien of hij wel sluitend bewijs heeft.
[..]
Die mening deel ikquote:dat zalik vind het nog steeds een zak
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel goed, terug naar je aanrecht jij!
Zet je even de pantoffels van je man op de verwarming?
Ohja, strijk je ook gelijk z'n krantje even?
In dat geval alleen jij want blijkbaar is hij de bitchquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Mijn man heeft overal gestofzuigd,de vloeren gedweild en twee badkamers gepoetst. Ik heb de kamer en keuken gepoetst. Mogen we nu samen van die pantoffels genieten dan??
Ga je blauw worden?quote:
He C4quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
He C4. De dienst begint weer?
Ik moest echt even een paar keer kijken wat er nou fout aan is.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goh, de uitdrukking "met je kop boven het maisveld" kende ik nog niet
Dat zul je altijd zien. Ben ik niet thuis en dan ben jij er.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:32 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik zit thuis.
quote:Op zondag 3 februari 2008 00:35 schreef Cobra4 het volgende:
Dat zul je altijd zien. Ben ik niet thuis en dan ben jij er.
Mijn huis woont in Huizen.quote:
quote:
Valt haast geen zak te beleven. Alleen al voor de dichtsbijzijnde kroeg moet ik 15 minuten fietsen! Ik wil gewoon een kroeg op kruip afstand.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:42 schreef wyccie het volgende:
Ben er wel eens geweest. Gewoon klein stadje/groot dorp. Ik denk dat dat niks voor mij is.
Ik moest toch echt een dak boven mijn hoofd hebben. En er viel niet veel te kiezen.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:45 schreef wyccie het volgende:
Waarom woon je daar dan ook?
Dat lijkt me net zoiets als Huizen eigenlijk. Ik zou niet meer terug willen naar de 'periferie'.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:47 schreef Cobra4 het volgende:
Ik moest toch echt een dak boven mijn hoofd hebben. En er viel niet veel te kiezen.
Maar zodra ik de kans krijg ga ik weer terug naar mijn goede oude Weesp.
Op dit moment zeg ik dat ik dan beter gewoon in Amsterdam zelf kan wonen in plaats in een stadje buiten Amsterdam.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:52 schreef Cobra4 het volgende:
In Weesp hebben ze tenminste nog leuke kroegen in het oude centrum. En lekker dichtbij A'dam natuurlijk.
Ik vind het een schitterende stad om in uit te gaan, maar ik zou niet in Amsterdam willen wonen.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Op dit moment zeg ik dat ik dan beter gewoon in Amsterdam zelf kan wonen in plaats in een stadje buiten Amsterdam.
Drukke eerste dag maar leuk, jouwes?quote:Op zondag 3 februari 2008 01:00 schreef wyccie het volgende:
Hoe was je eerste dag, Yuri?
Maar dan toch liever in een buitenwijk van Amsterdam dan in een dorp vlakbij Amsterdam?quote:Op zondag 3 februari 2008 01:01 schreef Cobra4 het volgende:
Ik vind het een schitterende stad om in uit te gaan, maar ik zou niet in Amsterdam willen wonen.
Mijn eerste dag was leuk, niet al te druk.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Drukke eerste dag maar leuk, jouwes?
Gelukkig hoef ik morgen niet te werken want dan wordt het waarschijnlijk nog drukkerquote:Op zondag 3 februari 2008 01:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn eerste dag was leuk, niet al te druk.
Vandaag was vreemd, begon heel saai, te rustig. En 's middags was het weer lekker hard aan het werk. Toen scheen de zon dan ook weer.
Met het openbaar vervoer is Weeps-A'dam goed te doen. Kwartiertje met de trein en je staat op CS.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dan toch liever in een buitenwijk van Amsterdam dan in een dorp vlakbij Amsterdam?
Misschien denk ik te praktisch omdat ik geen auto heb.
En vanavond hoefde ik gelukkig ook niet heen, maar heb nu niet verhagen gezienquote:Op zondag 3 februari 2008 01:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik morgen niet te werken want dan wordt het waarschijnlijk nog drukker
Dat je ervandaan komt zal wel wat uitmaken. Zelf vind ik het prettiger als ik de binnenstad kan bereiken met de fiets of 1 rechtstreekse busverbinding.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:30 schreef Cobra4 het volgende:
Met het openbaar vervoer is Weeps-A'dam goed te doen. Kwartiertje met de trein en je staat op CS.
Ik heb lang in Weesp gewoond, dus dat is voor mij de reden om weer terug te gaan. Voor een "buitenstaander" kan ik me wel indenken dat een buitenwijk in A'dam wel wat aantrekkelijker kan zijn.
Misschien wil Bea het paleis op de dam wel aan je uitlenen? Lekker centraal in de stad.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat je ervandaan komt zal wel wat uitmaken. Zelf vind ik het prettiger als ik de binnenstad kan bereiken met de fiets of 1 rechtstreekse busverbinding.
Ja, maar dat is zo ver reizen naar ijn uni.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:47 schreef Cobra4 het volgende:
Misschien wil Bea het paleis op de dam wel aan je uitlenen? Lekker centraal in de stad.
Misschien zit de auto met chauffeur in het pakket?quote:Op zondag 3 februari 2008 01:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is zo ver reizen naar ijn uni.
Als je het lief vraagt vast wel.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien zit de auto met chauffeur in het pakket?
Ben jij niet dood nem?quote:Op zondag 3 februari 2008 02:07 schreef Natalee_Holloway het volgende:
Anybody out there?
quote:Op zondag 3 februari 2008 02:15 schreef Natalee_Holloway het volgende:
I'm stucked on Aruba, Joran has caged me.
Can you please dial 911?
I need help, please.
En toen was de lol er wel weer vanafquote:Op zondag 3 februari 2008 02:24 schreef Natalee_Holloway het volgende:
Sorry, I don't understand your language.
Can you please write in English?
Joran just left the building and I managed it to crawl out of the cage.
He kept his PC on with the Fok! forum or something like that on it and I made it to here.
Please, call Peter R. Da Freeze or some other famous police officer and tell them I'm here, OK?
Big hug for your help,
Natalee
quote:Op zondag 3 februari 2008 02:24 schreef Natalee_Holloway het volgende:
Please, call Peter R. Da Freeze or some other famous police officer and tell them I'm here, OK?
Heb je natalee nog zien zwemmen?quote:Op zondag 3 februari 2008 03:16 schreef MadMaster het volgende:, goodnight...
MadMaster onderwater op Aruba
Kwaliteit is behoorlijk verneukt door Youtube, kan ik niks aan doen...
Ging jij niet naar aruba of ben je alweer terug of zit ik gewoon fout?quote:Op zondag 3 februari 2008 03:17 schreef Cobra4 het volgende:
Wrijf het er maar flink in!!! laat je wel foto's zien?
Als je ooit in de gelegenheid bent, moet je dit toch eens meemaken. Ik denk dat ik nu al ga boeken voor volgend jaar...quote:Op zondag 3 februari 2008 03:17 schreef Cobra4 het volgende:
Wrijf het er maar flink in!!! laat je wel foto's zien?
Zie mijn ondertitel, ik zit er nog...quote:Op zondag 3 februari 2008 03:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Ging jij niet naar aruba of ben je alweer terug of zit ik gewoon fout?![]()
Niet jij ik bedoel meneer soldaatquote:Op zondag 3 februari 2008 03:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie mijn ondertitel, ik zit er nog...
Volgende keer zet ik er The Wild Rover onder, OK?quote:Op zondag 3 februari 2008 03:22 schreef ElizabethR het volgende:
Wat fijn MM, dat je het zo naar de zin hebt. Lijkt me geweldig om een keertje carnaval op Aruba mee te maken.
Alleen het liedje onder je filmpje, daar kanpte ik ernstig op af. Niet eens zozeer op de belabberde kwaliteit. Wat heb je ontzettend veel moois gezien zeg!!!
Zo lang Chavez zich rustig houdt voorlopig niet.quote:Op zondag 3 februari 2008 03:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ging jij niet naar aruba of ben je alweer terug of zit ik gewoon fout?![]()
Hopelijk voor jou roert hij zich volgend jaar tijdens carnaval...quote:Op zondag 3 februari 2008 03:23 schreef Cobra4 het volgende:
Zo lang Chavez zich rustig houdt voorlopig niet.
Pffff. Wat een nonsens zeg!! Het hoeft echt niet perse Iers te zijn hoor. Spongebob vind ik gewoon niet passen bij een filmpje over onderwaterduiken. That's all.quote:Op zondag 3 februari 2008 03:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgende keer zet ik er The Wild Rover onder, OK?
Zo aardig zal hij toch niet zijn?quote:Op zondag 3 februari 2008 03:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hopelijk vooor jou roert hij zich volgend jaar tijdens carnaval...
Ik wilde gewoon wat grappige toontjes bij de beelden plaatsen en ik vond, gezien de korte tijd die ik had om het te monteren, Spongebob (" Who lives in a pineapple under the sea?" ) wel toepasselijk, zeker met het introotje van " Are you ready, kids? Ay ay, captain!!"...quote:Op zondag 3 februari 2008 03:32 schreef ElizabethR het volgende:
Pffff. Wat een nonsens zeg!! Het hoeft echt niet perse Iers te zijn hoor. Spongebob vind ik gewoon niet passen bij een filmpje over onderwaterduiken. That's all.
Ik denk dat mijn vrienden (en vele anderen) hier dan minder gelukkig zijn en dat carnaval afgeblazen wordt...quote:
De film muziek van "Das Boot"?quote:Op zondag 3 februari 2008 03:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon wat grappige toontjes bij de beelden plaatsen en ik vond, gezien de korte tijd die ik had om het te monteren, Spongebob (" Who lives in a pineapple under the sea?" ) wel toepasselijk, zeker met het introotje van " Are you ready, kids? Ay ay, captain!!"...
Maar wat had ik er dan bij moeten plaatsen volgens jou?
Ik sta open voor suggesties...
Laat 'm dan maar flink dreigen vlak voor carnaval. Voor de zekerheid dan maar flink wat troepen naar de Antillen. En vlak na het carnaval weer terug naar Nederland omdat Chavez weer eens liep te blaten en de Spaanse koning hem weer op zijn vingers heeft getikt.quote:Op zondag 3 februari 2008 03:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn vrienden (en vele anderen) hier dan minder gelukkig zijn en dat carnaval afgeblazen wordt...
Om eerlijk te zijn hoor je er hier alleen over in de media.quote:Op zondag 3 februari 2008 03:40 schreef erkel het volgende:
MM, hoe dik is je dossier over Joran al? Kan vast nog wel wat bij toch? Joran schijnt hier namelijk in Drachten te zitten, dus zal morgen eens ff aankloppen en wat gedegen journalistenwerk verrichten![]()
Straks zitten wij bij Oprah ipv van da Freeze
Als je iets grappigs wilt zou ik zoiets kiezen als ´Under the sea´ van de soundtrack van ´the little mermaid´quote:Op zondag 3 februari 2008 03:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon wat grappige toontjes bij de beelden plaatsen en ik vond, gezien de korte tijd die ik had om het te monteren, Spongebob (" Who lives in a pineapple under the sea?" ) wel toepasselijk, zeker met het introotje van " Are you ready, kids? Ay ay, captain!!"...
Maar wat had ik er dan bij moeten plaatsen volgens jou?
Ik sta open voor suggesties...
quote:Op zondag 3 februari 2008 03:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als je iets grappigs wilt zou ik zoiets kiezen als ´Under the sea´ van de soundtrack van ´the little mermaid´
Maar jij moet natuurlijk helemaal zelf weten wat je eronder gooit
Alleen, ik mag het toch wel lelijk vinden dan??
Ook nog bij de Fisherman's Hut geweest? Daar zou ze misschien begraven liggen volgens eerdere verklaringen van Joran, maar ja die verklaringen van hemquote:Op zondag 3 februari 2008 03:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn hoor je er hier alleen over in de media.
Het carnaval is volop gaande en mensen interesseren zich niet of nauwelijks voor Natte Alie...
Ik heb vanmorgen gedoken vlakbij de California Lighthouse, de vermeende plek waar Natte Alie het met Joran zou hebben gedaan en waar ze zou zijn gedumpt in de zee. Ik heb nog even overwogen om nog iets verder de zee in op zoek te gaan op de zeebodem, maar die missie is simpelweg kansloos na zo'n lange tijd...
Toch vond ik het een vreemd idee om daar zo rond te dobberen...
Maar ik zou zeggen, take it away Erkel, up to Oprah, ik zit slechts een paar uur vliegen van de USA verwijderd en haak onderweg wel ergens aan...
Nee, ik heb niet het hele filmpje bekeken, teveel pixels afwijking. Zonde. Ik denk dat ik een halve minuut heb gekeken, en de slechte kwaliteit tesamen met die Spngebob nodigden mij niet uit om verder te kijken.quote:Op zondag 3 februari 2008 03:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je de video wel (helemaal) bekeken?
De Spongebob-tune duurt slechts 41 seconden op een filmpje van 4 minuten...
En je mag van mij vinden wat je vindt, alleen vind ik het wat spijkers op laag water () zoeken. Dat is hetzelfde als opmerkingen maken over de zwarte randen rondom een foto die af zouden leiden...
![]()
Dat verklaart een hoop, want na 41 seconden begint namelijk ' Under the Sea', wat je zelf noemt...quote:Op zondag 3 februari 2008 04:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet het hele filmpje bekeken, teveel pixels afwijking. Zonde. Ik denk dat ik een halve minuut heb gekeken, en de slechte kwaliteit tesamen met die Spngebob nodigden mij niet uit om verder te kijken.
En ik vind niets van jou. Alleen dat je een toffe vent bent. Dus waar ik dat nou weer aan verdiend heb weet ik niet.
Ik zocht niets, laat staan spijkers op laag water. Ik ergerde me alleen aan dat domme liedje. Sorry.
Dat was ook niet mijn bedoelingquote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 04:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat was ook niet mijn bedoeling![]()
Oké, aangezien ik blijkbaar iedereen tegen het been schop hier en elders hou ik het even voor gezien. Of langer.
quote:Op zondag 3 februari 2008 04:11 schreef ElizabethR het volgende:
Dat was ook niet mijn bedoeling![]()
Oké, aangezien ik blijkbaar iedereen tegen het been schop hier en elders hou ik het even voor gezien. Of langer.
Quoi, ik heb iets gemist denk ik. Yuri, wat spook je tegenwoordig uit?quote:Op zondag 3 februari 2008 01:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Drukke eerste dag maar leuk, jouwes?
En weer word ik verdacht terwijl ik er niets mee te maken heb, net als destijds met Jacques_Danconaquote:Op zondag 3 februari 2008 02:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kom naar beneden en sla je slag.....
Tim?
Mogguhquote:Op zondag 3 februari 2008 04:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens ook een goedenacht gewenst allemaal
WTF? Shenanigan!quote:
Een klein beetjequote:
Zoiets had ik ook. In de kroeg had ik het idee dat ik dronken en slaperig genoeg was, toen nog even blijven wachten op een fietsmaatje en na verloop van tijd voelde ik me wakkerder en nuchterder. Maar aan de hand van het aantal typfouten dat ik nu maak te zien is het geen slecht idee geweest om toch maar naar huis te gaanquote:Op zondag 3 februari 2008 04:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een klein beetje
Maar ondertussen compleet uitgenuchterd.
Ik loop stagequote:Op zondag 3 februari 2008 04:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Quoi, ik heb iets gemist denk ik. Yuri, wat spook je tegenwoordig uit?
quote:Op zondag 3 februari 2008 04:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook. In de kroeg had ik het idee dat ik dronken en slaperig genoeg was, toen nog even blijven wachten op een fietsmaatje en na verloop van tijd voelde ik me wakkerder en nuchterder. Maar aan de hand van het aantal typfouten dat ik nu maak te zien is het geen slecht idee geweest om toch maar naar huis te gaan
Komt iedereen net uit de kroeg ofzo?quote:Op zondag 3 februari 2008 04:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat een drukte opeens op dit tijdstip
Ja, opvallendquote:Op zondag 3 februari 2008 04:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat een drukte opeens op dit tijdstip
Dit is mijn kroegquote:Op zondag 3 februari 2008 04:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt iedereen net uit de kroeg ofzo?
Kijk aanquote:
Daar komt het zo ongeveer wel op neer denk ikquote:Op zondag 3 februari 2008 04:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt iedereen net uit de kroeg ofzo?
Het is eigenlijk nog niet de officiele stage maar pre-stage maar de uren die ik nu maak kan ik van de andere (echte)stage aftrekken. Heb vandaag kaartjes gecontroleerd, achet de infobalie gezeten, en bij de garderobe gezettenquote:
Ik ga straks na het werk nog even denk ik.quote:Op zondag 3 februari 2008 04:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar komt het zo ongeveer wel op neer denk ik
Dit is mijn kroegquote:
Ik heb wel ooit het liedje "Hier in de kroeg, de Zeeuwse kroeg" gehoord, maar deze variant nog nietquote:Op zondag 3 februari 2008 04:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is mijn kroeg
mijn houten kroeg
quote:Op zondag 3 februari 2008 04:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga toch maar slapen. Tot later amigo's
quote:Op zondag 3 februari 2008 04:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit het liedje "Hier in de kroeg, de Zeeuwse kroeg" gehoord, maar deze variant nog niet
Ik zit al een uur naar de klok te staren en te wachten tot het 0700 is.quote:Op zondag 3 februari 2008 06:06 schreef MadMaster het volgende:
Zit hier al een uur naar een nieuwe post van iemand uit te kijken, niks, noppes, nada...
Ik denk dat de Amerikaanse toeristen daar dik geld voor willen betalen!quote:Op zondag 3 februari 2008 06:13 schreef MadMaster het volgende:
Zit trouwens het Joran-forum door te spitten en ik denk dat ik hier op basis van al die informatie een sightseeing-tour ga beginnen met de hotspots van de Joran-Natalee affaire à la de Heineken kidnap tour in en om Amsterdam...
Misschien kun je haar inhuren als gids voor je tours?quote:Op zondag 3 februari 2008 06:20 schreef MadMaster het volgende:
En als je het over de duivel herself hebt...
Ja, dat zal wat zijn.quote:Op zondag 3 februari 2008 06:20 schreef Cobra4 het volgende:
Misschien kun je haar inhuren als gids voor je tours?
What do we get in return for helping you?quote:Op zondag 3 februari 2008 06:18 schreef Natalee_Holloway het volgende:
Can somebody please help me?
I'm on Aruba nearby Santa Cruz I think, being hostaged for almost 3 years now...
Please, please, help me....
Vuns...quote:Op zondag 3 februari 2008 06:26 schreef Cobra4 het volgende:
What do we get in return for helping you?
Volgens haar moeder was het toch het netste en liefste meisje ter wereld?? Dat zou ze nooit doen!!quote:Op zondag 3 februari 2008 06:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vuns...
Die meid is waarschijnlijk al helemaal uitgewoond met die hitsige Arubaantjes hier...
Whatever you want, I do everything for my freedom.quote:Op zondag 3 februari 2008 06:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
What do we get in return for helping you?
Don't go to you're mom. She's telling the world you're a crack smoking whore!quote:Op zondag 3 februari 2008 06:31 schreef Natalee_Holloway het volgende:
[..]
Whatever you want, I do everything for my freedom.
Can you inform my mom I'm still alive?
Please tell her I love her.
Heb ik ff mazzel zeg!quote:Op zondag 3 februari 2008 06:33 schreef MadMaster het volgende:
Nou Cobra, je tripje naar Aruba is verzekerd...
I'm sorry, I was on crack in Alabama but I'm cold turkey already for about 3 years.quote:Op zondag 3 februari 2008 06:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Don't go to you're mom. She's telling the world you're a crack smoking whore!
Truste voor zo direct.quote:Op zondag 3 februari 2008 06:37 schreef MadMaster het volgende:
Berouw komt na de zonde, meid.
Ik ga zo nokken trouwens, morgen weer samba en drank...
Succes met de wacht en Natte Alie...![]()
Ja, dat zijn de tripjes van haar leven...quote:Op zondag 3 februari 2008 06:39 schreef Cobra4 het volgende:
Wel jammer eigenlijk dat ik niet bij de marine werk. Natte Alie schijnt wel van bootreisjes te houden.
quote:Op zondag 3 februari 2008 06:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de tripjes van haar leven...
Ayo, over en uit...
hey chickiequote:Op zondag 3 februari 2008 02:07 schreef Natalee_Holloway het volgende:
Anybody out there?
I plead not guilty whore!quote:Op zondag 3 februari 2008 02:15 schreef Natalee_Holloway het volgende:
I'm stucked on Aruba, Joran has caged me.
Can you please dial 911?
I need help, please.
quote:Op zondag 3 februari 2008 02:26 schreef wyccie het volgende:
Etc. Wat ben je nog laat op.
Uit een stad waarvan ik de naam weiger te noemen...quote:Op zondag 3 februari 2008 13:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Uit welke plaats komt Havenslaven? Ik heb nog nooit van die club gehoord
"010" zekerquote:Op zondag 3 februari 2008 13:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uit een stad waarvan ik de naam weiger te noemen...
Dank je, ik neem dat als compliment graag aan...quote:Op zondag 3 februari 2008 13:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voetbalsupporters, vreemd volkje imo
Comment er bij gezetquote:Op zondag 3 februari 2008 15:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik spam hem nog maar even:
MadMaster onder water op Aruba
Ziet er wel leuk uit al die vissenquote:Op zondag 3 februari 2008 15:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik spam hem nog maar even:
MadMaster onder water op Aruba
Vanwege het bewegen zeker?quote:Op zondag 3 februari 2008 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ziet er wel leuk uit al die vissen
Maarre..had je koffie op?
Aaah grappigquote:Op zondag 3 februari 2008 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege het bewegen zeker?
Nee, dat niet, maar ik heb dat cameraatje aan mijn duikmasker (zijkant van mijn hoofd, boven mijn oor) vast zitten en elke beweging van mijn hoofd wordt als het ware uitvergroot. Was mijn eerste poging met dit cameraatje en ik weet nu dus dat ik rustiger moet bewegen...
Samba nu...
Heb je gevraagd om dood door meteoor?quote:Op zondag 3 februari 2008 16:14 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader neemt de linkerafslag bij de volgende post *
* iamredleader geloofdt ook dat Yurithemaster een vliegtuig is *
* iamredleader heeft dat ook wel eens, ja *
* iamredleader wenst ook gelijk een vallende ster te zien *
Alleen m'n persoonlijke snelheidsrecord denk ikquote:
zie je wel, levensgevaarlijk wintersporten. Ik heb het altijd gezegdquote:Op zondag 3 februari 2008 17:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Alleen m'n persoonlijke snelheidsrecord denk ik![]()
En van de andere 9 had ook niemand iets gebroken of gekneusd, er was er alleen 1 met een snijwond tussen 2 vingers in, waardoor die met 4 hechtingen naar huis mocht.
Maar dan moet je ook niet met messen gaan vechten in de keuken
Wat moet een gesprek met jou dan saai zijnquote:Op zondag 3 februari 2008 17:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zie je wel, levensgevaarlijk wintersporten. Ik heb het altijd gezegd
Lekker weer gehad? Sneeuw was goed? Waar zat je?quote:
Ik heb nu Bloodhound Gang aan staan, dat combineert sex, drugs en rock wel redelijkquote:Op zondag 3 februari 2008 19:48 schreef Etcetera het volgende:
ik hoor bij computer freaks, people that watch tv more than study the bible, people that talk to pets more than god, money lovers, (rebellious) women
ik dacht ook bij sex-drugs-rock music maar dat ben ik niet, ik hou gewoon van rock
Ik zat in Champagny en Vanoise, in hetzelfde gebied als La Plagne.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:29 schreef erkel het volgende:
[..]
Lekker weer gehad? Sneeuw was goed? Waar zat je?
Vanaf 14 febr zit ik in Briancon, de weervooruitzichten waren een paar dagen geleden nog goed. Ik heb er zin an![]()
Ik hoop dat er wel wat verse sneeuw ligt en gaat vallen, dat is toch wel beter dan die ijzige pistes. Het boarden heb ik nu redelijk onder de knie, nog 4 daagjes les en dan echt knallen hoop ikquote:Op zondag 3 februari 2008 20:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zat in Champagny en Vanoise, in hetzelfde gebied als La Plagne.
Het weer was redelijk, 2 slechte dagen gehad, 3 goeie en 1 normale dag. De laatste dag begon het pas te sneeuwen, toen ook nog ff 2 uur de piste op geweest, was wel erg lachen, maar het zicht was zeer slecht natuurlijk.
De pistes waren in redelijke conditie, maar vooral 's ochtends nog redelijk ijzig doordat er geen nieuwe sneeuw viel.
Voor de rest wel een topvakantie gehad, heerlijk geboard.
nee. kan me niet erg boeienquote:Op zondag 3 februari 2008 21:49 schreef Whiteguy het volgende:
Iedereen Peter R aan het kijken ?
Min of meer wel, maar laten we eerlijk zijn: Peter heeft enorme geluk gehad. Patrick was Joran al op het spoor en toen 'ie doorhad dat 'ie beet had, is hij naar Peter gestapt en gezegd: laten we dit samen doen.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:12 schreef Nesle het volgende:
Ik kijk het ook.
Als Peter het echt heeft opgelost dan vind ik hem een held
Klopt inderdaadquote:Op zondag 3 februari 2008 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Min of meer wel, maar laten we eerlijk zijn: Peter heeft enorme geluk gehad. Patrick was Joran al op het spoor en toen 'ie doorhad dat 'ie beet had, is hij naar Peter gestapt en gezegd: laten we dit samen doen.
Niet andersom...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |