Ik wil graag in de grote vakantie ook m'n OV hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je je OV nog niet omgeruild voor een doordeweekse dan? Als ik lees wanneer je naar Sven gaat en wanneer terug kan je daar mogelijk geld mee besparen
Da's lang geleden dat ik die kreet gehoord/gelezen heb...quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:09 schreef Soempie het volgende:
Ik wil graag in de grote vakantie ook m'n OV hebben.En deze periode heb ik elke maandag college, dus ik moet sowieso op zondag terug.
Oehhhhhhhhh jaaaaaa. Ik krijg alleen wel bezoek, maar volgens mij gaan we wel kijken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Soempie, heb je al gekeken naar het programma van SBS vanavond, zo rond half 9?
Je hebt dus nog niet gekeken?quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oehhhhhhhhh jaaaaaa. Ik krijg alleen wel bezoek, maar volgens mij gaan we wel kijken.![]()
Goed dat je het zegt, want ik had er totaal niet meer aan gedacht.![]()
En ik ben nog steeds heel blij met de tip van LB, zodat ik nu lekker naar de radio kan luisteren.
Nou ben ik een etter?quote:
Waarom is dit bij sbs en niet bij de nos?quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:41 schreef TradeMarkie het volgende:
20:25 - 22:45 SBS 6 Sport: Helsingborg - PSV
En nu ben ik weer weg, afspraak bij de bank
Ik stelde alleen maar een vraagquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:46 schreef Soempie het volgende:
Je maakte me blij met een dooie mus. Volgende keer gewoon zeggen: Soemp, vanavond geen House maar voetbal op tv.
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarom is dit bij sbs en niet bij de nos?
Dat was de een-na-laatstequote:Op donderdag 21 februari 2008 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
Deze nog dan
Precies..die heb ik er dan toch nog even lekker tussengepropt?quote:
*hapt*quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Moppert
Zie eerdere post.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |