wat er staat, meer niet. En er maar mee leren leven. Het is niet levensbedreigend, wel irritantquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:10 schreef Soempie het volgende:
Damn.Ook bij jou weer onzekerheid over wat het nou is en nog meer onderzoek.
![]()
Hoe gaat het verder?
ohquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:26 schreef Soempie het volgende:
ja.
Ik bedoelde eigenlijk: hoe gaat het verder? Met tentamens, vakantieplannen, en dergelijke.
Oja, lowlands.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:32 schreef B.ertha het volgende:
oh
GoedAlle tentamens gehaald, P is binnen
Nu werk ik veel, breng ik zoveel mogelijk tijd door met Sheep, deze week bij de vierdaagsefeesten geweest, volgende week jarig en in augustus nog naar Lowlands. Geen vakantieplannen verder
probeer hetquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Kan je je toruwens legitimeren met een verlopen paspoort met een paar gaten er in?
ooooooh LB moet bloooozeeeeen lalalaaaalaaaaquote:
Gaten? Wat heb je gedáán?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Kan je je toruwens legitimeren met een verlopen paspoort met een paar gaten er in?
Hij was dinsdag verlopen dus vandaga naar het gemeentehuis om een nieuwe aan te vragen. does vroeg ze of ik mijn oude wilde houden. dus ik zeg ja denkende dat ze alleen een hoekje afkinppen ofzo dus gaat ze even naar 'achter' komt ze terug zitter er 3 gaten inquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shop jij in een half uur 2 paar schoenen bij elkaar
Wauw dat is echt goed geregeld!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh, awesome!Eyeworks heeft toegezegd me te helpen met mijn proefielwerkstuk over het maken van een film. Echt super
!
Eyeworks is al bijna net zo groot, al dan niet groter dan Endemol
Vlak voor je neus met een mega-beamer er op dan, want je ziet bijna geen moer in de Vinkeveense Plassen...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanavond weer een heel aantal baarzen van dichtbij bekeken
Het zicht was vandaag behoorlijk, meter of 4 a 5quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vlak voor je neus met een mega-beamer er op dan, want je ziet bijna geen moer in de Vinkeveense Plassen... [ afbeelding ]
Wij mochten niet over als we geen netjes plan, compleet met tijdschema hadden ingeleverdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:24 schreef Nesle het volgende:
[..]
Wauw dat is echt goed geregeld!
Ik heb nog geen eens een onderwerp voor mijn pws, ik heb de vakken economie en aardrijkskunde...
Kijk er nu al tegenop
Ik vind het best wel een vet ideequote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:37 schreef Nesle het volgende:
Nou een onderwerp moet er nog komen dus, alle ideeën zijn welkom
Ons hoofdvak is economie, ik wilde eerst een plan gaan maken om een restaurant te gaan opzetten en dan te gaan kijken of dat dan ook daadwerkelijk gaat lukken met de concurrentie ed.... alleen vind ik dat nu een beetje suf en zoek naar meer opties
Ja horeca dus... ik werk zelf in een hotel en ook nog in een restaurant dus daarom kwam ik ook op dat idee. Alleen is mijn partner totaaaaaaaaaaaaal niet bekend in de horecaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vind het best wel een vet ideeVorig jaar was ik met drie anderen bezig met het opzetten van een interactief toernooi, dat wilde ik ook gaan gebruiken voor mijn werkstuk, maar dat liep allemaal een beetje op een vage manier mis... Je moet sowieso eerst kijken naar iets wat je écht interesseert...
Moet je met een partner werken?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:44 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja horeca dus... ik werk zelf in een hotel en ook nog in een restaurant dus daarom kwam ik ook op dat idee. Alleen is mijn partner totaaaaaaaaaaaaal niet bekend in de horecaMoet haar mening oook maar eens gaan vragen, en de goedkeuring van mijn pws-begeleider
Ja in tweetallen, iedereen trouwens hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Moet je met een partner werken?Da's wel een nadeel
Maar zij kan dan misschien de andere kant ervan behandelen, als dat haar meer interesseert, zoals de PR enzo. Dat vinden super veel mensen heel leuk om te doen, volgens mij. Ik had vroeger trouwens een schriftje waarin ik mijn eigen hotel had opgezet
Compleet met lijsten van wie de kamermeisjes waren en al het andere personeel
Ik was een vreemd kind
Echt supervetquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:52 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja in tweetallen, iedereen trouwens hoor
Haha ik droomde er ook altijd van om een eigen hotel te hebben![]()
ik ga ook naar de hotelschool na V6
Ik werk van sept tot april als kamermeisje in een hotelen van april tot en met aug in een restaurant als serveerster of in de keuken. Ik ga dan plan maar doorduwen denk ik.. heb er ff weer over nagedacht en volgens mij kan ik daar wel 80 uur aan besteden
Ik vind mijn werk ook superleuk, ik moet volgende week ook weer de hele week werken, behalve dinsdagquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Echt supervetMijn hotel zou in de bossen komen en voor íedereen geweldig zijn, voor omaatjes, maar ook voor jonge hippe meisjes
Met glijbanen om naar je kamer te komen enzo. Jouw werk is volgens mij een stuk leuker dan tenen frutten
Er is echt een tof boek over werken in een hotel, Hotel Babylon heet het. Als je het nog neit gelezen hebt zou ik dat zeker doen
Je zou toch stoppen (o.a. vanwege verbodquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:20 schreef MaJo het volgende:
[..]ik ben een bijzondere vrouw
Ik ben in de kroeg met vriendinnen en sta even een saffie te roken. Vind het maar matig dat rookverbod
Mijn paspoort was geldig tot 15 juli 2008 dus denk daarom dat ze er al gaten in maakte. En ik mocht gewoon tot 15 juli in de V.S blijven.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:13 schreef wyccie het volgende:
Dat heb ik ook, Yuri. Ik wist wel dat ze gaten gingen maken.
Raar dat ze je oude nu al ongeldig heeft gemaakt terwijl je nieuwe nog niet klaar is.
En hoe ben jij met je oude paspoort Amerika binnengekomen? Het moet toch tot 6 maanden na terugkomst nog geldig zijn?
Jij had toch een kutweekend?quote:
Tja.. je doet het toch echt helemaal zelf he...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:04 schreef MaJo het volgende:gister na de kroeg met vriendinnen gaan stappen
in een dronken bui die jongen van vorige week gesmst en vervolgens de halve nacht met hem gebeld/gesmst
we wilden elkaar graag zien maar aangezien hij vanavond op vakantie gaat en ik morgen hebben we nu over een maand een date
vind hem toch best leuk
![]()
Pulp Fictionquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:38 schreef Soempie het volgende:
Wat zouden jullie kiezen: garfield of analyze this?
Ga je gang!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wyccie, mag ik mijn usericon alweer veranderen?
Wat Wg zegt. Je kunt echt wel wat beters krijgen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:33 schreef Whiteguy het volgende:
Tja.. je doet het toch echt helemaal zelf he...
Niet zeuren als ie over een maand wederom helemaal lam met een andere meid er vandoor gaat he![]()
Analyze this.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:38 schreef Soempie het volgende:
Wat zouden jullie kiezen: garfield of analyze this?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |