Vanaf maandag a.s. zit ik een weekje in DCquote:Op donderdag 24 april 2008 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh hoe dat zo?
-edit- nieuw topic onderweg
Dus hij gaat nog lager dan 1.60? Kut manquote:Op donderdag 24 april 2008 00:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vanaf maandag a.s. zit ik een weekje in DC
Zozo... en waar heeft ze dat aan te danken ?quote:Op donderdag 24 april 2008 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus hij gaat nog lager dan 1.60? Kut man
Trouwens...Goed nieuws voor Majo. Die krijgt 3(zegge: DRIE) bossen rozen.
Omdat de OP niet is aangepast voor 401, 402 en 403.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zozo... en waar heeft ze dat aan te danken ?
Joecheiquote:Op donderdag 24 april 2008 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus hij gaat nog lager dan 1.60? Kut man
Trouwens...Goed nieuws voor Majo. Die krijgt 3(zegge: DRIE) bossen rozen.
Vrijdag, maar geen nood. Heb ruim gepland. Vier keer zoveel tijd aan het leren besteed als ik gewend ben.quote:
Hmm.. ik zal wel ergens een gesprek gemist hebben. Maargoed dat ik niet de nieuwe hoefde te openen danquote:Op donderdag 24 april 2008 00:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat de OP niet is aangepast voor 401, 402 en 403.
403 en 404 heb ik er nu net ingezet.
Hoezo dat opeens? Het ging toch goed met je tentamencijfers?quote:Op donderdag 24 april 2008 00:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vrijdag, maar geen nood. Heb ruim gepland. Vier keer zoveel tijd aan het leren besteed dan ik gewend ben.
In ieder geval Hawaii_Tim. Die deed 403. 402 en 401 weet ik niet maar ik heb geen zin in het op te zoekenquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 00:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Dat is echt zo'n gek woord. Ik dacht altijd dat ik dat woord verzonnen had.
Cobra en MadMasterquote:Op donderdag 24 april 2008 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In ieder geval Hawaii_Tim. Die deed 403. 402 en 401 weet ik niet maar ik heb geen zin in het op te zoeken
Soempie heeft ze gesignaleerd.quote:
Hehequote:Op donderdag 24 april 2008 00:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Dat is echt zo'n gek woord. Ik dacht altijd dat ik dat woord verzonnen had.
Nou ja, we waren al gewaarschuwd dat het een zwaar blok zou zijn. Is het ook. Ben er gewoon overdreven keihard mee aan de slag gegaan. En maar goed ook. Ik had de stof echt niet meer in 1 dag kunnen herhalen.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:50 schreef Soempie het volgende:
Hoezo dat opeens? Het ging toch goed met je tentamencijfers?
Zag het alquote:Op donderdag 24 april 2008 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Soempie heeft ze gesignaleerd.
MM en Cobra.
MM doet het met opzet vermoed ik![]()
Bij mij doen ze niet meer aan tentamens. Deadlines voor papers heb ik echter al wel een aantal malen zien komen en gaan.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou ja, we waren al gewaarschuwd dat het een zwaar blok zou zijn. Is het ook. Ben er gewoon overdreven keihard mee aan de slag gegaan. En maar goed ook. Ik had de stof echt niet meer in 1 dag kunnen herhalen.
En nou lees ik dat MaJo gaat leren voor een tentamen voor over 6 weken. Wat een wereld van verschil tussen universiteiten.
quote:Op donderdag 24 april 2008 00:51 schreef Nembrionic het volgende:dat gebruiken wij echt vaak als we weer ergens Oud Neerlands willen gebruiken.
Ik vond het leuker toen ik nog dacht dat ik het zelf verzonnen had.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:53 schreef MaJo het volgende:
HeheNee is mooi Oud Hollandsch. Gebruik het vaak in de combinatie Joechei ende Jolijt
Heeft er meer mee te maken dat ik nog maar 1 vak volgquote:Op donderdag 24 april 2008 00:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou ja, we waren al gewaarschuwd dat het een zwaar blok zou zijn. Is het ook. Ben er gewoon overdreven keihard mee aan de slag gegaan. En maar goed ook. Ik had de stof echt niet meer in 1 dag kunnen herhalen.
En nou lees ik dat MaJo gaat leren voor een tentamen voor over 6 weken. Wat een wereld van verschil tussen universiteiten.
quote:
jolijt jaquote:Op donderdag 24 april 2008 00:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
HeheNee is mooi Oud Hollandsch. Gebruik het vaak in de combinatie Joechei ende Jolijt
Ik was al stikjaloers. Ik heb 6 vakken, maar 2 studies, dus eigenlijk 3. Heb het echt retedruk. Zie net op m'n planning dat het dus donderdag is, ik het weekend vrij wil en ik voor 5 vakken nog vanalles moet doen.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heeft er meer mee te maken dat ik nog maar 1 vak volgDe anderen moeten voor 3 anderen vakken elke week een opdracht maken en een groot essay schrijven + een tentamen. Ik zit dus in een luxe positie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |