abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60190822
Ik heb echt zo'n schijt hekel aan die vroeg inpakkers. Soms wel 3 dagen voor de vakantie beginnen ze al. Waarom? Bang dat je wat vergeet? De gemiddelde Nederlander gaat sowieso niet op een vakantie in een land waar ze niet gewoon ook alles hebben wat je mogelijk nodig zou kunnen hebben. Tuurlijk, de oplader van je mobiel wordt lastig, maar die vergeet je toch niet. Gruwelijk, alsof je dan extra van je vakantie kan genieten omdat je de dagen ervoor hebt lopen stressen.

TS heeft dat probleem niet. Een uur van te voren beginnen is meestal nog te vroeg. Hoe lang heb je nodig om spullen bij elkaar te zoeken en in een koffer of tas te stoppen???

TS is stoer

De first poster is ook stoer!
pi_60190848
Voorpret.
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 15:23:47 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60190875
Ik ga maandag weg, ga morgen wassen en pak zondag m'n spullen in. Als je een uur van tevoren pakt vráág je er gewoon om belangrijke dingen te vergeten.
Niet meer actief op Fok!
pi_60190883
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:22 schreef Biancavia het volgende:
Voorpret.
Voorpret? Nou, als ik de meeste mensen zie zitten stressen en hun relatie bijna op het spel zie zetten zie ik de pret er niet van in.

(ps. jij bent stoer )
pi_60190915
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga maandag weg, ga morgen wassen en pak zondag m'n spullen in. Als je een uur van tevoren pakt vráág je er gewoon om belangrijke dingen te vergeten.
En dan? In bijna alle landen hebben ze winkels.

Ik ben overigens nog nooit iets vergeten wat ik ook miste op vakantie. (goed 1x mijn rijbewijs, maar toen waren we de stad nog niet uit)
pi_60190943
ik ga morgenochtend op vakantie.
ga ik vanavond eens kijken wat ik in mijn koffer ga stoppen.

ik zorg er wel voor dat ik de laatste dagen geen kleding draag die ik mee wil, zodat dat gewassen is enzo.

en dan van die mensen die 4 dagen geleden al aan me vroegen, heb je dit? heb je dat? boeie, daar kom ik vanzelf wel achter
pi_60190964
sommige mensen gaan op vakantie in plaats van centerparcs
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_60190968
Ik pak juist altijd van te voren in om stress te voorkomen. Elke keer als ik iets tegen kom dat ik mee wil dan smijt ik het in mn tas..
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_60190972
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:26 schreef rival het volgende:
ik ga morgenochtend op vakantie.
ga ik vanavond eens kijken wat ik in mijn koffer ga stoppen.

ik zorg er wel voor dat ik de laatste dagen geen kleding draag die ik mee wil, zodat dat gewassen is enzo.

en dan van die mensen die 4 dagen geleden al aan me vroegen, heb je dit? heb je dat? boeie, daar kom ik vanzelf wel achter
Kijk! Dat is stoer! Alsof je de vakantie echt niet overleefd als je niet genoeg onderbroeken mee neemt. Kun je daar ook kopen.
pi_60191012
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:27 schreef dagdag het volgende:
Als dat op mij slaat?

Puerto Rico: trein van 7:19, 's ochtends ingepakt
Portugal: 's nachts naar schiphol, 's avonds ingepakt
Cuba: trein van ~12:00, 10:00 begonnen met inpakken
pi_60191013
Uhm.... het kan natuurlijk in een half uurtje ofzo.
Wel moet ik van tevoren rekening houden met wat ik mee wil nemen, en of dat dan dus nog gewassen moet worden. En misschien wil ik wel nieuwe shampoo e.d. mee in bijv. een kleiner formaat, want handiger meenemen.
Dat soort dingen moet je niet een half uur van tevoren bedenken, maar een paar dagen eerder.
Dus, het daadwerkelijke inpakken kan heel snel, maar het plannen begint wel al eerder.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 15:30:19 #12
209810 Scherpkoekje
Scherp en koekig
pi_60191053
Als ik naar mijn vriendin (woont in finland) ga kieper ik ook de avond van tevoren de helft van mijn kledingkast + opladers + tandenborstel/scheerspullen in mijn tas.

Nog nooit iets dat ik nodig had vergeten

Onzin, dat 3 dagen van tevoren inpakken
```/l
(゚、 。 7
 l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
 じしl_, )ノ
pi_60191064
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:29 schreef Kekaa het volgende:
Uhm.... het kan natuurlijk in een half uurtje ofzo.
Wel moet ik van tevoren rekening houden met wat ik mee wil nemen, en of dat dan dus nog gewassen moet worden. En misschien wil ik wel nieuwe shampoo e.d. mee in bijv. een kleiner formaat, want handiger meenemen.
Dat soort dingen moet je niet een half uur van tevoren bedenken, maar een paar dagen eerder.
Dus, het daadwerkelijke inpakken kan heel snel, maar het plannen begint wel al eerder.
Goed, met wassen hou ik rekening. Maar dat is het dan ook wel. Als ik nauwelijks gel meer heb en kom daar vlak voor vertrek achter? Gel heb je in heel de westerse wereld, daarbuiten maakt het ze geen flikker uit.

En nu ga ik naar huis, zit op het werk en ga om 16:00 vertrekken voor een weekendje weg en moet mijn tas nog inpakken HAHAHAHAHA
  vrijdag 18 juli 2008 @ 15:32:01 #14
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60191098
eensch met TS
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_60191120
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:27 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Kijk! Dat is stoer! Alsof je de vakantie echt niet overleefd als je niet genoeg onderbroeken mee neemt. Kun je daar ook kopen.
mijn boxerlade is overvol, dus die heb ik sowieso genoeg. sokken e.d. hetzelfde.
ik weet welke kleren ik bezit en wat ik mee wil nemen daarvan....

dingen als deo, luchtjes zonnebrand weetikveelat dat heb ik wel in huis!

het is niet zo dat dit stoer is, maar ik kan niet 3 dagen van te voren al dingen in een koffer stoppen.. dat doe ik als ik het gevoel krijg dat het moet gebeuren.. en dat is altijd het laatste moment...
pi_60191156
Daarbij, op de meeste vakantie bestemmingen zijn dingen als zonnebrand ed drie keer zo duur
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_60191182
ik begin inderdaad gewoon een week van te voren hoor. Shampoo, enzo lekker vast stellen en ja ik ben een zo'n persoon die 4 zonnebrandcrème heeft en 2 tubes tandpasta . overigens neem ik altijd te veel mee
pi_60191212
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:27 schreef dagdag het volgende:
zou je ook weleens willen he
  vrijdag 18 juli 2008 @ 15:39:34 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60191280
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:25 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En dan? In bijna alle landen hebben ze winkels.

Ik ben overigens nog nooit iets vergeten wat ik ook miste op vakantie. (goed 1x mijn rijbewijs, maar toen waren we de stad nog niet uit)
BELANGRIJKE dingen zeg ik, zoals reisdocumenten, portemonnee, telefoon...

Oh, en ik heb heel Parijs afgezocht op zoek naar washandjes / badsponzen (toch wel zo fijn als je je pruim ook schoon kunt houden op vakantie), maar heb ze nergens gevonden hoor . Sindsdien zorg ik dat ik alles wat ik nodig heb bij me heb.
Niet meer actief op Fok!
pi_60191307
Mwoah, ik wil toch wel flink wat van m'n eigen kleding meenemen altijd (vooral voor bij het uitgaan, iets wat je natuurlijk wel vrijwel elke avond doet ). Hoef niet voor lul te lopen in die foute nep-merkshirtjes die ze op Kreta etc. verkopen

Ik zet altijd m'n koffer 1 dag vantevoren klaar, en in de loop van de dag stop ik er wat dingen in, om een paar uurtjes voordat je vertrekt nog even een korte check te doen.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 15:41:18 #21
209810 Scherpkoekje
Scherp en koekig
pi_60191336
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

BELANGRIJKE dingen zeg ik, zoals reisdocumenten, portemonnee, telefoon...

Oh, en ik heb heel Parijs afgezocht op zoek naar washandjes / badsponzen (toch wel zo fijn als je je pruim ook schoon kunt houden op vakantie), maar heb ze nergens gevonden hoor . Sindsdien zorg ik dat ik alles wat ik nodig heb bij me heb.
Hoe heb je de boel daarna schoon gehouden?
```/l
(゚、 。 7
 l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
 じしl_, )ノ
  vrijdag 18 juli 2008 @ 15:41:48 #22
81894 godigita
Trollercoaster
pi_60191347
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:39 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en ik heb heel Parijs afgezocht op zoek naar washandjes / badsponzen (toch wel zo fijn als je je pruim ook schoon kunt houden op vakantie),
  vrijdag 18 juli 2008 @ 15:43:18 #23
206768 Plane_mad
Works with 'busses
pi_60191384
Nouja als ik weer eens naar een ander continent voor zo'n 5 weken op vakantie ga, dan begin ik toch wel ruim op tijd met het neer smijten van dingetjes in een hoekje, als ik er aan denk, meteen pakken en daar neerleggen, werkt wel! Want daar hebben ze echt niet alles wat wij hier hebben, en als ze het hebben is het vaak een heel vreemde variant, overigens, mijn kleren pak ik ook pas de avond van te voren

Zondag ga ik voor 5 dagen naar Parijs met vriendje-lief maar dan ga ik zaterdag avond pas pakken
pi_60191403
1 dag van te voren, maar wel al een lijstje Dat is dan vooral voor de kindjes en voor medicijneboel.
Verder ben ik niet zo moeilijk, vergeet ik een tandenborstel, nah, koop ik wel een nieuwe.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 15:45:12 #25
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60191428
Ik mag hopen dat je het over vrouwen hebt? Mannen, mannen pakken pas een uur voor vertrek in en vergeten dan hun paspoort. Mannen
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')