quote:
Ik nietquote:Op zondag 13 juli 2008 21:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind de Jeugd best grappig eigenlijkLekker beat iig
![]()
Ja, gelukkig welquote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik dacht al dat je dat ging zeggenPrecies zo
Mijn weekend begon donderdag, 3 nachten veel te kort geslapen, dus nu ff bijtanken. Morgen kan ik ook om half 9 uit bed gebeld worden als het tegenzitquote:Op zondag 13 juli 2008 22:05 schreef MaJo het volgende:
Wat gaan jullie allemaal vroeg slapen
Ik nog lang nietben nu onderweg naar wijk, want morgen werken. Maar eerst desperate housewives kijken
Ik moet morgenochtend ook op tijd op en heb dit weekend veel te weinig geslapen. Alleen vroeg naar bed gaan zit niet in mijn systeemquote:Op zondag 13 juli 2008 22:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mijn weekend begon donderdag, 3 nachten veel te kort geslapen, dus nu ff bijtanken. Morgen kan ik ook om half 9 uit bed gebeld worden als het tegenzit
Wonderbaarlijk goed eigenlijk*O* behoorlijke kutweek achter de rug maar gister heeft me toch wel erg goed gedaanquote:Op zondag 13 juli 2008 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoe is het nu eigenlijk met jou MaJo? Beetje okee?
Mij is bestquote:Op zondag 13 juli 2008 22:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk goed eigenlijk*O* behoorlijke kutweek achter de rug maar gister heeft me toch wel erg goed gedaanen zondag lekker voor 3,5 week op vakantie dus dat is ook fijn
En met jou?
Lekkerquote:Op zondag 13 juli 2008 22:28 schreef Nesle het volgende:
joehoe
menn, kom je net terug van vakantie krijg je je werkrooster door![]()
gisteren en vandaag.. ma di do vr za en zondagjeuj
Danjequote:Op maandag 14 juli 2008 00:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gefeliciteerd Yuri!
Je zou binnenkort jarig zijn, de taart was een goede hintquote:Op maandag 14 juli 2008 00:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Danje
Wist je het nog of alleen omdat ik een taart poste?![]()
Jij gaat gewoon niet mee met de massa maar det je eigen ding das ook hip en coolquote:Op maandag 14 juli 2008 01:46 schreef wyccie het volgende:
Ik ben jaloers dat ik niet zo hip en cool ben.![]()
Nou, oma gaat nu maar eens slapen.
Waarschijnlijk. Contra-expertise komt vandaag.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:39 schreef wyccie het volgende:
Poeh, damn.
Ik zou ook moe zijn als er brand was. Je leven is dan zo ontregeld.
Succes met alles weer op orde maken.
Hoe is er nou eigenlijk brand ontstaan? Kortsluiting?
Nicequote:
Bij dat meisje is een skinny dan ook wel écht lelijkquote:Op maandag 14 juli 2008 01:46 schreef wyccie het volgende:
Postte MM hier nou laatst die foto van skinny jeans? Nu heeft iemand anders (of kloon van MM) een topic gestart met de vraag waarom mensen in een skinny altijd in een x-been pose staan. Voorbeelden te zien in het Post hier je outfit-topic.
Echt bizar gewoon. Van die überhippe pubers die elkaar de hemel inprijzen bij elk outfit dat er zo nonchalant en shabby mogelijk uitziet, maar waarvoor ze wel een uur voor de kast hebben gestaan en dat ze een weekloon heeft gekost.
En ook de foto's zo nemen dat per ongeluk expres de strap van de spiegelreflex, de lippiercing, de gitaar of die hippe poster te zien zijn.
Zo erg gemaakt.![]()
Ik ben jaloers dat ik niet zo hip en cool ben.![]()
Nou, oma gaat nu maar eens slapen.
Je mag nog steeds de laptop lenen...is die van Sven en niet die trage van mij.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb mijn laptop bekeken en die heeft behoorlijke brandschade opgelopen maar ik geef mijn HD een goede kans. Dus dat wordt één van de dingen die ik morgen ga proberen eruit te slopen.
Succes!quote:Op maandag 14 juli 2008 13:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oke. Uur van de waarheid. Ik ben naar Soap!
Dat is niet verkeerdquote:Op maandag 14 juli 2008 13:16 schreef Soempie het volgende:
Nou, ik ben onverwacht vrij en krijg de uren die ik vanmiddag moest wel betaald. De meneer bij wie ik schoon moest maken was het vergeten en daarom niet thuis.
Nu kan ik hier thuis poetsen.quote:
Het zou kunnen zeker?quote:
Round Up doet wonderenquote:Op maandag 14 juli 2008 13:46 schreef Soempie het volgende:
Onkruid tussen de tegels in de voortuin weghalen. Gister begon Sven z'n vader dat al weg te trekken.![]()
Daarom ging ik dus wel op tijd m'n nest in gisterquote:Op maandag 14 juli 2008 13:51 schreef MaJo het volgende:
Ik ben gaaaaarTot veel te laat Desperate Housewives gekeken
Maar het was zo spannend
quote:
Achteraf gezien toch best verstandigquote:Op maandag 14 juli 2008 13:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daarom ging ik dus wel op tijd m'n nest in gister
Val je altijd op foute types?quote:Op maandag 14 juli 2008 13:55 schreef MaJo het volgende:
En die jongen van zaterdag blijkt dus echt een lul te zijn. Niet alleen heeft ie met een ander meisje gezoend, maar hij is ook met haar mee naar huis gegaan.dude dus
http://vroegevogels.vara.nl/nieuws-item.65.0.html?&no_cache=1&tx_ttnews%5Btt_news%5D=119110quote:Op maandag 14 juli 2008 13:55 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
is dat een soort gif? Is dat niet slecht voor bijvoorbeeld katten?
Ik blijk er een radar voor te hebben jaquote:
Probeer eens een tijdje al die 'leuke' mannen te negeren en zoek eens een sukkel uitquote:
quote:Amerikaanse onderzoekers brengen glyfosaat in verband met verhoogde risico’s op lymfklierkanker (non-Hodgkin), miskramen en ADHD. Uit ander onderzoek blijkt dat glyfosaat ook kan leiden tot een vermindering van de productie van geslachtshormonen. Directe blootstelling aan een bestrijdingsmiddel met glyfosaat kan lijden tot hoesten, oogirritatie, diaree, korte ademhaling, overgeven en vermoeidheid. Er is sprake van lichte acute toxiteit.
Je moet het ook wel verdunnen en niet opdrinkenquote:
Nee, vrijdagquote:Op maandag 14 juli 2008 14:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je gaat dus weer stappen met de meiden vanavond ?
quote:<SenorWeird> ugh. I need help
<Duckie5147> with what?
<SenorWeird> I got to the end of a page in this novel i'm reading and I hit the "page down" button on my keyboard.
<Duckie5147> hahaha
<Duckie5147> you need to read things not one the screen
<SenorWeird> and when the page didn't turn, I got pissed and grabbed the mouse and was like where's the damn scroll bar"
<SenorWeird> and then I realized...."you're reading a book. let the mouse go."
goede vraag, willen we zondag heenquote:
Chocoladepudding.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:33 schreef Etcetera het volgende:
ja
beetje muziek luisteren, heb net chocoladepudding staan maken, beetje voorbereiden op CZ
life is sweet
jij verdient geldquote:
saromaquote:Op maandag 14 juli 2008 15:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Chocoladepudding.![]()
Sven wilde saroma toetje Frambozen. Dat is echt jeugdsentiment.![]()
Ik wil hem ook wel zien, maar eerst even afwachten of anderen hem goed vinden. Beetje zonde om naar Antwerpen te rijden voor een echte flutfilm.quote:
Ja, die heel chemische toetjes.quote:
quote:I caught a preview showing of Hancock tonight. I enjoyed it for what it was which is a fun, mostly fast-paced popcorn flick. The writers of the film also tossed in a nice plot twist that I didn't see coming but it turned out to work just fine. This isn't Shakespeare so I don't demand a lot of deep thought just some escapist fun. Will Smith does an excellent job of playing the disinterested superhero with an existential crisis. It was good to see Jason Bateman again but a bummer as well seeing how he has aged. This means I am not so young myself anymore. Jae Head didn't overact nor did the script writers push the "cute" button to the point of being saccharine. It will be interesting to see how this movie performs to see if Smith wants to do a sequel. So I am more than happy to recommend Hancock to fans of the "Summer Blockbuster" and those who enjoy Will Smith.
ik vind het vooral smerig omdat het zo waterig blijftquote:Op maandag 14 juli 2008 15:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, die heel chemische toetjes.![]()
Kreeg het toen ik heel klein was soms.
dat vind ik echt heel tofquote:Op maandag 14 juli 2008 13:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je mag nog steeds de laptop lenen...is die van Sven en niet die trage van mij.Sven doet er geen drol mee en wilde hem verkopen, dus je mag hem zo lang je wilt. Kunnen het gewoon opsturen. HD kun je toch gewoon overzetten? Geen verstand van...
![]()
Verder kan Sven natuurlijk tegen inkoopsprijs nieuw voor je regelen. Maargoed, laat maar weten.
nou ja ik vind het waterigquote:Op maandag 14 juli 2008 15:54 schreef Soempie het volgende:
Waterig? Dat heb ik nog niet meegemaakt.![]()
En ik zie het ook absoluut niet als pudding. Pudding moet je zelf maken.
Ah, dan heb je Sven z'n nummer ook, mocht je vragen hebben over de laptop. Ophalen kan natuurlijk. Ik werk elke werkdag tot half 4 en daarna ben ik gewoon thuis. We horen het wel.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
dat vind ik echt heel tofik kan heel misschien lokaal een laptop lenen maar dat is onzeker. Maar dan zou ik hem gewoon ophalen, de verhuiskaart heb ik meegenomen
![]()
Mooi.quote:heb net mijn HD gelocaliseerd en eruit geschroeft. Ziet er goed uit! Nu mijn externen nog. Maar ook daar heb ik goede hoop op.
ik wil ook een dakterrasquote:Op maandag 14 juli 2008 16:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zo, vanaf nu, ps live vanaf dakterras
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |