Jij gaat gewoon niet mee met de massa maar det je eigen ding das ook hip en coolquote:Op maandag 14 juli 2008 01:46 schreef wyccie het volgende:
Ik ben jaloers dat ik niet zo hip en cool ben.![]()
Nou, oma gaat nu maar eens slapen.
Waarschijnlijk. Contra-expertise komt vandaag.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:39 schreef wyccie het volgende:
Poeh, damn.
Ik zou ook moe zijn als er brand was. Je leven is dan zo ontregeld.
Succes met alles weer op orde maken.
Hoe is er nou eigenlijk brand ontstaan? Kortsluiting?
Nicequote:
Bij dat meisje is een skinny dan ook wel écht lelijkquote:Op maandag 14 juli 2008 01:46 schreef wyccie het volgende:
Postte MM hier nou laatst die foto van skinny jeans? Nu heeft iemand anders (of kloon van MM) een topic gestart met de vraag waarom mensen in een skinny altijd in een x-been pose staan. Voorbeelden te zien in het Post hier je outfit-topic.
Echt bizar gewoon. Van die überhippe pubers die elkaar de hemel inprijzen bij elk outfit dat er zo nonchalant en shabby mogelijk uitziet, maar waarvoor ze wel een uur voor de kast hebben gestaan en dat ze een weekloon heeft gekost.
En ook de foto's zo nemen dat per ongeluk expres de strap van de spiegelreflex, de lippiercing, de gitaar of die hippe poster te zien zijn.
Zo erg gemaakt.![]()
Ik ben jaloers dat ik niet zo hip en cool ben.![]()
Nou, oma gaat nu maar eens slapen.
Je mag nog steeds de laptop lenen...is die van Sven en niet die trage van mij.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb mijn laptop bekeken en die heeft behoorlijke brandschade opgelopen maar ik geef mijn HD een goede kans. Dus dat wordt één van de dingen die ik morgen ga proberen eruit te slopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |