Nou haar man kwam wel even aan bod: die zei dat hij het gevoel kreeg dat hij weer in het mortuarium was. Vrouw hysterisch......quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, die kwam ook in de docu terug.![]()
Ik vond het wel interessant om de partners te horen van die vrouwen, dat komt nu niet aan bod. Ik zoek nog even verder.
quote:Vooral het einde is wrang: Christine showt de pop Harry aan haar 'echte' kleinzoon Harry, die in Nieuw Zeeland zit, via de webcam.
Kleine Harry (4 jaar oud ofzo): 'It's just a doll'.
Christine: 'No, it's a baby, baby Harry'.
Kleine Harry: 'It's just a doll, you numbnut'.
Er wordt ons ook vaak gevraagd waarom wij geen kinderen hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:07 schreef Etcetera het volgende:
oh op die manier
dan mag ik toch hopen dat er nooit zoiets tussen ons en onze beste vrienden komt te staanik kan begrijpen dat jullie zijn afgehaakt
ieder z'n ding, als jullie geen kinderen willen moet je er ook niet over gaan zeiken lijkt me. genoeg andere gespreksonderwerpen toch?
Bij KPN waar ik zat heeft ook een travo gewerkt, volgens mij ging die zich ook om laten bouwen. Was bijna 2 meter langquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
m'n vader werkt bij XS4all, en daar heb je echt iemand die in de categorie "overig" past. Ik zal maar niet al teveel vertellen, weet niet of het mag, maar "diegene" is echt allebei
Zoals je het nu stelt komt die vriend over als een soort slaafse pup, dan heb ik ook medelijden met hem.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:16 schreef MadMaster het volgende:
En ik heb medelijden met onze vriend, die zich in allerlei bochten moet wringen om z'n huwelijk te redden en daarom maar in de molen meegaat.
Ah, hij is butler.quote:[b]Op donderdag 28 februari 2008 13:23
En bij mij op de afdeling werkte iemand die door een ander gespot is op een website waar je hem voor een weekend kon huren... verdere details geef ik niet
Ik spreek wel met hem over dit dillema overigens, wat voor hem ook een dillema is.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:23 schreef Soempie het volgende:
Zoals je het nu stelt komt die vriend over als een soort slaafse pup, dan heb ik ook medelijden met hem.Kan het niet zijn dat hij het ook echt graag wil?
Adopteren?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik spreek wel met hem over dit dillema overigens, wat voor hem ook een dillema is.
Hij houdt van z'n vrouw en wil z'n huwelijk niet weer door dit onderwerp op de klippen zien lopen en dus probeert hij haar tevreden te stellen.
Hij heeft niets tegen kinderen en zou ze best willen hebben, maar hij berust in zijn persoonlijke fysieke situatie. Iets, wat zijn vrouw dus niet meer kan nu...
Adoptie is ook al ter sprake gekomen, maar zij denkt dat daarmee geen rust komt in haar lichaamelijke hormonenhuishouding...quote:
Nee. Ik respecteer jullie mening helemaal. Persoonlijk kijk ik er anders tegenaan, maar zolang iedereen van elkaar de meningen respecteert en netjes in discussie kan gaan is dat toch geen probleem?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:23 schreef MadMaster het volgende:
Was mijn vorige post te heftig of...
Ja, maar dat kan met elk probleem zo zijn.... als ze een ander probleem hadden dan had het jullie vriendschap waarschijnlijk ook beļnvloed toch?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook al ter sprake gekomen, maar zij denkt dat daarmee geen rust komt in haar lichaamelijke hormonenhuishouding...
Ik verwacht overigens niet dat we dit 'probleem' hier oplossen, maar ik wilde er mee aangeven in welke mate zoiets impact kan hebben op je relatie en je omgeving...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij KPN waar ik zat heeft ook een travo gewerkt, volgens mij ging die zich ook om laten bouwen. Was bijna 2 meter lang
En bij mij op de afdeling werkte iemand die door een ander gespot is op een website waar je hem voor een weekend kon huren... verdere details geef ik niet
Natuurlijk kan dat, maar juist omdat wij met reden bewust geen kinderen hebben is dit onderwerp eigenlijk voor ons geen gespreksonderwerp.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, maar dat kan met elk probleem zo zijn.... als ze een ander probleem hadden dan had het jullie vriendschap waarschijnlijk ook beļnvloed toch?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik heb nog iemand nodig die kan schilderen
de keuken moet straks helemaal netjes zijn
Ik kan het niet laten om toch even deze te linkenquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Adoptie is ook al ter sprake gekomen, maar zij denkt dat daarmee geen rust komt in haar lichaamelijke hormonenhuishouding...
Een donor ook al (zijn broer!!!), zoals ik al schreef, maar dat lukt dus ook niet...
Ik verwacht overigens niet dat we dit 'probleem' hier oplossen, maar ik wilde er mee aangeven in welke mate zoiets impact kan hebben op je relatie en je omgeving...
Jij volgt die serie ook?quote:
quote:
Ik zal de link vanavond even doorsturen naar onze vrienden, die dan daarna zeker geen vrienden meer zullen zijn...quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:35 schreef Whiteguy het volgende:
Ik kan het niet laten om toch even deze te linken
http://www.youtube.com/watch?v=ksYCTu8JYYw
Je kunt toch accepteren dat het voor hun wel een belangrijk gespreksonderwerp is, maar ze vragen om jullie er niet bij te betrekken?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, maar juist omdat wij met reden bewust geen kinderen hebben is dit onderwerp eigenlijk voor ons geen gespreksonderwerp.
Wij begrijpen het gewoon niet dat je zo geobsedeerd kan zijn van kinderen hebben/krijgen...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]High5 is daar bijzonder handig voor
Ik accepteer het ook wel, ik begrijp het dus alleen niet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
Je kunt toch accepteren dat het voor hun wel een belangrijk gespreksonderwerp is, maar ze vragen om jullie er niet bij te betrekken?
Voor vrienden sta ik altijd klaar, desnoods dag en nacht, maar misschien ben ik te beperkt wat dit onderwerp betreft...quote:Ik heb het met mijn single vriendinnen ook niet over mn relatieproblemen, maar ga er daarnaast wel vanuit dat ze er voor me zijn als ik het echt heel moeilijk mocht hebben. Omdat het mijn vriendinnen zijn.
Ik hoop voor je vrienden dat ze een oplossing vinden, want het lijkt me inderdaad voor iedereen een vermoeiende situatie zoquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik accepteer het ook wel, ik begrijp het dus alleen niet.
En met mij heeft ze het er al niet expliciet over, maar, wat ik al zei, alle andere gesprekonderwerpen draaien steeds weer door naar het onderwerp 'kinderen'. En daar word ik dus doodmoe van...
[..]
Voor vrienden sta ik altijd klaar, desnoods dag en nacht, maar misschien ben ik te beperkt wat dit onderwerp betreft...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:10 schreef ElizabethR het volgende:
Gadverpielekes wat is het lekker weer vandaag
Ik las Bondspul.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ja hier ook wel! Schijnt zo af en toe een heel fijn zonnetje
![]()
Heb meteen de geest gekregen en blondspul in mn haar gespoten
Doordat jij je eerdere post hebt aangepast en ik daardoor mijn antwoord moest aanpassen, wat jij daardoor maar half gequoot hebt is e.e.a. je kennelijk ontgaan v.w.b. het onderwerp 'donor'...quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik hun was ging ik denk ik echt voor een donor hoor.... het is niet hetzelfde als een kindje van je samen, maar als die vrouw echt zo graag zwanger wil raken en hij wil ook best een kind.... dan wist ik het wel
Oh, inderdaadquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doordat jij je eerdere post hebt aangepast en ik daardoor mijn antwoord moest aanpassen, wat jij daardoor maar half gequoot hebt is e.e.a. je kennelijk ontgaan v.w.b. het onderwerp 'donor'...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik las Bondspul.
Kreeg visioenen van Daniel Graig die spul in je haren spuit![]()
![]()
Oeps!!
Op de trip naar Ameland eind vorig jaar heb ik het resultaat gezien van gewoon afwasmiddel in een vaatwasser gooienquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:23 schreef Nembrionic het volgende:
Trek ik net de vaatwasser open en ik ruik een heerlijke "frisse was"-geur.
Er staan onder de gootsteen twee pakken met tabletten.
"Steve, what kind of soap did you put in the dishwasher?"
-"Both"
"What do you mean both?
-"Well, there's round ones and square ones, isn't there?"
"Errr..yeah. I bet you put the round ones in?"
-"Yeah, those too"
"Those are for the normal washing machine"
Lekker, zo'n bord dat naar verse sokken ruikt
quote:Rock Werchter ververst de text-only versie van hun website blijkbaar eerder dan de rest. Op deze text-only versie zijn namelijk al flink wat namen te lezen die anders nog niet bekend waren. We hebben dus weer een lekker lijstje met namen voor je. Op Rock Werchter 2008 staan: Beck, Kate Nash, The National, Soulwax, Moby, Underworld, Kings of Leon, Galactic, Duffy, 2 Many Dj's en Babyshambles.
Natuurlijk houden we je op de hoogte als er weer namen bekend worden!
Hier vind je het overzicht met het hele Rock Werchter 2008 programma
Update:
We hebben een reactie van Rock Werchter binnen. Bovenstaand bericht "is niet helemaal correct". Morgen krijgen we meer duidelijkheid.
De 'nieuwe' namen zijn inmiddels van de text-only site weggehaald. Wij kunnen dus niet garanderen dat de namen 100% correct zijn.
Geheel voor eigen risico dus!
Oh, vergeet je dan Jeff Buckley's Hallelujah niet?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben tearjerkers aan het luisteren
Misschien ga ik me wel klemzuipen in de kroeg en me dan morgen ziekmelden voor mn werk
Wat een plan!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben tearjerkers aan het luisteren
Misschien ga ik me wel klemzuipen in de kroeg en me dan morgen ziekmelden voor mn werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |