Dat is de europese versie idd, las er van de week een stukje over. Scheen dat ie gister in NL was, maar dat heb ik gemist natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:52 schreef Whiteguy het volgende:
Ben maar weer 'dirty jobs' aan het kijken.
Tegenwoordig presenteert Peter Schmeichel dat ook. Doet ie nog best leuk eigenlijk.
Geweldig om te zien hoe die katten met de panda omgaan, als een speelbal wordt hij door de kittens door de mand gebonjourd...quote:Poes zoogt Panda!
Een pasgeboren kleine panda uit Artis heeft een bijzondere adoptiemoeder gekregen. Nadat het jong door zijn moeder was verstoten, heeft een huiskat van een van de dierverzorgers de zorg overgenomen. Naast haar eigen vier kittens, zoogt de poes nu ook de kleine panda. Dat heeft de Amsterdamse dierentuin laten weten.
De kleine panda, ook wel rode panda genoemd, leeft net als zijn grote ‘neef’, in bamboebossen. De kleine panda komt voor in het oostelijk Himalayagebergte. In Azië zijn panda’s een bedreigde diersoort. Met behulp van fokprogramma’s wordt de soort, in de loop van de tijd, behoed voor uitsterven.
De babypanda is afkomstig uit een nest van twee jongen van kleine pandamoeder Gladys en vader Werner. Aanvankelijk leek de moeder zich goed over de beide jongen te ontfermen, maar na een dag werden ze onderkoeld in het perk aangetroffen. Een huiskat van een van de verzorgers was net bevallen, waarna de poging is gewaagd om deze jonge panda’s door de poes te laten zogen.
Een panda heeft de eerste cruciale dagen niet overleefd. De conditie van het pandajong was al zwak toen beide kleine panda’s bij de huiskat werden geplaatst. Het is niet een unicum dat een huisdier, zoals kat of hond, een jong van een wild dier zoogt. Wel is het voorzover bekend, niet eerder voorgekomen in Europa dat een huiskat een kleine panda zoogt. De babypanda moet nog zeker een paar weken worden gezoogd.
Bron: Telegraaf
Ik wou al vragen: heb je vakantie dat je het zo laat maakt?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:11 schreef iamredleader het volgende:
Dat zal inderdaad best apart zijn.
Maar goed, ik vind het welletjes, bedtijd
Nee helaasquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wou al vragen: heb je vakantie dat je het zo laat maakt?
Dat was ik.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:08 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren nog geen woonruimte kunnen krijgen. Mijn vader zit nu bij de makelaar voor een huisje met goede potentie.
Ik ga straks mijn hard drives proberen.
Iemand schreef iets over dat datalabs heel duur zijn. Dat weet ik. Ik heb er eerder wat heen moeten brengen van het werk. Maar ik bekijk het zo: mijn data is mij meer waard dan 600,-
Maar wellicht is het niet nodig
Alleen mijn laptop HD moet ik nog even wat voor verzinnen maar ik ga wel even wat rondbellen vandaag.
ik zou gewoon kijken wat je wilt hebben aan specs, daarmee naar een telefoonzaak gaan, kijken wat het beste overeenkomtquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Iemand hier verstand van mobiele telefoons? Ik mag een nieuwe uitzoeken, iemand suggesties? mijn voorkeur gaat uit naar Nokia, maar hoeft niet per se
Ligt er natuurlijk aan wat je wilt...quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Iemand hier verstand van mobiele telefoons? Ik mag een nieuwe uitzoeken, iemand suggesties? mijn voorkeur gaat uit naar Nokia, maar hoeft niet per se
Nee, geen verstand. Maar wat ^^ hierboven is gezegd, is correct: kijk gewoon naar wat jouw wensen zijn, naar je budget en naar je eventuele "luxe" wensen. En probeer de telefoons in een winkel, dan zie je ook vaak of bepaalde functionaliteit wenselijk is.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Op mn werk laatst even mogen spelen met een HTC touch diamond. Tof ding, maar is wel zonde als je hem alleen gaat gebruiken voor bellen en sms-en. Ongeveer net zo groot als een N95, maar half zo dik.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kan zonder bijbetalen een Nokia N95 krijgen als ik het goed zie bij Hi, maar die vind ik waarschijnlijk ff te groot
Ik hoef er ook weinig bijzonders mee te doen, alleen een aardige camera zou wel handig zijn.
Ohja joh?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:09 schreef Yurithemaster het volgende:
volgens mij heb ik wle misschien nesle gevonden maar dat zal wel niet
Voor als je hem ooooit nog wilt deleten:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je daar hyves voor moest hebben.![]()
Ik wilde m'n hyves deleten, maar ik kan nergens vinden hoe dat moet.
Dan neem ik een kleinere telefoon bij mijn verlenging (september) en dan ruilen wequote:Op woensdag 16 juli 2008 11:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kan zonder bijbetalen een Nokia N95 krijgen als ik het goed zie bij Hi, maar die vind ik waarschijnlijk ff te groot
Ik hoef er ook weinig bijzonders mee te doen, alleen een aardige camera zou wel handig zijn.
Zooooooooooooooooo lief:quote:
Hij/Zij* heeft z'n oogjes nog gesloten, maar hij/zij* reageerde wel op de flits toen ik de foto nam. Je zag hem haar* terugtrekken toen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zooooooooooooooooo lief:
[-----------------------------]
Liefheidsmeter.
als jij 157 vrienden hebt?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:24 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ohja joh?
[..]
Voor als je hem ooooit nog wilt deleten:
Help-> Meest gestelde vragen aan de rechterkant -> Hoe kan ik mijn account deleten ->Klik hier om je account te deleten -> rest volgt vanzelf
Ik heb er gepost. En nu wil ik biefstukquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
My First Biefstuk heeft een schitterende OP
Ff een zakje sla halen, wat ham er doorheen gooien, tomaatje, komkommer, heb jij je vitamineshot ook weer gehadquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik weet nog niet wat ik vanavond ga eten. Heb eigenlijk wel zin in snackvoer (zoals kroket), alleen heb de afgelopen vier dagen eigenlijk al bijzonder weinig groente gegeten (achter elkaar barbecue, chinees, fish n chips en gisteren pizza)
Had ik ook al bedacht: bak sla leeg eten en dan is een kroket niet zo erg meerquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ff een zakje sla halen, wat ham er doorheen gooien, tomaatje, komkommer, heb jij je vitamineshot ook weer gehad
Kun je er gelijk biefstuk bij eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |