Ik snap het niet, als je 1 euro extra betaald krijg je ene gratis ijsje?quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:06 schreef Whiteguy het volgende:
Oh... en zo lang die gasten van geenstijl hem nog niet op dumpert.nl hebben toegevoegd, maar even op mn eigen homepage gezet:
*klik*
Gratis ijsjes bij de lokale snackbar. Wie wil mij trakteren ?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik snap het niet, als je 1 euro extra betaald krijg je ene gratis ijsje?
Miauw!quote:
Eh... eh... geen idee wat voor geluid kleine panda's makenquote:[ afbeelding ]
Zeg het even dan volgende keer voordat je weer drie dagen weg bent. Sla ik put-opties inquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:41 schreef iamredleader het volgende:zo, werk overleefd
drie daagjes weg en de beurs stort in...
Nog 1 dag en dan weekend
En die poesjes!
quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, vanuit het nieuwe, tijdelijke huis. Echt een leuk huisje en slechts een paar minuten bij werk van vader en broer vandaan. Vanmiddag na lang hanessen de sleutel gehad en 2 behulpzame ooms hebben een hulprondje gereden langs familie en relaties dus bedden, bank, stoelen, tafels, tv etc zijn aanwezig. Keuken op koelkast na volledig ingericht
inderdaad. Nog geen succes met laptop HD maar dat komt door tijdgebrek. Heb er alle vertrouwen inquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Kun je tenminste weer een beetje normaal leven tot je je huis weer in kunt
Al wat verder met je HD?
Geen koelkast? Dat lijkt me toch wel lastig...quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, vanuit het nieuwe, tijdelijke huis. Echt een leuk huisje en slechts een paar minuten bij werk van vader en broer vandaan. Vanmiddag na lang hanessen de sleutel gehad en 2 behulpzame ooms hebben een hulprondje gereden langs familie en relaties dus bedden, bank, stoelen, tafels, tv etc zijn aanwezig. Keuken op koelkast na volledig ingericht
Krijg je bij je huisvestingsperikelen nog hulp van gemeentelijke instanties of zo?quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
gemeente? Wie zijn dat? Ohja, dat zijn die mensen die heimelijk fotos kwamen maken en snel wegliepen toen we vroegen wat ze kwamen doenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben alweer een uurtje in de running...
[..]
Krijg je bij je huisvestingsperikelen nog hulp van gemeentelijke instanties of zo?
Of is het 'helaas, pindakaas!' en mag je alles zelf uitzoeken?
13:51 18 Juli 2008quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:12 schreef MadMaster het volgende:
Doe ik deze nog even:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
13:51 18 Juli 2008
De jonge panda die in Artis door een kat werd gezoogd, is overleden. Het dier heeft zich verslikt;zijn luchtpijp zat vol melk. De rode panda, geboren op 30 juni, was door zijn moeder verstoten.
Zonde
quote:Rabidplaybunny87: Okay, so my neighbors officially hate me
GarbageStan23: why?
Rabidplaybunny87: Well, me, david and andrew were having a bonfire in the backyard, and we were making s'mores and all... and suddenly we here sirens, and see a firetruck turn into the street in front of us.
Rabidplaybunny87: So we all went running to see what was up, and our neigbor's house was on fire!
GarbageStan23: oh shit!
Rabidplaybunny87: Yeah, and when we got there, the wife was crying into her husbands arms, and we were just kinda standing there, and then she saw us, and then like for 10 seconds, gave us the dirtiest look ever
Rabidplaybunny87: Turns out, we were still holding our sticks with marshmallows on it, watching the fire....
Rabidplaybunny87: talk about bad timing...
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]Zelfs hier doen we alles tegelijk
Engerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |