Een 9-jarige op een kinderboerderij, wat is daar in hemelsnaam mis mee...quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
9-jarige doodt dieren op kinderboerderij
Dat vind ik toch ook niet kunnen hoor
Soms is preventieve opsluiting misschien niet zo'n gek ideequote:Op woensdag 27 februari 2008 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
9-jarige doodt dieren op kinderboerderij
Dat vind ik toch ook niet kunnen hoor
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een 9-jarige op een kinderboerderij, wat is daar in hemelsnaam mis mee...
Daar zijn die dingen toch voor?
9-jarige kinderen die dieren doodmartelen, die verdienen zelf het schavot.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als we jou toch niet hadden, Nem..quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
M/V/O staat voor: Man, Vrouw, Omgebouwd of Onzeker/Onzijdig
Oh, het was er zeker één van jou?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het had ook voor Ooi kunnen staanquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als we jou toch niet hadden, Nem..
Ik heb kinderen noch kinderboerderijen en dat wil ik graag zo houden...quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, het was er zeker één van jou?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb kinderen noch kinderboerderijen en dat wil ik graag zo houden...
En dat mens ook achter de camera: "We can't afford a xbox, so get (?) the camera and cry". Echt wat zijn dat voor mensenquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
Oh..en deze nog
http://www.vkmag.com/videos/videos_mama_verpest_kerst/
Dit is echt het laagste van het laagste wat je een kind aan kan doen.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:14 schreef Supersheep het volgende:
Ben online een formulier aan het invullen:
Geslacht:
M
O
V
Eerste keer dat ik zoiets ook echt zie.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:57 schreef RoofingBurner het volgende:
Deze jongen is trouwens vandaag op de kop af 10 jaar getrouwd.Lache hé.
ik volg het filmpje niet helemaalquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
Oh..en deze nog
http://www.vkmag.com/videos/videos_mama_verpest_kerst/
Dit is echt het laagste van het laagste wat je een kind aan kan doen.
Bij deze trek ik het aanbod in, stelletje muziekbarbaren...quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:05 schreef Etcetera het volgende:
ik heb ff ge-wikipediaad
sorry MM maar ik bedanktvind het nogal jeuk-muziek
Dan heb je de Bermuda Triangle geselecteerd...quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Wat doe ik fout als ik een afdruk maak uit Google maps en er komt een zwarte pagina uit?
het is niet persoonlijk hoorquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij deze trek ik het aanbod in, stelletje muziekbarbaren...
Jij kan dus geen muziek waarderen van voor die tijd...quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:16 schreef Etcetera het volgende:
het is niet persoonlijk hoorik ben van ná die tijd denk ik
ho ff, dat zeg ik nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij kan dus geen muziek waarderen van voor die tijd...![]()
![]()
Het was slechts een geste aan de mensen hier...quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Wees blij dat niemand de DVD accepteert omdat ie 'gratis' is en hem vervolgens wegknalt. Waarom zoek je je weg niet naar het 'Talk Talk' forum?
Als je nog eens wat hebt, dan horen we het wel weer...quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:36 schreef RoofingBurner het volgende:
Nog bedankt voor alle zinvolle tips.Ik heb inmiddels de plattegrond uitgedraaid via Google Earth en dat werkte wel.
de zwarte plek werd veroorzaakt door Jack Spijkerman die geboren IJmuidenaar is.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:21 schreef RoofingBurner het volgende:
Nou nee, geen bermuda driehoek hier, dat laat ik aan Femke Halsema overIk probeer een mooi stukkie IJmuiden te printen en op de een of andere manier interpreteert mijn Color Laserjet 1500 het als een zwarte vlek. Heeft dat met geheugen te maken.
Jouw vraag was er zo één van 'Tsja...' en is ook lastig te reproduceren in een ander omgeving, dus ik had simpelweg geen idee. Maar jouw verklaring zou wel eens juist kunnen zijn...quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:40 schreef RoofingBurner het volgende:
de zwarte plek werd veroorzaakt door Jack Spijkerman die geboren IJmuidenaar is.
Hij kreeg kleren in een XBOX-doos.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik volg het filmpje niet helemaalwat heeft hij nou WEL gekregen dan
vond het verder wel erg zielig
Ik dacht dat jij redelijk bekend was in de muziekwereld en Talk Talk is daar nou niet bepaald een onbekende in...quote:
Gelijk hebben ze.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ze hebben hier in de supermartk gewoon Douwe Egberts koffie. Ook in dezelfde pakken en kleuren als thuis. Maar hier staat erop: "Real coffee"
omgquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij kreeg kleren in een XBOX-doos.
maar jij moet er op lopenquote:
Jazeker, dat dacht ik. Maar ik ben ook slecht met namenquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij redelijk bekend was in de muziekwereld en Talk Talk is daar nou niet bepaald een onbekende in...
Haha net even It's My Life opgezocht en natuurlijk ken ik diequote:Songs als 'Such A Shame', 'It's My Life' en 'Dum Dum Girl' zeggen je dus niets...?
Ik bedoel maar te zeggen dat ik het grappig vind dat het erop vermeld moet worden. Ze zijn hier nogal van de instant koffie.quote:
Als ik er lange afstanden op loop (van de auto naar huisquote:
En nu vindt jij Wiebel stom. Goed compromisquote:
Hoe zei iemand dat gisteren ook alweer? Ohja: zo, de dagelijks soempactie hebben we weer gehadquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik er lange afstanden op loop (van de auto naar huis) lijkt het net of ik dronken ben.
![]()
Ik: 'dit is goed voor m'n bekkenbodemspieren'![]()
Wiebel: 'en voor mijn buikspieren''
Ik: *kietel*kietel*
Wiebel: *loopt weg*
Ik: 'neee, niet weglopen!'![]()
Wiebel: 'Val je anders om?'![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:20 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
op sbs 6 nu een hondenopvoedprogramma. de betreffende minihond staat op tafel met het eten, krijgt voorgekauwd (serious) een hapje mee, wordt vertroeteld door vrouwtje, mag in de slaapkamer komen, in bed, jaagt de man het bed uit en dat vinden ze nog raar ook
volgens mij minimaal 1 dochterquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hopelijk heeft dat stel geen kinderen.
Dat is waarschijnlijk juist het gevolg van het feit dat ze geen kind hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hopelijk heeft dat stel geen kinderen.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik er lange afstanden op loop (van de auto naar huis) lijkt het net of ik dronken ben.
![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
volgens mij minimaal 1 dochter
ze hebben zelf geen sexleven meerals ze sex willen hebben moet het mormel naar de moeder van het vrouwtje omdat ze er anders niet aan toekomen
![]()
![]()
Zo had ik het nog niet bekeken. Die poppen was een docu over, heel freaky. Ik kon maar niet bedenken wat ik er nou van vond.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk juist het gevolg van het feit dat ze geen kind hebben.
Vaak worden huisdieren dan een vervanging en sommigen gaan daarin heel ver.
Bij Man Bijt Hond was ooit een paar vrouwen die geen kinderen konden krijgen dus die gingen aan de haal met een pop. Van die hele dure. En de man moest voor alles wijken.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:31 schreef Etcetera het volgende:
whahahaha hondje mag niet meer in de slaapkamer komen
'maar waar moet hij dan slapen![]()
![]()
'
wat denk je van een MAND mens![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]arme arme hond, die gaat niet weten wat m overkomt!!
![]()
Ik heb in een ijssalon gewerkt en daar kwamen mensen aan die met een uitgestreken gezicht een ijsje voor zichzelf bestelden en een ijsje voor de hond.![]()
![]()
![]()
![]()
........ wat ik ook wel eens heb gezien jaquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:38 schreef Etcetera het volgende:
aan de andere kant is het hygienischer dan dat de hond mee eet met van het ijsje van het baasje
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken. Die poppen was een docu over, heel freaky. Ik kon maar niet bedenken wat ik er nou van vond.
ik ook nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
........ wat ik ook wel eens heb gezien ja
brrrrrrrrrrrrr ik moet er niet aan denken!!!
een foto die er leuk uitziet denk ik. ik heb een foto gekregen van een man die naar rechts kijkt, half in de schaduw staat, en je ziet zijn gezicht dus nauwelijks. ik wil gewoon een portretfoto, maar dat is niet 'mooi' genoegquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:46 schreef LadyBlack het volgende:
Wat verstaan ze onder een kunstzinnige foto dan? En waarom moet het perse een kunstzinnige foto zijn?
Hoera, ik ben normaal...quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
Tja..kan me voorstellen dat mensen een vervangen zoeken. Maar voor "normale" mensen komt het heel eng over natuurlijk.
http://www.youtube.com/watch?v=Foexis5nEtA&feature=relatedquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja..kan me voorstellen dat mensen een vervangen zoeken. Maar voor "normale" mensen komt het heel eng over natuurlijk.
Omdat het ondersteunend beeldmateriaal is. Dat mag niet teveel afleiding geven. Als je een portet neerzet kijkt men naar de foto alsof het artikel over hem/haar gaat.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
een foto die er leuk uitziet denk ik. ik heb een foto gekregen van een man die naar rechts kijkt, half in de schaduw staat, en je ziet zijn gezicht dus nauwelijks. ik wil gewoon een portretfoto, maar dat is niet 'mooi' genoeg
en waarom het per se kunstzinnig moet zijn? geen idee, dat vraag ik me ook af
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=Foexis5nEtA&feature=related
Ik vind het eigenlijk heel sneu, om net te doen of een pop een echte baby is.
Een soemp-actie!quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
dat lijkt me vreselijkquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb diverse vriendschappen kapot zien gaan wegens het juist wel krijgen van kinderen én vanwege het juist niet kunnen krijgen van kinderen.
In beide gevallen weet ik niet precies wat er gebeurde met de hormoonhuishouding van met name de vrouwen van de koppels, maar het was zo heftig dat ik er al snel genoeg van had en de stekker er maar uit trok...
Dat valt nog mee. Een mevrouw die gewoon poppen spaart en over is gegaan op deze poppen, nouja, dat is gewoon hobby. Maar er zijn dus stellen waarvan de vrouw zo'n pop heeft als vervanging van een baby. Maar dat kwam uitgebreider terug in de docu, zie hem zo niet staan.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zie......
het hele punt is juist dat die foto's die ik nodig zijn juist bedoeld zijn om te laten zien wie er een praatje gaat houden. dan heb je (in mijn ogen) juist een duidelijke foto nodig. dit wil prima in de krant hoor, maar ik heb eigenlijk wat anders nodig.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat het ondersteunend beeldmateriaal is. Dat mag niet teveel afleiding geven. Als je een portet neerzet kijkt men naar de foto alsof het artikel over hem/haar gaat.
"slechterik"quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik had net een aanvaring met een docent gehad... de TS is een lachertje
Ik doelde op vriendschappen die wij met andere koppels hadden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:00 schreef Etcetera het volgende:
dat lijkt me vreselijk
ik denk dat ik wel durf te zeggen dat de relatie tussen Pitt en mij zo sterk is dat het niet uitmaakt of we kinderen krijgen of niet. maar ja, aan de andere kant: je weet nooit wat er nog allemaal gaat gebeuren
Oh ja, dan is het redelijk domquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het hele punt is juist dat die foto's die ik nodig zijn juist bedoeld zijn om te laten zien wie er een praatje gaat houden. dan heb je (in mijn ogen) juist een duidelijke foto nodig. dit wil prima in de krant hoor, maar ik heb eigenlijk wat anders nodig.
nou ja, dat is dan niet mijn probleem
Het gaat MM om de vriendschap met anderen, geloof ik. Niet of de relatie het overleeft, maar de vriendschap met anderen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat lijkt me vreselijk
ik denk dat ik wel durf te zeggen dat de relatie tussen Pitt en mij zo sterk is dat het niet uitmaakt of we kinderen krijgen of niet. maar ja, aan de andere kant: je weet nooit wat er nog allemaal gaat gebeuren
oh op die manierquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doelde op vriendschappen die wij met andere koppels hadden.
Die koppels waren helemaal gefocussed op kinderen en wij zijn dat helemaal niet, nooit, never.
Daar wrong dus de pump en klapte de vriendschap...
jupquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ja, dan is het redelijk dom(
Ja, die kwam ook in de docu terug.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Er is nu een vrouw die haar kleinzoontje heeft laten namaken!!!!!!![]()
ja dat begrijp ik nu ookquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het gaat MM om de vriendschap met anderen, geloof ik. Niet of de relatie het overleeft, maar de vriendschap met anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |