quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
Rock Werchter gaat stenen. Hoewel het lijstje blijkbaar niet helemaal correct zou zijn doe ik toch evenbovenop de al eerder bekende namen:
[..]
Hoe kan ik daar nou ooit "nee" op antwoorden?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zijn er mensen hier van plan om sowieso naar Lowlands te gaan?
Ja ik ook. En dan zul je net zien dat ze die tegelijk programmeren met The Chemical Brothers or Radioheadquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die wil ook wel weer eens zien...
Die heb ik nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, vergeet je dan Jeff Buckley's Hallelujah niet?
YouTube welquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die heb ik niet
De playlist bestaat uit Radiohead, Snow Patrol (You could be happy:), Ane Brun, Saybia en Jeff Klein.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die heb ik niet
De playlist bestaat uit Radiohead, Snow Patrol (You could be happy:), Ane Brun, Saybia en Jeff Klein.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ja ik ook. En dan zul je net zien dat ze die tegelijk programmeren met The Chemical Brothers or Radiohead
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
Fuck it..ik ben in een goede bui. Ik upload ze nu voor je LB. 15 minuutjes en dan zijn ze klaar. Dan stuur ik je de link van de zip
Je hebt mijn 2e sig-regel vast wel eens gezien. Dan moet je niet naar de kroeg maar muziek luisteren
Dat heb ik precies hetzelfde met The Chems...dus dat is lastig kiezen voor mijquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan nog kies ik voor Moby (als ik al ga overigens)...
Heb hem 3 keer live gezien en alle keren een feestje.
Brun met Madrugadaquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:03 schreef LadyBlack het volgende:
Nog even Lift Me afluisterenen dan ga ik naar de kroeg.
De upload is reeds op gang en over enkele minuten klaar. De info zit in je PM.quote:Ik zal morgen eens kijken of ik die twee zangeressen (neem ik aan) op internet kan vinden, anders hou ik me aanbevolen voor een upload
Jazeker.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
Als je me de link pm't kan ik m dan morgen ook nog gebruiken?
Was ik ook niet van planquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tip: koop geen Atlas bier
De slogan op het blik "Je voelt dat je bier drinkt" vond ik wel geinig, daardoor vond ik het het proberen wel waardquote:
Ja met zo'n slogan kun je alle kanten opquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De slogan op het blik "Je voelt dat je bier drinkt" vond ik wel geinig, daardoor vond ik het het proberen wel waard
Je kan het opzoeken. Die site zegt overigens ook niet alles, want ik vind niet dat Duvel zo'n hoge notering verdiend.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja met zo'n slogan kun je alle kanten op
Ach..als je het niet probeert dan weet je nooit of het wat is
Upload klaar.
"Commercial Description: Brewed by Oranjeboom, the Netherlands until 2004."quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan het opzoeken. Die site zegt overigens ook niet alles, want ik vind niet dat Duvel zo'n hoge notering verdiend.
Op het blik staat ook "Gebrouwen onder licentie van en gedistribueerd door Brouwerij Atlas" en even verderop "Geďmporteerd door: Pacifitc Trading Co. Ltd, Paramaribo, Suriname"quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Commercial Description: Brewed by Oranjeboom, the Netherlands until 2004."
Ah..dat verklaard het één het ander
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op het blik staat ook "Gebrouwen onder licentie van en gedistribueerd door Brouwerij Atlas" en even verderop "Geďmporteerd door: Pacifitc Trading Co. Ltd, Paramaribo, Suriname"
Vreemd
Op het label staat ook een stoere kerel die een wereldbol tilt. En zoals in de Griekse oudheid gebruikelijk was staat Europa er redleijk correct op, Afrika ook, Groenland, en een stuk van Canada en de VS. Slimme jongens die Griekenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu snap ik gelijk waarom het bier Atlas heet. De halve Atlas komt eraan te pas om het te maken
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:20 schreef wyccie het volgende:
Een 'Ik lees dit nog wel door na mijn tentamen'-tvp.
Over tearjerkers gesproken. Ik heb net voor de 386e keer 'Terms of endearment' gezien. En ik begin altijd te janken als Debra Winger in het ziekenhuis afscheid neemt van haar zoontjes omdat ze gaat sterven. Vooral als de jongste het op een huilen zet, en ik hou dan niet meer op tot de aftiteling helemaal verdwenen is. Héééééérlijk!!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben tearjerkers aan het luisteren![]()
En gelij kheb je, daar heb ik ook wel zin in trouwens!!quote:Misschien ga ik me wel klemzuipen in de kroeg en me dan morgen ziekmelden voor mn werk
Die versie staat al een tijdje in m'n youtube favo'squote:Op donderdag 28 februari 2008 21:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
DEZE versie van Hallelujha: http://www.youtube.com/watch?v=AratTMGrHaQ
Geluidskwaliteit daarvan is goed ook.
Anu Brun
Snow Patrol moet je "Run" van draaien die Sheep ooit gepost heeft.
Radiohead
Wat JIJ mist is Emiliana Torrini en Sophie Zelmani
Die zijn zo goed
Ik had ze ooit geupload. Dan kan ik van de week nog wel een keer doen eigenlijk.
A magical bridge of hope and wonder!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
A magical Leoploridon!
Ik snap ook niet waar 'ie het vandaan haalt. Keurig?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:02 schreef MaJo het volgende:
Kom net terug van een concert, en damn ik ben de naam van de band vergeten![]()
Oh ja, the Casting Out (even opgezocht
) Was vet
Had al wat nummers online geluisterd en het klonk een beetje mainstream, maar live was het hartstikke ruige shizzle. Soort Green Day maar dan superruig. De gitarist ging echt als een soort wervelwind door het publiek heen
Geweldig
Oh en daarvoor ging ik iets kopen bij de AKO en toen zei die man achter de balie "keurig".
Dus ik zo van![]()
"Ja dat je een keurig meisje bent, je studeert vast rechten ofzo."
Ik: "uhm nee politicologie".
Hij: "Ah zie je wel, iets ontwikkelds. Niet kapster ofzo."ZOMG
Oeh slechte call. Die Aas was al gevaarlijk en toen ie all-in ging was dat best een teken dat ie hem had. Die dikke raise van jou was al tricky.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pokeren ging net bijzonder slecht. Paar handen gehad, niet echt goeden. Paar daarvan geprobeerd te spelen en gefold na te sterke bets.
Na een hele ronde zit ik op de big blind en krijg JJ. Ik denk: dat is mooi.
Blinds waren 200-400. Ik raise naar 800 en 1 knakker called na enig nadenken
Flop: A-3-4. Ik bet 1500. Hij called ALL-IN. Ik call hem en hij blijkt A-10 te hebben.
Komt er op de turn ook nog eens een 10-->
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar 'ie het vandaan haalt. Keurig?
Mja ik ben veel dingen genoemd maar nog nooit keurigquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar 'ie het vandaan haalt. Keurig?
Je hád natuurlijk al lang een keer een bootticket kunnen boekenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:41 schreef MaJo het volgende:
Ik heb me trouwens zo gek laten krijgen dat ik ga vliegen binnenkortZie er nu al tegenop
Maar het is naar Londen dus dat maakt veel goed
Uhuhquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:47 schreef Cobra4 het volgende:
Londen, mooie stad!
Dat is waar, maar die zijn vrij duur. Nu gaan we voor een tientjequote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hád natuurlijk al lang een keer een bootticket kunnen boeken
Anyway, ik ben naar bed. Check je PM nog even
Idem hier. Tijd om weer eens te gaan.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
UhuhEn veel te lang niet geweest dus dat krijgt me dan wel zo gek om te gaan vliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |