wat er staat, meer niet. En er maar mee leren leven. Het is niet levensbedreigend, wel irritantquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:10 schreef Soempie het volgende:
Damn.Ook bij jou weer onzekerheid over wat het nou is en nog meer onderzoek.
![]()
Hoe gaat het verder?
ohquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:26 schreef Soempie het volgende:
ja.
Ik bedoelde eigenlijk: hoe gaat het verder? Met tentamens, vakantieplannen, en dergelijke.
Oja, lowlands.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:32 schreef B.ertha het volgende:
oh
GoedAlle tentamens gehaald, P is binnen
Nu werk ik veel, breng ik zoveel mogelijk tijd door met Sheep, deze week bij de vierdaagsefeesten geweest, volgende week jarig en in augustus nog naar Lowlands. Geen vakantieplannen verder
probeer hetquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Kan je je toruwens legitimeren met een verlopen paspoort met een paar gaten er in?
ooooooh LB moet bloooozeeeeen lalalaaaalaaaaquote:
Gaten? Wat heb je gedáán?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Kan je je toruwens legitimeren met een verlopen paspoort met een paar gaten er in?
Hij was dinsdag verlopen dus vandaga naar het gemeentehuis om een nieuwe aan te vragen. does vroeg ze of ik mijn oude wilde houden. dus ik zeg ja denkende dat ze alleen een hoekje afkinppen ofzo dus gaat ze even naar 'achter' komt ze terug zitter er 3 gaten inquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shop jij in een half uur 2 paar schoenen bij elkaar
Wauw dat is echt goed geregeld!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh, awesome!Eyeworks heeft toegezegd me te helpen met mijn proefielwerkstuk over het maken van een film. Echt super
!
Eyeworks is al bijna net zo groot, al dan niet groter dan Endemol
Vlak voor je neus met een mega-beamer er op dan, want je ziet bijna geen moer in de Vinkeveense Plassen...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanavond weer een heel aantal baarzen van dichtbij bekeken
Het zicht was vandaag behoorlijk, meter of 4 a 5quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vlak voor je neus met een mega-beamer er op dan, want je ziet bijna geen moer in de Vinkeveense Plassen... [ afbeelding ]
Wij mochten niet over als we geen netjes plan, compleet met tijdschema hadden ingeleverdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:24 schreef Nesle het volgende:
[..]
Wauw dat is echt goed geregeld!
Ik heb nog geen eens een onderwerp voor mijn pws, ik heb de vakken economie en aardrijkskunde...
Kijk er nu al tegenop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |