Ik heb wel de perfecte outfit hiervoor, dus ik wil je wel helpen hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gaat er nog iemand een bank overvallen deze week?
Is er misschien een probleem met codecs? Daar zeurt media player bij mij altijd omquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:08 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja, MP4. Maar ik zie nu net dat ze zeg maar met een icoontje van Quicktime staan. Maar als ik dan eigenschappen klik zie ik dat er Quicktime resource bestand staat. Dit is vast niet goed, want als ik dubbelklik op het bestand doe krijg ik error.
Wanneer ik hem open met VLC mist het geluid dus, maar doet het filmpje het wel.
keepmyfile is atm niet connectbaar
Het idee achter VLC is dat je geen codecs nodig hebt omdat die allemaal al in het programma zittenquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is er misschien een probleem met codecs? Daar zeurt media player bij mij altijd om
Probeer anders http://upload2.net/quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:08 schreef Nesle het volgende:
[..]
keepmyfile is atm niet connectbaar
Ik ook!! Ik zat om half 9 klaar voor House..niks, nada!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik had vandaag al het idee dat het donderdag was
Ja maar de afgelopen 2 weekenden was het echt DOOD maar ook door de week was het bijzonder rustig.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
In het weekend kun je ook allemaal leuke dingen doen
Doordeweek zit ik de hele dag te verstoffen achter mn pc, dan kan ik wel wat afleiding van Fok! gebruiken
Ik heb er nog een paar afleveringen van op de schijf staanquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook!! Ik zat om half 9 klaar voor House..niks, nada!
Ik ga vrijdag aan seizoen 3 op DVD beginnen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar afleveringen van op de schijf staan
Ik heb gisteravond voor het eerst een aflevering gezien: inderdaad een lompe dokter!!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook!! Ik zat om half 9 klaar voor House..niks, nada!
De ranzigheid valt meestal wel mee hoor, de lompheid nietquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond voor het eerst een aflevering gezien: inderdaad een lompe dokter!!!
En wat een ranzigheid met dat oogis dat altijd zo??
quote:
ahquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:01 schreef Etcetera het volgende:
Luke en Lorelai hebben ruzieen Rory heeft haar pols gebroken
stomme Jess![]()
Ik gebruik het altijd met het K-lite codecpack, dan ben je er al helemaal zeker van dat vrijwel alles is af te spelen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
Media Player Classic speelt vrijwel alles: http://www.free-codecs.com/Media_Player_Classic_download.htm
(niet te verwarren met Windows Media Player dus)
Als MPC het niet speelt dan is het stuk.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half...quote:
Dankje, het werkt...quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
* geeft de andere helft een reanimatie-mep
Ik heb al moeite met sommige van de nederlandse woorden daar tussenquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
proefwerkweek enzo he! Ik ken echt niks van mijn frans voor morgen. Moet echt honderden woordje kennen. En wat voor een woordjes!
Baragouineux = iemand die koeterwaals spreekt![]()
Un mercenaire = huurmoordenaar
chienne = teef (vloekwoord)
carogne = besst (oudvloekwoord)
c'est incroyable! C'est diantre!
Volgens mij had ik een 8 voor Frans op mn examen. En heb inmiddels zo'n beetje al mijn kennis van de Franse taal verdrongen. Hadden ze die uren op de middelbare school maar aan extra Engels besteed ofzo, tenminste nog een nuttige taal.quote:
Wat wil je dan? Dat ik die helft in elkaar trap om je te redden?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dankje, het werkt...
bijna
Zou een manier zijn jaquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat ik die helft in elkaar trap om je te redden?
Mercenarie zou ik wel kunnen onthouden omdat dat bijzonder veel lijkt op mercenary, en die weet ikquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
proefwerkweek enzo he! Ik ken echt niks van mijn frans voor morgen. Moet echt honderden woordje kennen. En wat voor een woordjes!
Baragouineux = iemand die koeterwaals spreekt![]()
Un mercenaire = huurmoordenaar
chienne = teef (vloekwoord)
carogne = besst (oudvloekwoord)
c'est incroyable! C'est diantre!
Dormi ellequote:Op woensdag 20 februari 2008 23:33 schreef Soempie het volgende:
Succes morgen, Puntenslijpsel.
Ik ga pitten.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
je vais dormir aussi, c'est rien maintenant. je pens ce sera tôt demain matin...
Pitoyable
Slaap lekker everyone
Tot hier begreep ik hetquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
je vais dormir aussi, c'est rien maintenant. je pens ce sera
Matin is middag, maar voor de restquote:tôt demain matin...
Pitoyable
Slaap lekker everyone
Ik ben inmiddels bij met Amerikaquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag aan seizoen 3 op DVD beginnen.
Demain is morgenquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tot hier begreep ik het
[..]
Matin is middag, maar voor de rest
quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:04 schreef Whiteguy het volgende:
Zo.. het titelblad is gemaakt. Nog maar 1971 woorden.
Mwah.... ik heb niet meer gesport en ook niks meer samengevat. Gewoon lui op mijn reet crime-series gekeken. Maar het is niet zo heel erg, want ik heb het spul voor vandaag gewoon afgekregen, dat van morgen stelt ook niks voor, ik vat morgen wel wat harder samen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:59 schreef Soempie het volgende:
Ik ga een voorbeeld nemen aan jou vandaag.
Hem geloof je wel, mij niet?quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik geloofde je, en het smaakte in elk geval gerookt. Vaak een goed teken
Deze toepassen op deze fijne organisatie.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:08 schreef MaJo het volgende:
Wat moet je schrijven trouwens?
Sounds boringquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Deze toepassen op deze fijne organisatie.
Als ik lees over de kookkunsten van Nem is het nogal uitgebreid en lekker. Als ik lees over jouw kookkunsten dan is het meestal misgegaan of een magnetronmaaltijdquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hem geloof je wel, mij niet?
Discriminatie, seksisme, racisme!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:14 schreef MaJo het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik een opgerookte sigarettenpeuk van Pete Doherty heb?![]()
![]()
Studiegenootje was er dinsdag en die was er ab-so-luut niet over te sprekenquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:14 schreef MaJo het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik een opgerookte sigarettenpeuk van Pete Doherty heb?![]()
![]()
Oké, daar heb je wel een heel goed punt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als ik lees over de kookkunsten van Nem is het nogal uitgebreid en lekker. Als ik lees over jouw kookkunsten dan is het meestal misgegaan of een magnetronmaaltijd
1 - opgerookte sigarettenpeuk - iewquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:14 schreef MaJo het volgende:
![]()
Nee ik ga hem op mijn kaartjesmuur plakken bij het babyshambles kaartjequote:Op donderdag 21 februari 2008 00:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en heb je hem in een glazen kistje?
Ik was er dan ook maandagquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Studiegenootje was er dinsdag en die was er ab-so-luut niet over te spreken
1 - Ik rook ookquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
1 - opgerookte sigarettenpeuk - iew![]()
2 - Pete Doherty - iew![]()
3 - zijn vriendin... mwah. als ze haar dag heeft wel ok. Maar ik gluur liever jouw fotoboek
1 - ik ben niet van de antirookmaffia hoor... maar van mij hoeft het nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
1 - Ik rook ook
2 - Ach hij valt wel mee hoor, vooral nu hij wat cleaner is
3 - Wie is zijn vriendin nu eigenlijk? En![]()
1 -quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
1 - ik ben niet van de antirookmaffia hoor... maar van mij hoeft het niet![]()
3 - ik bedoelde kate moss.. maar blijkbaar zijn die uit elkaar volgens wiki. Al vrij lang ook, maar volg showbizz niet of nauwelijks...
Nah.. het is niet een van de fotomodellen die ik ken iigquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
1 -
3 - Ja best een tijd alMaar las vanmiddag dat ie een nieuw fotomodel aan de haak had geslagen dus dacht dat jij misschien wist wie
Stoppenquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:40 schreef Whiteguy het volgende:
Maareeh... binnenkort mag je niet meer roken in de kroeg... weet jij al wat je gaat doen? Buiten roken, of niet meer naar de kroeg ?
!!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:45 schreef Nembrionic het volgende:
Zit ik verdorie al een uur pagina 2 te refreshen
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:48 schreef Nembrionic het volgende:
Dat was een band toch?
Ik ga slapen trouwens. Morgen een lange dag want we lopen wat achter op schema
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |