Dat is echt niet alleen bij meisjes zo hoorquote:Op woensdag 23 april 2008 23:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jawel, aangezien hij toch nooit meer zal willen is het behoorlijk definitiefMaar ik blijf een meisje, ik blijf stiekem hopen dat ie ooit inziet hoe geweldig ik ben
Ik ben echt niet zwanger.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Ja
Nee, ik probeer je vraag te beantwoorden...
Ja
Nee, ik probeer je vraag te beantwoorden...
MaJo, ik vind het ook maar een laffe beslissing. Als hij wil, dan wil jij ook. Als hij jou niet wil, dan wil jij ook niet. Zo moet het niet zijn.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:28 schreef MaJo het volgende:
JaKijk tuurlijk zou ik wat met hem willen maar als hij niet echt iets met mij wil en alleen misbruikt door de situatie dan houdt het een keer op. Is nou niet echt bevorderlijk voor mijn zelfvertrouwen. Ik ben meer waard dan dat. Dus zolang hij niets serieus wil is het
ex
*kuch*quote:Op woensdag 23 april 2008 23:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Qua definitieve beslissingen: heb er toch wel een paar genomen hoorZo heb ik besloten om met 2 vakken te stoppen dit jaar, echt te stoppen met mijn ex, dat ik blijf wonen waar ik woon en ik wil binnenkort stoppen met de krant. Dus het is niet zo dat ik voor alles anderen nodig heb
Wil je zoete of zoute popcorn?quote:Op woensdag 23 april 2008 23:39 schreef MadMaster het volgende:
O, spanning stijgt weer...
* MadMaster blijft nog even hangen...
Die hoop ken ik.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jawel, aangezien hij toch nooit meer zal willen is het behoorlijk definitiefMaar ik blijf een meisje, ik blijf stiekem hopen dat ie ooit inziet hoe geweldig ik ben
Vertel op.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:36 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is echt niet alleen bij meisjes zo hoor
Dat is inderdaad allemaal heel rationeel maar als je een minderwaardigheidscomplex hebt dan gaat alle rationaliteit de deur uit hoor.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:39 schreef wyccie het volgende:
Mensen, jullie hoeven je toch niet te bewijzen tegenover mensen die je moeite niet waard zijn?![]()
Als de mensen waar je om geeft maar inzien hoe geweldig je bent.
Ja preciesquote:Op woensdag 23 april 2008 23:37 schreef wyccie het volgende:
Je bent pas echt goed op weg als je besluit dat je hem niet hoeft, niet nodig hebt. Nooit meer. Waarom zou je in godsnaam nog met zo iemand samen willen zijn na hoe hij jou heeft behandeld?
Of gewoon nog een keer langs gaan en zn kamer nog een keer onderkotsen.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die hoop ken ik.Mijn advies: ruzie maken, hem echt een lul vinden
en het dan afkappen.
quote:Op woensdag 23 april 2008 23:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vertel op.
Dr. Phil (MM) en Oprah (ikke) zijn in da house.
Ik probeer MaJo dan ook wat meerderwaardigheid aan te praten hier.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:42 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is inderdaad allemaal heel rationeel maar als je een minderwaardigheidscomplex hebt dan gaat alle rationaliteit de deur uit hoor.
quote:Op woensdag 23 april 2008 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmmm, was dat niet omdat MaJo's vader in het ziekenhuis was? Dat is niet eerlijk.
Haha, eerst een kus geven en dan gelijk moeten kotsen. De boodschap is duidelijk. Doen MaJo!quote:Op woensdag 23 april 2008 23:43 schreef Whiteguy het volgende:
Of gewoon nog een keer langs gaan en zn kamer nog een keer onderkotsen.
Helpt niet per se in het proces, maar het is wel cool.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een meerderwaardigheidscomplex is ook niet altijd alles hoor:quote:Op woensdag 23 april 2008 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik probeer MaJo dan ook wat meerderwaardigheid aan te praten hier.
Idem hier en ik doe dat op een retorische wijze.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu aan kaasuitkotsende mensen?quote:Op woensdag 23 april 2008 23:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik neem wel 'nachos with cheese'...
Say 'cheeeeese'...
Ja weet ikquote:Op woensdag 23 april 2008 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat plaatjequote:Op woensdag 23 april 2008 23:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu aan kaasuitkotsende mensen?![]()
MaJo, je bént geweldig.
[ afbeelding ]
Ik heb ooit wel andersom gedaanquote:Op woensdag 23 april 2008 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, eerst een kus geven en dan gelijk moeten kotsen. De boodschap is duidelijk. Doen MaJo!
Nee hoor ben er nogquote:Op woensdag 23 april 2008 23:52 schreef MadMaster het volgende:
Maar MaJo has left the building...![]()
Ik nu ook dan maar...![]()
Hopelijk is ze niet boos ik dat ik het laf noemde.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:52 schreef MadMaster het volgende:
Maar MaJo has left the building...![]()
Ik nu ook dan maar...![]()
Ah gelukkig.quote:
Ben niet boos hoorquote:Op woensdag 23 april 2008 23:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hopelijk is ze niet boos ik dat ik het laf noemde.Wilde haar alleen wakker schudden.
Misschien moet ik mijn Oprah-vaardigheden nog een beetje bijschaven.
Probeer het anders eens als Dr. Phil.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hopelijk is ze niet boos ik dat ik het laf noemde.Wilde haar alleen wakker schudden.
Misschien moet ik mijn Oprah-vaardigheden nog een beetje bijschaven.
Ah dat is het andere probleem. Aangezien hij de beste vriend is van mijn huisgenoot is hij heel vaak bij ons. Maar op zich gaat het nu wel hoor, de laatste paar keren dat ik hem zag had ik niet zoiets vanquote:Op woensdag 23 april 2008 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah gelukkig.
Kun je er niet voor zorgen dat je hem een hele poos (een jaar) niet ziet? Uit het oog, uit het hart.
Pffff... ik ben geen kale knakker.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:58 schreef Nembrionic het volgende:
Probeer het anders eens als Dr. Phil.
Rancidquote:
Uhuhquote:
Oh dat is alweer een heel ander verhaalquote:Op donderdag 24 april 2008 00:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
UhuhVorig jaar Lowlands. Was behoorlijk zat en had afgesproken met ex. Vlak daarvoor moest ik kotsen en heb toen snel mijn tanden gepoetst
Toen hij me zag zoende hij me meteen maar heb wel gelijk opgebiecht dat ik had gekotst. Maar hij vond het niet erg
![]()
Ik zat al te zoeken waar dat een antwoord op zou kunnen zijn. Dat kotsen en zoenen leek me wat vreemd.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:00 schreef Soempie het volgende:
Dat was een reactie op MaJo's: ik ben er nog.
Dan gaat het vanzelf wel over.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dat is het andere probleem. Aangezien hij de beste vriend is van mijn huisgenoot is hij heel vaak bij ons. Maar op zich gaat het nu wel hoor, de laatste paar keren dat ik hem zag had ik niet zoiets van
Had hij meteen een goed excuus om niet op te hoeven biechten dat ie zelf ook al had staan brokken waarschijnlijkquote:Op donderdag 24 april 2008 00:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
UhuhVorig jaar Lowlands. Was behoorlijk zat en had afgesproken met ex. Vlak daarvoor moest ik kotsen en heb toen snel mijn tanden gepoetst
Toen hij me zag zoende hij me meteen maar heb wel gelijk opgebiecht dat ik had gekotst. Maar hij vond het niet erg
![]()
Dat zou ik nooit doen.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zat al te zoeken waar dat een antwoord op zou kunnen zijn. Dat kotsen en zoenen leek me wat vreemd.
Uhuhquote:Op donderdag 24 april 2008 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh dat is alweer een heel ander verhaal
Dat geloof ik ookquote:Op donderdag 24 april 2008 00:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan gaat het vanzelf wel over.En dan kom je opeens iemand anders tegen die wel heel
is.
Haha zou best nog eens kunnenquote:Op donderdag 24 april 2008 00:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Had hij meteen een goed excuus om niet op te hoeven biechten dat ie zelf ook al had staan brokken waarschijnlijk
quote:Op donderdag 24 april 2008 00:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat geloof ik ookEn tot die tijd ga ik voor mijn WAS bandlid
![]()
Maar uiteindelijk gaan wij trouwenquote:
* scheidingspapieren neerlegtquote:
Whiteguy heeft rood haarquote:
Geen excuses? Geen 'het is niet wat je denkt'?quote:
Leek me toch wel even verstandigquote:
Ik weet heel goed hoe whiteguy eruit zietquote:Op donderdag 24 april 2008 00:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whiteguy heeft rood haar
-edit- oh wacht..een fobo
ehm... laat ik daar nog even over nadenkenquote:Op donderdag 24 april 2008 00:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen excuses? Geen 'het is niet wat je denkt'?![]()
![]()
![]()
![]()
Ja het was een slecht voorbereidde poging op een grapquote:Op donderdag 24 april 2008 00:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet heel goed hoe whiteguy eruit ziet
Dat hoeft niet meer. Ik ben er klaar mee.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ehm... laat ik daar nog even over nadenken
You go, girl!quote:Op donderdag 24 april 2008 00:21 schreef Soempie het volgende:
Dat hoeft niet meer. Ik ben er klaar mee.Ik verdien veel beter.
![]()
![]()
Ik loop nu toch weer wat achter op mijn schema.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:21 schreef Soempie het volgende:
Nu heb ik toch m'n laatste opdracht bijna af
Het is duidelijk dat het hier storm loopt als het mij betreftquote:Op donderdag 24 april 2008 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
En het sterft weer af...
Afbeeldingen / grafieken toevoegen als bijlage. 1 Kantje tekst inleveren, 12 kantjes bijlagen.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:31 schreef Soempie het volgende:
Ik moet een korte samenvatting geven van wat variabelen van een onderzoek. Het mag maar 1 kantje zijn. Nu zit ik enorm te kloten met de afbeeldingen/ grafieken, zodat alles op de pagina past. Ziet er niet uit en is alleen te lezen met vergrootglas.![]()
Maar het is af.
Wanneer heb je je tentamen dan?quote:Op donderdag 24 april 2008 00:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik loop nu toch weer wat achter op mijn schema.
Ja, dat dacht ik dus ook, maar dat kreeg ik vorige keer gewoon terug met de mededeling dat het niet de bedoeling was.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Afbeeldingen / grafieken toevoegen als bijlage. 1 Kantje tekst inleveren, 12 kantjes bijlagen.
quote:Op donderdag 24 april 2008 00:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat het hier storm loopt als het mij betreft
quote:Op donderdag 24 april 2008 00:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook, maar dat kreeg ik vorige keer gewoon terug met de mededeling dat het niet de bedoeling was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |