In het oranje is ie nog lelijker.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:12 schreef Whiteguy het volgende:
Volkswagen tiguan doen ?
Zelf weten, maar ik vind het er vaak nogal vreemd uitzien. Een gigantische auto en dan een klein iel vrouwtje achter het stuurquote:
In Nijmegen zou ik gaan voor Robby Knoop. Heb ik zelf ook gelest. Bekende rijschool, voor zover ik weet een prima slagingspercentage ook. Bieden ook pakketten aan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad, bij verhuizingen moet ik altijd iemand zien te regelen.
Mijn plan is om dit jaar mijn rijbewijs te halen. Heb je tips voor me (hoe ik me het best kan voorbereiden op het uitzoeken van een rijschool)?
Morgenavond een feestje, en ik denk dat ik morgen een bluetooth-adapter haal en dan ingewikkeld ga doen met een Wiimotequote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:24 schreef Cobra4 het volgende:
Iedereen heeft zeker een drukke dag voor de boeg?
Ik dacht dat ik allang in bed zou liggen omdat ik de afgelopen dagen zo ontzettend weinig heb geslapen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:19 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat gaat iedereen vroeg naar bed voor een vrijdag
Het is toch geen kleding!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zelf weten, maar ik vind het er vaak nogal vreemd uitzien. Een gigantische auto en dan een klein iel vrouwtje achter het stuur
Ah, een mooie tip.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:27 schreef Mikkie het volgende:
In Nijmegen zou ik gaan voor Robby Knoop. Heb ik zelf ook gelest. Bekende rijschool, voor zover ik weet een prima slagingspercentage ook. Bieden ook pakketten aan.
Ik moet morgen ook eerste dag stage lopen maar ik blijf nog evenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:24 schreef Cobra4 het volgende:
Iedereen heeft zeker een drukke dag voor de boeg?
Jij misschien niet (kan ik niet goed beoordelen, heb je nooit gezien) maar andere SUV-rijdsters wel. Ik vind het proportioneel niet kloppen en ik heb ook niet echt het idee dat het de meest veilige automobilisten zijn, maar die moeten wel ruim 2 ton staal onder controle houden. Stel je Georgina Verbaan voor achter het stuur van zo'n ding (en dan bedoel ik een echt grote SUV, geen Suzuki Jimny) en je hebt een idee van wat ik bedoelquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is toch geen kleding!![]()
En ik ben niet iel.
Ah, feestjes, altijd goed.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Morgenavond een feestje, en ik denk dat ik morgen een bluetooth-adapter haal en dan ingewikkeld ga doen met een Wiimote
Gaat wel goed komen. Trustequote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga een afleveringetje Black Books kijken en dan ga ik slapen. Trusten C4, sterkte met de nacht doorkomen
Omdat dat meestal vrouwen zijn, en die kunnen per definitie niet rijden. Laat staan veilig rijden.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:47 schreef wyccie het volgende:
Waarom zouden kleine/dunne mensen niet veilig rijden?
Toch wat vaker kijken dan.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:04 schreef wyccie het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien raken vrouwen meer paaltjes en kunnen ze niet zo mooi inparkeren, maar volgens mij tonen juist meer mannen roekeloos rijgedrag en veroorzaken ze de meeste ongelukken. Of niet?
Ik heb in ieder geval nog nooit een vrouw achter het stuur gezien bij Blik op de weg en dat soort programma's.
Mijn moeder is ook klein maar die reed probleemloos met een RV van 10 meterquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Omdat dat meestal vrouwen zijn, en die kunnen per definitie niet rijden. Laat staan veilig rijden.
Vrouwen achter het stuur, bloed aan de muur, tien doden in een uur, etc...
Roekeloos rijgedrag kun je op veel manier opvatten. Meestal wordt gedacht aan te snel rijden, bumperkleven e.d., maar er zijn zat andere manieren van rijden die direct (of indirect: namelijk door de gevolgen voor andere weggebruikers) ook roekeloos zijn. Hieronder vallen wat mij betreft ook zaken als twijfelachtig rijden en een gebrek aan verkeersinzicht.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:04 schreef wyccie het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien raken vrouwen meer paaltjes en kunnen ze niet zo mooi inparkeren, maar volgens mij tonen juist meer mannen roekeloos rijgedrag en veroorzaken ze de meeste ongelukken. Of niet?
Ten eerste moet je dan wat vaker kijken, ten tweede is het handig om je te realiseren dat dat misschien niet echt een realistische afspiegeling van de werkelijkheid isquote:Ik heb in ieder geval nog nooit een vrouw achter het stuur gezien bij Blik op de weg en dat soort programma's.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:14 schreef wyccie het volgende:
Wat is een RV?
Inderdaadquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:13 schreef Cobra4 het volgende:
De vrienden van Amstel live.........tof!
Nee helaasquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:23 schreef Cobra4 het volgende:
Shit zeg...... heb je stiekum video opnames gemaakt?
Koos Spee: Landelijk verkeersofficier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Koos_Speequote:
Recreation Vehiclequote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:28 schreef wyccie het volgende:
Dat zijn pas lelijke dingen, zeg!
En waar staat RV dan voor?
Een vervelende vent van justitie die altijd in het programme zit van ene andere vervelende ventquote:
Die omschrijving kan zo in de Van Dale.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Een vervelende vent van justitie die altijd in het programme zit van ene andere vervelende vent
Ik moet meer slapen. Het dringt nu pas tot me door waarom.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:28 schreef Nembrionic het volgende:
Hij wordt ook wel "de struikrover" genoemd
De sneeuw komt nu ook hier met bakken uit de lucht. Maar ff de baanvegers waarschuwen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:36 schreef Nembrionic het volgende:
Over slapen gesproken: dat ga ik ook doen
Trouwens..onderweg naar huis compleet natgeregend maar ook een enorme sneeuwbui in mijn gezicht gehad
Waar zit je eigenlijk? Hier alleen maar wind, wind, wind. Mijn raam waait telkens open.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:38 schreef Cobra4 het volgende:
De sneeuw komt nu ook hier met bakken uit de lucht. Maar ff de baanvegers waarschuwen.
Absoluut geweldig maar het heeft teveel geregend dus de sneeuw blijft niet liggenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:38 schreef wyccie het volgende:
Sneeuw?!?!
Het geluid van verse sneeuw die onder je voeten kraakt.
Ik zit nu in Soesterberg. Lekker windje en sneeuw.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waar zit je eigenlijk? Hier alleen maar wind, wind, wind. Mijn raam waait telkens open.
Goed voor je nachtmerries.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:41 schreef wyccie het volgende:
Kelly seksreclame op tv. Mijn nacht kan niet meer stuk.
Ah, zonneschijn terwijl de rest van Nederland een lekkere storm ondergaat.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:43 schreef wyccie het volgende:
Nijmegen is een meteorologische enclave.
Dat hoop ik dan maar.quote:
Iets minder extreem, maar meestal wel zon als het elders regent.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:47 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, zonneschijn terwijl de rest van Nederland een lekkere storm ondergaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |