Never Mind The Bollocks...quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
Typo in de TT maar ach...
Onze kat heeft dat ook, da's het begin van het einde. Goede vlooiendruppels geven doet wonderen trouwens. Kost wel veel dat gelul met tandsteen en kiezen trekken enz.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben met de kat naar de dierenarts geweest, beetje laat![]()
Het beest heeft een vlooienallergie, vandaar dat ie altijd enorm zichzelf kapot zit te knauwen
En dan had ie ook nog eens bergen tandsteen
Ik zit gelukkig niet in die taperswereldquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik al rip, zet ik het om naar FLAC (FLAC = Free Lossless Audio Codec).
MP3 is per definitie lossy, op welke rate je het ook ript...
MP3 wordt in de taperswereld ook absoluut niet geaccepteerd, dan wordt je als taper op de blacklist geplaatst...
Kan je beter meteen een kist kopen voor het beestje.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Onze kat heeft dat ook, da's het begin van het einde. Goede vlooiendruppels geven doet wonderen trouwens. Kost wel veel dat gelul met tandsteen en kiezen trekken enz.
Hoezo het begin van het einde???quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:45 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Onze kat heeft dat ook, da's het begin van het einde. Goede vlooiendruppels geven doet wonderen trouwens. Kost wel veel dat gelul met tandsteen en kiezen trekken enz.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:49 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik stond laatst op het punt het kreng te killen, moest 200 eurie afrekenen voor een opknapbeurtje, dacht dat ik gek werd. Ook een hele partij pillen enz terwijl die kloot dat toch niet wil slikken. Maar ja, de dames thuis zijn nogal op hem gesteld dus toen ik voorstelde om hem met zijn kop tussen de deur te doen werd ik nogal boos aangekeken.
En terecht:quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:49 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik stond laatst op het punt het kreng te killen, moest 200 eurie afrekenen voor een opknapbeurtje, dacht dat ik gek werd. Ook een hele partij pillen enz terwijl die kloot dat toch niet wil slikken. Maar ja, de dames thuis zijn nogal op hem gesteld dus toen ik voorstelde om hem met zijn kop tussen de deur te doen werd ik nogal boos aangekeken.
Ah... de drijvende kracht achter de dierenartsenindustrie hard aan het werkquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:49 schreef RoofingBurner het volgende:
Een oom van me heeft eens geprobeerd de kat van mijn neef te vermoorden, hij zag eruit, niet normaal meer. Allemaal halen over zijn gezicht, je kan het beter niet proberen want ze zijn zo taai als wat.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah... de drijvende kracht achter de dierenartsenindustrie hard aan het werk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De deur kan altijd een keer per ongeluk dichtwaaien he ...
Mijn kat stinkt wel enorm uit zijn bekquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:54 schreef RoofingBurner het volgende:
Als je het tandsteen niet laat verwijderen dan krijgt ie een infectie in zijn bek en vergiftigt hij zichzelf, daar hoop ik op.
Waarom serieus proberen om een kat te vermoorden?? Dan spoor je echt niet...quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:55 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Een oom van me heeft eens geprobeerd de kat van mijn neef te vermoorden, hij zag eruit, niet normaal meer. Allemaal halen over zijn gezicht, je kan het beter niet proberen want ze zijn zo taai als wat.
die kat spoorde niet, viel iedereen aan en van de post maakte hij serpentine nog voordat het de mat kon raken, serieus, die kat was echt eng. Zette eens zijn kaken in mijn kisten, de gaten van de tanden zaten in het leer.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Waarom serieus proberen om een kat te vermoorden?? Dan spoor je echt niet...
Ik begrijp best dat jij er wel een hoop geld voor over hebt hoor. Ik (en RB) leggen de prioriteiten wat anders.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk niet dat we het eens gaan worden
En met Whiteguy ook niet.
Onze remedie daartegen én tegen tandsteen bij onze katten:quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn kat stinkt wel enorm uit zijn bek![]()
quote:Helpt de afzetting van tandplak te beperken dankzij het mechanische reinigingseffect van de brokken met een speciale vorm en textuur. Remt de vorming van tandsteen dankzij de toevoeging van calciumvervangers (natriumpolyfosfaten). Vergemakkelijkt de darmpassage en stimuleert de afvoer van de ingeslikte haren dankzij de exclusieve combinatie van verteerbare en niet–verteerbare vezels (psyllium). Beperkt de kans op braken door een speciaal brokje dat het kauwen helpt te bevorderen en de opnamesnelheid van de voeding vertraagt.
wowquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb overigens ooit een muis door de plee gespoeld die maar niet wilde overlijden ondanks z'n kwalen en een kanarie op het aanrecht proberen dood te slaan op aanraden van mensen die daar verstand van hebben.
Het bloed zat overal tegen de keukenmuur, het beestje bleef echter maar piepen.
Toen heb ik hem maar verzopen in een bakje water...
Ja dat vind ik ook een raar verschijnsel: net als mensen die geen konijn eten omdat ze er zelf een in de tuin hebben staanquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat jij er wel een hoop geld voor over hebt hoor. Ik (en RB) leggen de prioriteiten wat anders.
Hoe groter het beestje hoe 'zieliger' veel mensen iets vinden, dat is ook zo'n apart verschijnsel. Een zieke goudvis doorspoelen of een hamster afmaken is voor velen een veel kleinere stap dan een zieke kat afmaken.
Er zijn ook mensen die kalfsvlees eten zieliger vinden dan rundvlees, lam zieliger dan schaap, enz.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook een raar verschijnsel: net als mensen die geen konijn eten omdat ze er zelf een in de tuin hebben staan
Touchequote:Op woensdag 27 februari 2008 16:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de laatste persoon die iets aan te merken zou moeten hebben op dingen vergeten
Muizen is een ander vehaal. Die zijn engquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik doodde de muis en kanarie ook uit liefde...
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Wij hebben ooit in de zomer nog wel eens een emmer muizen bij elkaar gezocht op het land, tijdens het tulpen rooien.
Toen we aan het eind van de dag terugreden vanuit de flevopolder naar huis moesten we stoppen bij de sluizen in Enkhuizen (het naviduct lag er toen nog niet) en hebben we die emmer geleegd in een aantal gehuurde plezierjachten met een duitse vlag die in de sluis lagen te wachten
Dat werden die duitsers ookquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:30 schreef MaJo het volgende:
[..]Dat is echt het ergste ooit
Ik zou gek worden
Kom je dan even snel hier melden jaquote:
Ja zeg ik ben geen woordvoerder van de partijquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kom je dan even snel hier melden ja![]()
Ik eis nu duidelijkheid![]()
GroenLinks: hef belasting op kolen
Het gaat dan ook vooral om de tegenstrijdigheid dat die kolencentrales er moesten komen omdat GL ook al tegen kernenergie (of elke andere vorm van rendabel voldoende energie opwekken) isquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja zeg ik ben geen woordvoerder van de partijBen het ook niet altijd met alle punten eens hoor. Maar (na het even snel doorgelezen te hebben) lijkt me dat geen slecht plan? Kolen zijn inderdaad slecht voor het milieu...
Ja dat is wel belachelijkquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het gaat dan ook vooral om de tegenstrijdigheid dat die kolencentrales er moesten komen omdat GL ook al tegen kernenergie (of elke andere vorm van rendabel voldoende energie opwekken) is
Dat is niet tegenstrijdig, dat is slimquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het gaat dan ook vooral om de tegenstrijdigheid dat die kolencentrales er moesten komen omdat GL ook al tegen kernenergie (of elke andere vorm van rendabel voldoende energie opwekken) is
Met mijn verleden kom ik vast niet door de ballotage bij die partijquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:05 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ben meer van de partij van de dieren.Die hebben wél interessante standpunten.
Grapje toch?quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:05 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ben meer van de partij van de dieren.Die hebben wél interessante standpunten.
Of een muis met een touwtje achter de rooimachine vastmaken, voor z'n dagelijkse portie bewegingquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:11 schreef RoofingBurner het volgende:
Wij trapten tijdens het bollenrooien ook wel eens een mol diep in de grondBollenkwekers zijn niet echt diervriendelijk inderdaad.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:11 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik vind Marianne ook een lekker ding, vandaar.
Ja ik kijk ook graag naar DEZE mevrouw. Maar heb er toch geen muziek van op de mp3 speler staan...quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:11 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik vind Marianne ook een lekker ding, vandaar.
Oh ik wel hoorquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja ik kijk ook graag naar DEZE mevrouw. Maar heb er toch geen muziek van op de mp3 speler staan...
waar wil je die kwijt, in de gang?quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik zou wel een paard willen hebben, verder niets. Vooral geen hond, die vind ik zo honds, gadverdamme
quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ah jawel, paardebiefstuk is best tedoen.
Klopt jaquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:11 schreef erkel het volgende:
Zit ik gister één van de nieuwste afleveringen te kijken van Lost, zie ik ineens een Nederlandse actrice voorbijkomen, namelijk Thekla Reuten. En het was een vrij grote rol in die aflevering. Ze speelde uiteraard wel een Duitse.
Die ben ik op dit moment aan het downloaden. Hopelijk kan ik 'm vanavond nog bekijkenquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt jaZat eerst echt zo te kijken van hmmm ik ken haar maar weet niet waarvan. En toen kwam haar naam in beeld
Heb je de laatste aflevering ook al gezien? Zo vet
Het torrentkanaalquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:23 schreef RoofingBurner het volgende:
Op welke zender kijken jullie dat?
Dan nu gewoon alles in één keer downloaden en dan achter elkaar kijken. Ben je zo weer verslaafdquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:26 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb Lost ook fanatiek gevolgd, alleen die ene aflevering per week en dan ook iedere stoppen met de serieIk begin er niet meer aan.
Mw. MM heeft een paard gehad, dure grap en elke dag moest die kutstal schoongemaakt worden. Hoefsmid hier, dierenarts daar, zadeltje zus, rijpakkie zo...quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:37 schreef RoofingBurner het volgende:
Da's geen aanraderbeter op een landje bij het huis maar dan moeten we wel eerst een ander huis
Ik zou het trouwens voor mijn dames regelen hoor, niet voor mezelf alhoewel ik inmiddels gek op paarden ben.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:57 schreef RoofingBurner het volgende:
Als ik in de ogen van Femmie kijk ben ik al verloren, hoewel dat natuurlijk geen rol zou moeten spelen in de politiek.![]()
[ afbeelding ]
er zijn grenzen dan jaquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:59 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
die kat spoorde niet, viel iedereen aan en van de post maakte hij serpentine nog voordat het de mat kon raken, serieus, die kat was echt eng. Zette eens zijn kaken in mijn kisten, de gaten van de tanden zaten in het leer.
en als je hond of kat nou zijn poten, kaken of klauwen in iemand anders zou stekenquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:25 schreef ElizabethR het volgende:
OMG, wat een discussie hier!!
De eerste de beste die ook maar een vinger naar mijn hond of kat zou uitsteken vilde ik levend!!!
quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb overigens ooit een muis door de plee gespoeld die maar niet wilde overlijden ondanks z'n kwalen en een kanarie op het aanrecht proberen dood te slaan op aanraden van mensen die daar verstand van hebben.
Het bloed zat overal tegen de keukenmuur, het beestje bleef echter maar piepen.
Toen heb ik hem maar verzopen in een bakje water...
quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:59 schreef ElizabethR het volgende:
Pfff, ik kan nog geen spin doodslaan.
Het enige dat er bij mij aangaat is een vlieg of een mug. Nutteloze beesten zijn dat.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Wij hebben ooit in de zomer nog wel eens een emmer muizen bij elkaar gezocht op het land, tijdens het tulpen rooien.
Toen we aan het eind van de dag terugreden vanuit de flevopolder naar huis moesten we stoppen bij de sluizen in Enkhuizen (het naviduct lag er toen nog niet) en hebben we die emmer geleegd in een aantal gehuurde plezierjachten met een duitse vlag die in de sluis lagen te wachten
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Of een muis met een touwtje achter de rooimachine vastmaken, voor z'n dagelijkse portie beweging
Dat is de reden dat ik tegenwoordig downloadquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:26 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb Lost ook fanatiek gevolgd, alleen die ene aflevering per week en dan ook iedere stoppen met de serieIk begin er niet meer aan.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:57 schreef RoofingBurner het volgende:
Deze jongen is trouwens vandaag op de kop af 10 jaar getrouwd.Lache hé.
Gefeli!quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:57 schreef RoofingBurner het volgende:
En daar kom je net achter omdat je vrouw dat zegt?quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:57 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik zal je bepaalde details uit de keiharde dierenwereld (ik heb 2 dierenverzorgers uit Artis én 2 dierenartsen in mijn vrienden-/kennissenkring zitten, zij hadden me de genoemde methode's geadviseerd... ) dan maar besparen...quote:
Ik moet nog 7 maanden en een beetje op dat moment wachten.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:57 schreef RoofingBurner het volgende:
Da's beter dan:quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:14 schreef Supersheep het volgende:
Ben online een formulier aan het invullen:
Geslacht:
M
O
V
Eerste keer dat ik zoiets ook echt zie.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:14 schreef Supersheep het volgende:
Geslacht:
M
O
V
Ik heb overigens jaren gedacht dat ik een dag later getrouwd ben dan werkelijk het geval was.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:02 schreef MaJo het volgende:
En daar kom je net achter omdat je vrouw dat zegt?![]()
Feli![]()
![]()
Een 9-jarige op een kinderboerderij, wat is daar in hemelsnaam mis mee...quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
9-jarige doodt dieren op kinderboerderij
Dat vind ik toch ook niet kunnen hoor
Soms is preventieve opsluiting misschien niet zo'n gek ideequote:Op woensdag 27 februari 2008 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
9-jarige doodt dieren op kinderboerderij
Dat vind ik toch ook niet kunnen hoor
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een 9-jarige op een kinderboerderij, wat is daar in hemelsnaam mis mee...
Daar zijn die dingen toch voor?
9-jarige kinderen die dieren doodmartelen, die verdienen zelf het schavot.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als we jou toch niet hadden, Nem..quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
M/V/O staat voor: Man, Vrouw, Omgebouwd of Onzeker/Onzijdig
Oh, het was er zeker één van jou?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het had ook voor Ooi kunnen staanquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als we jou toch niet hadden, Nem..
Ik heb kinderen noch kinderboerderijen en dat wil ik graag zo houden...quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, het was er zeker één van jou?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb kinderen noch kinderboerderijen en dat wil ik graag zo houden...
En dat mens ook achter de camera: "We can't afford a xbox, so get (?) the camera and cry". Echt wat zijn dat voor mensenquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
Oh..en deze nog
http://www.vkmag.com/videos/videos_mama_verpest_kerst/
Dit is echt het laagste van het laagste wat je een kind aan kan doen.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:14 schreef Supersheep het volgende:
Geslacht:
M
O
V
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:57 schreef RoofingBurner het volgende:
ik volg het filmpje niet helemaalquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
Oh..en deze nog
http://www.vkmag.com/videos/videos_mama_verpest_kerst/
Dit is echt het laagste van het laagste wat je een kind aan kan doen.
Bij deze trek ik het aanbod in, stelletje muziekbarbaren...quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:05 schreef Etcetera het volgende:
ik heb ff ge-wikipediaad
sorry MM maar ik bedanktvind het nogal jeuk-muziek
Dan heb je de Bermuda Triangle geselecteerd...quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Wat doe ik fout als ik een afdruk maak uit Google maps en er komt een zwarte pagina uit?
het is niet persoonlijk hoorquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij deze trek ik het aanbod in, stelletje muziekbarbaren...
Jij kan dus geen muziek waarderen van voor die tijd...quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:16 schreef Etcetera het volgende:
het is niet persoonlijk hoorik ben van ná die tijd denk ik
ho ff, dat zeg ik nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij kan dus geen muziek waarderen van voor die tijd...![]()
![]()
Het was slechts een geste aan de mensen hier...quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Wees blij dat niemand de DVD accepteert omdat ie 'gratis' is en hem vervolgens wegknalt. Waarom zoek je je weg niet naar het 'Talk Talk' forum?
Als je nog eens wat hebt, dan horen we het wel weer...quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:36 schreef RoofingBurner het volgende:
Nog bedankt voor alle zinvolle tips.Ik heb inmiddels de plattegrond uitgedraaid via Google Earth en dat werkte wel.
de zwarte plek werd veroorzaakt door Jack Spijkerman die geboren IJmuidenaar is.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:21 schreef RoofingBurner het volgende:
Nou nee, geen bermuda driehoek hier, dat laat ik aan Femke Halsema overIk probeer een mooi stukkie IJmuiden te printen en op de een of andere manier interpreteert mijn Color Laserjet 1500 het als een zwarte vlek. Heeft dat met geheugen te maken.
Jouw vraag was er zo één van 'Tsja...' en is ook lastig te reproduceren in een ander omgeving, dus ik had simpelweg geen idee. Maar jouw verklaring zou wel eens juist kunnen zijn...quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:40 schreef RoofingBurner het volgende:
de zwarte plek werd veroorzaakt door Jack Spijkerman die geboren IJmuidenaar is.
Hij kreeg kleren in een XBOX-doos.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik volg het filmpje niet helemaalwat heeft hij nou WEL gekregen dan
vond het verder wel erg zielig
Ik dacht dat jij redelijk bekend was in de muziekwereld en Talk Talk is daar nou niet bepaald een onbekende in...quote:
Gelijk hebben ze.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ze hebben hier in de supermartk gewoon Douwe Egberts koffie. Ook in dezelfde pakken en kleuren als thuis. Maar hier staat erop: "Real coffee"
omgquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij kreeg kleren in een XBOX-doos.
maar jij moet er op lopenquote:
Jazeker, dat dacht ik. Maar ik ben ook slecht met namenquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij redelijk bekend was in de muziekwereld en Talk Talk is daar nou niet bepaald een onbekende in...
Haha net even It's My Life opgezocht en natuurlijk ken ik diequote:Songs als 'Such A Shame', 'It's My Life' en 'Dum Dum Girl' zeggen je dus niets...?
Ik bedoel maar te zeggen dat ik het grappig vind dat het erop vermeld moet worden. Ze zijn hier nogal van de instant koffie.quote:
Als ik er lange afstanden op loop (van de auto naar huisquote:
En nu vindt jij Wiebel stom. Goed compromisquote:
Hoe zei iemand dat gisteren ook alweer? Ohja: zo, de dagelijks soempactie hebben we weer gehadquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik er lange afstanden op loop (van de auto naar huis) lijkt het net of ik dronken ben.
![]()
Ik: 'dit is goed voor m'n bekkenbodemspieren'![]()
Wiebel: 'en voor mijn buikspieren''
Ik: *kietel*kietel*
Wiebel: *loopt weg*
Ik: 'neee, niet weglopen!'![]()
Wiebel: 'Val je anders om?'![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:20 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
op sbs 6 nu een hondenopvoedprogramma. de betreffende minihond staat op tafel met het eten, krijgt voorgekauwd (serious) een hapje mee, wordt vertroeteld door vrouwtje, mag in de slaapkamer komen, in bed, jaagt de man het bed uit en dat vinden ze nog raar ook
volgens mij minimaal 1 dochterquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hopelijk heeft dat stel geen kinderen.
Dat is waarschijnlijk juist het gevolg van het feit dat ze geen kind hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hopelijk heeft dat stel geen kinderen.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik er lange afstanden op loop (van de auto naar huis) lijkt het net of ik dronken ben.
![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
volgens mij minimaal 1 dochter
ze hebben zelf geen sexleven meerals ze sex willen hebben moet het mormel naar de moeder van het vrouwtje omdat ze er anders niet aan toekomen
![]()
![]()
Zo had ik het nog niet bekeken. Die poppen was een docu over, heel freaky. Ik kon maar niet bedenken wat ik er nou van vond.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk juist het gevolg van het feit dat ze geen kind hebben.
Vaak worden huisdieren dan een vervanging en sommigen gaan daarin heel ver.
Bij Man Bijt Hond was ooit een paar vrouwen die geen kinderen konden krijgen dus die gingen aan de haal met een pop. Van die hele dure. En de man moest voor alles wijken.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:31 schreef Etcetera het volgende:
whahahaha hondje mag niet meer in de slaapkamer komen
'maar waar moet hij dan slapen![]()
![]()
'
wat denk je van een MAND mens![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]arme arme hond, die gaat niet weten wat m overkomt!!
![]()
Ik heb in een ijssalon gewerkt en daar kwamen mensen aan die met een uitgestreken gezicht een ijsje voor zichzelf bestelden en een ijsje voor de hond.![]()
![]()
![]()
![]()
........ wat ik ook wel eens heb gezien jaquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:38 schreef Etcetera het volgende:
aan de andere kant is het hygienischer dan dat de hond mee eet met van het ijsje van het baasje
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken. Die poppen was een docu over, heel freaky. Ik kon maar niet bedenken wat ik er nou van vond.
ik ook nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
........ wat ik ook wel eens heb gezien ja
brrrrrrrrrrrrr ik moet er niet aan denken!!!
een foto die er leuk uitziet denk ik. ik heb een foto gekregen van een man die naar rechts kijkt, half in de schaduw staat, en je ziet zijn gezicht dus nauwelijks. ik wil gewoon een portretfoto, maar dat is niet 'mooi' genoegquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:46 schreef LadyBlack het volgende:
Wat verstaan ze onder een kunstzinnige foto dan? En waarom moet het perse een kunstzinnige foto zijn?
Hoera, ik ben normaal...quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
Tja..kan me voorstellen dat mensen een vervangen zoeken. Maar voor "normale" mensen komt het heel eng over natuurlijk.
http://www.youtube.com/watch?v=Foexis5nEtA&feature=relatedquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja..kan me voorstellen dat mensen een vervangen zoeken. Maar voor "normale" mensen komt het heel eng over natuurlijk.
Omdat het ondersteunend beeldmateriaal is. Dat mag niet teveel afleiding geven. Als je een portet neerzet kijkt men naar de foto alsof het artikel over hem/haar gaat.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
een foto die er leuk uitziet denk ik. ik heb een foto gekregen van een man die naar rechts kijkt, half in de schaduw staat, en je ziet zijn gezicht dus nauwelijks. ik wil gewoon een portretfoto, maar dat is niet 'mooi' genoeg
en waarom het per se kunstzinnig moet zijn? geen idee, dat vraag ik me ook af
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=Foexis5nEtA&feature=related
Ik vind het eigenlijk heel sneu, om net te doen of een pop een echte baby is.
Een soemp-actie!quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
dat lijkt me vreselijkquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb diverse vriendschappen kapot zien gaan wegens het juist wel krijgen van kinderen én vanwege het juist niet kunnen krijgen van kinderen.
In beide gevallen weet ik niet precies wat er gebeurde met de hormoonhuishouding van met name de vrouwen van de koppels, maar het was zo heftig dat ik er al snel genoeg van had en de stekker er maar uit trok...
Dat valt nog mee. Een mevrouw die gewoon poppen spaart en over is gegaan op deze poppen, nouja, dat is gewoon hobby. Maar er zijn dus stellen waarvan de vrouw zo'n pop heeft als vervanging van een baby. Maar dat kwam uitgebreider terug in de docu, zie hem zo niet staan.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zie......
het hele punt is juist dat die foto's die ik nodig zijn juist bedoeld zijn om te laten zien wie er een praatje gaat houden. dan heb je (in mijn ogen) juist een duidelijke foto nodig. dit wil prima in de krant hoor, maar ik heb eigenlijk wat anders nodig.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat het ondersteunend beeldmateriaal is. Dat mag niet teveel afleiding geven. Als je een portet neerzet kijkt men naar de foto alsof het artikel over hem/haar gaat.
"slechterik"quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik had net een aanvaring met een docent gehad... de TS is een lachertje
Ik doelde op vriendschappen die wij met andere koppels hadden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:00 schreef Etcetera het volgende:
dat lijkt me vreselijk
ik denk dat ik wel durf te zeggen dat de relatie tussen Pitt en mij zo sterk is dat het niet uitmaakt of we kinderen krijgen of niet. maar ja, aan de andere kant: je weet nooit wat er nog allemaal gaat gebeuren
Oh ja, dan is het redelijk domquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het hele punt is juist dat die foto's die ik nodig zijn juist bedoeld zijn om te laten zien wie er een praatje gaat houden. dan heb je (in mijn ogen) juist een duidelijke foto nodig. dit wil prima in de krant hoor, maar ik heb eigenlijk wat anders nodig.
nou ja, dat is dan niet mijn probleem
Het gaat MM om de vriendschap met anderen, geloof ik. Niet of de relatie het overleeft, maar de vriendschap met anderen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat lijkt me vreselijk
ik denk dat ik wel durf te zeggen dat de relatie tussen Pitt en mij zo sterk is dat het niet uitmaakt of we kinderen krijgen of niet. maar ja, aan de andere kant: je weet nooit wat er nog allemaal gaat gebeuren
oh op die manierquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doelde op vriendschappen die wij met andere koppels hadden.
Die koppels waren helemaal gefocussed op kinderen en wij zijn dat helemaal niet, nooit, never.
Daar wrong dus de pump en klapte de vriendschap...
jupquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ja, dan is het redelijk dom(
Ja, die kwam ook in de docu terug.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Er is nu een vrouw die haar kleinzoontje heeft laten namaken!!!!!!![]()
ja dat begrijp ik nu ookquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het gaat MM om de vriendschap met anderen, geloof ik. Niet of de relatie het overleeft, maar de vriendschap met anderen.
Nou haar man kwam wel even aan bod: die zei dat hij het gevoel kreeg dat hij weer in het mortuarium was. Vrouw hysterisch......quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, die kwam ook in de docu terug.![]()
Ik vond het wel interessant om de partners te horen van die vrouwen, dat komt nu niet aan bod. Ik zoek nog even verder.
quote:Vooral het einde is wrang: Christine showt de pop Harry aan haar 'echte' kleinzoon Harry, die in Nieuw Zeeland zit, via de webcam.
Kleine Harry (4 jaar oud ofzo): 'It's just a doll'.
Christine: 'No, it's a baby, baby Harry'.
Kleine Harry: 'It's just a doll, you numbnut'.
Er wordt ons ook vaak gevraagd waarom wij geen kinderen hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:07 schreef Etcetera het volgende:
oh op die manier
dan mag ik toch hopen dat er nooit zoiets tussen ons en onze beste vrienden komt te staanik kan begrijpen dat jullie zijn afgehaakt
ieder z'n ding, als jullie geen kinderen willen moet je er ook niet over gaan zeiken lijkt me. genoeg andere gespreksonderwerpen toch?
Bij KPN waar ik zat heeft ook een travo gewerkt, volgens mij ging die zich ook om laten bouwen. Was bijna 2 meter langquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
m'n vader werkt bij XS4all, en daar heb je echt iemand die in de categorie "overig" past. Ik zal maar niet al teveel vertellen, weet niet of het mag, maar "diegene" is echt allebei
Zoals je het nu stelt komt die vriend over als een soort slaafse pup, dan heb ik ook medelijden met hem.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:16 schreef MadMaster het volgende:
En ik heb medelijden met onze vriend, die zich in allerlei bochten moet wringen om z'n huwelijk te redden en daarom maar in de molen meegaat.
Ah, hij is butler.quote:[b]Op donderdag 28 februari 2008 13:23
En bij mij op de afdeling werkte iemand die door een ander gespot is op een website waar je hem voor een weekend kon huren... verdere details geef ik niet
Ik spreek wel met hem over dit dillema overigens, wat voor hem ook een dillema is.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:23 schreef Soempie het volgende:
Zoals je het nu stelt komt die vriend over als een soort slaafse pup, dan heb ik ook medelijden met hem.Kan het niet zijn dat hij het ook echt graag wil?
Adopteren?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik spreek wel met hem over dit dillema overigens, wat voor hem ook een dillema is.
Hij houdt van z'n vrouw en wil z'n huwelijk niet weer door dit onderwerp op de klippen zien lopen en dus probeert hij haar tevreden te stellen.
Hij heeft niets tegen kinderen en zou ze best willen hebben, maar hij berust in zijn persoonlijke fysieke situatie. Iets, wat zijn vrouw dus niet meer kan nu...
Adoptie is ook al ter sprake gekomen, maar zij denkt dat daarmee geen rust komt in haar lichaamelijke hormonenhuishouding...quote:
Nee. Ik respecteer jullie mening helemaal. Persoonlijk kijk ik er anders tegenaan, maar zolang iedereen van elkaar de meningen respecteert en netjes in discussie kan gaan is dat toch geen probleem?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:23 schreef MadMaster het volgende:
Was mijn vorige post te heftig of...
Ja, maar dat kan met elk probleem zo zijn.... als ze een ander probleem hadden dan had het jullie vriendschap waarschijnlijk ook beïnvloed toch?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook al ter sprake gekomen, maar zij denkt dat daarmee geen rust komt in haar lichaamelijke hormonenhuishouding...
Ik verwacht overigens niet dat we dit 'probleem' hier oplossen, maar ik wilde er mee aangeven in welke mate zoiets impact kan hebben op je relatie en je omgeving...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij KPN waar ik zat heeft ook een travo gewerkt, volgens mij ging die zich ook om laten bouwen. Was bijna 2 meter lang
En bij mij op de afdeling werkte iemand die door een ander gespot is op een website waar je hem voor een weekend kon huren... verdere details geef ik niet
Natuurlijk kan dat, maar juist omdat wij met reden bewust geen kinderen hebben is dit onderwerp eigenlijk voor ons geen gespreksonderwerp.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, maar dat kan met elk probleem zo zijn.... als ze een ander probleem hadden dan had het jullie vriendschap waarschijnlijk ook beïnvloed toch?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik heb nog iemand nodig die kan schilderen
de keuken moet straks helemaal netjes zijn
Ik kan het niet laten om toch even deze te linkenquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Adoptie is ook al ter sprake gekomen, maar zij denkt dat daarmee geen rust komt in haar lichaamelijke hormonenhuishouding...
Een donor ook al (zijn broer!!!), zoals ik al schreef, maar dat lukt dus ook niet...
Ik verwacht overigens niet dat we dit 'probleem' hier oplossen, maar ik wilde er mee aangeven in welke mate zoiets impact kan hebben op je relatie en je omgeving...
Jij volgt die serie ook?quote:
quote:
Ik zal de link vanavond even doorsturen naar onze vrienden, die dan daarna zeker geen vrienden meer zullen zijn...quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:35 schreef Whiteguy het volgende:
Ik kan het niet laten om toch even deze te linken
http://www.youtube.com/watch?v=ksYCTu8JYYw
Je kunt toch accepteren dat het voor hun wel een belangrijk gespreksonderwerp is, maar ze vragen om jullie er niet bij te betrekken?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, maar juist omdat wij met reden bewust geen kinderen hebben is dit onderwerp eigenlijk voor ons geen gespreksonderwerp.
Wij begrijpen het gewoon niet dat je zo geobsedeerd kan zijn van kinderen hebben/krijgen...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]High5 is daar bijzonder handig voor
Ik accepteer het ook wel, ik begrijp het dus alleen niet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
Je kunt toch accepteren dat het voor hun wel een belangrijk gespreksonderwerp is, maar ze vragen om jullie er niet bij te betrekken?
Voor vrienden sta ik altijd klaar, desnoods dag en nacht, maar misschien ben ik te beperkt wat dit onderwerp betreft...quote:Ik heb het met mijn single vriendinnen ook niet over mn relatieproblemen, maar ga er daarnaast wel vanuit dat ze er voor me zijn als ik het echt heel moeilijk mocht hebben. Omdat het mijn vriendinnen zijn.
Ik hoop voor je vrienden dat ze een oplossing vinden, want het lijkt me inderdaad voor iedereen een vermoeiende situatie zoquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik accepteer het ook wel, ik begrijp het dus alleen niet.
En met mij heeft ze het er al niet expliciet over, maar, wat ik al zei, alle andere gesprekonderwerpen draaien steeds weer door naar het onderwerp 'kinderen'. En daar word ik dus doodmoe van...
[..]
Voor vrienden sta ik altijd klaar, desnoods dag en nacht, maar misschien ben ik te beperkt wat dit onderwerp betreft...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:10 schreef ElizabethR het volgende:
Gadverpielekes wat is het lekker weer vandaag
Ik las Bondspul.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ja hier ook wel! Schijnt zo af en toe een heel fijn zonnetje
![]()
Heb meteen de geest gekregen en blondspul in mn haar gespoten
Doordat jij je eerdere post hebt aangepast en ik daardoor mijn antwoord moest aanpassen, wat jij daardoor maar half gequoot hebt is e.e.a. je kennelijk ontgaan v.w.b. het onderwerp 'donor'...quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik hun was ging ik denk ik echt voor een donor hoor.... het is niet hetzelfde als een kindje van je samen, maar als die vrouw echt zo graag zwanger wil raken en hij wil ook best een kind.... dan wist ik het wel
Oh, inderdaadquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doordat jij je eerdere post hebt aangepast en ik daardoor mijn antwoord moest aanpassen, wat jij daardoor maar half gequoot hebt is e.e.a. je kennelijk ontgaan v.w.b. het onderwerp 'donor'...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik las Bondspul.
Kreeg visioenen van Daniel Graig die spul in je haren spuit![]()
![]()
Oeps!!
Op de trip naar Ameland eind vorig jaar heb ik het resultaat gezien van gewoon afwasmiddel in een vaatwasser gooienquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:23 schreef Nembrionic het volgende:
Trek ik net de vaatwasser open en ik ruik een heerlijke "frisse was"-geur.
Er staan onder de gootsteen twee pakken met tabletten.
"Steve, what kind of soap did you put in the dishwasher?"
-"Both"
"What do you mean both?
-"Well, there's round ones and square ones, isn't there?"
"Errr..yeah. I bet you put the round ones in?"
-"Yeah, those too"
"Those are for the normal washing machine"
Lekker, zo'n bord dat naar verse sokken ruikt
quote:Rock Werchter ververst de text-only versie van hun website blijkbaar eerder dan de rest. Op deze text-only versie zijn namelijk al flink wat namen te lezen die anders nog niet bekend waren. We hebben dus weer een lekker lijstje met namen voor je. Op Rock Werchter 2008 staan: Beck, Kate Nash, The National, Soulwax, Moby, Underworld, Kings of Leon, Galactic, Duffy, 2 Many Dj's en Babyshambles.
Natuurlijk houden we je op de hoogte als er weer namen bekend worden!
Hier vind je het overzicht met het hele Rock Werchter 2008 programma
Update:
We hebben een reactie van Rock Werchter binnen. Bovenstaand bericht "is niet helemaal correct". Morgen krijgen we meer duidelijkheid.
De 'nieuwe' namen zijn inmiddels van de text-only site weggehaald. Wij kunnen dus niet garanderen dat de namen 100% correct zijn.
Geheel voor eigen risico dus!
Oh, vergeet je dan Jeff Buckley's Hallelujah niet?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben tearjerkers aan het luisteren
Misschien ga ik me wel klemzuipen in de kroeg en me dan morgen ziekmelden voor mn werk
Wat een plan!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben tearjerkers aan het luisteren
Misschien ga ik me wel klemzuipen in de kroeg en me dan morgen ziekmelden voor mn werk
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
Rock Werchter gaat stenen. Hoewel het lijstje blijkbaar niet helemaal correct zou zijn doe ik toch evenbovenop de al eerder bekende namen:
[..]
Hoe kan ik daar nou ooit "nee" op antwoorden?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zijn er mensen hier van plan om sowieso naar Lowlands te gaan?
Ja ik ook. En dan zul je net zien dat ze die tegelijk programmeren met The Chemical Brothers or Radioheadquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die wil ook wel weer eens zien...
Die heb ik nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, vergeet je dan Jeff Buckley's Hallelujah niet?
YouTube welquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die heb ik niet
De playlist bestaat uit Radiohead, Snow Patrol (You could be happy:), Ane Brun, Saybia en Jeff Klein.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die heb ik niet
De playlist bestaat uit Radiohead, Snow Patrol (You could be happy:), Ane Brun, Saybia en Jeff Klein.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ja ik ook. En dan zul je net zien dat ze die tegelijk programmeren met The Chemical Brothers or Radiohead
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
Fuck it..ik ben in een goede bui. Ik upload ze nu voor je LB. 15 minuutjes en dan zijn ze klaar. Dan stuur ik je de link van de zip
Je hebt mijn 2e sig-regel vast wel eens gezien. Dan moet je niet naar de kroeg maar muziek luisteren
Dat heb ik precies hetzelfde met The Chems...dus dat is lastig kiezen voor mijquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan nog kies ik voor Moby (als ik al ga overigens)...
Heb hem 3 keer live gezien en alle keren een feestje.
Brun met Madrugadaquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:03 schreef LadyBlack het volgende:
Nog even Lift Me afluisterenen dan ga ik naar de kroeg.
De upload is reeds op gang en over enkele minuten klaar. De info zit in je PM.quote:Ik zal morgen eens kijken of ik die twee zangeressen (neem ik aan) op internet kan vinden, anders hou ik me aanbevolen voor een upload
Jazeker.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
Als je me de link pm't kan ik m dan morgen ook nog gebruiken?
Was ik ook niet van planquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tip: koop geen Atlas bier
De slogan op het blik "Je voelt dat je bier drinkt" vond ik wel geinig, daardoor vond ik het het proberen wel waardquote:
Ja met zo'n slogan kun je alle kanten opquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De slogan op het blik "Je voelt dat je bier drinkt" vond ik wel geinig, daardoor vond ik het het proberen wel waard
Je kan het opzoeken. Die site zegt overigens ook niet alles, want ik vind niet dat Duvel zo'n hoge notering verdiend.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja met zo'n slogan kun je alle kanten op
Ach..als je het niet probeert dan weet je nooit of het wat is
Upload klaar.
"Commercial Description: Brewed by Oranjeboom, the Netherlands until 2004."quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan het opzoeken. Die site zegt overigens ook niet alles, want ik vind niet dat Duvel zo'n hoge notering verdiend.
Op het blik staat ook "Gebrouwen onder licentie van en gedistribueerd door Brouwerij Atlas" en even verderop "Geïmporteerd door: Pacifitc Trading Co. Ltd, Paramaribo, Suriname"quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Commercial Description: Brewed by Oranjeboom, the Netherlands until 2004."
Ah..dat verklaard het één het ander
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op het blik staat ook "Gebrouwen onder licentie van en gedistribueerd door Brouwerij Atlas" en even verderop "Geïmporteerd door: Pacifitc Trading Co. Ltd, Paramaribo, Suriname"
Vreemd
Op het label staat ook een stoere kerel die een wereldbol tilt. En zoals in de Griekse oudheid gebruikelijk was staat Europa er redleijk correct op, Afrika ook, Groenland, en een stuk van Canada en de VS. Slimme jongens die Griekenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu snap ik gelijk waarom het bier Atlas heet. De halve Atlas komt eraan te pas om het te maken
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:20 schreef wyccie het volgende:
Een 'Ik lees dit nog wel door na mijn tentamen'-tvp.
Over tearjerkers gesproken. Ik heb net voor de 386e keer 'Terms of endearment' gezien. En ik begin altijd te janken als Debra Winger in het ziekenhuis afscheid neemt van haar zoontjes omdat ze gaat sterven. Vooral als de jongste het op een huilen zet, en ik hou dan niet meer op tot de aftiteling helemaal verdwenen is. Héééééérlijk!!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben tearjerkers aan het luisteren![]()
En gelij kheb je, daar heb ik ook wel zin in trouwens!!quote:Misschien ga ik me wel klemzuipen in de kroeg en me dan morgen ziekmelden voor mn werk
Die versie staat al een tijdje in m'n youtube favo'squote:Op donderdag 28 februari 2008 21:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
DEZE versie van Hallelujha: http://www.youtube.com/watch?v=AratTMGrHaQ
Geluidskwaliteit daarvan is goed ook.
Anu Brun
Snow Patrol moet je "Run" van draaien die Sheep ooit gepost heeft.
Radiohead
Wat JIJ mist is Emiliana Torrini en Sophie Zelmani
Die zijn zo goed
Ik had ze ooit geupload. Dan kan ik van de week nog wel een keer doen eigenlijk.
A magical bridge of hope and wonder!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
A magical Leoploridon!
Ik snap ook niet waar 'ie het vandaan haalt. Keurig?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:02 schreef MaJo het volgende:
Kom net terug van een concert, en damn ik ben de naam van de band vergeten![]()
Oh ja, the Casting Out (even opgezocht
) Was vet
Had al wat nummers online geluisterd en het klonk een beetje mainstream, maar live was het hartstikke ruige shizzle. Soort Green Day maar dan superruig. De gitarist ging echt als een soort wervelwind door het publiek heen
Geweldig
Oh en daarvoor ging ik iets kopen bij de AKO en toen zei die man achter de balie "keurig".
Dus ik zo van![]()
"Ja dat je een keurig meisje bent, je studeert vast rechten ofzo."
Ik: "uhm nee politicologie".
Hij: "Ah zie je wel, iets ontwikkelds. Niet kapster ofzo."ZOMG
Oeh slechte call. Die Aas was al gevaarlijk en toen ie all-in ging was dat best een teken dat ie hem had. Die dikke raise van jou was al tricky.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pokeren ging net bijzonder slecht. Paar handen gehad, niet echt goeden. Paar daarvan geprobeerd te spelen en gefold na te sterke bets.
Na een hele ronde zit ik op de big blind en krijg JJ. Ik denk: dat is mooi.
Blinds waren 200-400. Ik raise naar 800 en 1 knakker called na enig nadenken
Flop: A-3-4. Ik bet 1500. Hij called ALL-IN. Ik call hem en hij blijkt A-10 te hebben.
Komt er op de turn ook nog eens een 10-->
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar 'ie het vandaan haalt. Keurig?
Mja ik ben veel dingen genoemd maar nog nooit keurigquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar 'ie het vandaan haalt. Keurig?
Je hád natuurlijk al lang een keer een bootticket kunnen boekenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:41 schreef MaJo het volgende:
Ik heb me trouwens zo gek laten krijgen dat ik ga vliegen binnenkortZie er nu al tegenop
Maar het is naar Londen dus dat maakt veel goed
Uhuhquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:47 schreef Cobra4 het volgende:
Londen, mooie stad!
Dat is waar, maar die zijn vrij duur. Nu gaan we voor een tientjequote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hád natuurlijk al lang een keer een bootticket kunnen boeken
Anyway, ik ben naar bed. Check je PM nog even
Idem hier. Tijd om weer eens te gaan.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
UhuhEn veel te lang niet geweest dus dat krijgt me dan wel zo gek om te gaan vliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |