??? die van Xaverius1337 bedoel je??quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:59 schreef Mindstate het volgende:
oMinOusCRX die de foto van zijn neon laces weghaalt![]()
verkapte tvp dus eigenlijk
nee die staat er nogquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:58 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[..]
??? die van Xaverius1337 bedoel je??
Ja ik weet niet wat hij bedoelt...maar goedquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:05 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
nee die staat er nog![]()
en wat jullie er nou van vinden../care
echt is met ch Geen sugaboy taal hier!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:36 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
wat is mis met mijn schoene ...??
Ja zoals ik al zei ik weet ook niet wat ik er zelf egt van vind :p
(mag ik ook als excuus dan gebruiken dat ik ziekjes ben en niet naar buiten gaat)
Stoer shirtje waar is die van?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:43 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[ afbeelding ]
(ben er zelf nog niet uit wat ik er van vind)
Wauw!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:08 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Hoedje, sjaal en spijkerbroek van H&M, body met lage rug van American Apparel en schoenen van Invito.
(we kunnen je schoenen niet zien)quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:40 schreef myrose1 het volgende:
een zwart jurkje
[ afbeelding ]
met een witte broek^^
[ afbeelding ]
Het kan beter.. maar morgen doe ik me roze skinny aan (A) laat ik die wel zien:P
Ik zal ze nog effe drbijdoen:pquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:51 schreef vejay het volgende:
[..]
(we kunnen je schoenen niet zien)
Wel leuk hoor!
moordgriet?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:40 schreef myrose1 het volgende:
een zwart jurkje
[ afbeelding ]
met een witte broek^^
[ afbeelding ]
Het kan beter.. maar morgen doe ik me roze skinny aan (A) laat ik die wel zien:P
nee. wel sportief van de pogingquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:02 schreef myrose1 het volgende:
óf je vind ze helemaal geweldig, of je vind het 3 keer niks
Ik vind ze supersweet![]()
7 cm hoog btw.. Word ik dan 187cm van :p
Haha..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is het gewoonlijk om hier te zeggen:quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:05 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[ afbeelding ]
GLD
BlueBlood( nieuw)
Nike
jij gaat door voor de koelkastquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:05 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[ afbeelding ]
GLD
BlueBlood( nieuw)
Nike
Je mag gewoon eerlijk zijnquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:13 schreef myrose1 het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoonlijk om hier te zeggen:
Erg leuk, maaar...
Maaar.. daar doe ik niet aan :p
Ik vind t leuk
Ik zit er niet mee hoor dat jij ze niet leuk vindquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:05 schreef fyah het volgende:
[..]
nee. wel sportief van de poging [ afbeelding ]
en zo hoort hetquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:17 schreef myrose1 het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee hoor dat jij ze niet leuk vind![]()
Ik trek aan wat ík leuk vind
En als ik eerlijk ben..quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:17 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[..]
Je mag gewoon eerlijk zijn![]()
hou niet van vrouwe die liegen :p
Jouw outfit is ook nice
maar probeer misschien meer totaal plaatje te maken
Waar die BB vandaan, en hoe duur?quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:05 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[ afbeelding ]
GLD
BlueBlood( nieuw)
Nike
broek is 249 maar heb iets korting gekregenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:18 schreef vejay het volgende:
Mooi figuur inderdaad ook nu je het zegt.
Maareh, schoenen.. In combinatie met de rest van je outfit leuk, maar () niet mijn ding verder.
@oMiNoUsCRX: Gewoon vet. Die broek hoe duur/waar verkrijgbaar? Zekerrrr iets wat ik mooi vind.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:19 schreef myrose1 het volgende:
[..]
Haha dankje;)
Ik vind het alleen niet zo leuk![]()
Kan veel leuker^^
Totaalplaatje word moeilijk met zo'n verrotte cam denk ik..
Maar, omdat jij het bent, zal ik t morgen proberen
Ik ga nu alvast kloten met dat ding incl roze broekquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:23 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[..]
Ben benieuwd![]()
Regel ff goeie cam dan
dank u dank uquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:27 schreef myrose1 het volgende:
[..]
Ik ga nu alvast kloten met dat ding incl roze broek![]()
whaha..
Hoef ik dat morgen niet meer te doen^^
Maar die broek is idd errug vet..
die broek is coolquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:43 schreef myrose1 het volgende:
Mijn roze broekie![]()
Heb me gewoon omgekleed wat een geak ben ik ook..
Maar t lukt gewoon niet een goede hele foto te nemen! spiegel ook niet, is net te ver weg..
Sorryyy (A)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |