Voorpret? Nou, als ik de meeste mensen zie zitten stressen en hun relatie bijna op het spel zie zetten zie ik de pret er niet van in.quote:
En dan? In bijna alle landen hebben ze winkels.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga maandag weg, ga morgen wassen en pak zondag m'n spullen in. Als je een uur van tevoren pakt vráág je er gewoon om belangrijke dingen te vergeten.
Kijk! Dat is stoer! Alsof je de vakantie echt niet overleefd als je niet genoeg onderbroeken mee neemt. Kun je daar ook kopen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:26 schreef rival het volgende:
ik ga morgenochtend op vakantie.
ga ik vanavond eens kijken wat ik in mijn koffer ga stoppen.
ik zorg er wel voor dat ik de laatste dagen geen kleding draag die ik mee wil, zodat dat gewassen is enzo.
en dan van die mensen die 4 dagen geleden al aan me vroegen, heb je dit? heb je dat? boeie, daar kom ik vanzelf wel achter
Als dat op mij slaat?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:27 schreef dagdag het volgende:
sommige mensen gaan op vakantie in plaats van centerparcs
Goed, met wassen hou ik rekening. Maar dat is het dan ook wel. Als ik nauwelijks gel meer heb en kom daar vlak voor vertrek achter? Gel heb je in heel de westerse wereld, daarbuiten maakt het ze geen flikker uit.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:29 schreef Kekaa het volgende:
Uhm.... het kan natuurlijk in een half uurtje ofzo.
Wel moet ik van tevoren rekening houden met wat ik mee wil nemen, en of dat dan dus nog gewassen moet worden. En misschien wil ik wel nieuwe shampoo e.d. mee in bijv. een kleiner formaat, want handiger meenemen.
Dat soort dingen moet je niet een half uur van tevoren bedenken, maar een paar dagen eerder.
Dus, het daadwerkelijke inpakken kan heel snel, maar het plannen begint wel al eerder.
mijn boxerlade is overvol, dus die heb ik sowieso genoeg. sokken e.d. hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kijk! Dat is stoer! Alsof je de vakantie echt niet overleefd als je niet genoeg onderbroeken mee neemt. Kun je daar ook kopen.
zou je ook weleens willen hequote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:27 schreef dagdag het volgende:
sommige mensen gaan op vakantie in plaats van centerparcs
BELANGRIJKE dingen zeg ik, zoals reisdocumenten, portemonnee, telefoon...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan? In bijna alle landen hebben ze winkels.
Ik ben overigens nog nooit iets vergeten wat ik ook miste op vakantie. (goed 1x mijn rijbewijs, maar toen waren we de stad nog niet uit)
Hoe heb je de boel daarna schoon gehouden?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
BELANGRIJKE dingen zeg ik, zoals reisdocumenten, portemonnee, telefoon...
Oh, en ik heb heel Parijs afgezocht op zoek naar washandjes / badsponzen (toch wel zo fijn als je je pruim ook schoon kunt houden op vakantie), maar heb ze nergens gevonden hoor. Sindsdien zorg ik dat ik alles wat ik nodig heb bij me heb.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:39 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en ik heb heel Parijs afgezocht op zoek naar washandjes / badsponzen (toch wel zo fijn als je je pruim ook schoon kunt houden op vakantie),
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |