Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, geen wekker om 21:00, maar wel een redelijk (lees obsessief-compulsief) georganiseerd leven. Ik ben tot het neurotische georganiseerd, en morgenochtend gaat de wekker om 06:15.
Om je een idee te geven van hoe georganiseerd:
06:15 wekker
06:16 plassen
06:18 scheren
06:25 aankleden
06:30 ontbijten
06:40 tas pakken met laatste zaakjes
06:50 deur uit, lopen naar tram
07:00 / 07:01 komt de metro, die gaat naar A'dam Zuid.
eigenlijk best triest, maar ja, zo zit ik in elkaar. Overigens zijn afwijkingen op bovenstaand schema mogelijk
Hij gaat natuurlijk knuffelen enzoquote:Op woensdag 23 april 2008 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij soms een wekker om 21.00 uur staan...
Hoe laat sta je 's ochtends op?
Mwoah, het weekend is toch anders, maar ik ben inderdaad een punctueel iemand.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden.
Ben zelf best punctueel als er anderen bij betrokken zijn (ik kom bijvoorbeeld nooit te laat op een afspraak), maar jij slaat alles....![]()
En zo vroeg naar bed gaan, kan ik echt niet. De avond begint net dan...
Slaap ze...
quote:Op woensdag 23 april 2008 21:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij gaat natuurlijk knuffelen enzomet Tinuviel
![]()
Morgen het avond schema maar eens opvragen dan...quote:Op woensdag 23 april 2008 21:28 schreef Soempie het volgende:
Hij gaat natuurlijk knuffelen enzomet Tinuviel
![]()
mij ook niet, maar ik lig graag lang in bed en dan heb ik geen tijd meer om te wachtenquote:Op woensdag 23 april 2008 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik kan prima wachten op een bezette badkamer, dat interesseert me niets...
Volgens mij heeft iedereen wel die ochtendriten toch?quote:Op woensdag 23 april 2008 21:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, geen wekker om 21:00, maar wel een redelijk (lees obsessief-compulsief) georganiseerd leven. Ik ben tot het neurotische georganiseerd, en morgenochtend gaat de wekker om 06:15.
eigenlijk best triest, maar ja, zo zit ik in elkaar. Overigens zijn afwijkingen op bovenstaand schema mogelijk
Ik heb er een enorme hekel aan om ergens te laat te komen en wellicht een nog grotere hekel aan als andere te laat komen.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mwoah, het weekend is toch anders, maar ik ben inderdaad een punctueel iemand.
En afspraak is afspraak.
Met die twee eigenschappen ben ik zeer geschikt als assistant Private Banker
quote:Op woensdag 23 april 2008 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Als wij zouden afspreken is het meer de vraag dus wie het eerst aanwezig is dan wie het laatste is...
Dat is zielig voor de mensen die daardoor te laat komen op een afspraakquote:Op woensdag 23 april 2008 22:26 schreef RoofingBurner het volgende:
De nieuwe plaat van Borsita is zó verschrikkelijk dat ik er nog niet eens over kan praten. Kan die man niet onder een tram ofzo![]()
![]()
So what?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:38 schreef Etcetera het volgende:
er loopt een aanrander in stadskanaal rondzul je zien dat ik van m'n ouders een verbod krijg om alleen naar huis te fietsen
(oh en dat snap ik wel maar meneer gaat in het donker te werk, en ik fiets nooit alleen in het donker, dus da's redelijk onzinnig)
quote:From Zero to Bitch in 3 sec.
mij interesseert het ook geen zier hoorquote:
Vindt Tinuviel dat niet vervelend?quote:Op woensdag 23 april 2008 21:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kijk, zulke dingen wilde ik even horen.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:44 schreef Etcetera het volgende:
ik vind jouw jurk mooier dan zijn geel/groene dingetje
College skippen heeft niet geholpen.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:00 schreef Soempie het volgende:
Ja, net bedacht dat dat inderdaad beter is. De opdrachten moeten morgen ingeleverd en anders zie ik mezelf vannacht alweer zitten.
30 Goud is veel te duur voor zo'n jurk...quote:Op woensdag 23 april 2008 22:42 schreef Soempie het volgende:
Sven vindt m'n nieuwe jurk niet mooi. Heb er 30 goud voor betaald.![]()
* WoW alarm
[ afbeelding ]
Hij is die ukkepuk naast me.
Wat een tieten heeft dat beestquote:Op woensdag 23 april 2008 22:42 schreef Soempie het volgende:
Sven vindt m'n nieuwe jurk niet mooi. Heb er 30 goud voor betaald.![]()
* WoW alarm
[ afbeelding ]
Hij is die ukkepuk naast me.
Nergens over.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
30 Goud is veel te duur voor zo'n jurk...
Waar gaat dit in hemelsnaam over??????????
Soempiequote:
Ik heb het van Sven gekregen.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
30 goud??!?!?!
Kap nou
Dat heb ik in de tijd dat ik WoW speelde nog niet eens opgeteld gehad volgens mij
Laat hem sparen voor een burcht voor jullie tweetjes in Breda.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb het van Sven gekregen.![]()
Die verdient per dag iets van 100 ofzo? Kan ik dan weer mooi aan kleding uitgeven.![]()
Rijke stinkerd.
Sorryquote:Op woensdag 23 april 2008 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb er een enorme hekel aan om ergens te laat te komen en wellicht een nog grotere hekel aan als andere te laat komen.
Als ik om 20:00 voor een concert afspreek dan sta ik om 20:02 al te kijken(maar ik weet natuurlijk wel dat je wat later kan zijn). Maar zoveel mensen komen dan pas om 20:15 aankakken ofzo.
En dat terwijl ik dan in de kou sta bijvoorbeeld.
No date dus...quote:Op woensdag 23 april 2008 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
SorryZoals je weet kom ik altijd te laat
doe dat dan, geloof me dat is echt relaxedquote:Op woensdag 23 april 2008 22:52 schreef Soempie het volgende:
Alleen moet ik eigenlijk sparen voor een mount.
Voor een date ben ik dan weer wel altijd op tijdquote:
En date = een afspraak, whatever what occasion...quote:Op woensdag 23 april 2008 22:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor een date ben ik dan weer wel altijd op tijd
En op zich valt het wel mee, meestal ben ik wel op tijd als ik een afspraak heb, maar bij Nem gaat het altijd mis
Ik ook. Morgenochtend doe ik die opdracht welquote:
Ah ok, zo gebruik ik het woord ook maar dacht dat jij het anders bedoeldequote:Op woensdag 23 april 2008 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En date = een afspraak, whatever what occasion...
quote:Op woensdag 23 april 2008 23:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, zo gebruik ik het woord ook maar dacht dat jij het anders bedoelde
Eigenlijk zit het anders. Ik ben zelf wel altijd op tijd maar zodra er anderen in het spel zijn dan ben ik een mietje en te afwachtend tot zij klaar zijn. Nem heeft dus een paar keer staan wachten daardoor
Ja bij sommige mensen heb ik me er bij neergelegdquote:Op woensdag 23 april 2008 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
SorryZoals je weet kom ik altijd te laat
quote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 22:59 schreef MaJo het volgende:
Voor een date ben ik dan weer wel altijd op tijd
Nou, eigenlijk maar één keer echt. En dat was naar Rascal. En toen was ik zelf ook een kwartier te laat. Maar jullie nóg meerquote:Op woensdag 23 april 2008 23:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, zo gebruik ik het woord ook maar dacht dat jij het anders bedoelde
Eigenlijk zit het anders. Ik ben zelf wel altijd op tijd maar zodra er anderen in het spel zijn dan ben ik een mietje en te afwachtend tot zij klaar zijn. Nem heeft dus een paar keer staan wachten daardoor
Ik snap je vraag niet goed?quote:Op woensdag 23 april 2008 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Mijn vraag over hoeveel definitieve beslissingen je het afgelopen jaar zelf hebt genomen stelde ik gisteren ook niet voor niets. En wijzen naar anderen:
quote:
Je bent een t vergeten.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind het ook vele malen irritanter bij hele close vrienden. Want die weten dat ik het vervelend vindt.
Soempie niet, anders past ze niet in die jurk...quote:Op woensdag 23 april 2008 23:09 schreef wyccie het volgende:
Babykamer
Zwangerschapskalender, informatie, advies, en nog véél meer te lezen!
www.nutriciakindervoeding.nl
Wie is hier zwanger
LOLquote:Op woensdag 23 april 2008 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soempie niet, anders past ze niet in die jurk...
MaJo is wel wetenschappelijk bezig met een heerschap...
SaskiaR is net 'in luv' en misschien niet zo voorzichtig geweest...
LadyBlack heeft kennis gemaakt met de Italiaanse charmeurs...
B.ertha was klaar voor de lente...
Nesle was geïnstalleerd, zei ze...
En jij?
Wahahah ja ook woon ook al 26 jaar niet meer in Rotterdamquote:
Ja dat doe ik ook. Maar ik heb eens een half uur(!) in de regen en wind staan wachten op ze voor een concert. Zij hadden de kaartjes. Enkel en alleen omdat ze vonden dat je wel binnen 20 minuten in Den Haag kon komen vanaf Maassluis. Niet dusquote:Maar juist bij goede vrienden vergeef ik het ze dan weer. Sommige zijn gewoon zo en je kunt ze moeilijk veranderen. Hoort bij ze.
Precies zoals ik hem vraag...quote:
Zie hier een deelantwoord op mijn vraag...quote:En wijzen naar anderen klinkt misschien flauw maar dat is nou juist mijn probleem. Ik kom te weinig voor mezelf op en kan me dus kapot ergeren zonder dat ik dat ooit zou zeggen. Want tsja, dan vinden ze me niet aardig meer.
Dat heb je helemaal goed geanalyseerdquote:Op woensdag 23 april 2008 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies zoals ik hem vraag...
M.i. neem jij zelf namelijk geen definitieve beslissingen, maar laat je dat over aan anderen of je stelt ze uit...
[..]
Het hoeft natuurlijk niet van de laatste maand te zijn, meestal kom je er toch net iets later achter dat het zo ver is...quote:Op woensdag 23 april 2008 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Deze maand geen enkele keer de pil vergeten in te nemen. Petje af voor mezelf.
Daar heb ik met de nuvaring geen last van dus wat dat betreft ben ik veiligquote:Op woensdag 23 april 2008 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Deze maand geen enkele keer de pil vergeten in te nemen. Petje af voor mezelf.
quote:Op woensdag 23 april 2008 23:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal goed geanalyseerdIk kan slecht voor mezelf opkomen en laat me daardoor ook wel gebruiken (niet zo heftig als het klinkt maar meer in de trant van "ah joh MaJo vindt het allemaal wel best") En ik moet meer voor mezelf opkomen en assertiever zijn maar vind dat doodeng
Ik wil geen ruzie en ik ben bang dat mensen me niet (meer) mogen als ik mijn ware aard laat zien.
Je wil gewoon weten wanneer ik voor het laatst geneukt hebt.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:22 schreef MadMaster het volgende:
Het hoeft natuurlijk niet van de laatste maand te zijn, meestal kom je er toch net iets later achter dat het zo ver is...
Ach..het wordt pas erg als je vergeet dat je seks aan het hebben bentquote:Op woensdag 23 april 2008 23:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar heb ik met de nuvaring geen last van dus wat dat betreft ben ik veiligAlleen is het lastig zwanger worden als er niets gebeurd op dat vlak
En ook onhandig als je zo vergeetachtig bent als ik op het moment, dacht er laatst bij toeval aan dat ik hem moest verwisselen
quote:Op woensdag 23 april 2008 23:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal goed geanalyseerdIk kan slecht voor mezelf opkomen en laat me daardoor ook wel gebruiken (niet zo heftig als het klinkt maar meer in de trant van "ah joh MaJo vindt het allemaal wel best") En ik moet meer voor mezelf opkomen en assertiever zijn maar vind dat doodeng
Ik wil geen ruzie en ik ben bang dat mensen me niet (meer) mogen als ik mijn ware aard laat zien.
Qua definitieve beslissingen: heb er toch wel een paar genomen hoorZo heb ik besloten om met 2 vakken te stoppen dit jaar, echt te stoppen met mijn ex, dat ik blijf wonen waar ik woon en ik wil binnenkort stoppen met de krant. Dus het is niet zo dat ik voor alles anderen nodig heb
Thanksquote:Op woensdag 23 april 2008 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ik vind je juist altijd erg zelfverzekerd overkomen
quote:Op woensdag 23 april 2008 23:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je wil gewoon weten wanneer ik voor het laatst geneukt hebt.
Dat zou wel heel ernstig zijn jaquote:Op woensdag 23 april 2008 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach..het wordt pas erg als je vergeet dat je seks aan het hebben bent
Dat gedeelte viel me ook al op.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:26 schreef MadMaster het volgende:
Are you absolute definitive sure about your ex boyfriend???
Jaquote:Op woensdag 23 april 2008 23:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je wil gewoon weten wanneer ik voor het laatst geneukt hebt.
Ja ik lees hetquote:Op woensdag 23 april 2008 23:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
ThanksEn zo oog ik ook wel maar van binnen ben ik een onzeker meisje
Jaquote:Op woensdag 23 april 2008 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Are you absolute definitive sure about your ex boyfriend???
LOLquote:Op woensdag 23 april 2008 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja
Nee, ik probeer je vraag te beantwoorden...
Ja
Nee, ik probeer je vraag te beantwoorden...
100% geen definitieve beslissing dus...quote:Op woensdag 23 april 2008 23:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
JaKijk tuurlijk zou ik wat met hem willen maar als hij niet echt iets met mij wil en alleen misbruikt door de situatie dan houdt het een keer op. Is nou niet echt bevorderlijk voor mijn zelfvertrouwen. Ik ben meer waard dan dat. Dus zolang hij niets serieus wil is het
ex
Jawel, aangezien hij toch nooit meer zal willen is het behoorlijk definitiefquote:Op woensdag 23 april 2008 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
100% geen definitieve beslissing dus...
I rest my case...quote:Op woensdag 23 april 2008 23:32 schreef MaJo het volgende:
Jawel, aangezien hij toch nooit meer zal willen is het behoorlijk definitiefMaar ik blijf een meisje, ik blijf stiekem hopen dat ie ooit inziet hoe geweldig ik ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |