Nog even en je staat in de top 500quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:44 schreef iamredleader het volgende:
En nu nog 3!
en dan zit ik op 22/k !
quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:22 schreef TradeMarkie het volgende:
De biefstuk was zo goed als perfect gebakken, door mezelf, ik ben trots
He bah, gezondquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De lokale snackbar blijkt dicht te zijn, dus het wordt nu verantwoord sla, röstidriehoekjes en wat gehakt
Klopt, maar ik hoopte op een kroket ipv gehaktquote:
Je moet echt van die loempia's in huis nemen van 2 in een plastic zakje uit het vriesvak voor 60 cent. Kan je fritueren, maar ik doe ze meestal in de oven. Volgens mij niet eens ongezond, en je hebt er een prima maaltijd aan.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De lokale snackbar blijkt dicht te zijn, dus het wordt nu verantwoord sla, röstidriehoekjes en wat gehakt
Ok dan. Hoe verliep het 'slecht' nieuws gesprek ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh. Ik ben nu net officiëel door Soap gedist...
Dat was een uitzondelijk korte carrière als Soapie
Kort en redelijk, was minder erg dan ik verwachtte, gold voor hun denk ik ook. Toch voelt het èrgens wel een beetje... Nahja, je snapt het wel. Ik moet nu idd mn weken gaan vullen. Gelukkig zit ik tot en met maandag praktisch volgepland, dus dat moet wel lukken... Maar danquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ok dan. Hoe verliep het 'slecht' nieuws gesprek ?
Je kan altijd gaan vakkenvullenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kort en redelijk, was minder erg dan ik verwachtte, gold voor hun denk ik ook. Toch voelt het èrgens wel een beetje... Nahja, je snapt het wel. Ik moet nu idd mn weken gaan vullen. Gelukkig zit ik tot en met maandag praktisch volgepland, dus dat moet wel lukken... Maar dan
Dat is een hele opluchting...quote:
we hebben Swampzone 2007 overleeftquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het gaat echt NOODWEER worden weer he
ik weet niet waarom, maar ik gierde het uit van het lachen door het woord Swampzonequote:Op woensdag 16 juli 2008 21:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
we hebben Swampzone 2007 overleefthet interesseert me allemaal geen hol
Toch knap dat je dan mij hebt kunnen vindenquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb ik tenminste nog iemand gevonden
Toch wle vreemd ja jou vind ik zo en de rest kan ik niet vindenquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:09 schreef Nesle het volgende:
[..]
Toch knap dat je dan mij hebt kunnen vinden
Als ik op mezelf zoek kan ik trouwens ook niet heel makkelijk wat vinden. Vreemd eigenlijk, aangezien ik wel redelijk wat info heb ingevuld. Maar als ik daarop search krijg ik gewoon geen of de verkeerde hitsquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Toch wle vreemd ja jou vind ik zo en de rest kan ik niet vinden
Aan het gejuich te zien een pijnarme en snelle ingreep? :quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Aan het gejuich te zien een pijnarme en snelle ingreep? :
Ik stel voor dat alle sponsoren er à la de minuut mee stoppen en dat fietsen weer iets wordt om simpelweg van A naar B te komen. Hoe lang je er over doet is totaal niet interessant...quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:34 schreef Whiteguy het volgende:
Hoppa.. weer eentje met doping uit de tour.
Alle doping toestaan, en kijken wie het meeste durft in te nemen, lijkt mij een goede en eerlijke regel voor de komende tour.
Regen of zon, je hebt in beide gevallen slechts een bikini/badpak nodig...quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:20 schreef Etcetera het volgende:
ik denk dat ik m'n kleding enzo niet allemaal in 1 sporttas kwijt kanin elk geval niet m'n eigen sporttas
Je kan zo'n omslagdoek meenemen om de nerdjes niet helemaal op tilt te laten slaan...quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:31 schreef Etcetera het volgende:
dat zullen de nerdjes leuk vinden daar, ik persoonlijk iets minder
Je zou zeggen van wel, maar onze bagage is meestal over het maximaal toegestane gewicht, mede door de duikspullen die mee gaan. Volgend jaar 15 februari gaan we desondanks wel weer die kant op...quote:
wel aardig:quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zojuist m'n buurvrouw gezien (kwam een pakje ophalen) en ze zag er wel aardig uit
mjah maar dan ben ik er zelf nog niet zo blij meequote:Op donderdag 17 juli 2008 16:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan zo'n omslagdoek meenemen om de nerdjes niet helemaal op tilt te laten slaan...
Eerste mogelijkheidquote:
Ik hoop niet dat jij een van die mensen bent die een halve dag van te voren daar al naartoe gaat om in de rij te gaan wachten he... ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:31 schreef Etcetera het volgende:
dat zullen de nerdjes leuk vinden daar, ik persoonlijk iets minder
mooiquote:
nee ik zit bij de crew ga mee met Pitt die bij de crew zitquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij een van die mensen bent die een halve dag van te voren daar al naartoe gaat om in de rij te gaan wachten he... ?
Verder vrij sneu filmpje om eerlijk te zijn, denk niet dat die presentator binnenkort bij RTL aan de slag gaat..![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:06 schreef Whiteguy het volgende:
Oh... en zo lang die gasten van geenstijl hem nog niet op dumpert.nl hebben toegevoegd, maar even op mn eigen homepage gezet:
*klik*
Gratis ijsjes bij de lokale snackbar. Wie wil mij trakteren ?
Afgelopen zondag met Sven, z'n ouders en zusjes op een terrasje gezeten. Vond het veel gezelliger dan in Groningen.quote:
leuk he huisdierenquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:08 schreef Soempie het volgende:
Ik word echt strondziek van die katten. Lola heeft net in een uur tijd:
- in de gordijnen gehangen
- het scheerding van Sven aangezet. Helaas zonder zichzelf kaal te scheren.
- een plant uitgegraven
- kattenbakkorrels 2 meter om de kattenbak verspreid
- mij een haal op m'n neus gegeven.
En vannacht vond ze het leuk m'n haar helemaal af te lebberen. Ik werd pas wakker toen ze aan m'n oor begon.![]()
![]()
Neo is een schatje.
Dat is nou een echte jonge katquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:08 schreef Soempie het volgende:
- een plant uitgegraven
En vannacht vond ze het leuk m'n haar helemaal af te lebberen. Ik werd pas wakker toen ze aan m'n oor begon.![]()
![]()
Neo is een schatje.
En ze spellen sundae ook nog verkeerdquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:06 schreef Whiteguy het volgende:
Oh... en zo lang die gasten van geenstijl hem nog niet op dumpert.nl hebben toegevoegd, maar even op mn eigen homepage gezet:
*klik*
Zo zijn kattenquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:08 schreef Soempie het volgende:
- een plant uitgegraven
![]()
Neo is een schatje.
Ik snap het niet, als je 1 euro extra betaald krijg je ene gratis ijsje?quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:06 schreef Whiteguy het volgende:
*klik*
quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik snap het niet, als je 1 euro extra betaald krijg je ene gratis ijsje?
Miauw!quote:
Eh... eh... geen idee wat voor geluid kleine panda's makenquote:[ afbeelding ]
Zeg het even dan volgende keer voordat je weer drie dagen weg bent. Sla ik put-opties inquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:41 schreef iamredleader het volgende:zo, werk overleefd
drie daagjes weg en de beurs stort in...
Nog 1 dag en dan weekend
En die poesjes!
quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, vanuit het nieuwe, tijdelijke huis. Echt een leuk huisje en slechts een paar minuten bij werk van vader en broer vandaan. Vanmiddag na lang hanessen de sleutel gehad en 2 behulpzame ooms hebben een hulprondje gereden langs familie en relaties dus bedden, bank, stoelen, tafels, tv etc zijn aanwezig. Keuken op koelkast na volledig ingericht
inderdaad. Nog geen succes met laptop HD maar dat komt door tijdgebrek. Heb er alle vertrouwen inquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Kun je tenminste weer een beetje normaal leven tot je je huis weer in kunt
Al wat verder met je HD?
Geen koelkast? Dat lijkt me toch wel lastig...quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, vanuit het nieuwe, tijdelijke huis. Echt een leuk huisje en slechts een paar minuten bij werk van vader en broer vandaan. Vanmiddag na lang hanessen de sleutel gehad en 2 behulpzame ooms hebben een hulprondje gereden langs familie en relaties dus bedden, bank, stoelen, tafels, tv etc zijn aanwezig. Keuken op koelkast na volledig ingericht
Krijg je bij je huisvestingsperikelen nog hulp van gemeentelijke instanties of zo?quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
gemeente? Wie zijn dat? Ohja, dat zijn die mensen die heimelijk fotos kwamen maken en snel wegliepen toen we vroegen wat ze kwamen doenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben alweer een uurtje in de running...
[..]
Krijg je bij je huisvestingsperikelen nog hulp van gemeentelijke instanties of zo?
Of is het 'helaas, pindakaas!' en mag je alles zelf uitzoeken?
13:51 18 Juli 2008quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:12 schreef MadMaster het volgende:
Doe ik deze nog even:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |