Een 9-jarige op een kinderboerderij, wat is daar in hemelsnaam mis mee...quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
9-jarige doodt dieren op kinderboerderij
Dat vind ik toch ook niet kunnen hoor
Soms is preventieve opsluiting misschien niet zo'n gek ideequote:Op woensdag 27 februari 2008 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
9-jarige doodt dieren op kinderboerderij
Dat vind ik toch ook niet kunnen hoor
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een 9-jarige op een kinderboerderij, wat is daar in hemelsnaam mis mee...
Daar zijn die dingen toch voor?
9-jarige kinderen die dieren doodmartelen, die verdienen zelf het schavot.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als we jou toch niet hadden, Nem..quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
M/V/O staat voor: Man, Vrouw, Omgebouwd of Onzeker/Onzijdig
Oh, het was er zeker één van jou?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het had ook voor Ooi kunnen staanquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als we jou toch niet hadden, Nem..
Ik heb kinderen noch kinderboerderijen en dat wil ik graag zo houden...quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, het was er zeker één van jou?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb kinderen noch kinderboerderijen en dat wil ik graag zo houden...
En dat mens ook achter de camera: "We can't afford a xbox, so get (?) the camera and cry". Echt wat zijn dat voor mensenquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
Oh..en deze nog
http://www.vkmag.com/videos/videos_mama_verpest_kerst/
Dit is echt het laagste van het laagste wat je een kind aan kan doen.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:14 schreef Supersheep het volgende:
Ben online een formulier aan het invullen:
Geslacht:
M
O
V
Eerste keer dat ik zoiets ook echt zie.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:57 schreef RoofingBurner het volgende:
Deze jongen is trouwens vandaag op de kop af 10 jaar getrouwd.Lache hé.
ik volg het filmpje niet helemaalquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
Oh..en deze nog
http://www.vkmag.com/videos/videos_mama_verpest_kerst/
Dit is echt het laagste van het laagste wat je een kind aan kan doen.
Bij deze trek ik het aanbod in, stelletje muziekbarbaren...quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:05 schreef Etcetera het volgende:
ik heb ff ge-wikipediaad
sorry MM maar ik bedanktvind het nogal jeuk-muziek
Dan heb je de Bermuda Triangle geselecteerd...quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Wat doe ik fout als ik een afdruk maak uit Google maps en er komt een zwarte pagina uit?
het is niet persoonlijk hoorquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij deze trek ik het aanbod in, stelletje muziekbarbaren...
Jij kan dus geen muziek waarderen van voor die tijd...quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:16 schreef Etcetera het volgende:
het is niet persoonlijk hoorik ben van ná die tijd denk ik
ho ff, dat zeg ik nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij kan dus geen muziek waarderen van voor die tijd...![]()
![]()
Het was slechts een geste aan de mensen hier...quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Wees blij dat niemand de DVD accepteert omdat ie 'gratis' is en hem vervolgens wegknalt. Waarom zoek je je weg niet naar het 'Talk Talk' forum?
Als je nog eens wat hebt, dan horen we het wel weer...quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:36 schreef RoofingBurner het volgende:
Nog bedankt voor alle zinvolle tips.Ik heb inmiddels de plattegrond uitgedraaid via Google Earth en dat werkte wel.
de zwarte plek werd veroorzaakt door Jack Spijkerman die geboren IJmuidenaar is.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:21 schreef RoofingBurner het volgende:
Nou nee, geen bermuda driehoek hier, dat laat ik aan Femke Halsema overIk probeer een mooi stukkie IJmuiden te printen en op de een of andere manier interpreteert mijn Color Laserjet 1500 het als een zwarte vlek. Heeft dat met geheugen te maken.
Jouw vraag was er zo één van 'Tsja...' en is ook lastig te reproduceren in een ander omgeving, dus ik had simpelweg geen idee. Maar jouw verklaring zou wel eens juist kunnen zijn...quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:40 schreef RoofingBurner het volgende:
de zwarte plek werd veroorzaakt door Jack Spijkerman die geboren IJmuidenaar is.
Hij kreeg kleren in een XBOX-doos.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik volg het filmpje niet helemaalwat heeft hij nou WEL gekregen dan
vond het verder wel erg zielig
Ik dacht dat jij redelijk bekend was in de muziekwereld en Talk Talk is daar nou niet bepaald een onbekende in...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |