Never Mind The Bollocks...quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
Typo in de TT maar ach...
Onze kat heeft dat ook, da's het begin van het einde. Goede vlooiendruppels geven doet wonderen trouwens. Kost wel veel dat gelul met tandsteen en kiezen trekken enz.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben met de kat naar de dierenarts geweest, beetje laat![]()
Het beest heeft een vlooienallergie, vandaar dat ie altijd enorm zichzelf kapot zit te knauwen
En dan had ie ook nog eens bergen tandsteen
Ik zit gelukkig niet in die taperswereldquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik al rip, zet ik het om naar FLAC (FLAC = Free Lossless Audio Codec).
MP3 is per definitie lossy, op welke rate je het ook ript...
MP3 wordt in de taperswereld ook absoluut niet geaccepteerd, dan wordt je als taper op de blacklist geplaatst...
Kan je beter meteen een kist kopen voor het beestje.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Onze kat heeft dat ook, da's het begin van het einde. Goede vlooiendruppels geven doet wonderen trouwens. Kost wel veel dat gelul met tandsteen en kiezen trekken enz.
Hoezo het begin van het einde???quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:45 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Onze kat heeft dat ook, da's het begin van het einde. Goede vlooiendruppels geven doet wonderen trouwens. Kost wel veel dat gelul met tandsteen en kiezen trekken enz.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:49 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik stond laatst op het punt het kreng te killen, moest 200 eurie afrekenen voor een opknapbeurtje, dacht dat ik gek werd. Ook een hele partij pillen enz terwijl die kloot dat toch niet wil slikken. Maar ja, de dames thuis zijn nogal op hem gesteld dus toen ik voorstelde om hem met zijn kop tussen de deur te doen werd ik nogal boos aangekeken.
En terecht:quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:49 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik stond laatst op het punt het kreng te killen, moest 200 eurie afrekenen voor een opknapbeurtje, dacht dat ik gek werd. Ook een hele partij pillen enz terwijl die kloot dat toch niet wil slikken. Maar ja, de dames thuis zijn nogal op hem gesteld dus toen ik voorstelde om hem met zijn kop tussen de deur te doen werd ik nogal boos aangekeken.
Ah... de drijvende kracht achter de dierenartsenindustrie hard aan het werkquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:49 schreef RoofingBurner het volgende:
Een oom van me heeft eens geprobeerd de kat van mijn neef te vermoorden, hij zag eruit, niet normaal meer. Allemaal halen over zijn gezicht, je kan het beter niet proberen want ze zijn zo taai als wat.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah... de drijvende kracht achter de dierenartsenindustrie hard aan het werk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De deur kan altijd een keer per ongeluk dichtwaaien he ...
Mijn kat stinkt wel enorm uit zijn bekquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:54 schreef RoofingBurner het volgende:
Als je het tandsteen niet laat verwijderen dan krijgt ie een infectie in zijn bek en vergiftigt hij zichzelf, daar hoop ik op.
Waarom serieus proberen om een kat te vermoorden?? Dan spoor je echt niet...quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:55 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Een oom van me heeft eens geprobeerd de kat van mijn neef te vermoorden, hij zag eruit, niet normaal meer. Allemaal halen over zijn gezicht, je kan het beter niet proberen want ze zijn zo taai als wat.
die kat spoorde niet, viel iedereen aan en van de post maakte hij serpentine nog voordat het de mat kon raken, serieus, die kat was echt eng. Zette eens zijn kaken in mijn kisten, de gaten van de tanden zaten in het leer.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Waarom serieus proberen om een kat te vermoorden?? Dan spoor je echt niet...
Ik begrijp best dat jij er wel een hoop geld voor over hebt hoor. Ik (en RB) leggen de prioriteiten wat anders.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk niet dat we het eens gaan worden
En met Whiteguy ook niet.
Onze remedie daartegen én tegen tandsteen bij onze katten:quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn kat stinkt wel enorm uit zijn bek![]()
quote:Helpt de afzetting van tandplak te beperken dankzij het mechanische reinigingseffect van de brokken met een speciale vorm en textuur. Remt de vorming van tandsteen dankzij de toevoeging van calciumvervangers (natriumpolyfosfaten). Vergemakkelijkt de darmpassage en stimuleert de afvoer van de ingeslikte haren dankzij de exclusieve combinatie van verteerbare en niet–verteerbare vezels (psyllium). Beperkt de kans op braken door een speciaal brokje dat het kauwen helpt te bevorderen en de opnamesnelheid van de voeding vertraagt.
wowquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb overigens ooit een muis door de plee gespoeld die maar niet wilde overlijden ondanks z'n kwalen en een kanarie op het aanrecht proberen dood te slaan op aanraden van mensen die daar verstand van hebben.
Het bloed zat overal tegen de keukenmuur, het beestje bleef echter maar piepen.
Toen heb ik hem maar verzopen in een bakje water...
Ja dat vind ik ook een raar verschijnsel: net als mensen die geen konijn eten omdat ze er zelf een in de tuin hebben staanquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat jij er wel een hoop geld voor over hebt hoor. Ik (en RB) leggen de prioriteiten wat anders.
Hoe groter het beestje hoe 'zieliger' veel mensen iets vinden, dat is ook zo'n apart verschijnsel. Een zieke goudvis doorspoelen of een hamster afmaken is voor velen een veel kleinere stap dan een zieke kat afmaken.
Er zijn ook mensen die kalfsvlees eten zieliger vinden dan rundvlees, lam zieliger dan schaap, enz.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook een raar verschijnsel: net als mensen die geen konijn eten omdat ze er zelf een in de tuin hebben staan
Touchequote:Op woensdag 27 februari 2008 16:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de laatste persoon die iets aan te merken zou moeten hebben op dingen vergeten
Muizen is een ander vehaal. Die zijn engquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik doodde de muis en kanarie ook uit liefde...
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Wij hebben ooit in de zomer nog wel eens een emmer muizen bij elkaar gezocht op het land, tijdens het tulpen rooien.
Toen we aan het eind van de dag terugreden vanuit de flevopolder naar huis moesten we stoppen bij de sluizen in Enkhuizen (het naviduct lag er toen nog niet) en hebben we die emmer geleegd in een aantal gehuurde plezierjachten met een duitse vlag die in de sluis lagen te wachten
Dat werden die duitsers ookquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:30 schreef MaJo het volgende:
[..]Dat is echt het ergste ooit
Ik zou gek worden
Kom je dan even snel hier melden jaquote:
Ja zeg ik ben geen woordvoerder van de partijquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kom je dan even snel hier melden ja![]()
Ik eis nu duidelijkheid![]()
GroenLinks: hef belasting op kolen
Het gaat dan ook vooral om de tegenstrijdigheid dat die kolencentrales er moesten komen omdat GL ook al tegen kernenergie (of elke andere vorm van rendabel voldoende energie opwekken) isquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja zeg ik ben geen woordvoerder van de partijBen het ook niet altijd met alle punten eens hoor. Maar (na het even snel doorgelezen te hebben) lijkt me dat geen slecht plan? Kolen zijn inderdaad slecht voor het milieu...
Ja dat is wel belachelijkquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het gaat dan ook vooral om de tegenstrijdigheid dat die kolencentrales er moesten komen omdat GL ook al tegen kernenergie (of elke andere vorm van rendabel voldoende energie opwekken) is
Dat is niet tegenstrijdig, dat is slimquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het gaat dan ook vooral om de tegenstrijdigheid dat die kolencentrales er moesten komen omdat GL ook al tegen kernenergie (of elke andere vorm van rendabel voldoende energie opwekken) is
Met mijn verleden kom ik vast niet door de ballotage bij die partijquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:05 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ben meer van de partij van de dieren.Die hebben wél interessante standpunten.
Grapje toch?quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:05 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ben meer van de partij van de dieren.Die hebben wél interessante standpunten.
Of een muis met een touwtje achter de rooimachine vastmaken, voor z'n dagelijkse portie bewegingquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:11 schreef RoofingBurner het volgende:
Wij trapten tijdens het bollenrooien ook wel eens een mol diep in de grondBollenkwekers zijn niet echt diervriendelijk inderdaad.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:11 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik vind Marianne ook een lekker ding, vandaar.
Ja ik kijk ook graag naar DEZE mevrouw. Maar heb er toch geen muziek van op de mp3 speler staan...quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:11 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik vind Marianne ook een lekker ding, vandaar.
Oh ik wel hoorquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja ik kijk ook graag naar DEZE mevrouw. Maar heb er toch geen muziek van op de mp3 speler staan...
waar wil je die kwijt, in de gang?quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik zou wel een paard willen hebben, verder niets. Vooral geen hond, die vind ik zo honds, gadverdamme
quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ah jawel, paardebiefstuk is best tedoen.
Klopt jaquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:11 schreef erkel het volgende:
Zit ik gister één van de nieuwste afleveringen te kijken van Lost, zie ik ineens een Nederlandse actrice voorbijkomen, namelijk Thekla Reuten. En het was een vrij grote rol in die aflevering. Ze speelde uiteraard wel een Duitse.
Die ben ik op dit moment aan het downloaden. Hopelijk kan ik 'm vanavond nog bekijkenquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt jaZat eerst echt zo te kijken van hmmm ik ken haar maar weet niet waarvan. En toen kwam haar naam in beeld
Heb je de laatste aflevering ook al gezien? Zo vet
Het torrentkanaalquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:23 schreef RoofingBurner het volgende:
Op welke zender kijken jullie dat?
Dan nu gewoon alles in één keer downloaden en dan achter elkaar kijken. Ben je zo weer verslaafdquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:26 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb Lost ook fanatiek gevolgd, alleen die ene aflevering per week en dan ook iedere stoppen met de serieIk begin er niet meer aan.
Mw. MM heeft een paard gehad, dure grap en elke dag moest die kutstal schoongemaakt worden. Hoefsmid hier, dierenarts daar, zadeltje zus, rijpakkie zo...quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:37 schreef RoofingBurner het volgende:
Da's geen aanraderbeter op een landje bij het huis maar dan moeten we wel eerst een ander huis
Ik zou het trouwens voor mijn dames regelen hoor, niet voor mezelf alhoewel ik inmiddels gek op paarden ben.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:57 schreef RoofingBurner het volgende:
Als ik in de ogen van Femmie kijk ben ik al verloren, hoewel dat natuurlijk geen rol zou moeten spelen in de politiek.![]()
[ afbeelding ]
er zijn grenzen dan jaquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:59 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
die kat spoorde niet, viel iedereen aan en van de post maakte hij serpentine nog voordat het de mat kon raken, serieus, die kat was echt eng. Zette eens zijn kaken in mijn kisten, de gaten van de tanden zaten in het leer.
en als je hond of kat nou zijn poten, kaken of klauwen in iemand anders zou stekenquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:25 schreef ElizabethR het volgende:
OMG, wat een discussie hier!!
De eerste de beste die ook maar een vinger naar mijn hond of kat zou uitsteken vilde ik levend!!!
quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb overigens ooit een muis door de plee gespoeld die maar niet wilde overlijden ondanks z'n kwalen en een kanarie op het aanrecht proberen dood te slaan op aanraden van mensen die daar verstand van hebben.
Het bloed zat overal tegen de keukenmuur, het beestje bleef echter maar piepen.
Toen heb ik hem maar verzopen in een bakje water...
quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:59 schreef ElizabethR het volgende:
Pfff, ik kan nog geen spin doodslaan.
Het enige dat er bij mij aangaat is een vlieg of een mug. Nutteloze beesten zijn dat.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Wij hebben ooit in de zomer nog wel eens een emmer muizen bij elkaar gezocht op het land, tijdens het tulpen rooien.
Toen we aan het eind van de dag terugreden vanuit de flevopolder naar huis moesten we stoppen bij de sluizen in Enkhuizen (het naviduct lag er toen nog niet) en hebben we die emmer geleegd in een aantal gehuurde plezierjachten met een duitse vlag die in de sluis lagen te wachten
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Of een muis met een touwtje achter de rooimachine vastmaken, voor z'n dagelijkse portie beweging
Dat is de reden dat ik tegenwoordig downloadquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:26 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb Lost ook fanatiek gevolgd, alleen die ene aflevering per week en dan ook iedere stoppen met de serieIk begin er niet meer aan.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:57 schreef RoofingBurner het volgende:
Deze jongen is trouwens vandaag op de kop af 10 jaar getrouwd.Lache hé.
Gefeli!quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:57 schreef RoofingBurner het volgende:
En daar kom je net achter omdat je vrouw dat zegt?quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:57 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik zal je bepaalde details uit de keiharde dierenwereld (ik heb 2 dierenverzorgers uit Artis én 2 dierenartsen in mijn vrienden-/kennissenkring zitten, zij hadden me de genoemde methode's geadviseerd... ) dan maar besparen...quote:
Ik moet nog 7 maanden en een beetje op dat moment wachten.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:57 schreef RoofingBurner het volgende:
Da's beter dan:quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:14 schreef Supersheep het volgende:
Ben online een formulier aan het invullen:
Geslacht:
M
O
V
Eerste keer dat ik zoiets ook echt zie.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:14 schreef Supersheep het volgende:
Ben online een formulier aan het invullen:
Geslacht:
M
O
V
Eerste keer dat ik zoiets ook echt zie.
Ik heb overigens jaren gedacht dat ik een dag later getrouwd ben dan werkelijk het geval was.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:02 schreef MaJo het volgende:
En daar kom je net achter omdat je vrouw dat zegt?![]()
Feli![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |