Gelukkig.quote:
Mooi, bijna tijd om naar de kroeg te gaan!quote:
Voor mij geen kroeg ik ga naar bedje en lekker de heledag slapen en zaterdag weer aan het werkquote:Op vrijdag 29 februari 2008 04:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi, bijna tijd om naar de kroeg te gaan!
Ik ben net begonnen aan mijn nacht cyclus, nog 5 te gaan.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 04:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Voor mij geen kroeg ik ga naar bedje en lekker de heledag slapen en zaterdag weer aan het werk
quote:Let me take you by the hand and lead you through the streets of London
I'll show you something to make you change your mind
Have you seen the old girl
Who walks the streets of London
Dirt in her hair and her clothes in rags?
She's no time for talking,
She just keeps right on walking
Carrying her home in two carrier bags.
Dat bedoel ik, maar er is dus meer...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:18 schreef ElizabethR het volgende:
En ik ben te lui om goed naar die page te kijken MM, het ziet er op het eerste gezicht gewoon uit als een hotelachtig iets??
Ik was ook bijna in die val getrapt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:11 schreef ElizabethR het volgende:
Nu ik op het werk zit en nog eens heb gekeken weet ik nog niet zeker wat je bedoelt, maar ik vind het wel een fantastisch aanbod wat ze hebben en voor erg weinig geld. Volgens mij is dat een fout??
Koppelverkoop, oplichterij, anders kan ik het niet noemen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:31 schreef ElizabethR het volgende:
Godallemachtig, wat een verneukeratief aanbod zeg!!! En moet je die eisen zien die ze nog stellen ook!!!
Een standaard raise van de big blind bij JJ "tricky"? Hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:15 schreef erkel het volgende:
[..]
Oeh slechte call. Die Aas was al gevaarlijk en toen ie all-in ging was dat best een teken dat ie hem had. Die dikke raise van jou was al tricky.
* eens is met Nem *quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een standaard raise van de big blind bij JJ "tricky"? Hoe kom je daar nou bij?
Dit is typisch zo'n ding waar je bij geweest moest zijn. Deze kerel callde zo'n beetje alles wat los en vast zat met crappy hands. Een bluffer dus. Hij had een keer geluk en ik een keer megapech
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:56 schreef MaJo het volgende:
En Nem, wil je alsjeblieft nooit meer zeggen dat iets gaat stenen. Zelden zo'n slechte vertaling uit het engels gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |