quote:Vooral het einde is wrang: Christine showt de pop Harry aan haar 'echte' kleinzoon Harry, die in Nieuw Zeeland zit, via de webcam.
Kleine Harry (4 jaar oud ofzo): 'It's just a doll'.
Christine: 'No, it's a baby, baby Harry'.
Kleine Harry: 'It's just a doll, you numbnut'.
Er wordt ons ook vaak gevraagd waarom wij geen kinderen hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:07 schreef Etcetera het volgende:
oh op die manier
dan mag ik toch hopen dat er nooit zoiets tussen ons en onze beste vrienden komt te staanik kan begrijpen dat jullie zijn afgehaakt
ieder z'n ding, als jullie geen kinderen willen moet je er ook niet over gaan zeiken lijkt me. genoeg andere gespreksonderwerpen toch?
Bij KPN waar ik zat heeft ook een travo gewerkt, volgens mij ging die zich ook om laten bouwen. Was bijna 2 meter langquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
m'n vader werkt bij XS4all, en daar heb je echt iemand die in de categorie "overig" past. Ik zal maar niet al teveel vertellen, weet niet of het mag, maar "diegene" is echt allebei
Zoals je het nu stelt komt die vriend over als een soort slaafse pup, dan heb ik ook medelijden met hem.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:16 schreef MadMaster het volgende:
En ik heb medelijden met onze vriend, die zich in allerlei bochten moet wringen om z'n huwelijk te redden en daarom maar in de molen meegaat.
Ah, hij is butler.quote:[b]Op donderdag 28 februari 2008 13:23
En bij mij op de afdeling werkte iemand die door een ander gespot is op een website waar je hem voor een weekend kon huren... verdere details geef ik niet
Ik spreek wel met hem over dit dillema overigens, wat voor hem ook een dillema is.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:23 schreef Soempie het volgende:
Zoals je het nu stelt komt die vriend over als een soort slaafse pup, dan heb ik ook medelijden met hem.Kan het niet zijn dat hij het ook echt graag wil?
Adopteren?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik spreek wel met hem over dit dillema overigens, wat voor hem ook een dillema is.
Hij houdt van z'n vrouw en wil z'n huwelijk niet weer door dit onderwerp op de klippen zien lopen en dus probeert hij haar tevreden te stellen.
Hij heeft niets tegen kinderen en zou ze best willen hebben, maar hij berust in zijn persoonlijke fysieke situatie. Iets, wat zijn vrouw dus niet meer kan nu...
Adoptie is ook al ter sprake gekomen, maar zij denkt dat daarmee geen rust komt in haar lichaamelijke hormonenhuishouding...quote:
Nee. Ik respecteer jullie mening helemaal. Persoonlijk kijk ik er anders tegenaan, maar zolang iedereen van elkaar de meningen respecteert en netjes in discussie kan gaan is dat toch geen probleem?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:23 schreef MadMaster het volgende:
Was mijn vorige post te heftig of...
Ja, maar dat kan met elk probleem zo zijn.... als ze een ander probleem hadden dan had het jullie vriendschap waarschijnlijk ook beďnvloed toch?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook al ter sprake gekomen, maar zij denkt dat daarmee geen rust komt in haar lichaamelijke hormonenhuishouding...
Ik verwacht overigens niet dat we dit 'probleem' hier oplossen, maar ik wilde er mee aangeven in welke mate zoiets impact kan hebben op je relatie en je omgeving...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij KPN waar ik zat heeft ook een travo gewerkt, volgens mij ging die zich ook om laten bouwen. Was bijna 2 meter lang
En bij mij op de afdeling werkte iemand die door een ander gespot is op een website waar je hem voor een weekend kon huren... verdere details geef ik niet
Natuurlijk kan dat, maar juist omdat wij met reden bewust geen kinderen hebben is dit onderwerp eigenlijk voor ons geen gespreksonderwerp.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, maar dat kan met elk probleem zo zijn.... als ze een ander probleem hadden dan had het jullie vriendschap waarschijnlijk ook beďnvloed toch?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik heb nog iemand nodig die kan schilderen
de keuken moet straks helemaal netjes zijn
Ik kan het niet laten om toch even deze te linkenquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Adoptie is ook al ter sprake gekomen, maar zij denkt dat daarmee geen rust komt in haar lichaamelijke hormonenhuishouding...
Een donor ook al (zijn broer!!!), zoals ik al schreef, maar dat lukt dus ook niet...
Ik verwacht overigens niet dat we dit 'probleem' hier oplossen, maar ik wilde er mee aangeven in welke mate zoiets impact kan hebben op je relatie en je omgeving...
Jij volgt die serie ook?quote:
quote:
Ik zal de link vanavond even doorsturen naar onze vrienden, die dan daarna zeker geen vrienden meer zullen zijn...quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:35 schreef Whiteguy het volgende:
Ik kan het niet laten om toch even deze te linken
http://www.youtube.com/watch?v=ksYCTu8JYYw
Je kunt toch accepteren dat het voor hun wel een belangrijk gespreksonderwerp is, maar ze vragen om jullie er niet bij te betrekken?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, maar juist omdat wij met reden bewust geen kinderen hebben is dit onderwerp eigenlijk voor ons geen gespreksonderwerp.
Wij begrijpen het gewoon niet dat je zo geobsedeerd kan zijn van kinderen hebben/krijgen...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]High5 is daar bijzonder handig voor
Ik accepteer het ook wel, ik begrijp het dus alleen niet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
Je kunt toch accepteren dat het voor hun wel een belangrijk gespreksonderwerp is, maar ze vragen om jullie er niet bij te betrekken?
Voor vrienden sta ik altijd klaar, desnoods dag en nacht, maar misschien ben ik te beperkt wat dit onderwerp betreft...quote:Ik heb het met mijn single vriendinnen ook niet over mn relatieproblemen, maar ga er daarnaast wel vanuit dat ze er voor me zijn als ik het echt heel moeilijk mocht hebben. Omdat het mijn vriendinnen zijn.
Ik hoop voor je vrienden dat ze een oplossing vinden, want het lijkt me inderdaad voor iedereen een vermoeiende situatie zoquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik accepteer het ook wel, ik begrijp het dus alleen niet.
En met mij heeft ze het er al niet expliciet over, maar, wat ik al zei, alle andere gesprekonderwerpen draaien steeds weer door naar het onderwerp 'kinderen'. En daar word ik dus doodmoe van...
[..]
Voor vrienden sta ik altijd klaar, desnoods dag en nacht, maar misschien ben ik te beperkt wat dit onderwerp betreft...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:10 schreef ElizabethR het volgende:
Gadverpielekes wat is het lekker weer vandaag
Ik las Bondspul.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ja hier ook wel! Schijnt zo af en toe een heel fijn zonnetje
![]()
Heb meteen de geest gekregen en blondspul in mn haar gespoten
Doordat jij je eerdere post hebt aangepast en ik daardoor mijn antwoord moest aanpassen, wat jij daardoor maar half gequoot hebt is e.e.a. je kennelijk ontgaan v.w.b. het onderwerp 'donor'...quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik hun was ging ik denk ik echt voor een donor hoor.... het is niet hetzelfde als een kindje van je samen, maar als die vrouw echt zo graag zwanger wil raken en hij wil ook best een kind.... dan wist ik het wel
Oh, inderdaadquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doordat jij je eerdere post hebt aangepast en ik daardoor mijn antwoord moest aanpassen, wat jij daardoor maar half gequoot hebt is e.e.a. je kennelijk ontgaan v.w.b. het onderwerp 'donor'...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik las Bondspul.
Kreeg visioenen van Daniel Graig die spul in je haren spuit![]()
![]()
Oeps!!
Op de trip naar Ameland eind vorig jaar heb ik het resultaat gezien van gewoon afwasmiddel in een vaatwasser gooienquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:23 schreef Nembrionic het volgende:
Trek ik net de vaatwasser open en ik ruik een heerlijke "frisse was"-geur.
Er staan onder de gootsteen twee pakken met tabletten.
"Steve, what kind of soap did you put in the dishwasher?"
-"Both"
"What do you mean both?
-"Well, there's round ones and square ones, isn't there?"
"Errr..yeah. I bet you put the round ones in?"
-"Yeah, those too"
"Those are for the normal washing machine"
Lekker, zo'n bord dat naar verse sokken ruikt
quote:Rock Werchter ververst de text-only versie van hun website blijkbaar eerder dan de rest. Op deze text-only versie zijn namelijk al flink wat namen te lezen die anders nog niet bekend waren. We hebben dus weer een lekker lijstje met namen voor je. Op Rock Werchter 2008 staan: Beck, Kate Nash, The National, Soulwax, Moby, Underworld, Kings of Leon, Galactic, Duffy, 2 Many Dj's en Babyshambles.
Natuurlijk houden we je op de hoogte als er weer namen bekend worden!
Hier vind je het overzicht met het hele Rock Werchter 2008 programma
Update:
We hebben een reactie van Rock Werchter binnen. Bovenstaand bericht "is niet helemaal correct". Morgen krijgen we meer duidelijkheid.
De 'nieuwe' namen zijn inmiddels van de text-only site weggehaald. Wij kunnen dus niet garanderen dat de namen 100% correct zijn.
Geheel voor eigen risico dus!
Oh, vergeet je dan Jeff Buckley's Hallelujah niet?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben tearjerkers aan het luisteren
Misschien ga ik me wel klemzuipen in de kroeg en me dan morgen ziekmelden voor mn werk
Wat een plan!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben tearjerkers aan het luisteren
Misschien ga ik me wel klemzuipen in de kroeg en me dan morgen ziekmelden voor mn werk
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
Rock Werchter gaat stenen. Hoewel het lijstje blijkbaar niet helemaal correct zou zijn doe ik toch evenbovenop de al eerder bekende namen:
[..]
Hoe kan ik daar nou ooit "nee" op antwoorden?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zijn er mensen hier van plan om sowieso naar Lowlands te gaan?
Ja ik ook. En dan zul je net zien dat ze die tegelijk programmeren met The Chemical Brothers or Radioheadquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die wil ook wel weer eens zien...
Die heb ik nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, vergeet je dan Jeff Buckley's Hallelujah niet?
YouTube welquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die heb ik niet
De playlist bestaat uit Radiohead, Snow Patrol (You could be happy:), Ane Brun, Saybia en Jeff Klein.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die heb ik niet
De playlist bestaat uit Radiohead, Snow Patrol (You could be happy:), Ane Brun, Saybia en Jeff Klein.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ja ik ook. En dan zul je net zien dat ze die tegelijk programmeren met The Chemical Brothers or Radiohead
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
Fuck it..ik ben in een goede bui. Ik upload ze nu voor je LB. 15 minuutjes en dan zijn ze klaar. Dan stuur ik je de link van de zip
Je hebt mijn 2e sig-regel vast wel eens gezien. Dan moet je niet naar de kroeg maar muziek luisteren
Dat heb ik precies hetzelfde met The Chems...dus dat is lastig kiezen voor mijquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan nog kies ik voor Moby (als ik al ga overigens)...
Heb hem 3 keer live gezien en alle keren een feestje.
Brun met Madrugadaquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:03 schreef LadyBlack het volgende:
Nog even Lift Me afluisterenen dan ga ik naar de kroeg.
De upload is reeds op gang en over enkele minuten klaar. De info zit in je PM.quote:Ik zal morgen eens kijken of ik die twee zangeressen (neem ik aan) op internet kan vinden, anders hou ik me aanbevolen voor een upload
Jazeker.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
Als je me de link pm't kan ik m dan morgen ook nog gebruiken?
Was ik ook niet van planquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tip: koop geen Atlas bier
De slogan op het blik "Je voelt dat je bier drinkt" vond ik wel geinig, daardoor vond ik het het proberen wel waardquote:
Ja met zo'n slogan kun je alle kanten opquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De slogan op het blik "Je voelt dat je bier drinkt" vond ik wel geinig, daardoor vond ik het het proberen wel waard
Je kan het opzoeken. Die site zegt overigens ook niet alles, want ik vind niet dat Duvel zo'n hoge notering verdiend.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja met zo'n slogan kun je alle kanten op
Ach..als je het niet probeert dan weet je nooit of het wat is
Upload klaar.
"Commercial Description: Brewed by Oranjeboom, the Netherlands until 2004."quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan het opzoeken. Die site zegt overigens ook niet alles, want ik vind niet dat Duvel zo'n hoge notering verdiend.
Op het blik staat ook "Gebrouwen onder licentie van en gedistribueerd door Brouwerij Atlas" en even verderop "Geďmporteerd door: Pacifitc Trading Co. Ltd, Paramaribo, Suriname"quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Commercial Description: Brewed by Oranjeboom, the Netherlands until 2004."
Ah..dat verklaard het één het ander
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op het blik staat ook "Gebrouwen onder licentie van en gedistribueerd door Brouwerij Atlas" en even verderop "Geďmporteerd door: Pacifitc Trading Co. Ltd, Paramaribo, Suriname"
Vreemd
Op het label staat ook een stoere kerel die een wereldbol tilt. En zoals in de Griekse oudheid gebruikelijk was staat Europa er redleijk correct op, Afrika ook, Groenland, en een stuk van Canada en de VS. Slimme jongens die Griekenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu snap ik gelijk waarom het bier Atlas heet. De halve Atlas komt eraan te pas om het te maken
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:20 schreef wyccie het volgende:
Een 'Ik lees dit nog wel door na mijn tentamen'-tvp.
Over tearjerkers gesproken. Ik heb net voor de 386e keer 'Terms of endearment' gezien. En ik begin altijd te janken als Debra Winger in het ziekenhuis afscheid neemt van haar zoontjes omdat ze gaat sterven. Vooral als de jongste het op een huilen zet, en ik hou dan niet meer op tot de aftiteling helemaal verdwenen is. Héééééérlijk!!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben tearjerkers aan het luisteren![]()
En gelij kheb je, daar heb ik ook wel zin in trouwens!!quote:Misschien ga ik me wel klemzuipen in de kroeg en me dan morgen ziekmelden voor mn werk
Die versie staat al een tijdje in m'n youtube favo'squote:Op donderdag 28 februari 2008 21:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
DEZE versie van Hallelujha: http://www.youtube.com/watch?v=AratTMGrHaQ
Geluidskwaliteit daarvan is goed ook.
Anu Brun
Snow Patrol moet je "Run" van draaien die Sheep ooit gepost heeft.
Radiohead
Wat JIJ mist is Emiliana Torrini en Sophie Zelmani
Die zijn zo goed
Ik had ze ooit geupload. Dan kan ik van de week nog wel een keer doen eigenlijk.
A magical bridge of hope and wonder!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
A magical Leoploridon!
Ik snap ook niet waar 'ie het vandaan haalt. Keurig?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:02 schreef MaJo het volgende:
Kom net terug van een concert, en damn ik ben de naam van de band vergeten![]()
Oh ja, the Casting Out (even opgezocht
) Was vet
Had al wat nummers online geluisterd en het klonk een beetje mainstream, maar live was het hartstikke ruige shizzle. Soort Green Day maar dan superruig. De gitarist ging echt als een soort wervelwind door het publiek heen
Geweldig
Oh en daarvoor ging ik iets kopen bij de AKO en toen zei die man achter de balie "keurig".
Dus ik zo van![]()
"Ja dat je een keurig meisje bent, je studeert vast rechten ofzo."
Ik: "uhm nee politicologie".
Hij: "Ah zie je wel, iets ontwikkelds. Niet kapster ofzo."ZOMG
Oeh slechte call. Die Aas was al gevaarlijk en toen ie all-in ging was dat best een teken dat ie hem had. Die dikke raise van jou was al tricky.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pokeren ging net bijzonder slecht. Paar handen gehad, niet echt goeden. Paar daarvan geprobeerd te spelen en gefold na te sterke bets.
Na een hele ronde zit ik op de big blind en krijg JJ. Ik denk: dat is mooi.
Blinds waren 200-400. Ik raise naar 800 en 1 knakker called na enig nadenken
Flop: A-3-4. Ik bet 1500. Hij called ALL-IN. Ik call hem en hij blijkt A-10 te hebben.
Komt er op de turn ook nog eens een 10-->
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar 'ie het vandaan haalt. Keurig?
Mja ik ben veel dingen genoemd maar nog nooit keurigquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar 'ie het vandaan haalt. Keurig?
Je hád natuurlijk al lang een keer een bootticket kunnen boekenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:41 schreef MaJo het volgende:
Ik heb me trouwens zo gek laten krijgen dat ik ga vliegen binnenkortZie er nu al tegenop
Maar het is naar Londen dus dat maakt veel goed
Uhuhquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:47 schreef Cobra4 het volgende:
Londen, mooie stad!
Dat is waar, maar die zijn vrij duur. Nu gaan we voor een tientjequote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hád natuurlijk al lang een keer een bootticket kunnen boeken
Anyway, ik ben naar bed. Check je PM nog even
Idem hier. Tijd om weer eens te gaan.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
UhuhEn veel te lang niet geweest dus dat krijgt me dan wel zo gek om te gaan vliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |