Het enige dat ik wilde zien was Peter Pan, verder was Ilse de Lange wel aardig. Voicst was er ook en verder nog wat onbekende bandjes. En oh ja, de jeugd van tegenwoordigquote:
quote:
Ik nietquote:Op zondag 13 juli 2008 21:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind de Jeugd best grappig eigenlijkLekker beat iig
![]()
Ja, gelukkig welquote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik dacht al dat je dat ging zeggenPrecies zo
Mijn weekend begon donderdag, 3 nachten veel te kort geslapen, dus nu ff bijtanken. Morgen kan ik ook om half 9 uit bed gebeld worden als het tegenzitquote:Op zondag 13 juli 2008 22:05 schreef MaJo het volgende:
Wat gaan jullie allemaal vroeg slapen
Ik nog lang nietben nu onderweg naar wijk, want morgen werken. Maar eerst desperate housewives kijken
Ik moet morgenochtend ook op tijd op en heb dit weekend veel te weinig geslapen. Alleen vroeg naar bed gaan zit niet in mijn systeemquote:Op zondag 13 juli 2008 22:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mijn weekend begon donderdag, 3 nachten veel te kort geslapen, dus nu ff bijtanken. Morgen kan ik ook om half 9 uit bed gebeld worden als het tegenzit
Wonderbaarlijk goed eigenlijk*O* behoorlijke kutweek achter de rug maar gister heeft me toch wel erg goed gedaanquote:Op zondag 13 juli 2008 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoe is het nu eigenlijk met jou MaJo? Beetje okee?
Mij is bestquote:Op zondag 13 juli 2008 22:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk goed eigenlijk*O* behoorlijke kutweek achter de rug maar gister heeft me toch wel erg goed gedaanen zondag lekker voor 3,5 week op vakantie dus dat is ook fijn
En met jou?
Lekkerquote:Op zondag 13 juli 2008 22:28 schreef Nesle het volgende:
joehoe
menn, kom je net terug van vakantie krijg je je werkrooster door![]()
gisteren en vandaag.. ma di do vr za en zondagjeuj
Danjequote:Op maandag 14 juli 2008 00:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gefeliciteerd Yuri!
Je zou binnenkort jarig zijn, de taart was een goede hintquote:Op maandag 14 juli 2008 00:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Danje
Wist je het nog of alleen omdat ik een taart poste?![]()
Jij gaat gewoon niet mee met de massa maar det je eigen ding das ook hip en coolquote:Op maandag 14 juli 2008 01:46 schreef wyccie het volgende:
Ik ben jaloers dat ik niet zo hip en cool ben.![]()
Nou, oma gaat nu maar eens slapen.
Waarschijnlijk. Contra-expertise komt vandaag.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:39 schreef wyccie het volgende:
Poeh, damn.
Ik zou ook moe zijn als er brand was. Je leven is dan zo ontregeld.
Succes met alles weer op orde maken.
Hoe is er nou eigenlijk brand ontstaan? Kortsluiting?
Nicequote:
Bij dat meisje is een skinny dan ook wel écht lelijkquote:Op maandag 14 juli 2008 01:46 schreef wyccie het volgende:
Postte MM hier nou laatst die foto van skinny jeans? Nu heeft iemand anders (of kloon van MM) een topic gestart met de vraag waarom mensen in een skinny altijd in een x-been pose staan. Voorbeelden te zien in het Post hier je outfit-topic.
Echt bizar gewoon. Van die überhippe pubers die elkaar de hemel inprijzen bij elk outfit dat er zo nonchalant en shabby mogelijk uitziet, maar waarvoor ze wel een uur voor de kast hebben gestaan en dat ze een weekloon heeft gekost.
En ook de foto's zo nemen dat per ongeluk expres de strap van de spiegelreflex, de lippiercing, de gitaar of die hippe poster te zien zijn.
Zo erg gemaakt.![]()
Ik ben jaloers dat ik niet zo hip en cool ben.![]()
Nou, oma gaat nu maar eens slapen.
Je mag nog steeds de laptop lenen...is die van Sven en niet die trage van mij.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb mijn laptop bekeken en die heeft behoorlijke brandschade opgelopen maar ik geef mijn HD een goede kans. Dus dat wordt één van de dingen die ik morgen ga proberen eruit te slopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |