Had verwacht dat je zou zeggen dat ie lederhösen aan hadquote:Op maandag 14 juli 2008 11:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tjeez, ik kijk zo een Amerikaanse kinderserie en daar besluit zo een meisje in het Duits te schelden zodat ze er niet meer op aangesproken wordt tijdens te wedstrijd. Maar dan krijgt ze alsnog een overtreding omdat de scheidsrechter Duits is. Hoe ze dat laten zien? O.a. omdat ie verdorie KLOMPEN aan heeft. Omg![]()
![]()
![]()
![]()
dat had ik tenminste nog begrepen...quote:Op maandag 14 juli 2008 17:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Had verwacht dat je zou zeggen dat ie lederhösen aan had
misschien waren ze gewoon in de war met dutch en deutschquote:Op maandag 14 juli 2008 17:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat had ik tenminste nog begrepen...
nah ze hadden het toch echt over 'german'quote:Op maandag 14 juli 2008 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien waren ze gewoon in de war met dutch en deutsch
Dan zijn ze gewoon domquote:Op maandag 14 juli 2008 17:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nah ze hadden het toch echt over 'german'
en da's oud nieuwsquote:
Sprak hij teder en het topic viel stil...quote:
Yupquote:Op maandag 14 juli 2008 17:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
word ik nu terug gepakt?![]()
Dankje voor alle felicitaties
Dat doe ik best vaak omdat allemaal random mensen me toevoegenquote:Op maandag 14 juli 2008 19:49 schreef Etcetera het volgende:
de eerste 'let's hyve' uitnodigin geweigerd
* kijkt stoer![]()
Foto's van vóór en na de extreme make-over?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:03 schreef Etcetera het volgende:
ik kende die meid wel die me wilde toevoegen, Pitt en ik zijn een paar jaar geleden nog wel met haar omgegaan maar ze is nogal veranderd. het was een huppelkutje en nu is het een gangster-wannabe-slet-achtig-iets
Ik doe (ook) niet aan hyves...quote:Op maandag 14 juli 2008 20:43 schreef Etcetera het volgende:
ik kan haar hyves pagina postenmoet je wel eerst vriendjes met haar worden
Al dat soort communities mijd ik als de pest.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:45 schreef Etcetera het volgende:
ik vraag me soms af waarom ik er aan begonnen benhou het ook nauwelijks bij :p
Nee, dit is vrijblijvend.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:56 schreef Etcetera het volgende:
maar is FOK! ook niet zo'n soort community
Hyves is toch ook vrijblijvend?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dit is vrijblijvend.
Heb ik geen zin of ben ik weg, dan heb ik geen verplichtingen.
En je hoeft niet (mag wel) je hele lek en gebrek op je persoonlijke pagina te zetten...
Bij deze de ultieme test gedaan....quote:Op maandag 14 juli 2008 21:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hyves is toch ook vrijblijvend?Je kunt er evenveel op zetten als je zelf wilt, mensen die je niet wilt accepteer je gewoon niet, als je geen foto's erop wil doe je dat gewoon niet.
Het spelletje van accepteren of niet, dat is me al te irritant.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hyves is toch ook vrijblijvend?Je kunt er evenveel op zetten als je zelf wilt, mensen die je niet wilt accepteer je gewoon niet, als je geen foto's erop wil doe je dat gewoon niet.
Ach aangezien je toch al meer over me weet dan je op hyves zal vinden kan het geen kwaadquote:
Yupquote:Op maandag 14 juli 2008 22:09 schreef MadMaster het volgende:
MaJo, heb je de DVD nog ontvangen?
Neuh, even een moment van verveling. Ik kan wel dingen gaan doen (zoals de afwas) maar daar heb ik geen zin inquote:
Och, dat valt toch ook wel weer mee denk ik.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach aangezien je toch al meer over me weet dan je op hyves zal vinden kan het geen kwaad
quote:
Daar is hyves toch ook voor?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:49 schreef Whiteguy het volgende:
Tssk.. het is best makkelijk eigenlijk om mensen op hyves te vinden... nu al 3 gevonden uit de SC
ik was redelijk onvindbaar geloof ikquote:Op maandag 14 juli 2008 22:49 schreef Whiteguy het volgende:
Tssk.. het is best makkelijk eigenlijk om mensen op hyves te vinden... nu al 3 gevonden uit de SC
Is dat een uitdaging ?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik was redelijk onvindbaar geloof ik
doe 'squote:
nope, heb wel weer genoeg IRC gezien voor vandaagquote:
Wie dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:49 schreef Whiteguy het volgende:
Gevonden, je hebt een invite van mijquote:
Okay, dan nietquote:[..]
nope, heb wel weer genoeg IRC gezien voor vandaag
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gevonden, je hebt een invite van mij
Ik heb nog geen invite van WG gehad, maar ik weet niet of hij ook invites verstuurde of alleen even mensen ging zoekenquote:Op maandag 14 juli 2008 23:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
ik wacht nog ff met accepterenanders krijg Wg het waarschijnlijk een beetje makkelijk
Ik heb hem in de VS gekeken vorige week, was wel vermakelijke film hoorquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:23 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb tot nu toe gevonden (+ invite) MaJo, Soemp, PS.
Etc is inderdaad wat lastiger te vinden
ik weet waar het over gaat, en ik weet hoe Will Smith kan acteren. wordt vast wel tof dus (ga ik vanuit tenminste)quote:Op maandag 14 juli 2008 23:23 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik heb hem in de VS gekeken vorige week, was wel vermakelijke film hoorIn het begin zat ik echt van: ... uh ja..
maar daarna vond ik hem wel leuk
Ik vond Hot Fuzz geweldig grappig, in elk geval leuker dan de rest van de zaalquote:Op maandag 14 juli 2008 23:28 schreef Nesle het volgende:
Dan zou ik er zeker heen gaan hoor, mijn zus en ik zaten bij een stukje echt te janken van het lachen gewoon, zo grappig vonden we hetAl die amerikanen geïrriteerd om te kijken omdat we zo moesten lachen
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Etc, je bent moeilijk te vindenik ga slapen
![]()
Hoe zoek jij dat zo makkelijk op danquote:Op maandag 14 juli 2008 23:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Etc, je bent moeilijk te vindenik ga slapen
![]()
Sociale netwerken kennen wil ook nog wel es helpenquote:Op maandag 14 juli 2008 23:54 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hoe zoek jij dat zo makkelijk op danHeb je toch voornaam/achternaam/woonplaats voor nodig?
Voornaam èn achternaam hoeft niet eens. Naam en woonplaats. Of naam en school ofzoiets. Maar ik heb al 3x contact gekregen met een leuke boy die ik ontmoet had op die manierquote:Op maandag 14 juli 2008 23:54 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hoe zoek jij dat zo makkelijk op danHeb je toch voornaam/achternaam/woonplaats voor nodig?
Kloptquote:
Vroeg ik me ook af want ik kan gewoon niemand van de akqsc vinden terwijl ik toch namen en woonplaatsen weetquote:Op maandag 14 juli 2008 23:54 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik kan soempie niet vinden dus ik schiet niets opquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:16 schreef Nesle het volgende:
Ahhh, iedereen heeft soemp gewoon als hyves vriendje..ja dan wordt het makkelijker
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik kan soempie niet vinden dus ik schiet niets op
Terechtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:51 schreef wyccie het volgende:
Tja, Nesle.
Ik heb helaas geen medelijden met je.
Ik had daar geen last van want ik had al een vreemdslaap ritmequote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:41 schreef Nesle het volgende:
Ik zit nog steeds in een Amerikaans ritme, slaap pas rond een uur of 05.00
Erg vermoeiend omdat ik haast elke dag om 12.00 moet beginnen...
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geez.. dat was het eerste wat ik deed... maar gewoon er overheen gekeken
Ik ben gewoon nog onvindbaar voor sommige mensen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik kan soempie niet vinden dus ik schiet niets op
Het zit jou niet zo mee he?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:07 schreef iamredleader het volgende:
Bleg. Verkouden/keelontsteking, ziek thuis
Klinkt toch wel als een geluk bij een ongeluk danquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:48 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag als het goed is een tijdelijk huis.
Gisteren apparatuur bekeken. Mijn laptop HD heeft een miniscuul schroeiplekje dus die zal nog goed zijn.
Van mijn 3 externen zijn er 2 nog prima en de 3e heeft wel wat moeten doorstaan. Ik denk dat ik die weg ga brengen naar een lab. Gewoon voor de zekerheid.
Ik denk dat ik 'm gewoon aan kan sluiten maar liever maar zekerheid.
Vooralsnog wel ja. Maar die éne schijft baart me toch enigzins wat zorgen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Klinkt toch wel als een geluk bij een ongeluk dan![]()
quote:En ook wel lekker dat je nu tijdelijke woonruimte hebt
Hihi, jij heb ttoch echt míj toegevoegd!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:09 schreef Etcetera het volgende:
ik voorspel dat ik morgen dan minimaal 2 nieuwe wannebe vriendjes heb
ik ga ook slapen, vind het wel weer leuk geweest voor vandaag
Kun je het niet beter eerst zelf proberen... wegbrengen naar zo'n lab is ECHT HEEL ERG duur kan ik je vertellen. (vooronderzoek al gauw 100 excl btw, recovery 'vanaf' 500ex en snel oplopend...)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:48 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren apparatuur bekeken. Mijn laptop HD heeft een miniscuul schroeiplekje dus die zal nog goed zijn.
Van mijn 3 externen zijn er 2 nog prima en de 3e heeft wel wat moeten doorstaan. Ik denk dat ik die weg ga brengen naar een lab. Gewoon voor de zekerheid.
Ben een paar dagen hier niet aanwezig geweest, heb je soms brand of kortsluiting gehad?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:48 schreef Nembrionic het volgende:
Hij heeft inderdaad brand gehad, waarschijnlijk door kortsluiting.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben een paar dagen hier niet aanwezig geweest, heb je soms brand of kortsluiting gehad?
Gloeiende gloeiende, heb één keer een brand meegemaakt (verkeerd aangesloten gasleiding op een boiler die daardoor 's nachts in de fik vloog) en dat wil ik niet weer meemaken...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad brand gehad, waarschijnlijk door kortsluiting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |