Bronquote:'Acceptatie homo's doet aarde schudden'
(Novum/Ap) - De aardbevingen die de afgelopen tijd voelbaar waren in Israël zijn het gevolg van de groeiende acceptatie van homo's. Dat heeft de ultraorthodoxe parlementariër Shlomo Benizri woensdag beweerd. Alleen door homovriendelijke wetten af te schaffen kan het parlement nieuwe aardbevingen voorkomen, meent Benizri.
Een paar dagen nadat Israëlische homoparen wettelijk werd toegestaan kinderen te adopteren, deed zich een aardbeving voor in Libanon die ook in buurland Israël voelbaar was; in november en december waren ook al vier aardbevingen merkbaar in Israël. Slachtoffers vielen niet en ernstige schade bleef uit. Het parlement is overigens niet de enige schuldige aan de aardbevingen; homoseksualiteit op zich doet de aarde al op zijn grondvesten schudden, aldus Benizri.
Homo's --> God boos --> Aardbevingen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bron
Het is even lachwekkend als dat het verontrustend is dat iemand echt kan denken dat homoseksualiteit de oorzaak van natuurrampen is, ik mocht willen dat ik de kracht had om een aardbeving te doen veroorzaken.
Tja, probeer daar maar eens een speld tussen te krijgen in die redenatie.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:14 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Homo's --> God boos --> Aardbevingen.
Klinkt als een vrij reguliere verklaring onder orthodoxen...![]()
Ben je ook homo dan?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik nieste net, hoop niet dat ik een orkaan heb aangezet.
Inderdaad.quote:
Hmmm in een historisch perspectief..... Waren de Nazi's niet tegen joden en homosexuelen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft Israël nog geen vijanden genoeg?
Dat is niet zo. 'homo' in 'homoseksueel' komt van het Griekse (haha, Griekse) 'homoios' = hetzelfde. 'Homo' in homo sapiens komt uit het Latijn en betekent 'man, mens'.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:33 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hmmm in een historisch perspectief..... Waren de Nazi's niet tegen joden en homosexuelen?
* RemcoDelft vindt het belachelijk dat homosexuelen het woord "homo" van betekenis hebben ingepikt!
Dan kunnen we overal wel rekening mee gaan houden. Als hij gelijk heeft, kan het ook zijn dat vulkaanuitbarstingen worden veroorzaakt door neuspeuteraars.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:37 schreef Aoristus het volgende:
Maar stel nu dat hij wel gelijk heeft..
Israel keurt homowetje goed --> God boos --> aardbeving in Libanon, Israel schudt een beetje meequote:Op woensdag 20 februari 2008 21:14 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Homo's --> God boos --> Aardbevingen.
Of dat je echt 72 maagden mag neuken als je een ongelovige opblaast.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:39 schreef Isegrim het volgende:
Dan kunnen we overal wel rekening mee gaan houden. Als hij gelijk heeft, kan het ook zijn dat vulkaanuitbarstingen worden veroorzaakt door neuspeuteraars.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |