Serieus ik heb geen idee waar je het over hebtquote:
Voordat ik naar bed ga moet ik écht even roepen dat dat een kut"argument" is.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De dag dat het verboden gaat worden bier te drinken in de kroeg stop ik daar ook mee. Thuis drink ik toch niet.
Scherpquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:57 schreef MaJo het volgende:
Oh jeez het kwartje valt!!! is inderdaad een band
Het is geen argument, het is een constatering. Ik drink bier bijna alleen maar in de kroeg, dus zodra het daar verboden zou zijn drink ik waarschijnlijk zelden tot nooit bier. Oftewel dan ben ik gestoptquote:Op donderdag 21 februari 2008 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voordat ik naar bed ga moet ik écht even roepen dat dat een kut"argument" is.
Neuh, ik ga er gewoon werken. Kun je met veel meer geld ervandoor gaan, als je het goed doetquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gaat er nog iemand een bank overvallen deze week?
Ik bedoelde:quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Na nog wat heen en weer vertalen wordt het "ik zal slapen eveneens, ben nul geen taak van het uur om hem de ochtend te moeten morgen vragen... De AOB een"
Mijn wekker snapt het niet als ik van alarm naar radio switch en daarna de snoozeknop indruk, dan gaat ie gewoon uitquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:08 schreef Whiteguy het volgende:
Zo.. vanochtend een aanval gedaan op het record snoozeknop drukken. 07:00 ging de wekker, 09:30 ging ik er toch maar uit.
economie van de managementwetenschappenquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uitstekend![]()
![]()
Waarvoor was dat ook weer?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Seriously... was dat een proefwerk?
Echt geleerd voor niet
Okee het schrijven van de biref was nog steeds zuur, maar dat kan je ook niet echt leren. Maar de woordjes stonden gewoon in een lijst met daarnaast een lijst met vertalingen. En dan de goede bij elkaar zoeken. Seriously. Al dat leren voor niet! Het was echt plus aisé....
quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja echt! Ik ben blij dat ik nu in het frans om een huurmoordenaar kan vragen
Over een uur afgesproken met een vriendin. Verder niet, hoezo?quote:
in frankrijk weet je maar nooitquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]wie weet hoe dat ooit van pas kan komen
ik heb zin in V&Dquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Over een uur afgesproken met een vriendin. Verder niet, hoezo?
Principe 1 van winst maken: minder uitgeven dan dat je binnen krijgtquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:11 schreef Soempie het volgende:
Ik heb begin deze maand gewoon veel te veel uitgegeven.![]()
Komende maand wordt echt duur. Elk weekend 1 of 2 verjaardagen en ik moet nog een boek kopen.
Het is een test om te zien of je het boek wel echt nodig hebtquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:13 schreef Etcetera het volgende:
succes danverjaardagen zijn duur, boeeken zijn duur
ik heb net een tweede keer het boek issuesmanagement bestelt bij bol.com. als ik weer een verkeerd boek krijg, verdenk ik ze van een complot
quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is een test om te zien of je het boek wel echt nodig hebt. Blijf je rustig dan ken je de inhoud blijkbaar al
Koop dat boek als cadeau. Binnen mum van tijd heb jij dat boek weer in je kastquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:11 schreef Soempie het volgende:
Ik heb begin deze maand gewoon veel te veel uitgegeven.![]()
Komende maand wordt echt duur. Elk weekend 1 of 2 verjaardagen en ik moet nog een boek kopen.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Koop dat boek als cadeau. Binnen mum van tijd heb jij dat boek weer in je kast
Dat vind ik echt ronduit asociaal. Volgens mij hebben volwassen mensen vaak het idee dat kinderen dom zijn en zoiets niet doorhebben ofzoquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Damn, ik heb een keer zoiets gehad. Toen had ik een blauwe aap knuffel gegeven aan een vriendinnetje. Haar ouders hadden een winkeltje en een paar dagen later stond die knuffel te koop.!
Ik vond de aap tof toen ik 8 was.
Inderdaad, volgens mij dachten ze dat ook echt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vind ik echt ronduit asociaal. Volgens mij hebben volwassen mensen vaak het idee dat kinderen dom zijn en zoiets niet doorhebben ofzo
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:16 schreef Soempie het volgende:
MM, zijn je spullen weleens in beslag genomen?
ik heb geen idee wat je (woon/werk/gezins)situatie is, mag ik vragen waarom dat niet kan? ik weet wel dat je in Ierland woontquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:53 schreef ElizabethR het volgende:
Krijg net een baan aangeboden. ¤ 15.000 meer dan nu, betere secundaire arbeidsvoorwaarden, company car, laptop, ...........
....... en in Dublin
No can do!!
Presenteren? Is goedquote:
Je hebt het toch prima naar je zin bij je huidige baan en je verdient nu toch ook al genoeg om lekker van te kunnen leven? Niet doen dus.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:53 schreef ElizabethR het volgende:
Krijg net een baan aangeboden. ¤ 15.000 meer dan nu, betere secundaire arbeidsvoorwaarden, company car, laptop, ...........
....... en in Dublin
No can do!!
Wij zijn 2,5 jaar geleden verhuisd. Onze zoon (16 jaar) zit vanaf die tijd dus op een Ierse middelbare school, en is daar helemaal gewend en zelfs al toe aan zijn Junior Cert examns. Ik ga die jongen niet 228 kilometer verderop wéér op een andere school doen!! En mijn man studeert voltijd aan de universiteit van Galway, en doet een studie die niet in Dublin zit. Hij hoeft nog maar twee jaar, dus dat gaan we ook niet opgeven.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat je (woon/werk/gezins)situatie is, mag ik vragen waarom dat niet kan? ik weet wel dat je in Ierland woont![]()
Heb jij helemaal gelijk inquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hebt het toch prima naar je zin bij je huidige baan en je verdient nu toch ook al genoeg om lekker van te kunnen leven? Niet doen dus.
En daar heb jij ook al gelijk in.quote:Ik heb zelf ook een leuk bijbaantje, maar het verdient ontzettend slecht en ik heb echt meer geld nodig. Toch blijf ik. Ik wil niet de kans lopen dat ik een stom baantje met stomme collega's krijg.
ach, geld is niet allesquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wij zijn 2,5 jaar geleden verhuisd. Onze zoon (16 jaar) zit vanaf die tijd dus op een Ierse middelbare school, en is daar helemaal gewend en zelfs al toe aan zijn Junior Cert examns. Ik ga die jongen niet 228 kilometer verderop wéér op een andere school doen!! En mijn man studeert voltijd aan de universiteit van Galway, en doet een studie die niet in Dublin zit. Hij hoeft nog maar twee jaar, dus dat gaan we ook niet opgeven.
Bovendien willen wij gewoon niet in Dublin wonen
Het platteland bevalt ons veel en veel beter, en we hebben een 'grote' stad in de buurt, nameijk Galway.
Dat is waar. Maar ik werk hier nu al jaren en heb het prima naar mijn zin. Zelfs met de komst van een nieuwe baas die door iedereen uitgekotst wordt blijft het leuk. Of juist daardoor is het leuk.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:40 schreef Etcetera het volgende:
maar wyccie, er is toch ook een kans dat je een beter baantje krijgt met leuke collega's?
Zeker. Met m'n laatste tientje wilde ik net een bak koffie kopen. Kantine dicht, dus moest ik wisselen bij zo'n automaat. Laat ik vervolgens 4 euro vallen en zie het zo onder een blikjesautomaat rollen!quote:
hehehehehe Ach gossie, dat nou net jou dat moet overkomenquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeker. Met m'n laatste tientje wilde ik net een bak koffie kopen. Kantine dicht, dus moest ik wisselen bij zo'n automaat. Laat ik vervolgens 4 euro vallen en zie het zo onder een blikjesautomaat rollen!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeker. Met m'n laatste tientje wilde ik net een bak koffie kopen. Kantine dicht, dus moest ik wisselen bij zo'n automaat. Laat ik vervolgens 4 euro vallen en zie het zo onder een blikjesautomaat rollen!
Als ik jou was zou ik toch eens een boek gaan schrijven onder de titel 'Soempie's, uit eerste hand...' of zoiets.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:52 schreef Soempie het volgende:
Ah, dat is lief. Ik heb alleen geen geld voor de trein.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
een Soempie-actie
![]()
Meid, als het even tegenzit, kom dan naar Amstelveen, kun je gratis koffie bij ons drinken (en een warme maaltijd halen)
Heb je je OV nog niet omgeruild voor een doordeweekse dan? Als ik lees wanneer je naar Sven gaat en wanneer terug kan je daar mogelijk geld mee besparenquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, dat is lief. Ik heb alleen geen geld voor de trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |