13:51 18 Juli 2008quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:12 schreef MadMaster het volgende:
Doe ik deze nog even:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
13:51 18 Juli 2008
De jonge panda die in Artis door een kat werd gezoogd, is overleden. Het dier heeft zich verslikt;zijn luchtpijp zat vol melk. De rode panda, geboren op 30 juni, was door zijn moeder verstoten.
Zonde
quote:Rabidplaybunny87: Okay, so my neighbors officially hate me
GarbageStan23: why?
Rabidplaybunny87: Well, me, david and andrew were having a bonfire in the backyard, and we were making s'mores and all... and suddenly we here sirens, and see a firetruck turn into the street in front of us.
Rabidplaybunny87: So we all went running to see what was up, and our neigbor's house was on fire!
GarbageStan23: oh shit!
Rabidplaybunny87: Yeah, and when we got there, the wife was crying into her husbands arms, and we were just kinda standing there, and then she saw us, and then like for 10 seconds, gave us the dirtiest look ever
Rabidplaybunny87: Turns out, we were still holding our sticks with marshmallows on it, watching the fire....
Rabidplaybunny87: talk about bad timing...
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]Zelfs hier doen we alles tegelijk
Engerd
quote:
Niet iedereen, ik wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:36 schreef wyccie het volgende:
Heeft iedereen hier de FokSilver layout?
Me tooquote:
Ik heb 'baggerlayout'...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:36 schreef wyccie het volgende:
Heeft iedereen hier de FokSilver layout?
* B.ertha vanuit het hoge noorden:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:50 schreef Supersheep het volgende:
Voor hoe lang de zomer terug is, durft woordvoerder Harry Geurts nog niet te zeggen. Dat heeft alles te maken met de eerste orkaan van het seizoen, B.ertha, waaraan Nederland ook de terugkeer van de zomer te danken heeft.
Omdat B.ertha richting IJsland is vertrokken, krijgt Nederland te maken met een hogedrukgebied dat zorgt voor goed weer.
Maar B.ertha zorgt er ook voor dat de weermodellen een beetje van slag zijn en de voorspellingen voor de komende tijd dus onzekerder worden. Maar zeker is dat het in Nederland de komende week zonniger, warmer en droger wordt. Temperaturen van meer dan 25 graden liggen zelfs in het verschiet.
Bedankt B.!
waarschijnlijk het-weekend-voor-vakantie-duurt-te-lang-gevoelquote:
ik wou het net postenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:50 schreef Supersheep het volgende:
Voor hoe lang de zomer terug is, durft woordvoerder Harry Geurts nog niet te zeggen. Dat heeft alles te maken met de eerste orkaan van het seizoen, B.ertha, waaraan Nederland ook de terugkeer van de zomer te danken heeft.
Omdat B.ertha richting IJsland is vertrokken, krijgt Nederland te maken met een hogedrukgebied dat zorgt voor goed weer.
Maar B.ertha zorgt er ook voor dat de weermodellen een beetje van slag zijn en de voorspellingen voor de komende tijd dus onzekerder worden. Maar zeker is dat het in Nederland de komende week zonniger, warmer en droger wordt. Temperaturen van meer dan 25 graden liggen zelfs in het verschiet.
Bedankt B.!
omgquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:39 schreef Etcetera het volgende:
hey Soemp![]()
Student neemt intrek in glazen doos lol
Die man vond het denk ik sneu voor me dat Wiebel me niet gevraagd heeft.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:41 schreef Etcetera het volgende:
dus er is nog hoop als het niet werkt met Wiebel
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:46 schreef MaJo het volgende:mijn tentamen ging geweldig
als ik het niet heb gehaald snap ik het echt niet
heb dan ook goed gestudeerd, de afgelopen dagen in afzondering geleefd. En nu welverdiend eindelijk vakantie
ik ga eerst shoppen om mezelf te belonen
Toevallig dat net jou dit moet overkomenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:59 schreef Soempie het volgende:
Oja, gister met Wiebel naar Hancock geweest.![]()
Eerst deden de automaten het niet, zodat we in de rij moesten voor de kassa. 8 uur kochten we een kaartje. Vervolgens stond er een gigantische rij voor het drinken enz. Kwart over 8 zou het beginnen, maar wij kwamen 10 minuten later binnen. Film was al begonnen, irritant, we hadden verwacht dat er eerst wel reclame zou komen.Snel op de eerste de beste plek neergeploft, maar een uur later krijgen we opeens de aftiteling.
![]()
![]()
Bleek die doos bij de kassa ons een kaartje voor de film van half of kwart voor 8 te hebben gegeven.![]()
Geen wonder dat we halverwege binnen kwamen zetten.
![]()
Was echt een heel snel biosavondje!Ze wilden ons eerst afschepen met een klachtenbrief, maar uiteindelijk hebben we gratis blanco kaartjes gekregen.
quote:
Shop jij in een half uur 2 paar schoenen bij elkaarquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:19 schreef MaJo het volgende:
Ik heb 2 paar schoenen gekocht
Het ene paar is wel way out there dus hoop dat ik ze aandurf
ja wat nouquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben juist zo blij dat het weekend is.
Hier vandaag hooguit 3 spatjesquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:48 schreef B.ertha het volgende:
wat een prutweer
Daantje heeft een prik gehad tegen allergie ofzo
-edit, niks geen prutweer, nu weer stortregen. Vanmiddag was de snelse ruitenwisser ook al te traag
ik was bij de dermatoloog en de reumatoloog.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:53 schreef Soempie het volgende:
B. hoe is het gegaan met de uitslag van het onderzoek wat je gehad hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |